خرید نهال گردو در درق✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار درق

شرایط اقلیمی معرفی کننده میزان ارتفاع، وضعیت خاک، بارندگی‌ها و آب و هوای یک خطه است که می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد نهال‌های میوه خصوصاً نهال گردو داشته باشد پس تا انتهای مطلب برای شناخت اقلیم درق با ما همراه بمانید.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی درق

شهر درق مرکز شهرستان گرمه واقع در جنوب غربی خراسان شمالی است. این شهر به دلیل تولیدات انبوه سمنو به عنوان بزرگترین پایتخت آن شناخته می‌شود و شهری با ۷۰۰۰ نفر جمعیت در نقطه تلاقی ۳ استان سمنان، گلستان و خراسان شمالی است که در میان دره‌ای به ارتفاع۱۰۸۰ متری از سطح آب‌های آزاد واقع شده است. این خطه دارای اقلیم سرد و خشک و نیمه بیابانی است.
اگرچه ناهمواری‌ها و بلندی‌های در شمال شهر درق وجود دارد که مناطق و اراضی نزدیک به آن آب و هوای ملایم‌تری دارد اما بخش وسیعی از اراضی این شهر جزو مناطق نیمه کویری و استپی است مه محصولاتی مانند گندم، غلات، زیره، خربزه، هندوانه، جو، انگور و خشکباری مانند گردو در زمین‌های باغی و کشاورزی آن به وضوح دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در بجنورد

تاریخچه باغات گردو در درق

در شهر درق به دلیل کمبود منابع آبی و بارندگی‌ها میزان محصولات کم آبخواه و زراعی مانند گندم جو و غلات بیشتر به چشم می‌خورد. اما بخش شمالی شهر به دلیل قرارگیری در دامنه‌های کوه پایه‌ای و ارتفاعات نسبتا بلند، دارای باغات میوه از جمله تاکستان، باغ سیب و باغات گردو است. باغداران و گردوکاران این بخش با استفاده از رقم‌های نیمه گرمسیری و معتدله توانسته‌اند در کنار منابع آبی زیرزمینی درختان سر به فلک کشیده و پر محصولی را پرورش داده و سود عاید از فروش این محصول را با رسیدگی‌های اقتصادی و کم هزینه برگرفته از تجربه و تخصص افراد مطلع ارتقا دهند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در درق

از جمله مهم‌ترین عواملی که در رابطه با احداث باغ گردو در درق می‌توان به آن اشاره کرد و اهمیت وافری در باردهی و کیفیت رشد نهال گردو دارد می‌توان مواردی از قبیل عوامل اقتصادی و هزینه‌های صرف شده برای خرید نهال، زمین، ابزارآلات و ماشین آلات باغبانی، آماده سازی زمین، انتخاب نهال‌های سازگار با اقلیم نیمه خشک درق و عوامل محیطی مانند وضعیت خاک، آب و هوا و همچنین نحوه کاشت و مراقبت نهال را ذکر کرد که باید به شیوه اصولی و نوین انجام شود.

 

آیا کاشت نهال گردو در درق حالت اقتصادی دارد؟

اگر قصد خرید نهال گردو و کشت آن در شهر درق را دارید برای برداشت بالاترین سود در این اقلیم گرم و نیمه خشک باید نهال‌های مقاوم به کم آبی و خشکی مانند پکان، ژنوتیپ پالیز، اسرائیلی را خریداری کرده و نسبت به آبیاری به موقع آن اهتمام بورزید تا نهال کمترین صدمه را از دمای بالا، کم آبی و خشکی منطقه داشته و دچار خشکی و زردی و ریزش برگ و میوه نشود.
هرچه باغبان میزان اطلاعات و دانایی بیشتری از رسیدگی‌های کم هزینه داشته باشد سود حاصل از فروش بیشتر خواهد شد.

 

خرید نهال گردو در درق

در فرایند خرید نهال گردو در درق در وهله اول باید نهال را مطابق با اقلیم آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی شهر در نظر بگیرید تا با انتخاب رقم‌های ناسازگار سرمایه شما از دست نرفته و هزینه‌های رسیدگی بیشتر نشود. در وهله بعدی باید آن را از مراکز شناخته شده و معتبری دریافت کنید که پروسه پرورشی را طبق قواعد سازمانی و گیاه شناسی انجام می‌دهد و از نظارت‌های کمیته فنی نهال و جهاد کشاورزی برخوردار هستند. می‌توانید با مراجعه به وب سایت برتر نهال پس از مطالعه سوابق و کیفیت کار آن خرید مطمئن و اقتصادی خود را انجام دهی.

فروش نهال گردو در درق

فروش نهال گردو در درق زمانی می‌تواند هم برای خریدار و هم فروشنده دو سود برد و قابل قبول باشد که رضایت خریدار با دریافت نهال با مزایای زیر از نهالستان بیشتر شود‌.
* عرضه نهال‌ها به همراه شناسنامه لیبل‌دار و مشخص بودن نوع گلدهی، سن، رقم، اسم تولید کننده و اصالت
* مرکز دارای تنوع ارقام بوده و تیم مهندسی آن رقم مناسب را به باغداران شهر درق معرفی کنند.
* نهال دارای کارت قرنطینه استانی, ریشه‌های سالم، پرتراکم بدون مشکل و کارت سلامت باشد.
* نهالستان در خصوص بارور بودن نهال‌ها، عدم مشکل و بیماری آنها ضمانت دو ساله عرضه کند.

نهال گردو مناسب درق

با توجه به حساسیت نهال گردو نسبت به سرما و تامین دوره خواب و همچنین آبیاری به موقع، نهال گردو مناسب درق نهال‌های مطابق با شرایط آبی، خاکی و هوایی منطقه خواهد بود که جزو رقم‌های نیمه گرمسیری و معتدله باشد و در مواجهه با سرمازدگی یا بیماری‌ها مقاومت بالایی داشته باشد. برای دستیابی به چنین رقم‌هایی رسیدگی‌های فنی و اصولی باغدار بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انواع نهال گردو در درق

برای اینکه هزینه شما با خرید نهال‌های ناسازگار و همچنین رسیدگی‌های پرهزینه از دست نرود، می‌توانید انواع نهال گردو در درق را در بخش زیر مطالعه کرده و با انتخاب آن و مراقبت‌های بهینه به این هدف دست پیدا کنید.
• نهال گردوی پکان آمریکایی: نهالی مقاوم به خشکی کم آبی و گرمای بالای ۴۵ درجه، مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۲۸۰۰ متری، با محصول دهی ۶ تن در هکتار، رقمی پیوندی آمریکایی زودگل، تنها نهال با ۶۰ درصد مغز میوه بالاتر به دلیل نداشتن هسته سخت میانی
• نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: نهالی قابل کاشت در تمامی مناطق با ارتفاعات صفر تا ۳۰۰۰ متری مقاوم به گرمای ۴۵ درجه، کم آبی و خشکی دیرگل، با باردهی ۸ الی ۱۲ تن در هکتار
• نهال گردوی روند: رقمی ایتالیایی با ارتفاع ۵ متر شروع باردهی از سال سوم با محصول دهی دو و نیم الی سه و نیم تن در هکتار مناسب با مناطق معتدل با ارتفاعات ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ متری
• نهال گردوی پوست کاغذی: قابل کاشت در تمامی محدوده‌ها تا ارتفاعات ۳۰۰۰ متری، مقاوم به کم آبی خشکی و سرما با محصول دهی ۷ تن در هکتار، پوستی بسیار نازک مغز میوه بالا و پرفروش‌ترین نهال

قیمت نهال گردو در درق

قیمت نهال گردو در درق تحت تاثیر فاکتورهای متنوعی مانند اعتبار و نام تولید کننده، رقم نهال، سن، میزان محصول آوری، نوع گلدهی و عمر آن متغیر است. لذا برتر نهال برای افزایش آگاهی باغداران عزیز قبل از خرید، لینک زیر را جهت استعلام قیمت معرفی می‌کند.

بهترین نهال گردو

به جرات می‌توان گفت که هر نهالی که میزان رضایت باغدار از آن بالا باشد و این رضایت نشات گرفته از زحمات کمتر و سود بالاتر از نهال به دست آید می‌تواند، بهترین نهال گردو درق باشد که رقمی مقاوم به سرما و آفات نیز هست.

نهالستان گردو در درق

برتر نهال به عنوان مرکزی اینترنتی و فعال در زمینه تولید انواع نهال گردوی پیوندی، زود بازده، تجاری و ژنوتیپ و بذری می‌تواند بهترین نهالستان گردو در درق برای شما عزیزان جهت خرید نهال گردو باشد. فقط کافیست از طریق پل‌های ارتباطی با تیم مهندسی در تعامل بوده و نهال‌های سازگار با اقلیم را به همراه شناسنامه، کارت قرنطینه و گواهی عاری از آفات دریافت کنید.
با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه درق می‌توانید میزان شناخت خود را از نهال‌های میوه قابل کاشت افزایش دهید.

کلام آخر

تاسیس باغستان‌های گردو اگرچه در مراحل اولیه شامل هزینه‌ها و پیگیری‌های بالایی است اما در طولانی مدت میزان سود قابل برداشت از این باغات قابل قیاس با دیگر باغات میوه نخواهد بود. پس می‌توانید با خرید نهال‌های سازگار با شهر درق با کمک و راهنمایی برتر نهال باغات گردوی خود را به بهترین شکل اداره کنید.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر درق می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در درق مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال