خرید نهال گردو در دیزج نیز✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار دیزج نیز

دیزج دیز شهری خوش آب و هوا در دشتی وسیع از همسایگان شهرستان خوی بوده که در این شهر بسیاری از مردم به کار کشاورزی و دامپروری به مانند پیشینیان خود اشتغال دارند، دیم کاری گندم و باغداری یکی از مهم­ترین رشته­های کشاورزی در این شهر بوده و ظرفیت این را دارد که بتواند خانواده­های بسیاری را در این شهر به لحاظ کاری و مالی تامین نماید، در این مقاله شما را با جزئیات احداث باغ گردو به صورت تجاری و سود آور در دیزج دیز آشنا می­کنیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی دیزج دیز

اولین و مهم­ترین بحثی که در زمینه­ی احداث باغ گردو باید مورد توجه قرار گیرد بحث مساعد بودن شرایط آب و هوایی هر شهری است، در دیزج دیز از گذشته درخت گردو کاشته می­شده و باردهی مناسبی داشته و بنابراین می­توان گفت که شرایط اقلیمی دیزج دیز برای کاشت گردو مساعد است، این شهر که در ارتفاع تقریبی 1100 متر ازسطح دریا قرار دارد دارای آب و هوای سردسیری بوده و زمستان­های طولانی و یخ بندان در این شهر حاکم است.

مهم­ترین ویژگی دیزج دیز میزان کافی بارندگی در سال است که می­تواند آب لازم و کافی برای احداث باغات وسیع گردو را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در ارومیه

تاریخچه باغات گردو در دیزج دیز

همانطور که قبلا نیز گفتیم در دیزج دیز باغات میوه مانند گردو احداث می­شده است، اما این شهر که به تازگی از روستا به شهر ارتقا پیدا کرده است سابقه­ی طولانی در احداث باغات وسیع و تجاری نداشته و بیشتر کاشت گردو به صورت تک درخت در باغات مخلوط میوه انجام می­شده است.

بنابراین رویکرد احداث باغات وسیع و سود آور گردو می­تواند برای اهالی این شهر یک رویکرد مطلوب باشد که بتوانند با یک سرمایه گذاری بلند مدت برای خود و فرزندان خود ایجاد شغل و درآمد کنند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در دیزج دیز

اگر تا به حال به احداث باغ گردو فکر نکرده باشید سوالات بسیاری ذهن شما را در این زمینه درگیر می­کند، به عنوان مثال اینکه چه ارقامی از گردو برای این شهر مناسب­تر است؟ یا اینکه چه کارهایی را باید در زمینه­ی آماده سازی زمین باغ پیش از کاشت انجام دهید و یا اینکه یک باغ گردو را باید به چه صورت مدیریت کنید که بیماری­ها، آفات و سایر خسارت­های رایج در یک باغ نتواند سود دهی شما را تحت تاثیر قرار دهد؟

در این زمینه­ها شما نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی دارید، مشاوران فروش نها گردو در دیزج دیز می­توانند شما را به خوبی در تمام این زمینه­ها به صورت اختصاصی راهنمایی کنند.

 

آیا کاشت نهال گردو در دیزج دیز حالت اقتصادی دارد؟

در پاسخ به این پرسش که آیا کاشت نهال گردو در دیزج دیز حالت اقتصادی دارد یا خیر؟ باید گفت اقتصادی بودن کاشت گردو در دیزج دیز در درجه­ی اول به شرایط مساعد اقلیمی در این شهر برای کاشت گردو بر می ­گردد و در درجه­ی دوم این مورد به نحوه­ی احدا باغ، انتخاب رقم و مدیریت اصولی باغ گردو توسط شما بر خواهد گشت.

از آنجایی که اقلیم دیزج دیز برای احداث باغ گردو مساعد است شرط اول برای اقتصادی بودن برقرار است، اما برای برقراری شرط دوم لازم است که شا حتما از نهالستان معتبر خرید نهال خود را انجام داده و از اهمیت دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه­ی احداث و مدیریت باغ گردوی خود غافل نشوید.

 

خرید نهال گردو در دیزج دیز

با توجه به مطالب عنوان شده می­دانید که خرید نهال گردو در دیزج دیز می­تواند مهمترین مرحله در احداث باغ گردو باشد، از آنجایی که شما باید بتوانید مناسب­ترین رقم را برای خود انتخاب کنید اما ممکن است شناخت کافی روی تمام ارقام گردو نداشته باشید بهتر است به سایت نهالستان برتر نهال سر زده و با مطالعه­ی انواع ارقام نهال گردو و ویژگی­های آنها مناسب­ترین رقم را برای خود انتخاب کنید و در صورتی که وقت کافی برای این کار نداشته باشید می­توانید از مشاوران ما در این زمینه راهنمایی بخواهید.

فروش نهال گردو در دیزج دیز

زمانی که می­خواهید اقدام به احداث باغ گردو کنید باید به مراکز فروش نهال گردو در دیزج دیز مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید، خبر خوب برای شما این است که با مراجعه به وبسایت نهلستان می­توانید تمام کارهای خرید و انتخاب رقم و حتی دریافت مشاوره در زمینه­ی احداث باغ گردو را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهید و این کار می­توند صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه برای شما داشته باشد.

نهال گردو مناسب دیزج دیز

تا اینجا دانستید که انتخاب نهال گردو مناسب برای دیزج دیز اهمیت بسیاری زیادی در اقتصادی بودن باغ گردو دارد، در این زمینه باید شرایطی مانند یخ بندان در زمستان و سرمای دیر رس در بهار و همچنین ارتفاع 1100 متری دیزج دیز از سطح دریا در نظر گرفته شده و رقمی که نسبت به این شرایط سازگاری داشته و البته باردهی بالا هم داشته باشد انتخاب شود، ارقامی مانند نهال گردو فرنور، نهال گردو چندلر، نهال گردو ژنوتیپ پالیز، نهال گردو ژنوتیپ برتر و نهال گردو کانادایی ارقامی هستند که برای کاشت در این شهر با این شرایط اقلیمی و جغرافیایی مناسب هستند.

انواع نهال گردو در دیزج دیز

علاوه بر ارقامی که در بخش پیش به آنها اشاره شد ارقامی دیگری از گردو که باردهی بالا هم دارند برای کاشت در این شهر مناسب هستند، ارقامی مانند نهال گردو هاروارد، نهال گردو خوشه­ای ایرانی، نهال گردو تویسرکان و نهال گردو مقاوم به سرما ارقامی هستند که برای کاشت در دیزج دیز مناسب بوده و شما بسته به شریط خاص خود و محدودیت مالی در زمینه­ی انتخاب ارقام می­توانید هر یک از این ارقام را برای باغ خو انتخاب کنید.

قیمت نهال گردو در دیزج دیز

یکی از موضوعات مهمی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد قیمت نهال گردو در دیزج دیز است، در صورتی که خرید خود را از یک مرکز معتبر انجام دهید تنها موردی که می­تواند بر اختلاف قیمت نهال موثر باشد رقم گردو و نحوه­ی تکثیر نهال است.

بهترین نهال دیزج دیز

اگر بخواهید بهترین نهال گردو برای کاشت در دیزج یز را بشناسید باید در بین ارقامی که سازگاری بالایی با شرایط اقلیمی و جغرافیایی در دیزج دیز دارند به دنبل مقاوم­ترین رقم نسبت به آفات و بیماریها و همچنین پربارترین رقم باشید، در بین ارقامی که به شما معرفی شد نهال گردو ژنوتیپ پالیز و نهال گردو ژنوتیپ برتر از دسته پربارترین ارقام بوده و می­توانند تا بیش از ده تن در هکتار باردهی داشته باشند.

نهالستان گردو در دیزج دیز

با وجود فراهم بودن شرایط خرید اینترنتی این روزها دیگر نیازی نیست که حتما به دنبال نهالستان گردو در دیزج دیز باشید بلکه تنها باید به دنبال معتبرترین نهالستان برای خود باشید که بتواند ارقام بیشتری را برای کاشت در باغ به شما پیشنهاد کند، این نهالستان می­تواند مانند نهالستان برتر نهال در شهری غیر از دیزج دیز و در میاندوآب باشد و شما می­توانید بدون نیاز به مراجعه­ی حضوری خرید خود را انجام دهید.

کلام آخر

در زمان احداث باغ گردو در دیزج دیز دو نکته­ی بسیار مهم را سرلوحه­ی خود قرار دهید، اول انتخاب نهالستان پرفروش، معتبر و مجوز دار و دوم انتخاب رقم مناسب و دریافت مشاوره و راهمایی در زمینه­ی احداث باغ، شما می­توانید اعتبار نهالستان مانند برتر نهال را از روی مجوزها و گواهی نامه­های صادر شده تایید کرده و با مشاوران آنها نیز به صورت مستمر در تماس بوده و راهنماییهای لازم را دریافت نمایید.  برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب دیزج دیز و خرید نهال در دیزج دیز اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال