خرید نهال گردو در تازه شهر✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار تازه شهر

تازه شهر یکی از آبادی­های بخش مرکزی شهرستان سلماس و متعلق به استان آذربایجان غربی است، در این آبادی مانند دیگر آبادهای این استان به دلیل شرایط آب و هوایی سرد و خشک و ارتفاع بالا از سطح دریا درختان گردو کاشته شده و بادغداران تنها گردو را به قصد برداشت و مصرف داخلی خود می­کارند، اما در این مقاله قصد دارین رویکرد جدیدی را از باغدارای گردو در تازه شهر یه شما نشان دهیم و شما را از جزئیات این موضوع باخبر کنیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی تازه شهر

همانطور که در مقدمه بیان شد تازه شهر دارای شرایط آب و هوایی سرد و خشک است اما خشک بودن تنها با معنای رطوبت پایین در هوای این شهر بوده و بارندگی در این شهر به حد کفایت برای باغداری و کشاورزی است، رود رشاده یکی از منابع مهم در تامین آب کشاورزی و باغداری در تازه شهر بوده و شاهرگ حیاتی کشاورزی در این شهر به شمار می­رود.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در ارومیه

تاریخچه باغات گردو در تازه شهر

به دلیل شرایط آب و هوای سرد وخشک، سرمای شدید و طولانی در اوایل بهار و همچنین زمستانهای سرد و سخت درخت گردو اولین انتخاب کشاورزان و باغداران تازه شهری بوده است، درخت گردو از زمان­های بسیار دور در این شهر کاشته می­شده است اما کاشت درخت گردو در باغات در کنار درختان دیگری مانند سیب و گلابی و بیشتر به منظور مصرف خود باغداران و فروش جزئی و منبع درآمد اندک از این طریق انجام می­شده است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در تازه شهر

با توجه به شرایط آب و هوایی و ارتفاع 1500 متری تازه شهر از سطح دریا احداث باغ گردو بسیار گزینه­ی مناسبیب بوده و باغداران می­توانند به جای احداث باغات میوه­ی مخلوط از گزینه­ی احداث باغ تجاری گردو استفاده کنند، در زمان احداث باغ گردو شما باید به دنبال بهترین و مناسب­ترین ارقام و از همه مهم­تر سازگارترین رقم گردو با شرایط اقلیمی تازه شهر باشید تا احداث باغ شما با موفقیت رو به رو باشد.

 

آیا کاشت نهال گردو در تازه شهر حالت اقتصادی دارد؟

اگر به عنوان یک باغدار ازه شهری در حال مطالعه­ی این مقاله هستید آیا تا به حال به فکر احداث یک باغ تجاری گردو در شهر خود بوده­اید؟ احداث باغ تجاری گردو به این معنا است که شما در باغ خود هیچ درخت دیگری به جز گردو نمی­کارید اما نه هر درخت گردویی، درخت گردویی را در باغ خود می­کارید که باردهی بسیار بالا داشته و خیلی زود هم باردهی خود را آغاز کند، در این صورت است که برداشت شما از باغ گردو در تازه شهر تجاری، اقتصادی و به صرفه است.

 

خرید نهال گردو در تازه شهر

زمانی که می­خواهید اقدام به احدث باغ گردو کنید اولین مرحله­ای که به ذهن شما می­رسد خرید نهال گردو در تازه شهر است، شاید با خود فکر کنید که نهالستان بزرگی که در تازه شهر نهالهای تجاری و پربار گردو را بفروشد وجود ندارد اما جای نگرانی نیست شما به راحتی می­توانید به نهالستان­های معتبر و بزرگ از طریق بستر اینترنت دسترسی داشته باشید.

فروش نهال گردو در تازه شهر

برای تهیه­ ی نهال گردو باید به نهالستان­های معتبر مراجعه کنید، این موضوع بسیار اهمیت دارد چرا که در نهالستان­های معتبر احداث باغ شما تضمین می­شود، فروش نهال گردو در تازه شهر از طریق نهالستان در این شهر ممکن است صورت نگیرد اما شما می­تونید با برقراری ارتباط با مشاوران فروش ما مسیر خرید نهال و احداث باغ گردو در تازه شهر را جویا شوید.

نهال گردو مناسب تازه شهر

مهم­ترین نکته ­ای که باید در زمان احداث باغ گردو در نظر بگیرید انتخاب رقم مناسب با شرایط آب و هوایی و اقلیمی تازه شهر است، در تازه شهر سرمای بهاره و سرمای شدید در زمستان می­تواند مساله ساز باشد، بنابراین شما باید به دنبال ارقامی باشید که علاوه بر اینکه قابلیت کاشت در ارتفاع 1500 متر از سطح دریا را دارند دیر گل باشند و تحمل سرمای شدید زمستان را نیز داشته باشند.

انواع نهال گردو در تازه شهر

با توجه به شرایط و فاکتورهایی که نهال گردو مناسب برای تازه شهر بیان کردیم، ارقامی مانند نهال گردو چندلر که قابلیت کاشت در تازه شهر را داشته و دیر گل است می­تواند گزینه­ی مناسبی باشد، علاوه بر آن تیپ­های مختلف گردو ژنوتیپ پالیز و نهال گردو کانادایی نیز شرایط مناسبی داشته و قابلیت کاشت در تازه شهر و باردهی بالا را خواهند داشت.

قیمت نهال گردو در تازه شهر

نکته ­ی مهم دیگری که باغداران تازه شهری در زمان احداث باغ گردو به آن توجه می­کنند و برای ایشان اهمیت بالایی دارد قیمت نهال گردو در تازه شهر است، با توجه به اینکه این شهر نزدیکی جغرافیایی با نهالستان­های معتبر دارد بنابراین هزینه­ی تهیه­ی نهال در تازه شهر کمتر از شهرهای دیگر بوده و این یک مزیت برای باغداران تازه شهری است، قیمت نهال می­تواند به نوع رقم و بسیاری از موارد دیگر بستگی داشته باشد.

بهترین نهال تازه شهر

شاید از نظر شما بهترین نهال گردو نهالی است که باردهی بالا داشته باشد اما از نظر متخصصان بهترین نهال گردو باید با توجه به شرایط خاص منطقه­ی شما تعیین شود، برای تازه شهر بهترین نهال گردو باید شرایطی را که در قسمت­های قبلی به آن اشاره کردیم داشته باشد و علاوه بر آن باردهی بالا و کیفیت بالای میوه نیز داشته باشد، ارقامی را که هم که نام بردیم می­تواند بهترین نهال گردو برای تازه شهر باشد.

نهالستان گردو در تازه شهر

اگر برای احداث باغ کردو به دنبال یک نهالستان گردو در تازه شهر باشید ممکن است نتیجه­ی خاصی نگیرید اما همانطور که پیش­تر نیز بیان کردیم جای نگرانی نبوده و شما می­توانید برای ارتباط برقرار کردن با نهالستان معتبر در زمینه­ی فرئش نهال گردو از طریق بستر اینترنت و سایت نهالستان ما اقدام کنید.

کلام آخر

برای احداث باغ کردو تنها خرید نهال با کیفیت گردو شرایط اصلی نبوده و شما باید اقدامات مهمی در زمینه­ی آماده سازی زمین، و رعایت اصول کاشت نهال گردو از شروط اصلی احداث اصولی باغ گردو در تازه شهر است، بنابراین در صورتی که نهالستان معتبری را برای خرید انتخاب کنید و به توصیه­ های کارشناسان نیز به خوبی گوش کنید می­توانید از نعمت خدادادی آب و هوا و طبیعت خاص در تازه شهر بهره برده و از باغداری در این شهر به سود دهی دست پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب تازه شهر و خرید نهال در تازه شهر اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال