%45

نهال هلو انجیری زعفرانی : خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ] 

36,000 تومان

  • خواستگاه : چین
  • شروع باردهی : سال دوم کاشت
  • زمان گلدهی : زودرس
  • فاصله کاشت نهال : 3*3
  • میزان باردهی در هکتار : ۵۰ تن
  • ارتفاع از سطح دریا :  ۵۰۰ تا ۱۹۰۰ متر
  • پایه نهال : شفتالو
  • گرده افشان : نیاز به گرده افشانی
  • میزان آبیاری : هر 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 تا 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو انجیری زعفرانی :

هلو انجیری زعفرانی یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین میوه‌های تابستانی به شمار میرود؛ به همین علت کاشت نهال هلو انجیری زعفرانی زودرس بسیار سوده ده شده. این نهال نسبت به سرما مقاومت بسیار قابل قبولی از خود نشان می‌دهد؛

و حتی می‌تواند دمای منفی ۳۵ درجه را نیز تحمل کند و لذا برای کاشت در مناطق سردسیر و کوهستانی مورد توجه قرار گرفته.

خواستگاه بومی :

هلو میوه ای است که متعلق به کشور چین است. این نوع هلو انجیری زودرس بر روی پایه شفتالو کشت شده و امروزه ‌با استفاده از تکنیک های مختلف کشت میشود. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

نهال هلو انجیری زعفرانی

پایه اصلی نهال  :

قابل ذکر است که پایه درخت هلو انجیری زودرس درخت شفالو میباشد و میتوانید برای به وجود اوردن گیاهانی با ویژگی های مورد نظر خودتان سراغ پیوند زدن آنها بروید، پیوند زدن گیاهان راهی برای به وجود آوردن میوه ها و گیاهان مختلف است.

ویژگی نهال  :

خوشبختانه درخت هلو انجیری زعفرانی تحمل سرمایی بالایی دارد. گاهی حتی این نهال تحمل سرمای -25 درجه را هم دارد. پس ضمن کاشت در مناطق سردسیر گزینه مطلوبی به شمار میرود. البته کاهش دما بایستی به صورت تدریجی باشد و کاهش دمای ناگهانی به درخت شما آسیب خواهد رساند. درباره مناسبترین فصل کاشت باید بگوییم که بهترین فصل کاشت این نهال هلو فصل پاییز است. این نهال هلو تحمل مناطق نیمه خشک را نیز دارا است.

درخت هلو انجیری زودرس یکی از مقاوم ترین درختان در مقابل نفوذ بیماری و باکتری‌ها است‌؛ به همین علت امکان بروز بیماری در آن کم است‌. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

از آنجایی که انواع مختلف هلو نیازی به گرده افشان ندارند میتوانید از گرده افشان استفاده نکنید، اما توصیه ما برای بهینه سازی محصول دهی استفاده از گرده افشان است.

ریشه های درخت هلو انجیری نسبت به کمبود تهویه هوا حساسیت بالایی دارند بنابراین رشد کردن نهال در خاک هایی که بافت ریزه میزه و البته زهکشی ضیعیفی هم داشته باشند زیاد مناسب نخواهد بود و همانطور که میدانید نهال ها در بافت های ریز و متراکم دچار خفگی میشوند.

فاصله مناسب برای کاشت :

ضمن رعایت فاصله استاندارد هلو انجیری باید 3 در 3 متر فاصله بین آنها قرار دهبد.

شاید گاها با خود بگویید که رعایت فاصله اصلا چه مزایایی دارد و فقط زمین شما را بیشتر اشکال میکند اما رعایت نمودن استاندارد محصول برداشت را اسانتر ساخته و حریم نوری مناسبی را هم برای نهال ایجاد میکند.

ارتفاع درخت در طول عمر

استحکام و انعطاف بالای شاخه‌های درخت باعث شده برداشت محصول آسانتر شود. رشد درخت هلو انجیری زودرس نسبتا خوب است و ارتفاع آن تا حدود 3 تا 4 متر خواهد بود.  اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

نهال هلو انجیری زعفرانی

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

حدود 500 الی 1000 ساعت هوای سرد نیاز است که هلو انجیری زعفرانی از خواب زمستانه بیدارد شود.

کشاورزانی که در مناطق سردسیری ساکن میباشند، می‌توانند با خیال آسوده اقدام به خرید نهال هلو انجیری زودرس بکنند. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

عمر مفید نهال :

مدت زمان انبارداری هلو انجیری زعفرانی  2 ماه است و از آنجایی که این نهال های پیوندی بر روی پایه GN15 می باشند این مورد موجب شده تا عمر اقتصادی آنها اغلب بالای 20 سال باشد. و همچنین این پیوند باعث شده تا اینکه درخت بطور متوسط دارای عملکرد 2 تا 2.5 برابر حتی بیشتر نسبت به سایر ارقام پایه بذری و تولید میوه های درشت هیکل تر و باکیفیت شود.

باید بدانید که بازده اقتصادی درختان با شرایط محیطی و نحوه نگهداری آن‌ها ارتباط مستقیم دارند. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

میزان وزن هر میوه :

هلو انجیری زعفرانی به شکل انجیر و رنگ آن زرد و قرمز روشن میباشد و هلو این رقم بسیار ابدار،  شیرین و نرم و طبع آن سرد گونه است. هنگام رسیدن محصول  تیرماه محاسبه شده.

 هلو انجیری ظاهری چشم نواز دارد و میوه‌های آن اندکی پهن و جذاب هستند. رنگ پوست این نوع هلو گاهی رگه هایی از رنگ های مختلف به خود مگیرد اما رنگ زرد متمایل به قرمز رایج‌ترینشان میباشد.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

رعایت شرایط محیطی مناسبردر افزایش بازدهی و کیفیت محصولات تاثیر بالایی دارد. برای مثال، رعایت استاندارد ارتفاع منطقه کاشت از سطح دریا، غالبا باعث افزایش میزان بازدهی درختان خواهد شد. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

هر چند نهال هلو انجیری زعفرانی در برابر نفوذ باکتری‌ها مقاوم میباشد؛ اما آفات امکان دارد سلامت آنها را به خطر بیاندازند. هرس کردن یکی از روش های سالم نگه داشتن گیاه است، هرس نمودن درخت باید به صورت فرم دهی، باردهی، جوان سازی و تنگ کردن انجام شود. و زمان سم پاشی درخت فصل بهار و پاییز است.

شپشک نخودی، سفیدک حقیقی و حمله شته های سبز می‌تواند کیفیت محصولات شما را پایین بکشد؛ اما نگران نباشید چون با سمپاشی‌های به موقع و اصولی می‌توانید از حمله آفات پیشگیری کنید. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

از هر هکتار مزرعه هلو انجیری زعفرانی میتوانید حدود ۵۰ تن میوه به عمل آورید که رقم قابل توجهی میباشد. بازده اقتصادی بالای این درختان سبب جلب نظر کشاورزان و بازاریان شده.

شما همچنین میتوانید به مراکز فروش نهال هلو انجیری زودرس مراجعه کرده و اقدام به خرید این نهال‌ها نماید. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

نهال هلو انجیری زعفرانی

شروع باردهی محصول  :

باردهی هلو انجیری زعفرانی دو سال بعد از کاشت بوده و برداشت نوع زودرس آن هم در تیرماه و نوع دیررس آن در شهریور ماه فرا میرسد .

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

برای بلا بردن میزان باردهی درختان بهتر است در فصل های منظم از ارقام گرده افشان استفاده کنید‌. گفته شده که ده درختان گردو گرده افشان مناسبی برای درخت هلو انجیری زودرس میباشد. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

درخت هلو انجیری زودرس نیازمند به آب نیست. در فصل‌هایی همانند بهار که بارندگی زیاد است، آبیاری هر 10 روز یکبار کافی میباشد؛ اما روز های گرم سال بایستی هر هفته یکبار آبیاری این نهال را به عهده بگیرید.

نهال هلو انچیری زعفرانی

زمان شکوفایی درخت :

 زمان گلدهی نهال هلو انجیری زعفرانی زودرس و هنگام خروج نهال از خواب زمستانی، ارتباط زیادی با اقلیم منطقه خواهد داشت. بهتر است بدانید که اغلب اواخر اسفند شاهد گلدهی این درخت می باشیم. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

میوه‌های حاصل از درخت هلو انجیری زودرس، رنگ زرد مایل به قرمز میباشند؛ این رنگ و شکلی جذاب و گوشتی، سبب آسانی در فروش محصول آن شده است. اگر قصد خرید نهال هلو انجیری زعفرانی را دارید میتوانید با مجموعه نهالستان پالیز تماس بگیرید.

نتیجه گیری:

 اگر تصمیم به خرید نهال هلو انجیری زودرس را دارید؛ باید عوامل بسیاری را باید بسنجید. در این مقاله سعی کردیم تمامی ویژگی‌های این درخت و بازده آن را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار بدهیم. زیرا باید بدانید قیمت نهال هلو انجیری زعفرانی با توجه به میزان باردهی بالا و کیفیت خوب محصول، کاملا مقرون به صرفه است یا نه.

جهت خریداری نهال های شناسنامه دار و سالم و با کیفیت از یک مجموعه معتبر با پالیز نهال در ارتباط باشید تا با متخصصین با تجربه خود، شما را راهنمایی کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو انجیری زعفرانی : خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ] ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال