%45

نهال هلو خونی : خرید + [قیمت و مشخصات کامل] 

36,000 تومان

  • خواستگاه :چین
  • شروع باردهی : سال دوم
  • زمان گلدهی :میان گل
  • فاصله کاشت نهال : 3*3
  • میزان باردهی در هکتار : 20 تن
  • ارتفاع از سطح دریا: ۲۰۰ الی ۱۶۰۰ متر
  • پایه نهال : آلو وحشی و شفتالو
  • گرده افشان: خودبارور
  • میزان ابیاری: ۱۰ روز یکبار
  • ارتفاع درخت: ۳ الی ۳.۵ متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو خونی

این رقم نیز از جمله ارقام وارداتی از چین است که پس از انجام مطالعاتی در دهه 70 به کشورمان نیز راه پیدا کرد و اکنون در مناطق گوناگون ایران پرورش داده می‌شود.

عمر اقتصادی این رقم نهال هلو کم است اما کشاورزان و باغداران از طریق پیوند زدن آن با برخی ارقام پایه می‌توانند از آن بهره بیشتری ببرند.

میوه هلو خونی میوه‌ای قرمزرنگ، آبدار و شیرین است و در بازار تقاضا و فروش خوبی دارد. اندازه آن متوسط و شکل آن گرد است و پوستی کرک‌دار دارد.

یکی از دلایل رونق خرید نهال هلو خونی دیرگل بودن آن است که سبب می‌شود سرمای دیرهنگام بهاره به آن آسیبی وارد نکند. عمر اقتصادی آن نیز 10 تا 20 سال است و در هر هکتار به صورت سالیانه 50 تن میوه می‌دهد که قابل توجه است.

نهال هلو خونی برتر نهال

خواستگاه بومی:

در سال‌های اخیر، کشور چین تولید تخصصی و مدیریت صنعتی نهال‌ها را ارتقا داده و نهال را بر اساس تقاضای بازار ترویج می دهد. این کشور به طور موثر رشد و کارایی کشاورزی را ارتقا می‌دهد. در حال حاضر این کشور  دارای هزاران شرکت پرورش نهال فشرده است که سالانه میلیون ها نهال را با کیفیت بالا کشت می کنند.

هلو خونی نیز از ابتدا در چین پرورش یافته و تولید شده است. این نهال یکی از نهال های باکیفیت و اقتصادی است که برای باغداران صرفه بالایی دارد.

اگر قصد خرید نهال هلو خونی را دارید به شما پیشنهاد میکنیم همین حالا با نهالستان پالیز تماس بگیرید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان برای خرید نهال هلو خونی بهره مند شوید.

پایه اصلی نهال  :

ارقام پایه مثل gn ، gf ، آلو وحشی و شفتالو پایه های اصلی برای پیوند نهال هلو خونی هستند.

نهال هلو خونی برتر نهال

ویژگی نهال  :

نهال هلو خونی درختی مقاوم و پر برگ است که ریشه ای محکم و قوی دارد. این رقم بسیار بازاری و مشتری پسند است و در بین کشاوزان و مشتریان آنها محبوبیت ویژه ای دارد.اگر قصد خرید نهال هلو خونی را دارید به شما پیشنهاد میکنیم همین حالا با نهالستان پالیز تماس بگیرید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان برای خرید نهال هلو خونی بهره مند شوید.

فاصله مناسب برای کاشت:

فاصله کاشت نهال مسئله بسیار مهمی است که باید حتما دقیق در نظر گرفته شود. برخی از باغ ها شیب دارند که در این شرایط فواصل کاشت باید تغییر کند.همچنین در برخی از باغ ها باد بیشتری می وزد که این موضوع بر روی نزدیک شدن شاخه ها به یکدیگر تاثیر مستقیم دارد. در این گونه باغ ها حتما فاصله مناسب باید بین 3 در 3 متر باشد.

در باغ هایی که شیب معمولی دارند فواصل 4 الی 4 متر نیز کارساز است و درختان می توانند در محیطی مناسب رشد کنند.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال هلو خونی حداکثر 3 تا 3.5 متر ارتفاع دارد .

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نهال هلو خونی می تواند سرمای 35- درجه را تحمل کند .اگر قصد خرید نهال هلو خونی را دارید به شما پیشنهاد میکنیم همین حالا با نهالستان پالیز تماس بگیرید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان برای خرید نهال هلو خونی بهره مند شوید.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو خونی : خرید + [قیمت و مشخصات کامل] ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال