%45

نهال هلو زعفرانی زودرس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : چبن
  • شروع باردهی : سال سوم یا چهارم کاشت
  • زمان گلدهی : زود گل
  • فاصله کاشت نهال : 3*3 متر
  • میزان باردهی در هکتار : 75 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 2000
  • پایه نهال : شفتالو
  • گرده افشان : خود باور
  • میزان آبیاری : 10 لیتر در هفته
  • حداکثر ارتفاع درخت : ۳ تا ۵ متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

هلو زعفرانی پیش‌رس همان‌طور که از نامش پیداست رنگی زعفرانی و زیبا دارد. این میوه درشت، بیضی‌شکل، گوشتی، خوش‌طعم و آبدار است.

عمر اقتصادی نهال این میوه 20 سال است. البته آغاز به باردهی آن از سال سوم یا چهارم است. با این حال نباید از خرید نهال هلو زعفرانی زودرس منصرف شوید زیرا از نهال‌های پربار محسوب می‌شود و می‌تواند در هر هکتار به صورت سالیانه 75 تن بار دهد.

کشور چین نخستین منشأ این میوه است اما در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین و سودآورترین نهال‌های هلو در ایران شناخته می‌شود.

این نهال پایه‌کوتاه است و کاشت آن از نظر سهولت برداشت میوه نیز برای باغداران مزیت محسوب می‌شود.

نهال هلو زعفرانی برتر نهال

خواستگاه بومی :

این نهال در ابتدا توسط کشور چین بهره برداری شده و پس از آن وارد کشور ما شده است. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو زعفرانی زودرس میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

پایه اصلی نهال  :

پایه آن میتواند  شفتالو باشد.

ویژگی نهال  :

هرس کردن این نوع از درختان نیز معمولا به چهار روش صورت می پذیرد. تنک کردن ، هرس جوان سازی ، هرس باردهی و هرس فرم دهی از جمله هرس های خوب برای نهال هلو زعفرانی زودرس به حساب می آیند.

معمولا هنگام هرس کردن این نوع از درختان اواخر اسفند ماه تا اوایل فصل بهار خواهد بود. هرس می تواند میزان باردهی درخت هلو زعفرانی را به طور چشمگیری افزایش دهد.

اکثرا برای جلوگیری از آفت زدگی و بیماری هایی که در نهال هلو زعفرانی زودرس بسیار شایع می باشد از سم پاشی استفاده می کنند. نیاز به سم پاشی در درخت هلو با توجه به بعضی از آفات صورت می گیرد.

در ماه هایی چون آبان ، اسفند ، فروردین ، اردیبهشت ، خرداد است که که هر کدام برای جلوگیری از بروز آفت های مختلف امکان پذیر خواهد بود. باغداران با توجه به نیاز به سم پاشی می توانند برای این کار اقدامات موثر را آغاز کرده و انجام دهند.

جهت اطلاع از قیمت نهال هلو زعفرانی زودرس میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

نهال هلو زعفرانی برتر نهال

فاصله مناسب برای کاشت :

از جمله موارد بسیار مهم در کاشت این نهال ها دقت به فواصل کاشت آنها خواهد بود. بعد از انجام مراحل شخم زنی و آماده سازی زمین نهال ها را با فاصله ی حدودا 3 تا 3 متر از یکدیگر بکارید.

ارتفاع درخت در طول عمر

حداکثر نهال این نوع از درختان از محل طوقه با ارتفاع یک متر میباشد و از طرفی می توان ارتفاع درخت هلو را ۳ تا ۵ متر هم تخمین زد. هرس کردن این نوع از درختان نیز اغلب به چهار روش صورت می گیرد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نیاز سرمایی این نهال  1000 تا 400 ساعت با دمای منفی 7 درجه است. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو زعفرانی زودرس میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

عمر مفید نهال :

عمر اقتصادی در این نوع از درختان اکثرا ۲۰ سال خواهد بود.

میزان وزن هر میوه :

رنگ میوه در درخت هلو زعفرانی با توجه به اسم آن ، کاملا زرد و به رنگ زعفران است. تاریخ رسیدن میوه در این نهال ها اواخر تیر ماه محاسبه شده.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال:

ارتفاع بایستی 2000 متری از سطح دریا باشد. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو زعفرانی زودرس میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها:

این نهال مقاومت متوسطی در برابر افات و بیماری ها دارد.

نهال هلو زعفرانی زودرسمیزان باردهی محصول در هر هکتار :

عملکرد این درخت در هر هکتار با در نظر گرفتن میزان رسیدگی باغدار به درختان ، افزایش یا کاهش می یابد.

شروع باردهی محصول  :

اواخر تیرماه زمان رسیدن و باردهی هلو زعفرانی زودرس است. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو زعفرانی زودرس میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

نهال هلو زعفرانی زود رس  نهالی خودباور هستند. در نتیجه برای گل دهی بنیازی  جهت بارور شدن نیاز پیدا نمیکنند. درختانی مثل سیب یا گلابی برای گرده افشانی درختان هلو بسیار مناسب هستند. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو زعفرانی زودرس میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

از آنجایی که نیاز به آبیاری در این نوع از درختان زیاد است. درختان هلو دوستار آب زیادی میباشند . در هنگامی که به تاریخ رسیدن میوه نیز نزدیکتر می شوند ، نیاز به آبیاری در نهال هلو زعفرانی زودرس بیشتر و بیشتر میشود. و اغلب ده لیتر در هفته محاسبه شده.

جهت اطلاع از قیمت نهال هلو زعفرانی زودرس میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

نهال هلو زعفرانی برتر نهال

زمان شکوفایی درخت :

زمان گلدهی این نهال کاملا به میزان دریافت نیاز سرمایی بستگی پیدا میکند.نهال هلو زعفرانی زودرس بعد از قرار گیری بین 500 الی 1000 ساعت در دمای کمتر از 7 درجه شروع به شکوفایی خواهد کرد. و پس از گذر از دوره ی سرمایی، در نهایت نهال هلو زعفرانی تا 10 روز گلدهی را آغاز میکند.

توضیحات کوتاه:

 نهال هلو زعفرانی زودرس برای باغدارانی که از محصولات فوق العاده برخوردار هستند ، همواره مواد اولیه کم نظیری را میتوانند مورد استفاده خود قرار دهند.

استفاده از نهال های مطلوب می تواند شما را برای رسیدن به محصول مرغوب و با کیفیت همراهی نماید. یکی از نهال هایی که مورد توجه بسیاری از افراد است، هلو میباشد.

طعم لذیذ و دلپذیر هلو از انتخاب هوشمندانه و زیرکانه ی نهال هلو در یک باغدارا خواهد بود. نهال هلو زعفرانی زودرس از جمله نهال های پر طرفدار و پرفروش مناسب برای کاشت است.

این نهال با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته توجه اغلب باغداران که به کشت این محصول مشغول هستند را جلب کند.

جهت اطلاع از قیمت نهال هلو زعفرانی زودرس میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

نتیجه گیری:

 مجموعه پالیز نهال امروزه انواع نهال های مرغوب از جمله نهال های هلو را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد و میتوانید از طریق تماس با این مجموعه و خریداری نهال از مجموعه پالیز نهال آینده نهال های خود را تضمین بکنید.

اگر میخواهید نهال  هلو انجیری پلنگی را با بهترین قیمت و کیفیت و مناسب ترین شرایط خریداری کنید با شماره های  09141832393 و  09144501003 تماس حاصل نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو زعفرانی زودرس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال