%45

نهال هلو سرخابی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل] 

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : سال دوم کاشت
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 3 تا 3 متر
  • میزان باردهی در هکتار : 100 تن
  •  ارتفاع از سطح دریا: ۲۰۰ تا ۲۳۰۰ متر
  • پایه نهال : شفتالو
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : هفته ای 10 لیتر
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3تا 5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو سرخابی:

خرید نهال هلو سرخابی جزو به صرفه ترین خریدهای نهال میوه بوده که در شرایط مختلف آب و هوایی توانایی رشد و پرورش را نگه میدارد.

به همین دلیل اکثرا به صورت عمده برای احداث باغ هلو توسط کشاورزان خریداری و کاشت می شود. هلو سرخابی به علت رشد در زمان متوسط ، ماندگاری بسیار زیادی دارد (2 ماه) و از سال دوم کاشت باردهی را آغاز میکند، محصول این نهال بسیار پر ثمر و فراوان بوده و می توان برای صادرات از آن استفاده نمود.

جهت اطلاع از قیمت نهال هلو سرخابی میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

نهال هلو سرخابی

 خاستگاه بومی :

از همان دوران قدیم و دیرباز این محصول توسط ایران تولید میشده و خواستگاه اصلی آن ایران است. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو سرخابی میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

پایه اصلی نهال  :

از آنجایی که عمر درخت هلو سرخابی حدود ده سال است و بیشتر از این کارایی نخواهد داشت. بایستی برای کاشت آن یک درخت را به عنوان پایه برگزینید. درخت گلابی و یا سیب یکی از بهترین پایه هایی هستند که شما می توانید برای کاشتن این درخت انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما  این است  که درخت گلابی را به عنوان درخت پایه انتخاب کنید، چرا که این درخت باروری بیشتری دارد نسبت به سیب دارد اما قیمت آن هم نسبت به نهال های دیگر بیشتر است. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

ویژگی نهال :

 یکی از بهترین نهال ها هلو سرخابی؛ است. که می توانید شرایط مختلف آب و هوایی مختلف را برای پرورش  یافتن تحمل کند. به همین علت است که خیلی از کشاورزان به صورت انبوه این نهال را خریداری کرده و می کارند. شما هم می توانید تعداد زیادی از این نهال ها را خریداری کرده و برای احداث باغ بذر آن را بکارید و کم کم شروع کنید. تنها نکته ای که به هنگام خرید آنها باید به خوبی در نظر بگیرید سالم بودنشان است. همچنین برگ های این نهال تقریبا به شکل باریک با لبه های دندانه دار هستند. سیستم ریشه این نهال افشان بوده و ارتفاع آن از یک متر به بالا است.

فاصله مناسب برای کاشت :

یکی از دیگر مراحل بسیار اساسی که شما درباره نحوه کاشت نهال هلو سرخابی بایستی به آن توجه ویزه کنید مسطح سازی زمین است. عمق زمینی را که شما می خواهید در آن نهال را بکارید باید 60 سانتیمتر کنید.

جهت اطلاع از قیمت نهال هلو سرخابی میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

 

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع متوسط هلو سرخابی چیزی در حدود 3تا 5 متر است، طبق تجربه برخی از باغداران شنیده شده که از این بیشتر نمیتواند رشد داشته باشد.

البته بعد از خرید نهال هلو سرخابی در شرایط متفاوت و مراقبت های گوناگون این عدد می تواند متغیر نیز باشد. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو سرخابی میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.نهال هلو سرخابی- برتر نهال

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نیاز سرمایی در حقیقت همان نیاز درختان به خواب زمستانی برای جوانه زدن و رشد دوباره میباشد. نهال هلو سرخابی بطور متوسط نیاز به 12 تا 35 روز قرار گرفتن در دمای زیر 7 درجه سانتیگراد دارد.

حداکثر تحمل سرمای این درختان 30- درجه سانتیگراد در نظر گرفته میشود. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو سرخابی میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

عمر مفید نهال :

عمر مفیدی که برای این درخت در نظر گرفته شده ده تا بیست سال است و ممکن است متغیر نیز باشد.

میزان وزن هر میوه :

در صورت کود دهی خوب میتوانید برداشت بهتری از هر محصول داشته باشید، و به طور معمول  وزن هر یک عدد هلو سرخابی، با توجه  به شرایط رشد و نگهداری از 50 تا 100 گرم متفاوت میباشد.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

ارتفاع از سطح دریا ۲۰۰ تا ۲۳۰۰ متر نهال هلو سرخابی باید رعایت شود.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

همانطور که این نهال ها هیچ محدودیتی از لحاظ شرایط آب و هوا و البته ارتفاع از سطح دریا ندارند، در برابر آفات نیز مقاوم بوده و آفات مختلف را میتوانند تحمل کنند. همچنین شاخه‌ها اغلب باید بصورت سالیانه هرس بشوند تا از بلند شدن قد درخت جلوگیری کنید. شاخه‌های قائم به طرف‌های جانبی رشد کرده و از ان در مقابل خورشید محافظت میکنند.

جهت اطلاع از قیمت نهال هلو سرخابی میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

در صورت مراقبت و سمپاشی های منظم و مرتب می توانید اطمینان بیشتری از سلامت بودن محصول داشته باشید. اما با این حال بعضی از بیماری های نهال هلو وجود دارند که این درخت را درگیر خود میکنند که شامل:

متورم شدن ساقه درخت  : برای پیشگیری از این موضوع بهترین کار این است که مانع جمع شدن آب در پایین تنه درخت هلو سرخ آبی بشوید

  • پوسیدگی قهوه ای : در صورت سمپاشی مرتب در طول زمستان می توانید این بیماری را به راحتی کنترل کنید.
  • پوسیدگی طوقه درخت هلو: ضمن جلوگیری از بیماری بایستی مراقب باشید که در زمان آبیاری طوقه درخت را از خیس شدن به دور نگاه دارید.
  • پیچیدگی برگ:  برای کنترل بیماری می توانید در فصل خواب زمستانه ترکیبات مسی را در درختان هلو سرخابی استفاده کنید.نهال هلو سرخابی- برتر نهال

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

این درخت جزو بهترین و پرثمرترین گونه های هلو بوده و به همین علت از محبوبیت بسیاری هم برخوردار است. با خرید نهال هلو سرخابی می توانید 100 تن محصول سالانه را در یک هکتار زمین کشاورزی برداشت نمایید.

شروع باردهی محصول  :

مردادماه فصل برداشت هلو سرخابی میباشد. بعد از 2 سال از کاشت محصول در نهایت می توانید بر روی آن برای باردهی اولیه حساب باز کنید.

هر سال که بگذرد محصول میوه هلو سرخابی بیشتر شده و در پایان عمر خود به بیشترین میزان محصول می رسد. جهت اطلاع از قیمت نهال هلو سرخابی میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

عمل گرده افشانی در باغ هلو خود به خود صورت می پذیرد و هیچگونه نیازی به کاشت رقم گرده افشان ندارید. درختان هلو گرده افزا هستند و خودشان این کار را انجام می دهند.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

بعد از خرید نهال هلو سرخابی بایستی در شرایط نیمه خشک نگه داشته شود . یعنی به طور متوسط هفته ای حدود 10 لیتر آب برای آبیاری کافیست. به علت تحمل بالای رقم در برابر بی آبی بهتر است از روش هایی مثل غرقابی که مصرف آب بالایی دارند استفاده نکنید.

جهت اطلاع از قیمت نهال هلو سرخابی میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

زمان شکوفایی درخت :

گل های درخت هلو سرخابی دیر باز شده و پس از باز شدن در مقابل سرما و گرما مقاومت خوبی دارند.

نتیجه گیری:

در نهالستان پالیز هرچه را که دیگران دارند ما به صورت یکجا ارائه می کنیم. پالیز نهال کیفیت و سلامت نهال های شما را تضمین خواهد نمود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو سرخابی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل] ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال