%29

نهال بادام شاهرودی 7: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : سال اول کاشت
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 2 تا 4 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 100 – 1800 متر
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : گرده افشانی 21
  • میزان آبیاری : ده روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 6 الی 8 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال بادام شاهرودی 7

نهال بادام شاهرودی 7، دیرگل است. نهال شاهرودی 7 در طی سال نیاز به آبیاری دارد که برنامه آبیاری این رقم نهال در تابستان با بهار و فواصل سرد تفاوت دارد. به طور میانگین این درخت در هر هکتار مقدار 2 تا 4 تن بار می دهد. ایران زادگاه و اصلی‌ترین تولید کننده نهال شاهرودی 7 می باشد.

خواستگاه بومی :

ایران زادگاه و اصلی‌ترین تولید کننده نهال شاهرودی 7 می باشد.

پایه اصلی نهال  :

اصلیترین پایه برای نهال‌ بادام شاهرودی 7 ، پایه بادام تلخ است.

نهال بادام شاهرودی 7: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

ویژگی نهال  :

نهال بادام شاهرودی 7 برگ هایی نیزه مانند و دراز و دارد. این نهال در فصل بهار زمانی که جوانهها به شکوفه تبدیل می‌شوند، مملو از شکوفه‌های سفید و صورتی می‌شوند. این نهال دارای دو نوع گرده دهنده و گزده گیرنده است. این نهال دارای دو مرحله رویشی و زایشی می‌باشد.

شایان ذکر است که نهال بادام شاهرودی چندین نوع دارد که از دیگر ارقام آن نهال بادام شاهرودی ۱۲ و نهال بادام شاهردی ۲۱ می‌توان اشاره کرد که همگی از خصوصیات خوبی برخوردار است.

فاصله مناسب برای کاشت :

در علم مهندسی کشاورزی ما استانداردی داریم تحت عنوان فاصله‌ی کشت. فاصله استاندارد مناسب برای ایجاد چاله‌های کاشت نهال شاهرودی 4 در 4 متر مربع تعریف کرده‌اند (البته لازم به ذکر است در ابتدا خاک باغ را به خوبی شخم بزنید و زه کشی کنید). همچنین با توجه به شرایط محیطی این استاندارد می تواند تغییر کند. به طور مثل در زمین‌های شیبدار با توجه به تغیر ارتفاع و کم شدن سایه درختان بر روی یکدیگر می‌تون این فاصله را کاهش داد.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال شاهرودی 7 پس از کاشت نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. در این مرحله با توجه به شرایط محیطی (اقلیمی) و نگهداری مناسب که شامل هرس درخت و آبیاری کافی علاوه بر افزایش باردهی ارتفاع درخت نیز می تواند به 6تا 8 متر برسد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نهال شاهرودی 7 برای باردهی بهتر و مطلوبتر نیاز به طی کردن یک دوره سرمایی دارند. همچنین برای اینکه جوانه های این نهال بتوانند در فصل بهار گل بدهند نیاز است که در فصل پاییز و زمستان به مدت یک الی چهار هفته در دمایی کمتر ازدمای 20 درجه سیلسیوس قرار بگیرد. البته این رقم نهال تحمل سرما تا 20- درجه را هم دارد. در این دما سطح قند درخت بالا می رود. این قندها در فاصله زمانی بین جوانه زدن و گلدهی درخت مصرف شده و کمک می کند که درخت این روند را با سرعت بیشتر و زمان کمتری طی می کند.

نهال بادام شاهرودی 7: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

عمر مفید نهال :

در صورت مراقبت و کاشت نهال شاهرودی 7 در منطقه مناسب از لحاظ آب و هوایی نهال‌ بادام شاهرودی 7 از سال‌های اول شروع به باردهی می‌کند. البته تا زمان رسیدن به سن بلوغ نباید انتظار باردهی زیاد و با کیفیت جهت عرضه به بازار را داشت.

میزان وزن هر میوه :

با توجه به اینکه پوسته میوه نهال شاهرودی 7 بسیار نازک است، برخلاف اینکه این رقم جزوه خانواده بادام تلخ محسوب می‌شود نهال‌ بادام شاهرودی 7 مغز بسیار شیرین و خوشمزه دارد که 40 درصد از کل میوه را مغز آن تشکیل داده است.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

با توجه به اینکه درختان به شرایط آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا برای افزایش باربری حساسند، بهترین شهرها برای کاشت و فروش نهال بادام شاهرودی 7 شهرهای هستند که ارتفاع آنها از سطح دریا زیاد نباشد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

نهال شاهرودی 7 دارای مقاومت نسبی خوبی در برابر افت می باشد. اما نوعی از عفونت قارچی است که می‌تواند به نهال شاهرودی 7 آسیب وارد کند. برای جلوگیری و محافظت از اسیب می‌توانید از روش سمپاشی ضد قارچ استافاده کرد تا از انگل، قارچ و کنه در امان باشند.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

به طور میانگین این درخت در هر هکتار مقدار 2 تا 4 تن بار می دهد. این نسبت می‌تواند بسته به سازگاری و نوع نگهداری کاهش و یا افزایش یابد.

شروع باردهی محصول  :

البته باید اشاره کرد که نهال شاهرودی 7 معمولا سالهای اولیه قادر به باردهی هست ولی نباید انتظار محصول زیاد و با کیفیتی را داشته باشید.

نهال بادام شاهرودی 7: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

نهال‌ بادام شاهرودی 7 دو نوع گرده دهنده و گزده گیرنده که ارقام گرده دهنده شاهرودی 12، 15، 17، 18، 21 می‌باشد.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

نهال شاهرودی 7 در طی سال نیاز به آبیاری دارد که برنامه آبیاری این رقم نهال در تابستان با بهار و فواصل سرد تفاوت دارد. به طور مثال در فصل بهار هر ده روز یکبار نیاز به آبیاری دارند و در طول تابستان این زمان باید کاهش یابد و به هفته‌ای یکبار برسد.

زمان شکوفایی درخت :

نهال بادام شاهرودی 7، دیرگل است.

نتیجه گیری

نهال بادام شاهرودی 7 از جمله ارقام مناسب برای کاشت در تمام مناطق ایران است. بازار فروش نهال بادام شاهرودی 7 در ایران با توجه به تغییرات اقلیمی بسیار داغ است. قیمت نهال بادام شاهرودی 7 نسبت به محصول‌دهی و سن آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید نهال شاهرودی 7 به مجموعه نهالستان پاییز مراجعه کنید. این مجموعه با ارائه خدمات مناسب و مشاورهای تخصصی راه خرید نهال شاهرودی 7 را برای تمام کشاورزان و مصرف کنندگان عزیز هموار کرده است. از جمله این امکانات شما می‌توانید با خرید نهال بادام شاهرودی 7 از خدمات ارسال رایگان و مشاوره تخصصی این مجموعه استفاده کنید.

مجموعه نهالستان پاییز افتخار دارد با نیم قرن تجربه خدمت در این عرصه علاوه بر دریافت شناسنامه معتبر و تمام مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی با ارتقا و به روزرسانی تجهیزات و سیستمهای پیشرفته، استانداردهای خود را در سطح بین‌المللی برای تولید نهال بادام شاهرودی 7 بالا برده است. برای دریافت اطلاع از قیمت نهال بادام شاهرودی 7 و نحوه خرید نهال شاهرودی 7 با کارشناسان فروش مجموعه نهالستان پاییز در تماس باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال بادام شاهرودی 7: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال