%52

نهال زردالو انبه ای: خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : 4 سال پس از کاشت
  • زمان گلدهی : –
  • فاصله کاشت نهال : 3*4
  • میزان باردهی در هکتار :7 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : عدم نیاز به رعایت ارتفاع از سطح دریا
  • پایه نهال :پایه پیوندی – آلوی وحشی، زردآلوی تلخ، بادام و هلو
  • گرده افشان : خود بارور- عدم نیاز به گرده افشانی
  • میزان آبیاری :7 الی 10 روز
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 تا 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره نهال زردآلو انبه ای

نهال زردآلو انبه به درخت تبدیل شده و میوه های بسیار بزرگی دارد. جریان سریع ، کارآمد و بسیار بادوام واقع شده. انبه زردآلو میوه ای بسیار تجاری و صادراتی است و برای ساخت باغ زردآلو تجاری گزینه ای عالی است. رنگ میوه سفید مایل به زرد تا کمی سفید میزند.

این درختی است با برگهای بزرگ ، میوه ای زیبا روغنی و تقریباً بیضی مانند. این درخت دارای قد متوسط ​​، پوستی نرم و طعم خاصی است. میوه های این زردآلو خیلی آبدار نیستند و یکی از میوه های کمیاب نهالستان محسوب میشوند. میوه این درخت در اواسط تیر ماه رسیده و مصرف آن تازه است.

نهال زردآلو انبه‌ای-برتر نهال

خواستگاه بومی:

کشور سازنده زردآلو انبه ای ایران میباشد و خرید نهال زردآلو انبه ای به صورت بومی در کشورمان ایران صورت می پذیرد. شما برای قیمت نهال زردآلو انبه ای میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

پایه اصلی نهال:

تکثیر و پرورش زردآلو انبه ای ا راه بذر اکثرا نتایج نامشخصی را به همراه خواهد داشت، بنابراین درخت زردآلو انبه ای را با روش پیوندی تکثیر می دهند.

قلمه‌های مطلوب‌ترین نمونه‌ روی پایه ها پیوند می‌شوند تا اینکه درختانی تولید کنند که نزدیک به درختان مادر باشند. و سپس این نهال های پیوند شده به شما فروخته می شود.

بهترین پایه های مورداستفاده برای اینکار آلوی وحشی، زردآلوی تلخ، بادام و هلو در نظر گرفت میشود. شما برای قیمت نهال زردآلو انبه ای میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.نهال زردآلو انبه‌ای

ویژگی نهال:

نهال زردآلو انبه ای میو ای ه هسته‌دار ساخت ایران میباشد که 120 روز بعد از ظهور شکوفه ها میوه می دهد. زردآلو انبه‌ای در هوای خنک رشد نسبتا خوبی دارد.

خرید نهال زردآلو انبه ای در مکان هایی با بهارها و تابستان های گرم و آفتابی که می توان هیدراتاسیون بالایی برای آنها ایجاد کرد بهترین انتخاب است.

فاصله مناسب برای کاشت:

ابتدا یک مکان آفتابی با فضایی کافی برای رشد درخت انتخاب کنید . بهترین است بدانید که درختان زردآلو در محیطی با آفتاب کامل رشد می کنند .

اطمینان حاصل کنید که محل کاشت شما فضای کافی برای گسترش شاخه ها و ریشه های درخت بالغ را دارا است.

فاصله کاشت باید به گونه ای  باشد که درختان دیگر، لوله‌های زیرزمینی، خطوط برق یا سازه‌ها به یکدیگر زیادی نزدیک نباشد. بهترین فاصله برای انجام اینکار 3 در 4 متر بین هر نهال میباشد. شما برای قیمت نهال زردآلو انبه ای میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع درخت زردآلو انبه ای در دوران بلوغ معمولا 3 تا 4 متر میرسد. اما برای اینکه این ارتفاع را ثابت نگهدارید نیاز است که هرسال درختان را هرس کنید.

هرس کردن درختان باعث می شود که شاخه های مرده یا بیمار از درخت جدا شده و نور خورشید و گردش هوای بیشتری جذب کنند.

نهال زردآلو انبه‌ای- برتر نهال

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی:

درخت زردآلو انبه ای هر ساله بین 700 الی 1000 ساعت دمای زیر 7- درجه سانتیگراد برای میوه دادن نیاز خواهد داشت. این ساعت ها را «نیاز سرمایی» می‌گویند.

عمر مفید نهال :

این درختان به طور متوسط 30 سال عمر اقتصادی دارند. شما برای قیمت نهال زردآلو انبه ای میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

میزان وزن هر میوه:

میوه درخت زردآلو انبه ای پوستی زرد و مخملی شبیه به هلویی با گوشتی آبدار و لطیف را دارا است.  با خرید نهال زردآلو انبه ای  از هر 6 عدد زردآلو  1 کیلو میوه تولید خواهد شد و محصولی پربار به همراه خواهد داشت.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

این درخت محدودیت خاصی در خصوص ارتفاع از سطح دریا ندارد. شما برای قیمت نهال زردآلو انبه ای میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری‌ها:

درخت زردآلو انبه ای در مقابل آفات مقاومت پایینی دارد.  وقتی صحبت از آفات مضر می شود، شته ها و حشرات نگرانی اصلی شما میباشند. با بهره گیری از حشره کش درست قبل از شکوفه دادن گل ها و یک بار دیگر زمانی که گلبرگ ها می ریزند، حشره های مضر برای زردآلو را نابود کنید . شته ها یک آفت رایج دیگر میباشند که درختان میوه هسته دار مانند زردآلو را تهدید میکنند.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

درختان زردآلو برای عملکرد حداکثری به آفتاب کامل و خاک با زهکشی خوب نیازمند هستند تا اینکه ریشه های قوی مورد نیاز برای برداشت پربار را به وحود اورند.

انتخاب مکانی که در آن درخت زردآلو خود را فصد دارید بکارید با میزان موفقیت درخت در درازمدت تاثیر مستقیم خواهد داشت. بطور میانگین با خرید نهال زردآلو انبه ای  در هر هکتار می توان تا 7 تن  محصول را به صورت سالانه برداشت نمود. شما برای قیمت نهال زردآلو انبه ای میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

نهال زردآلو انبه‌ای- برتر نهال

شروع باردهی محصول  :

درختان زردآلو اکثرا سه تا چهار سال پس از کاشت میوه می دهند. جهت افزایش شانس خود برای برداشت پربار، اطمینان حاصل کنید که مراقبت های لازم را انجام داده اید.

در أواسط تیر ماه درختان شروع به محصول دهی می کنند و می توانید برداشت را آغاز کنید.

برای اینکه بفهمید میوه زردآلو برای چیدن چه زمانی آماده شده است، آن را با احتیاط بچرخانید. اگر میوه به راحتی از ساقه جدا می‌شود، به این معنی است که رسیده است.

اگر مجبورید خیلی سخت بچرخانید، پس بدانید که هنوز آماده چیدن نیست و باید کمی بیشتر صبر کنید.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

همانطور که خودتان می دانید اغلب درختان برای تولید میوه به تعدادی رقم گرده افشان در اطراف خود نیاز دارند تا عمل گرده افشانی را به جای آنها انجام دهد.

اما زردآلو انبه ای کمی فرق دارد و خود بارور است و نیازی به ارقام گرده افشان ندارد. شما برای قیمت نهال زردآلو انبه ای میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

نهال زردآلو ابنه ای- برتر نهال

نحوه و مدت آبیاری درخت :

بعد از خرید نهال زردآلو انبه ای  درخت را بایستی به طور منظم آبیاری کنید. اگر در آب و هوای خنک‌تری هستید، می‌توانید هفته‌ای یک‌بارهم آبیاری کنید.

اما نه، اگر در آب و هوای گرم‌تر هستید، ممکن است نیاز به آبیاری تا سه بار در هفته را نیز داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که خاک مرطوب است اما هیچوقت آن را غرقابی نکنید. به طور میانگین 7 الی 10 روز یک بار برای آبیاری درخت زردآلو انبه ای کافی میباشد.

زمان شکوفایی درخت :

از آنجایی که درختان زردآلو انبه ای در اوایل اسفند شکوفه های خود را نشان میدهند، ممکن است طعمه آسیب های ناشی از یخبندان های دیررس شوند.

نتیجه گیری:

 مجموعه برتر نهال با متخصصان و سابقه و اعتباری که در زمینه فروش نهال دارد انواع نهال های زردالو را پرورش داده و در خدمت شماست تا نهال های مرغوبی را تحویلتان دهد. شما برای قیمت نهال زردآلو انبه ای میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

از امتیازات مجموعه برتر نهال میتوان به مهندسین و کادر فنی مجرب این گروه، به همراه گواهی بهداشت اشاره نمود که مدیریت نهالستان و پرورش انواع نهال را زیرنظر دارند.

شما در این نهالستان با افراد متخصص و کاردان رو به رو هستید که همکاری موفقیت آمیزی را تجربه خواهید کرد. جهت خریداری هر گونه نهال برای رشد و پرورش با مجموعه ما ارتباط بگیرید تا در کمترین زمان پاسخگوی شما باشیم.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زردالو انبه ای: خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال