%40

نهال زردالو شاهرودی: خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : دو تا سه سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 4 الی 5 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : عدم نیاز به رعایت ارتفاع از سطح دریا
  • پایه نهال :پایه بذری و پیوندی – آلوچه وحشی و زردآلو تلخ
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 7 تا 10 روز یک بار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره نهال زردآلو شاهرودی

 یکی از ویژگی های بسیار قابل اهمیتی که نهال زردآلو شاهرودی؛ دارد حساس بودن آن است. در واقع باید بدانید این درخت به زودی مورد حمله آفات قرار خواهد گرفت. علت اصلی آن هم آسیب و اثر زخم روی تنه آن است.

به همین علت شما باید از به وجود آمدن آفات و بیماری روی آن جلوگیری کنید. زمانی که می خواهید این نهال را خریداری کنید بهتر است به خوبی از نظر سلامت آن را مورد بررسی قرار دهید تا یک موقع بیماری و یا آفت درون آن وجود نداشته باشد.

نهال زردآلو شاهرودی- برتر نهال

خواستگاه بومی:

زردآلو شاهرودی بومی ایران میباشد، جایی که چندین سال است در آن پرورش داده می شود. اما بزرگترین صادرکنندگان این میوه سال به سال در حال تغییر است.

ترکیه، چین، ارمنستان، ازبکستان، ایتالیا، الجزایر، اسپانیا، پاکستان و فرانسه از جمله رقبای سالانه رتبه های برتر شده اند. خرید نهال زردآلو شاهرودی به دلیل محبویت فراوان در اغلب کشورهای دنیا رواج پیدا کرده است. شما برای قیمت نهال زردآلو شاهرودی میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

 

پایه اصلی نهال:

درختان زردآلو را می توانید از دانه یا بذر پرورش دهید.  اما با این روش بعید است میوه خوبی تولید کنند. بهتر است درختی را به عنوان درخت مادر انتخاب کرده و برای بهترین نتیجه در باردهی و استحکام، آن را به پایه پیوند بزنید پایه های اصلی برای اینکار آلوچه وحشی و زردآلو تلخ میباشند.

ویژگی نهال:

این نهال با برگ های تیز به رنگ سبز کمرنگ قادر است بازدهی فوق العاده ای را در فصل تابستان برای شما به ارمغان بیاورد.

از ویژگی های مهم این نهال که آن را شاخص میکند وجود برگ های قرمز رنگ در انتهای شاخه هاست. خرید نهال زردآلو شاهرودی از دیرباز در کشور ایران رواج پیدا کرده است. شما برای قیمت نهال زردآلو شاهرودی میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

فاصله مناسب برای کاشت:

قبل از کاشتن نهال زردآلو شاهرودی، به باغ خود نگاهی بیندازید و محل کاشت ایده آل را پیدا کنید. پس از ان شما به محلی نیاز دارید که حداقل شش تا هشت ساعت در روز آفتاب داشته باشد. خاک باید سست، غنی و دارای زهکشی خوب باشد و pH آن بین 6 تا 7 باشد. توصیه می کنیم قبل از کاشت ، آزمایش خاک را در محل مورد نظر انجام دهید.

در مرحله بعدی، اطمینان حاصل کنید که این منطقه حداقل 5 متر از درختان دیگر یا گیاهان دیگر دورتر باشند، اگر زردآلوی شاهرودی می‌کارید، حتما فاصله کاشت 5 در 5 متر را رعایت  کرده باشید.نهال زردآلو شاهرودی- برتر نهال

 

ارتفاع درخت در طول عمر

درخت زردآلو شاهرودی قادر است به ارتفاع 5 متر در دوره بلوغ خود برسد. ولی متخصصان همیشه توصیه می کنند که ارتفاع درخت را همیشه باید در حد متعادل نگه دارید. این کار را با هرس مداوم و منظم درخت می توانید انجام دهید. شما برای قیمت نهال زردآلو شاهرودی میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی:

برای به بار آوردن این میوه و خرید نهال زردآلو شاهرودی ، درختان زردآلو شاهرودی به 300 الی 1000 ساعت سرمای کمتر از 7- درجه سانتیگراد نیاز پیدا میکنند.

عمر مفید نهال:

این درختان می توانند از 40 الی 150 سال در شرایط ایده آل زندگی کنند، اما اغلب در باغات 10 الی 35 سال با مراقبت مناسب دوام خواهند آورد.

اگر یک درخت زردآلو شاهرودی 35 یا 40 سال عمر کند، می توانید انتظار داشته باشید که 20 تا 25 سال میوه دهد. درختان زردآلو شاهرودی اغلب از سه یا چهار سالگی آغاز به میوه دادن می کنند. شما برای قیمت نهال زردآلو شاهرودی میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

میزان وزن هر میوه :

زردآلو شاهرودی دارای پوست زرد مایل به نارنجی میباشد که قسمت هایی از آن با صورتی روشن یا قرمز سرخ شده و گوشت آن سفید یا زرد است. میوه ها درشت و گوشت دار هستند و هسته کوچکی هم دارند.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

برای خرید نهال زردآلو شاهرودی لازم نیست که ارتفاع خاصی را برای آن در نظر بگیرید. خوشبختانه این نهال در تمام ارتفاعات قابل رشد و پرورش میباشد. شما برای قیمت نهال زردآلو شاهرودی میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها:

درختان زردآلو شاهرودی نسبتاً مقاوم هستند و تنها به چند بیماری متداول حساست نشان میدهند که در صورت سمپاشی و آبیاری صحیح از آنها در امان خواهند بود.

بیماری هایی از قبیل پوسیدگی قهوه ای و کپک پودری شایعترین بیماری های درخت زردآلو هستند. چند اقدام پیشگیرانه ساده به شما کمک می کند تا در زمان خرید نهال زردآلو شاهرودی از ابتلای میوه به بیماری پیشگیری کنید.

برخی از حشراتی که درختان زردآلو شاهرودی را دوست دارند شته ها، شپشک های آردآلود و حشرات فلس دار هستند. اگر برگهای درخت شما شروع به چسبناک شدن کرد ، زمان آن است که آن را مورد بررسی قرار دهید. شما برای قیمت نهال زردآلو شاهرودی میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار:

در صورت دارا بودن شرایط رشد و پرورش ایده آل ، سالیانه حدود 40 تن محصول در هر هکتار برداشت این محصول را میتوان تخمین زد.

شروع باردهی محصول:

زمانی که درخت دو تا سه فصل رشد را بگذراند، آغاز به تولید میوه می کند. اما هنوز بازدهی کامل ندارد. هنگامی که به پنج تا هفت سالگی برسد، معمولاً محصول کامل خواهد داد.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

اکثر درختان زردآلو از جمله زردآلو شاهرودی خود گرده افشان میباشند. با این وجود، برخی از آنها نیاز به گرده افشانی متقابل دارند، پس هنگام خرید نهال زردآلو شاهرودی حتما رقم خود را مورد بررسی قرار دهید.

زردآلو شاهرودی خود گرده افشان است، اما کاشت دو رقم مختلف که به طور همزمان شکوفا می شوند، می تواند منتهی به برداشت بیشتر شود. شما برای قیمت نهال زردآلو شاهرودی میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.نهال زردآلو شاهرودی- برتر نهال

نحوه و مدت آبیاری درخت:

بهترین میزان برای آبیاری زردآلو شاهرودی 7 تا 10 روز یک بار در نظر گرفته شده است.

زمان شکوفایی درخت:

زردآلو شاهرودی با شکوفه های سفید یا صورتی ملایم ، در اوایل بهار، بسته به مکان، شکوفا می شود. بسیار مهم است که درختانی که می کارید در منطقه شما رشد کنند.

زیرا یخبندان دیررس می تواند کل شکوفه ها را از بین ببرد. در شرایط نرمال و گرده افشانی مناسب، سه تا پنج ماه پس از گلدهی، درخت به بار خواهد نشست. شما برای قیمت نهال زردآلو شاهرودی میتوانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

نتیجه گیری:

حتما برای اینکه محصولات پر ثمر و خوبی را پرورش داده و به بازار ارائه دهید نیاز به خرید نهال از مجموعه ای معتبر دارید، مجوعه ما با متخصصان وارد در این کار در مقایسه با رقبا پیشی گرفته است .

همچنین قابل ذکر است که تمامی نهال های برتر نهال دارای شناسنامه و دارای مجوز جهاد کشاورزی میباشد. پس با خیال راحت تهیه نهال هایتان را به این مرکز معتبر بسپارید؛ و مهم تر از همه این که کیفیت بالای نهال در این مجموعه حرف اول را میزند.

هدف اصلی نهالستان برتر، تولید باکیفیت ارقام نهال است. علاوه بر این، تنوع بالای نهال گردو و زرد و الو و انواع متنوع میوه در این نهالستان باعث امتیاز این نهالستان نسبت به سایر رقبا شده است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زردالو شاهرودی: خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال