%40

نهال زردالو نصیری : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : چین
  • شروع باردهی : حداکثر سال چهارم تا پنجم
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : ۴*۴ و ۴*۳
  • میزان باردهی در هکتار : 20 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : ارتفاع 800 تا 1200 متر بالاتر از سطح دریا
  • پایه نهال : بذری-آلوچه
  • گرده افشان : عدم خود باروری
  • میزان آبیاری : در فصل بهار و تابستان به ازای هر روز ۳ لیتر آب
  • حداکثر ارتفاع درخت : 6 الی 7 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره نهال زردآلو نصیری

نهال زردآلوی نصیری یکی از بهترین نهال های زردآلو با میوه ی شیرین و بسیار خوش طعم است. محصول این نهال به رنگ زرد پررنگ به نظر میرسد.

برای مصرف به صورت تازه بسیار مناسب میباشد. این درخت تحمل بسیار فوق العاده ای در برابر سرما و خشکی از خود نشان میدهد.

بنابراین برای کاشت در مناطق سرد و گرم و معتدل نیز مناسب است. این درخت عمر طولانی داشته و محصول دهی بسیار بالایی دارد. شما برای قیمت نهال زردآلو نصیری میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

نهال زردآلو نصیری

خواستگاه بومی :

نهال زردآلو نصیری از انواع نهال های وارداتی می باشد که در واقع منبع اصلی این نهال کشور چین است. شما برای قیمت نهال زردآلو نصیری میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

پایه اصلی نهال  :

این نهال که از نوع پیوند است، پایه اصلی آن زردآلو بذری-آلوچه میباشد .قیمت انواع نهال به نوع و نژاد، کیفیت، سلامت و میزان بازارپسندی محصول نهال وابستگی دارد.

ویژگی نهال  :

یکی از مهم ترین ویژگی های نهال زردآلو نصیری عدم خود باروری این نهال است. برای محصول دهی بایستی از نهال گرده افشان مناسب در بین نهال های زرد آلو نصیری استفاده کنید. رقم گرده افشان مناسب برای این رقم زردآلو عسگرآباد و زردآلو سلطنتی در نظر گرفته شده است.

فاصله مناسب برای کاشت :

فاصله ی کاشت درخت زردآلو نصیری در زمینهایی باشیب ملایم و مناطق بادگیر بطور متوسط ۳*۳ و ۳٫۵*۳ متر کاشت در نظر گرفته میشود قابل ذکر است است که در اراضی مسطح این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر کاشت می شود. شما برای قیمت نهال زردآلو نصیری میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال زردآلو نصیری از انواع نهال های بلند به شمار میرود که تا ارتفاع ۵ الی ۶ متر قادر به رشد است. اما گاهی اوقات این نهال می تواند تا ارتفاع ۸ متر نیز رشد داشته باشد.

نهال زردآلو نصیری از ارقام دیررس است و نسبت به سایر ارقام دیرتر رسده میشود. شما برای قیمت نهال زردآلو نصیری میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نیاز سرمایی نهال زردآلو نصیری حدودا ۳۰۰ الی ۹۰۰ ساعت سرمای پایین تر از ۷ درجه سانتی گراد است. نهال با دریافت این میزان سرما از خواب زمستانه برخاسته و گل های خود را در اواسط فروردین آغاز می کند..

عمر مفید نهال :

متوسط عمر اقتصادی درخت زردالو نصیری تقریبا حدود 30 سال است..

میزان وزن هر میوه :

محصول نهال زردآلو نصیری به شکل بیضی و کشیده واقع میشود. این زردآلو نسبتاً بزرگ و به وزن ۴۰ گرم میرسد.

اما باید توجه داشت که اندازه میوه ها با توجه به شرایط اقلیمی، منطقه کاشت، رطوبت خاک، آبیاری و هرس نهال متغیر میباشد.

در زردآلو نصیری قسمت گوشتی میوه دارای بافت متراکم بوده و به رنگ سفید در می اید و قسمت گوشتی به هسته آن نیمه چسبیده است.

مغز هسته چوبی این میوه خوراکی نیست. پوست این زردآلو دارای پرز بسیار کم و به رنگ زرد مایل به نارنجی میزند. با وجود پوست نازک این زردآلو مقاومت بسیار خوبی هم دارد.

این زردآلو که دارای ظاهر بسیار زیبا و دلنشین است، شیرین و خوش طعم هم هست. به همین دلیل یکی نهال زردآلو نصیریاز بهترین انواع زردآلو برای مصرف تازه خوری به شمار میرود. شما برای قیمت نهال زردآلو نصیری میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

اکثر گونه های نهال های زردآلو مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما را دارا هستند. این نهال مناسب کاشت در مناطق معتدل و سردسیر میباشد. بیشتر در مناطق با ارتفاع 800 تا 1200 متر بالاتر از سطح دریا کاشته می شود.

نهال های زردآلو در مناطق سردسیر باید در مکان هایی که در معرض افتاب قرار میگیرند کاشته شوند. این نهال باید روزانه 8 ساعت نور آفتاب را بگیرد تا رشد مناسب و محصول با کیفیتی به شما تحویل دهد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

از انجایی که این نهال یکی از ارقام دیرگل می باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های نهال زردآلو نصیری مقاومت این نهال در برابر انواع آفات و بیماری هاست.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

میزان محصول دهی درخت زردآلو نصیری در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر میباشد.

اما در ازای حدود ۵۰۰ اصله درخت زردآلو در هکتار عملکردی بیش از ۲۰ تن را دارخواهد بود. شما برای قیمت نهال زردآلو نصیری میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

 

شروع باردهی محصول  :

نهال زردآلو نصیری حدود چهار یا حداکثر پنج سالگی باردهی خود را آغاز می کند. اما از سال پنج باردهی نهال توجیه اقتصادی دارد.

با زیاد شدن سن نهال میزان تولید محصول هم افزایش خواهد داشت. در سن 8 الی 15 سالگی این نهال بیشترین میزان تولید محصول را به عهده خواهد داشت.

البته باید ذکر شود که نوع نژاد نهال، میزان مراقبت و تقویت نهال در سال های اول کاشت در مقادیر بالا بسیار مهم است.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

گرده افشان مناسب زردآلو نصیری در باغات زردآلو به صورت کاشت هر ۱۰ اصله نهال زردآلو نصیری یک عدد اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال زردآلو کاشت می شود.

نهال زردآلو نصیری

نحوه و مدت آبیاری درخت:

میزان آبیاری درخت زردآلو نصیری در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی تغییر میکند، بهتر است که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و برای فصل های تابستانی در ازای هر روز ۳ لیتر آب در نظر گرفته بگیرید.

علاوه بر میزان نیاز به آبی، نوع روش آبیاری نیز دارای اهمیت است. آبیاری کرت بندی به هیچ عنوان برای این نهال توصیه نمی شود چون ریشه ها غرقاب شده و نمی توانند خوب تنفس کنند. همچنین با خیس شدن مسقیم ساقه امکان ابتلا به بیماری نهال زیاد میشود.

در روش آبیاری ستنی نهال های زردآلو سالانه بین 7 الی 10 هزار متر مکعب آب نیاز است. در روش آبیاری قطره ای این میزان به 5 الی 6 هزار متر مکعب کاهش پیدا میکند. شما برای قیمت نهال زردآلو نصیری میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

زمان شکوفایی درخت :

 این رقم نهال زردآلو یکی از انواع زردآلو است که اندکی دیرتر از انواع دیگر شکوفا میدهد. همه این نهال ها دارای میوه یک دست نارنجی روشن و اندازه متوسط​​ میباشند.

نتیجه گیری:

ایا میخواهید محصولات با کیفیت وارد بازار کنید؟ و نیاز به خرید نهال از یک مجموعه معتبر را دارید؟ ما مجموعه پالیز نهال را معرفی میکنیم، این نهالستان سالانه بیش از ۵۰۰ هزار اصله انواع ارقام نهال بارور و غیر ثمری را زیر کشت دارد، و به خصوص برای خرید نهال های انواع زردالوها مناسب است. این مجموعه دارای شناسنامه نهال ها و مجوز جهاد کشاورزی هم هست، پس با خیالی اسوده نهال های خود را به ما بسپارید تا مشتری دائم این مجموعه شوید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زردالو نصیری : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال