%45

نهال هلو انجیری عسلی : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : چین
  • شروع باردهی : سال دوم کاشت
  • زمان گلدهی : زود گل
  • فاصله کاشت نهال : 3*3
  • میزان باردهی در هکتار : 60 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 0 الی 2000
  • پایه نهال : پایه شفتالو
  • گرده افشان : خود بارور
  • میزان آبیاری : –
  • حداکثر ارتفاع درخت : 0 الی 2000 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو انجیری عسلی:

این نهال از ارقامی است که اصلاح ژنتیکی نشده‌اند و اصل آن‌ها به هلوهای وحشی پان‌تائوی چین می‌رسد. میوه هلو انجیری عسلی بسیار شیرین و آبدار است.

بهترین مناطق برای رشد این نهال هلو مناطقی با هوای بهاری و دارای زمستان‌های معتدل است. بنابراین شاید نتوان آن را در هر منطقه‌ای کشت کرد و به نتیجه مطلوب یا باردهی حداکثری رسید.

ارتفاع نهال هلو انجیری عسلی یک متر است و از نهال‌های پایه‌کوتاه محسوب می‌شود که برداشت میوه از آن بسار آسان است. این ویژگی توجه باغداران را به خود جلب می‌کند.

عمر اقتصادی این نهال 15 تا 20 سال است؛ از سال دوم شروع به باردهی می‌کند و پس از بلوغ تا 40 تن میوه در هکتار می‌دهد که میزان مناسبی است. نهال هلو انجیری عسلی زودگل است؛ در ابتدای بهار شکوفه‌های آن رشد می‌کنند و کمی بعد تبدیل به میوه می‌شوند.نهال هلو انجیری عسلی

خواستگاه بومی :

هلو انجیری عسلی در کشور چین پرورش یافته است. این درخت در قدیم درختی نادر و کمیاب بوده است و در بسیاری از مناطق وجود نداشته است. اما امروزه در بسیاری از کشورها از جمله ایران پرورش می یابد.

هلو انجیری میوه ای بسیار خوش طعم و شیرین است و در بین خریداران از محبوبیت خاصی برخوردار است. برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری عسلی میتوانید به سایت نهالستان پالیز مراجعه کنید. همچنین میتوانید با کارشناسان متخصص ما در حوزه رشد و پرورش نهال هلو انجیری مشورت کنید.

پایه اصلی نهال  :

برای پیوند نهال هلو انجیری عسلی از پایه شفتالو استفاده می شود. این پایه باعث می شود که درخت در مقابل سرما و گرما مقاوم بوده و بهترین بازدهی و عملکرد را داشته باشد.

ویژگی نهال  :

نهال هلو انجیری نهالی بسیار مقاوم با شاخسارهای گسترده است. برگ ها نیزه ای و باریک هستند و نسبت به آب و هوای معتدل واکنش خوبی نشان می دهند.

اغلب این نهال را در مناطق معتدل رو به سرد می کارند. باغداران زیادی در سر تا سر سال نهال هلو انجیری را در باغ های خود می کارند.

نهال هلو انجیری عسلیفاصله مناسب برای کاشت :

معمولا برای به حداکثر رساندن محصول فاصله 3 در 3 متر را برای نهال هلو انجیری عسلی در نظر می گیرند. این فاصله به درخت کمک می کند که آب و مواد مغذی را به صورت عادلانه دریافت کند.

برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری عسلی میتوانید به سایت نهالستان پالیز مراجعه کنید. همچنین میتوانید با کارشناسان متخصص ما در حوزه رشد و پرورش نهال هلو انجیری مشورت کنید.

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع درخت هلو انجیری عسلی  1 متر است و ارتفاعی کوتاه دارد. بسیاری از کارشناسان این امر را یک مزیت برای درخت می دانند. چرا که برداشت محصول آسانتر است. همچنی برای هرس و مراقبت از شاخه های بالاتر نیازی به نردبام و دیگر تجهیزات ندارید.

نهال هلو انجیری عسلی

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نیاز سرمایی به یک دوره سرما گفته می شود که باید گیاه در معرض آن قرار بگیرد. این سرما باعث می شود که رشد و استحکام درخت قوی تر شده و بسیاری از بیماری ها مبتلا نشود. درخت هلو انجیری عسلی  نیز باید در سرمای منفی 7 درجه قرار بگیرد.

عمر مفید نهال :

درخت هلو انجیری عسلی  15 تا 20 سال عمر اقتصادی دارد و می تواند محصول تولید کند. برای به حداکثر رساندن این رقم باید رسیدگی و مراقبت از گیاه خود را بیشتر کنید.

برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری عسلی میتوانید به سایت نهالستان پالیز مراجعه کنید. همچنین میتوانید با کارشناسان متخصص ما در حوزه رشد و پرورش نهال هلو انجیری مشورت کنید.

میزان وزن هر میوه :

این میوه به دلیل رنگ عسلی به این نام شهرت یافته است. طعم شیرین و آبدار آن زبانزد خاص و عام است و علاوه بر طعم خوب رنگی زیبا و مشتری پسند دارد.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

ارتفاع از سطح دریا در این درختان 0 الی 2000 متر است که توسط کارشناسان تخمین زده شده است. بسیاری از باغداران نمی دانند که چه نهالی برای منطقه جغرافیایی آنها مناسب است. با ارتفاع از سطح دریا می توانید نهال مناسب خود را پیدا کنید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

کنه ها، شپشک و شته  جزو آفا رایج درخت هلو انجیری عسلی  هستند. این آفات باید قبل از به وجود آمدن ریشه کن شوند. مراقبت صحیح و اصولی از درخت می تواند به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها کمک کد.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

درخت هلو انجیری عسلی  10 تا 40 تن در هر هکتار محصول می دهد.

شروع باردهی محصول  :

درخت هلو انجیری عسلی  از سال دوم کاشت و در أواخر تیرماه می تواند شروع به محصول دهی کند. برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری عسلی میتوانید به سایت نهالستان پالیز مراجعه کنید. همچنین میتوانید با کارشناسان متخصص ما در حوزه رشد و پرورش نهال هلو انجیری مشورت کنید.

نهال هلو انجیری عسلی

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

درخت هلو انجیری عسلی  به صورت خود بارور گرده افشانی می کند. یعنی یک درخت هم گرده نر و هم ماده را دارا می باشد و در فصل گرده افشانی نیازی به رقم گرده افشان ندارد.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

برای آبیاری درخت هلو انجیری عسلی   10 لیتر در هر هفته باید درخت را آب بدهید. این میزان برای یک درخت در منطقه معتدل مناسب است.

زمان شکوفایی درخت :

درخت هلو انجیری عسلی  درختی زودگل است. در اوایل فروردین شکوفه ها ظاهر می شوند و درخت خود را برای تولید میوه آماده می کند.

توضیحات کوتاه:

خریداری نهال هلو انجیری عسلی  در نهالستان پالیز بهترین انتخاب برای خواهد بود. این نهال ها حداقل نیاز سرمایی را دارا هستند و در آب و هوای معتدل بهترین رشد و بهره وری اقتصادی را دارند.

هلو انجیری عسلی طعمی شیرین و آبدار و لذیذ به همراه رنگی عسلی مانند داشته که آن را بسیار مشتری پسند و بازاری کرده. برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری عسلی میتوانید به سایت نهالستان پالیز مراجعه کنید. همچنین میتوانید با کارشناسان متخصص ما در حوزه رشد و پرورش نهال هلو انجیری مشورت کنید.

نتیجه گیری:

برای نتیجه گیری بهتر از باغ هلو انجیری عسلی که آرزویش را دارید نهالستان پالیز را تست کنید. نهالستان پالیز با مدیریت سعید قاسمی بهترین نهال ها را همراه شناسنامه سلامت در حال پرورش است و به دست شما عزیزان می رساند.

ضمن اطمینان از اعتبار نهالستان پالیز ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید. در هر زمانی می توانید با مشاوران باتجربه ما تماس بگیرید و کمک بخواهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو انجیری عسلی : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال