%40

نهال هلو انجیری پلنگی : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : چین
  • شروع باردهی : سال دوم کاشت
  • زمان گلدهی : دیر گل
  • فاصله کاشت نهال : 3*3
  • میزان باردهی در هکتار : 60 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 0 تا 3000 متر
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : دو هفته یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو انجیری پلنگی:

نهال هلو انجیری پلنگی به علت خوش طعم بودن و کیفیت بالای میوه از محبوبیت بخصوصی برخوردار میباشد. این درخت یک درخت پیوندی است که باردهی بالایی در فصل برداشت محصول به همراه دارد. بهترین اقلیم برای کاشت نهال اقلیم های گرمسیری بوده و بالا بودن دما به سودآوری بیشتر محصول کمک می رساند.

منشأ اصلی تولید هلو انجیری پلنگی کشور چین است اما کاشت نهال آن در ایران نیز رواج دارد. این نهال برگ‌هایی متراکم و نیزه‌ای شکل دارد. عمر اقتصادی این نهال (یعنی دوره‌ای که به نحو مطلوب میوه می‌دهد)، 10 تا 12 سال است و باردهی آن از سال دوم آغاز می‌شود.

میوه درخت هلو انجیری پلنگی بشقابی‌شکل و رنگ پوست آن خال‌دار و در دو رنگ سرخ و زرد است. به همین دلیل به این نام خوانده می‌شود.

این نهال به صورت سالیانه در هر هکتار بین 10 تا 40 تن بار می‌دهد. رسیدن درخت هلو انجیری پلنگی به بیشترین حد باردهی علاوه بر بلوغ آن به شرایط مساعد کاشت و پرورش نیز بستگی دارد.

زمان باردهی این درخت اواخر تابستان و اوایل پاییز است و میوه‌هایی درشت و خوش‌طعم دارد.

نهال هلو انجیری پلنگی : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خواستگاه بومی :

کشور چین تولیدکننده نهال هلو انجیری پلنگی است. این کشور هر سال میلیون ها تن میوه و نهال را به سایر کشورها صادر می نماید. اما در ایران کشاورزان خود اقدام به تولید این محصول نموده اند.

برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری پلنگی میتوانید با مجموعه پالیز نهال تماس بگیرید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز بهره مند شوید.

پایه اصلی نهال :

برای پیوند نهال هلو انجیری پلنگی از پایه آلو وحشی و شفتالو اسفاده می کنند. شما با استفاده از این روش می توانید میوه هایی یکدست و سالم را پرورش دهید که خطر ریسک کمتری نسبت به روش کاشت با بذر دارد.

ویژگی نهال  :

هلو انجیری پلنگی به دلیل پوست به شکل پلنگ به این نام شهرت یافته است. بسیاری از باغداران این نهال را برای کاشت انتخاب می کنند زیرا باردهی بالایی دارد و در مناطق گرمسیری رشد خوبی خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری پلنگی میتوانید با مجموعه پالیز نهال تماس بگیرید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز بهره مند شوید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

درخت هلو انجیری پلنگی می تواند 10 الی 40 تن در هر هکتار محصول تولید نماید. برای اینکه این رقم را در باغ خود به دست آورید باید مراقب آفات و بیماری ها باشید و به درختان رسیدگی نمایید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

درخت هلو انجیری پلنگی 0 تا 800 ساعت سرمای منفی 7 درجه نیاز دارد. این میزان سرما برای این است که درخت مقاوم شده و بتواند سرمای بیشتر را تحمل نماید.

فاصله مناسب برای کاشت :

بهتر است درخت هلو انجیری پلنگی در فواصل 3 در 3 متر کاشته شود. اینکار باعث رشد بیشتر و بهتر ریشه درختان شده و آب و خاک و م واد مغذی به یکسان به درختان می رسد.

شروع باردهی محصول  :

شروع باردهی درخت هلو انجیری پلنگی در اواخر تابستان است. محصول قابل توجهی در این فصل برداشت می شود و بسیاری از باغداران آن را برای کاشت در باغ خود انتخاب می کنند.

برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری پلنگی میتوانید با مجموعه پالیز نهال تماس بگیرید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز بهره مند شوید.

نهال هلو انجیری پلنگی

عمر مفید نهال :

درخت هلو انجیری پلنگی 50 الی 70 سال عمر مفید دارد. این درخت در طی این سال ها بهترین میوه ها را تولید می کند و برای باغدار صرفه اقتصادی بالایی دارد.

ارتفاع درخت در طول عمر

درخت هلو انجیری پلنگی ارتفاعی معادل  4 الی 7 متر بعد از رسیدن به فصل بلوغ خود دارد. یکی از بهترین راه ها برای کنترل ارتفاع درخت هرس به موقع و منظم است. بهتر است درختان رادر فصل زمستان هرس کنید. این کار به درخت کمک می کند تا بهتر رشد کند و تمرکز خود را بر روی میوه ها و قسمت های اصلی درخت بگذارد. علاوه بر این به بیماری ها و آفات مختلف دچار نمی شود و عمر مفید خوبی را خواهد داشت.

میزان وزن هر میوه :

نهال هلو انجیری پلنگی میوه هایی درشت و خوش طعم دارد. این میوه کیفیت خوبی داشته و جزو هلوهای بازاری و محبوب یشمار می رود. پوست این میوه به شکل پلنگی است و به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کردند. رنگ میوه زرد رنگ است و خال های قرمز دارد .

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

نهال هلو انجیری پلنگی را بهتر است در ارتفاع 0 تا 3000 متر بکارید. بسیاری از مناطق در کشور ما دارای باغات مختلف هلو هستند و هر ساله محصول قابل توجهی را برداشت می کنند. اما در مناطقی که ارتفاع آنها معادل 0 تا 3000 متر است بهترین محصول را شاهد هستیم. زیرا ارتفاع از سطح دریا به شدت بر روی محصولات کشاورزی تاثیر می گذارد .

برای اطلاع از قیمت نهال هلو انجیری پلنگی میتوانید با مجموعه پالیز نهال تماس بگیرید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه نهالستان پالیز بهره مند شوید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

درخت هلو انجیری پلنگی نیز مانند اغلب همنوعان خود به آفات و بیماری های زیادی دچار می شود. بهترین کار برای عدم ابتلا پیشگیری است. یکی از بهترین کارها مراقبت از درخت در هنگام کار با تجهیزات و أدوات کشاورزی است. اگر درخت با این وسایل زخمی شود احتمال بیماری های مختلف تا 70 درصد بالا می رود.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

درخت هلو انجیری پلنگی نیاری به گرده افشان ندارد و خود به صورت طبیعی عمل گرده افشانی را انجام می دهد.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

برای آبیاری درخت هلو انجیری پلنگی 10 لیتر در هفته آب نیاز دارید. این میزان به صورت استاندارد در مناطقی با آب و هوای معتدل تخمین زده شده است. اما در مناطق با بارندگی های زیاد یا کم طبیعتا این میزان کم و زیاد خواهد شد. بسته به شرایط محیطی میزان آبیاری نیز متفاوت خواهد بود.

زمان شکوفایی درخت :

درخت هلو انجیری پلنگی جزو هلوهای دیرگل است و زمان شکوفایی آن در أواخر فروردین ماه خواهد بود . این موضوع در به بار نشینی میوه ها و یخ نزدن آنها در سرمای بهاره کمک شایانی می کند.

نتیجه گیری:

نهالستان پالیز با مدیریت متخصصان با تجربه ما باکیفیت ترین و بهترین نهال های هلو انجیری پلنگی را به همراه شناسنامه سلامت محصول به شما عزیزان عرضه می کند.

خرید نهال هلو انجیری پلنگی را با ما تجربه بکنید تا تفاوت را با دیگر مجموعه ها دریابید. این نهالستان آمادگی دارد تا قبل از اینکه احداث باغ هلو انجیری پلنگی به شما عزیزان مشاوره های لازم را به صورت کاملا رایگان  ارائه دهد. اگر میخواهید نهال  هلو انجیری پلنگی را با بهترین قیمت و کیفیت و مناسب ترین شرایط خریداری کنید با شماره های  09141832393 و  09144501003 تماس حاصل نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو انجیری پلنگی : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال