%45

نهال زردآلو رجبعلی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : سال دوم کاشت
  • زمان گلدهی : زودگل
  • فاصله کاشت نهال : ۴*۴ و ۴*۳
  • میزان باردهی در هکتار : 84 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : ارتفاع 800 الی 1200 متر
  • پایه نهال : زردالوی تلخ
  • گرده افشان : نیاز به گرده افشانی
  • میزان آبیاری : هر 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : حداکثر 7
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره  نهال زردآلو رجبعلی

گر قصد خرید نهال زردآلوی رجبعلی را دارید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید. زیرا باید با تمامی مشخصات آن اشنا شوید.

یک درخت خزان کننده میباشد. که میوه های بسیار خوش طعم و شیرین دارد. این درخت در مناطق نیمه سردسیری و گرمسیری و معتدل به خوبی میتواند رشد کند. این رقم یکی از مهم ترین ارقام تجاری زردآلو به شمار میرود.

میوه های این درخت را میتوان به صورت تازه و یا خشکبار برای مدت طولانی استفاده کرد. اگر نهال را در شرایط ایده آل نگهداری کنید، میزان باردهی و عمر درخت نیز افزایش قابل توجهی خواهد یافت. خرید نهال زردآلو رجبعلی یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه برای باغداران محسوب میشود.نهال زردآلو رحبعلی- برتر نهال

خواستگاه بومی :

اصالت این نهال زردآلو در ایران است درختی قوی قد بلند با یک تاج بزرگ میباشد. اگر قصد پرورش و خرید نهال زردآلو رجبعلی را دارید همین حالا به ما تماس بگیرید.

پایه اصلی نهال  :

در واقع پایه اصلی این درخت زردالوی تلخ است.

ویژگی نهال  :

نهال زردآلو رجبعلی یکی از پرطرفدارترین انواع نهال زردآلو است. به دلیل کیفیت مطلوب محصول این نهال باغداران بسیاری از خرید نهال استقبال می کنند.  به این ترتیب بهترین پیشنهاد برای پرورش زردآلو، خرید نهال زردآلو رجبعلی از مجموعه پالیز نهال است.

نهال زردآلو رجبعلی  از انواع نهال های مقاوم در برابر آفات و بیماری به شمار میرود. همچنین این نهال زردآلو در برابر سرمای شدید نیز بسیار مقاوم واقع میشود.

 

فاصله مناسب برای کاشت :

فاصله ی کاشت درخت زردآلو رجبعلی در زمینهای باشیب ملایم و مناطق بادگیر در حدود ۳*۳ و ۳٫۵*۳ متر کاشت می شود ثابل ذکر است که در اراضی مسطح این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر باید کاشت شود.

ارتفاع درخت در طول عمر

درخت زردالو رجبعلی قدرت رشد بسیار بالایی را دارا است. این درخت تا ارتفاع حداکثر 7 متر میتواند رشد  کند. یکی از ویژگی های بسیار مهم درخت زردالو رجبعلی عمر بسیار طولانی آن نسبت به دیگر ارقام زردآلو است..

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نیاز سرمایی این نهال بین 300 تا 900 و 7- درجه است.

عمر مفید نهال :

با خرید نهال زردآلو رجبعلی میتوانید حدود 60 سال از محصولات پر بار آن استفاده کنید. این درخت 60 سال عمر اقتصادی دارد.

نهال زردآلو رجبعلی- برتر نهال

میزان وزن هر میوه :

محصول نهال زردآلو رجبعلی دارای ظاهری جذاب و چشم نواز است. این زردآلوها درشت بوده و رنگ آنها ترکیب زرد و قرمز تشکیل شده است.

زردآلو های خوش طعم و مرغوب به صورت تازه و خشک بار مصرف میشوند. یکی از مهمترین مزیت های زردآلو رجبعلی ماندگاری بسیار بالای آنها می باشد.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

این نهال مناسب کاشت در مناطق معتدل و سردسیر است و بیشتر در مناطق با ارتفاع 800 الی 1200 متر بالاتر از سطح دریا بایستی که کاشته شود.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

با خرید نهال زردآلو رجبعلی  میتوانید 60 سال با کمترین خرابی محصولات پر باری را برداشت کنید. این نهال در مقابل آفات و بیماری بسیار تحمل بالایی داشته و اما باید توجه داشت که نهال را در برابر بعضی از آفات با سموم مناسب محافظت باید کرد.

همچنین یکی دیگر از راه های مراقبت از نهال حذف شاخه های اضافی و شکسته است. هرس نهال و حذف شاخه های پژمرده باعث می شود که شاخه های جدید و پربار رشد کنند.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

اگر اقدام به خرید نهال زردآلو رجبعلی  کرده اید، میتوانید آن را در 84 تن هکتار پرورش دهید.نهال زردآلو رجبعلی- برتر نهال

شروع باردهی محصول  :

زمان مناسب برای هرس باردهی این نهال زردآلو در اواخر فصل پاییز و یا زمستان است. اما بهترین زمان برای هرس فرمدهی نهال زردآلو در فصل تابستان میباشد.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

اگر اقدام به خرید  نهال زردآلو رجبعلی کرده اید لازم به ذکر است بدانید گرده افشان مناسب این نهال در باغات زردآلو بصورت کاشت هر ۱۰ اصله نهال زردآلو جهانگیری رجبعلی یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال زردآلو کاشت می شود.

 

نحوه و مدت آبیاری درخت :

یکی از مهمترین نکته های مراقبت از نهال زردآلو رجبعلی  آبیاری منظم و دقیق نهال است. زیرا میزان آبیاری نهال در کیفیت محصول بسیار تاثیر میگذارد همچنین کم آبی و آبیاری بیش از حد نهال در کیفیت محصول بسیار تاثیر گذار می باشد.

میزان آبیاری نهال و فواصل آبیاری با توجه به سن نهال، آب و هوای منطقه، میزان بارندگی و نوع خاک در حال تغییر است. به طور متوسط می توان گفت نهال زردآلو رجبعلی باید در فصل بهار هر ۱۰ روز یک باری آبیاری شود.

در فصل بهار به علت وجود بارندگی زیاد، هر نهال زردآلو رجبعلی به ازای هر روز به 2 لیتر آب نیاز خواه داشت.

اما در تابستان فواصل آبیاری کمتر می شود و نهال هر هفته یکبار آبیاری می گردد. در تابستان به دلیل کمبود بارندگی، گرمای هوا و تبخیر بیشتر آب هر نهال به ازای هر روز به 3 لیتر آب نیاز خواهد داشت. میزان نیاز آبی درخت زردآلو رجبعلی در طول یک سال به حدود 5 الی 7 هزار مترمکعب میرسد.

زمان شکوفایی درخت :

از یکی از مزیت های نهال زردآلو رجبعلی  می ‌توان به بازدهی سریع آن اشاره کرد. نهال از سال دوم شروع به شکوفه زدن و تولید میوه های مرغوب می کند. محصول نهال زردآلو رجبعلی در اواسط مرداد قابل برداشت میشود. هر درخت بالغ زردآلو رجبعلی حدود ۱۵۰ کیلو تولید محصول می کند.

نهال زردآلو رجبعلی- برتر نهال

نتیجه گیری:

شما برای اینکه محصولات پر ثمر و خوبی پرورش دهید نیاز به خرید از جایی معتبر دارید، پالیز نهال یک مجموعه مناسب برای خرید نهال هایتان است، قابل ذکر است که تمامی نهال های پالیز نهال دارای شناسنامه و دارای مجوز جهاد کشاورزی میباشد.

پس با خیال راحت تهیه نهال هایتان را به این مرکز معتبر بسپارید؛ کیفیت بالای نهال در این مجموعه حرف اول را میزند.

هدف اصلی نهالستان پالیز، تولید باکیفیت ارقام نهال است. علاوه بر این، تنوع بالای نهال گردو و زرد و الو و انواع متنوع میوه در این نهالستان باعث امتیاز این نهالستان نسبت به سایر رقبا شده است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زردآلو رجبعلی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال