%40

نهال زردآلو عسگراباد: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : –
  • زمان گلدهی :-
  • فاصله کاشت نهال : 4 متر
  • میزان باردهی در هکتار : –
  • ارتفاع از سطح دریا :700 تا 2300 متر
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : نیاز به گرده افشانی
  • میزان آبیاری : 2 الی 3 روز
  • حداکثر ارتفاع درخت : 5 تا 6 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره نهال زردآلو عسگرآباد

نهال زردآلو عسگرآباد یکی از بهترین نهال‌های زردآلوی دیررس است؛ طعم خوب میوه و بالا بودن کیفیت محصول نهال زردآلو عسگرآباد، باعث شده است تا این نهال به مهمترین انتخاب‌های هر باغدار و پرورش دهنده‌ای که فکر احداث باغ زردآلو را در سر میپروراند، تبدیل شود. شما برای قیمت نهال زردآلو عسگرآباد میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

بدون تردید خرید نهال زردآلو عسگرآباد با قیمت مناسب می‌تواند هزینه‌های احداث باغ را برای شما بسیار کاهش دهد. البته توجه داشته باشید که این مناسب بودن قیمت، به پایین آمدن کیفیت منجر نشود.

خواستگاه بومی :

همانطور که از نامش پیداست نهال زردآلو عسگرآباد از انواع نهال های بسیار قدیمی و بومی ایران است و نهال زردآلو عسگرآباد در ایران به میزان بسیار چشمگیری کشت می شود.

ایران پس از ترکیه دومین صادرکننده بزرگ زردآلو عسگر آباد در جهان به شمار میرود. شما برای قیمت نهال زردآلو عسگرآباد میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

پایه اصلی نهال:

نهال زردآلو عسگرآباد از ارقام پیوندی به شمار میرود و برای پایه آن از بهترین پایه نهال زردآلو یعنی آلوچه وحشی – زردآلو تلخ باید استفاده شود.

این نهال پیوندی زود بازده است و بازدهی بسیار بالایی هم دارد و دارای محصولات بازار پسند و مرغوب است. محصولات نهال زردآلو عسگرآباد از بهترین نمونه های زردآلو صادراتی به حساب می ایند. شما برای قیمت نهال زردآلو عسگرآباد میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

 

ویژگی نهال  :

نهال زردآلو عسگرآباد دارای میوه هایی درشت و به وزن حدودا 40 تا 45 گرم میرسد. زردآلوعسگر آباد تخم مرغی و بیضی شکل هست.

رنگ زردآلو نارنجی تیره میباشد و گاهی امکان دارد دارای لک هایی باشد که خبر از رسیدن آن می دهد. قسمت گوشی میوه به رنگ سفید است.

فاصله مناسب برای کاشت :

باید توجه کنید که به هیچ وجه نهال زردآلو عسگرآباد را در مناطقی که سطح آب زیر زمینی بالا است، کاشت نکنید. نهال زردآلو عسگرآباد با الگوی کاشت مربعی و با فاصله 4 متر از یکدیگر باید کاشته شود.نهال زردآلو عسگر آباد

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال زردآلو عسگر آبادی قدرت رشد متوسطی دارد و به طور متوسط تا ارتفاع 5 تا 6 متر میتواند رشد کند. اما قابل توجه است که این نهال رشد عرضی بسیار بالایی دارد و دارای تاج عریض و گسترده میباشد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نیاز سرمایی نهال زردآلو عسگرآباد 300 الی 900 ساعت سرمای زیر 7 درجه محاسبه شده است. نهال زردآلو پس از دریافت نیاز سرمایی مرود نیاز خود در مقابل گرما و سرما مقاومت نسبی پیدا می کند.

این نهال قادر به تحمل گرمای 38 درجه بالای صفر و سرمای 15 درجه زیر صفر میباشد. شما برای قیمت نهال زردآلو عسگرآباد میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

عمر مفید نهال :

نهال زردآلو عسگرآباد دارای عمر طولانی میباشد. این نهال میتواند 60  تا 70 سال عمر می کند. اما این نهال حدود 25 الی 30 سال باردهی اقتصادی دارد خواهد داشت.

پس از پایان عمر مفید نهال میزان باردهی آن به شدت افت کرده و بایستی با نهال جدید جایگزین شود.

میزان وزن هر میوه :

کی از بارزترین خصوصیات این زردآلو خوردن عسگر آباد تازه و گاهی تهیه مربا و میوه خشک ان است. این نهال زردآلو به نوعی زردآلو با میوه های بزرگ و زرد تیره میباشد. این نوع زردآلو بسیار مثمر ثمر است و زمان برداشت آن اواخر خرداد در نظر گرفته شده.

این نهال زردآلو به علت مقاومت در برابر سرما از زمان های بسیار قدیم پرورش و استفاده می شده. این نوع نهال کوهی اغلب در مناطق ییلاقی کاشته می شود.

مصرف این میوه به دلیل ارزش غذایی بالا و قند طبیعی برای اکثر گروه های سنی مفید واقع شده است. شما برای قیمت نهال زردآلو عسگرآباد میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

نهال زردآلو عسگرآباد

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

ارتفاع زمین باغ زردآلو از سطح دریا بایستی بین 700 تا 2300 متر باشد..

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

معمولا شته، شپشک، کنه تار عنکبوتی، مگس میوه، پیچاننده برگ، زنبور مغز خوار زردآلو، سوسک چوبخوار از نمونه بارز آفات زردآلو به شمار میروند.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

وزن میوه های این نهال بعد از ابیاری حدود 40 الی 45 گرم است. لازم به ذکر است که با توجه به طرایط محیطی که این میوه در آن رشد میکند نیز بستگی دارد. شما برای قیمت نهال زردآلو عسگرآباد میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

شروع باردهی محصول  :

میزان بازدهی این نهال بسیار عالی بوده و حدود 2 الی 2.5 برابر دیگر ارقام زردآلو محصول دهی می کند. اما میزان بازدهی این نهال با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع خاک منطقه، میزان آبیاری نهال، هرس و کوددهی نهال و … متغیر است..

 

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

برای گرده افشانی زردآلو عسگرآباد ، باید از ارقام مناسب گرده افشان در فواصل مناسب استفاده کرد. برای زردآلو عسگرآباد بهترین رقم، گرده افشان رقم شکر پاره میباشد.

نهال زردآلو عسگرآباد

نحوه و مدت آبیاری درخت :

بعد از کاشت نهال زردآلو عسگر آبادی تا حدود یک سال باید آن را با دقت و منظم هر 2 الی 3 روز یکبار آبیاری کنید.

اما پس از بلوغ نهال ها و گسترش ریشه فواصل آبیاری نهال زردآلو عسگرآباد به مدت 15  روز یکبار افزایش پیدا میکند.  شما برای قیمت نهال زردآلو عسگرآباد میتوانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

اما باید توجه کنید که به طور کل میزان آبیاری این نهال به آب و هوای منطقه کاشت، میزان بارندگی، فصل آبیاری و نوع خاک منطقه هم بستگی دارد.

زمان شکوفایی درخت :

 زردآلو عسگر آبادی از اواخر فروردین ماه آغاز به گلدهی می کند. این رقم از نهال زردآلو خود بارور نیست و برای لقاح نیاز به کاشت رقم گرده افشان مناسب خواهد داشت. رقم گرده افشان مناسب برای این نهال، نهال زردآلو شکرپاره در نظر گرفته شده است.

نتیجه گیری:

با توجه به این که مجموعه پالیز نهال به علت نهال های مرغوب و با کیفیت این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از سایر رقبا در حال پیشی گرفتن است، میتوانید از متخصصان این مجموعه کمک بگیرید و با خرید از مجموعه نهال پالیز محصولاتی تضمینی داشته باشید.

قابل ذکر است که این مجموعه دارای مجوز جهاد کشاورزی و شناسنامه نهال ها میباشد و هدف اصلی ان پرورش بهترین نهال ها است. به خصوص اینکه دارای بسیار تنوع زیادی از انواع نهال زردالو ها هست که دست شما را برای انتخاب مناسبترین محصول مورد نظرتان باز میگذارد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زردآلو عسگراباد: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال