%45

نهال هلو انجیری خونی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : چین
  • شروع باردهی : 2 تا 3 سال بعد از کاشت
  • زمان گلدهی : زود گل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 80 الی 90 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 0 الی 3000
  • پایه نهال : شفتالو و آلوچه
  • گرده افشان : خودبارور
  • حداکثر ارتفاع درخت : 2 الی 3.5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو انجیری خونی:

خریداری نهال هلو انجیری خونی به علت رنگ قرمز رنگ میوه آن از محبوبیت بسیار زیادی در میان مشتریان و کشاورزان برخوردار میباشد.

این نهال در مناطق معتدل و گرمسیر رشد بسیار خوبی دارا است و میوه آن در اوایل تیرماه به عمل می آید. پربار بودن و طعم بسیار شیرین و آبدار آن باعث شده تا مشتریان زیادی به خود جذب کند. شما میتوانید برای خرید هلو انجیری خونی به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

منشأ این نژاد هلو نیز کشور چین است و رنگ سرخش آن را بسیار مشهور و محبوب کرده است. این رقم بسیار پربار و به عنوان یک رقم تجاری برای احداث باغ گزینه‌ای مناسب است.

دمای مناسب کاشت و پرورش آن بین 25 تا 35 درجه سانتی‌گراد است بنابراین اگر در منطقه‌ای این دامنه دما وجود دارد، می‌توانید به خرید نهال هلو انجیری خونی فکر کنید. درواقع این نهال مناسب مناطق سردسیر نیست.

نهال هلو انجیری خونی- نهال برتر

عمر اقتصادی نهال هلو انجیری خونی مانند بسیاری از ارقام هلو 15 تا 20 سال است. از سال دوم یا سوم شروع به میوه دادن می‌کند و پس از رسیدن به بلوغ در هر هکتار بین 80 تا 90 کیلو بار می‌دهد. میوه بسیار آبدار و شیرین آن طرفداران بسیاری دارد. پوست این میوه کاملا سرخ و گوشت آن سرخ و زرد است.

باغداران باید آگاه باشند که نهال هلو انجیری خونی زودگل است و در اوایل بهار شکوفه می‌دهد. این موضوع دلیل دیگری برای آن است که این نهال را نمی‌توان در مناطق سردسیر کاشت زیرا گل‌های آن در سرمای دیرهنگام بهاره از دست می‌رود.

خواستگاه بومی:

نهال هلو انجیری خونی ساخت کشور چین است.کشور چین به منظور گسترش و تقویت بیشتر صنعت نهال و ایجاد یک قطب مهم در تولید نهال و سبزیجات در جهان، اقدام به تولید نهال هلو انجیری خونی کرده است. این کشور میلیون ها دلار برای ترویج صنعت نهال و کشاورزی سرمایه گذاری کرده است. برای بهبود زیرساخت ها، ارائه خدمات پشتیبانی و حمایت از توسعه شرکت های نهال همه ساله تسهیلات سازنده ای را ارائه می دهد.

تحقیق و آزمایشات علمی، نمایش انواع فناوری‌های جدید، تولید تجهیزات پیشرفته، خدمات جامع شبکه کشاورزی هوشمند، تبادل پروژه‌های صنعتی و همکاری، و تجربه کشاورزی زیست‌محیطی سبز این کشور را به قطب اصلی تولید نهال در جهان تبدیل کرده است.شما میتوانید برای خرید هلو انجیری خونی به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

پایه اصلی نهال:

پایه نهال هلو انجیری خونی شفتالو و آلوچه است.

ویژگی نهال:

نهال هلو انجیری خونی یکی از ارقام خوب و باکیفیت برای کشاورزان بشمار می رود. فصل برداشت محصول تابستان است و محصول پربار و فراوانی به همراه دارد. این نهال دمای بین 25 تا 35 درجه را مقاومت می کند  اما در برابر سرما مقاومت خوبی از خود نشان نداده است.شما میتوانید برای خرید هلو انجیری خونی به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

فاصله مناسب برای کاشت:

به طور کلی فاصله کاشت فضایی است که بین نهال ها لازم است تا فضا برای عبور افراد یا تجهیزات مزرعه فراهم شود. اگر در حال کاشتن نهال هستید حتما فاصله مناسب را بین آنها رعایت کنید.در هلو انجیری خونی روش کاشت این درخت مربعی و ابعاد آن حدود 4 در 4 متر است.

ارتفاع درخت در طول عمر

درخت هلو انجیری خونی 2 تا 3.5 متر ارتفاع دارد.

نهال هلو انجیری خونی- نهال برتر

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی:

هر درختی به یک دوره سرما نیاز دارد. درخت هلو انجیری خونی  به 0 الی 700 ساعت سرما نیاز دارد تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

عمر مفید نهال:

عمر مفید درختان هلو انجیری خونی بعد از بلوغ 15 الی 20 سال است .برای به حداکثر رساندن عمر اقتصادی درخت هلو انجیری خونی ،قبل از برداشت باید درختان را “تنک” کنیم. تنک درخت برای داشتن عملکرد خوب و عادی سازی تولید در طول سالها (به حداقل رساندن پدیده باربری دوسالانه) بسیار مهم است

. تنک درخت از اواخر بهار تا تابستان انجام می شود. کل ایده این است که میوه های توسعه نیافته و آسیب دیده و میوه های مورد هجوم آفات را حذف کنیم تا مواد مغذی با ارزش کافی برای میوه های سالم و طبیعی کمتری که می خواهیم چند ماه بعد برداشت کنیم، باقی بماند.

گاهی اوقات، انتخاب ممکن است سخت تر باشد، زیرا ممکن است مجبور باشیم میوه های سالم و خوش ظاهر را حذف کنیم، اگر میوه های آسیب دیده یا ناسالم وجود نداشته باشد. به غیر از تنک شدن دستی، پرورش دهندگان از تنک کردن شیمیایی به منظور تنظیم عملکرد و سودآوری استفاده می کنند.

میزان وزن هر میوه:

درخت هلو انجیری خونی میوه ای قرمز رنگ، گوشتی و آبدار دارد. شما میتوانید برای خرید نهال هلو انجیری خونی به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال:

بالاتر بودن سطح دریا درخت را از طرق مختلفی تحت تاثیر قرار می دهد. شدت نور در ارتفاعات مختلف متفاوت خواهد بود و سطوح تابش نور نیز فرق می کند. درارتفاعات بالاتر، ساعات بیشتری از نور خورشید نسبت به پایین داریم، جایی که خورشید به دلیل زاویه ها زودتر غروب می کند، به خصوص در زمستان که خورشید در آسمان پایین تر است.

سطوح نور بالاتر به طور کلی باعث افزایش فتوسنتز و در نتیجه رشد قوی گیاه می شود.  علاوه بر این در ارتفاعات بالاتر گیاهان به محافظت بیشتری در برابر آفتاب سوزان نیاز دارند. به طور طبیعی گیاهان مختلف سازگاری هایی با این ویژگی ها دارند. مناسبترین ارتفاع برای خرید نهال هلو انجیری خونی 0 الی 3000 متر از سطح دریاست که بهتر است در این ارتفاع اقدام به احداث باغ هلو انجیری خونی کنید

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری‌ها:

درختان هلو بطور کلی مقاومت خوبی در برابر آفات و بیماری ها ندارند و باید به آنها رسیدگی کرد. مراقبت های مناسب همانند آبیاری منظم، هرس سالیانه و کوددهی می تواند در مقاومت آنها در برابر بیماری ها کمک کند.

میزان باردهی محصول در هر هکتار:

80 الی 90 تن در هر هکتار ، میزان باردهی محصول درخت هلو انجیری خونی است.

شروع باردهی محصول:

یک محصول بسیار خوب برای یک درخت هلو انجیری خونی حدود 2  تا 3 سال پس از کاشت است. با این حال، با گرده افشانی منظم، کوددهی، آبیاری و روش های حفاظت از گیاهان، می توانند زودتر میوه تولید کنند.این نهال در أواخر تیرماه آغاز به باردهی می کند و به مدت حدودا 1 ماه می تواند در انبار و سردخانه نگهداری شود.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

هلو انجیری خونی معمولا به صورت خودبارور است و نیازی به رقم گرده افشان ندارد. شما میتوانید برای خرید هلو انجیری خونی به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

نهال هلو انجیری خونی- نهال برتر

نحوه و مدت آبیاری درخت:

در طول 30 سال گذشته، سیستم های پوشش بخشی، آبیاری قطره ای یا میکرو در باغات سیب تجاری استفاده شده است. با این حال، امروزه در ایالات متحده، حداقل 60 درصد از مزارع سیب از آبپاش استفاده می شود. مزیت اصلی آنها محافظت از جوانه های درخت در برابر آسیب سرماست. این سیستم های معاصر معمولاً آبیاری تحت پوشش کامل را تضمین می کنند. آبیاری پوشش کامل همراه با حضور گیاهان پوششی اغلب نیاز به کوددهی را کاهش می دهد، زیرا گیاه پوششی معمولاً مواد آلی را تولید می کند که تجزیه می شود و مواد مغذی مهمی را در خاک آزاد می کند.

برای نتیجه دهی عالی و کیفیت خوب و مناسب بعد از خرید نهال هلو انجیری خونی روزانه به میزان 25 تا 200 لیتر آن را آبیاری کنید. البته در سال های آغاز کاشت این درختان نیاز بیشتری به آبیاری پیدا میکنند. شما میتوانید برای خرید هلو انجیری خونی به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

زمان شکوفایی درخت :

نهال درخت هلو انجیری خونی زودگل است و در اوایل فصل بهار شکوفه‌های صورتی رنگ بر روی شاخه ها ظاهر می شوند.

نتیجه گیری:

نهالستان پالیز با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی بهترین و مناسبترین نهال های هلو را به همراه شناسنامه و با بهترین کیفیت تولید میخواهیم. خرید نهال هلو انجیری خونی را با ما تجربه کنید تا معنای نهال با کیفیت را درک کنید. با این نهال ها دیگر نگران آفات و بیماری ها نخواهید بود. چون نهال هلو انجیری خونی سالم و در شرایط بهداشتی رشد می کند و به دست شما می رسد. جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید و از کارشناسان با تجربه ما  در پالیز نهال کمک بخواهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو انجیری خونی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال