%45

نهال هلو فرانسه پیش رس: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

(دیدگاه 2 کاربر)

36,000 تومان

  • خواستگاه: فرانسه
  • شروع باردهی: سال اول کاشت
  • زمان گلدهی: اواخر خرداد
  • فاصله کاشت نهال : 3*4
  • میزان باردهی در هکتار :90 تن
  • ارتفاع از سطح دریا: حدود 2000 متر
  • پایه نهال: بذری و پیوندی
  • گرده افشان:خودبارور
  • میزان آبیاری: هر 7 الی 10 روز
  • حداکثر ارتفاع درخت: 3 الی 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات هلو فرانسه پیش رس:

 هلو فرانسه پیش رس French peach از ارقام زودبازده و تجاری به حساب میاید که طعم شیرین ،رنگ قرمز و گوشت آبدار و سفت آن باعث فروش فوق العاده آن شده.

هلو فرانسه پیش رس از ارقام تجاری در جهان محسوب میشود که درخت آن خزان دار است و در مناطق نیمه سردسیر و معتدل و کوهستانی میتوان کاشت و برداشت نمود ، این رقم هلو را هنگام کاشت درزمین های غیر شیب دار و مسطح باید با فاصله 3 در 4 کاشت نمود.

خواستگاه بومی :

نهال های هلو فرانسه پیش رس اولین بار در چین کاشته شدند. امروزه نیز در اغلب کشورها و در شهرک ها و نهالستان های صنعتی با استاندارد بالا و کارخانه ای تولید می شوند که با استفاده از تجهیزات مدرن نهال، بذرکاری، آبیاری، کود دهی خودکار، کنترل خودکار دما، رطوبت و شدت تابش را انجام می دهند که باعث صرفه جویی در زمان و نیروی کار و بهبود کیفیت می شود.

نهال هلو پیش رس فرانسه - برتر نهال

پایه اصلی نهال:

نهال هلو فرانسه پیش رس پایه بذری پیوندی بسیار مقاوم به سرما نسبت به ارقام هلو سنتی و ایرانی پرمحصول تر است. این محصول به علت تجاری بودن محصول هلو فرانسه پیش رس پایه پیوندی مورد توجه تمام باغداران هلو است. همچنین این مزیت باعث گردیده که هزینه های برداشت محصول هلو بصورت چشمگیری تقلیل بیابد.

شما میتوانید برای خرید نهال هلو فرانسه پیش رس به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نهال با ما تماس بگیرید.

 ویژگی نهال:

نهال هلو پیش رس نهال انواع تجاری هلو پیش رس میباشد. زمان ورود در اوایل تیر و سریع و شیرین چهره دوستانه بازار است.

نهال هلو فرانسه پیش رس به واسطه میوه های خوش رنگ و مطلوب، خوش عطر و طعم، به صورت بالایی بازار پسند بوده و آن طرفداران زیادی دارد. نهال هلو فرانسه پیش رس  را میتوان در مناطق نیمه سردسیر و معتدل و کوهستانی کاشت .

شما میتوانید برای خرید نهال هلو فرانسه پیش رس به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نهال با ما تماس بگیرید.

فاصله مناسب برای کاشت:

فاصله ای که بین نهال ها می گذاریم به رقم (اندازه نهایی درخت بالغ) و ترجیح ما در مورد کشاورزی بستگی دارد. فاصله بین ردیف ها و بین هر درختی متغیر است.  باغداران عزیز توجه کنند که فواصل کاشت نهال هلو فرانسه پیش رس در زمینهای مسطح بصورت 3 در 4 متر است.

برای هر درخت جوانی که قصد کاشت آن را داریم، با حفر چاله ای به قطر 60و عمق 60 سانتی متر شروع می کنیم. سپس درختان ریشه لخت را با احتیاط داخل سوراخ ها قرار می دهیم و با خاک می پوشانیم. به خاطر داشته باشید که نقطه اتصال پیوندک باید حداقل 7 سانتی متر بالاتر از سطح زمین باشد.

افزودن کود در آن زمان به احتمال زیاد به ریشه های جوان درختان آسیب می رساند، بنابراین باید از مصرف آن اجتناب شود. می توانیم بلافاصله پس از کاشت نهال(به منظور شکل دادن به آنها) آبیاری و شروع به هرس کنیم. بسیاری از کشاورزان مالچ را در اطراف تنه درخت اضافه می کنند، اما مالچ نباید مستقیماً با تنه درخت تماس داشته باشد. آنها این کار را به منظور افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک و کاهش رشد علف های هرز انجام می دهند. پس از کاشت، باید در کنار هر درخت جوان، یک پایه نگهدارنده قرار دهیم.

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع این درخت حدود سه الی چهار متر است. شما میتوانید برای خرید نهال هلو فرانسه پیش رس به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نهال با ما تماس بگیرید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی:

  500  الی 1000 ساعت دمای زیر 7 درجه سانتی گراد میباشد. شما میتوانید برای خرید نهال هلو فرانسه پیش رس به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نهال با ما تماس بگیرید.

عمر مفید نهال:

پرورش درختان هلو فرانسه پیش رس به صورت تجاری می تواند منبع خوبی برای درآمد باشد، مشروط بر اینکه به صورت منطقی و در مقیاس متوسط ​​تا بزرگ انجام شود. همانطور که در مورد اکثر درختان میوه وجود دارد، شما باید به صرفه جویی در مقیاس دست یابید. این بدان معنی است که شما معمولاً نمی توانید با رشد 30 یا 50 درخت درآمد کسب کنید، زیرا هزینه های ثابت به درآمد می رسد (اگر بیشتر از آن نباشد).

یک پایه خوب برای شروع، باغی به مساحت 1 هکتار (10000 متر مربع) با 600-800 درخت یا بیشتر است. درخت هلو فرانسه پیش رس متوسط ​​قادر به تولید مقدار قابل توجهی میوه از 3 تا 6 سالگی خود است و می تواند تا 10 تا 15 سالگی خود به تولید میوه ادامه دهد.

نهال هلو پیش رس فرانسه - برتر نهال

میزان وزن هر میوه :

این هلو دارای یک پوستی برنگ قرمز تند است و گوشتش دارای بافت سفتی میباشد..

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال:

شما باید نهال هایی را انتخاب کنید که در ارتفاعات مربوط به منطقه زندگی شما تکامل یافته اند و به تدریج گیاهانی را پرورش دهید که در این شرایط رشد قوی تری نشان می دهند .ارتفاع از سطح دریا و فشار هوا در نهایت بر روی اندازه گیاه در ارتباط با سایر عوامل زیر تأثیر خواهد داشت. هرچه یک گیاه بالاتر باشد، فشرده تر رشد می کند، اگرچه بعید است در ارتفاع 300 متری متوجه تفاوت شویم، و اندازه نیز تحت تأثیر عواملی مانند مواد مغذی موجود است و خاک نیز بسیار حاصلخیز است. به طور متوسط ارتفاع از سطح دریا در نهال هلو فرانسه پیش رس بایستی حدود 2000 متر باشد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

از مهمترین بیماری های نهال هلو فرانسه پیش رس، شانکر باکتریایی و سفیدک سطحی به حساب میاید که با رسیدگی درست، سمپاشی به موقع میتوان به سادگی با آنها مقابله کرد. کود دهی نهال هلو فرانسه پیش رس نیز به میزان 5 تن کود پوسیده دامی در هکتار تعیین میشود.

میزان باردهی محصول در هر هکتار:

متوسط ​​عملکرد برای یک درخت هلو فرانسه با ارتفاع استاندارد بالغ و سالم به ازای حدود ۵۰۰ اصله درخت هلو در هکتار عملکردی بیشتر از ۴۰ تن را دارد. به خاطر داشته باشید که ممکن است انحرافات قابل توجهی از این اعداد وجود داشته باشد. درختان هلو مثل بسیاری از درختان میوه دیگر تمایل ذاتی به باربری جایگزین دارند (درخت در یک سال عملکرد بالایی دارد و در سال بعد عملکرد پایینی دارد). پرورش دهندگان حرفه ای می توانند پس از سال ها مدیریت با کیفیت بالا (آبیاری، کوددهی، گرده افشانی، هرس، نازک کردن و غیره) پدیده باربری جایگزین را کاهش دهند.

شروع باردهی محصول  :

شروع باردهی هلو فرانسوی پیش رس در خرداد ماه است. میزان باردهی درخت هلو فرانسه پیش رس پایه رویشی در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی آن و آب و هوایی تغییر میکند، اما در کل در ازای حدود ۵۰۰ اصله درخت هلو در هکتار عملکردی بیشتر از 90 تن را دارد.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

گرده افشان مناسب و خوب هلو فرانسه پیش رس پایه رویشی در باغات هلو بصورت کاشت هر ۳۰ اصله نهال هلو فرانسه پیش رس پایه رویشی یک اصله گرده افشان با کیفیت از ارقام نهال هلو کاشت می شود.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

یک درخت هلو فرانسه ​​به آبیاری زیادی نیاز دارد تا بتواند ریشه، برگ و در نهایت میوه‌های قوی داشته باشد. به عنوان یک قاعده کلی، درختان جوان نسبت به درختان بالغ به آب بیشتری نیاز دارند، که می توانند در مناطقی که بارندگی های مکرر دارند بیشتر به آب باران متکی باشند. به عنوان دومین قانون کلی، در مناطقی که بارندگی های مکرر وجود ندارد، آبیاری درختان حدود یک بار در هفته از بهار تا پاییز مفید است. به عنوان سومین قانون کلی، اکثر درختان هلو فرانسه بالغ تقریباً به نیمی از آب سالانه در ماه های تابستان نیاز دارند. از سوی دیگر، از آبیاری بیش از حد باید خودداری کرد، زیرا مطمئناً باعث پوسیدگی ریشه می شود. با این حال، اینها فقط قوانینی هستند که نباید بدون انجام تحقیقات شخصی از آنها پیروی کرد. هر رشته ای متفاوت است و نیازهای متفاوتی دارد. اگرچه برخی از قوانین کلی ممکن است اعمال شوند.

مدت زمان آبیاری آن در فروردین، اردیبهشت و خرداد، هر ده روز یکبار و در تیر، مرداد، شهریور و مهر، هر هفت روز یکبار میباشد. هر 7 الی 10 روز یکبار.

نهال هلو پیش رس فرانسه - برتر نهال

زمان شکوفایی درخت :

 اواخر فروردین ماه زمان گلدهی هلو فرانسه پیش رس میباشد.

شما میتوانید برای خرید نهال هلو فرانسه پیش رس به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نهال با ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری:

 برای تهیه بهترین نوع نهال ها و کاشت آنها و بهترین بهره برداری کافی است با مجموعه پالیزنها در ارتباط باشید، متخصصان با تجربه ما میتوانند به شکا کمک بزرگی به عنوان کسی که دوست دارد روی نهال هایش سرمایه گذاری کند داشته باشد، جهت اطلاعات بیشتر با مجوعه نهال پالیز تماس حاصل فرمایید.

اگر میخواهید نهال  هلو انجیری پلنگی را با بهترین قیمت و کیفیت و مناسب ترین شرایط خریداری کنید با شماره های  09141832393 و  09144501003 تماس حاصل نمایید.

2 دیدگاه برای نهال هلو فرانسه پیش رس: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

  1. وحیده زندگان

    با سلام. این رقم هلو برای مناطق سردسیری انتخاب مناسبی است؟

    • برتر نهال

      سلام
      بله برای مناطق سردسری خیلی خوب جواب میده
      برای خرید نهال هلو با مشاوران پالیز نهال تماس بگیرید
      09141832393
      09144501003
      09144501007
      09144501008
      09144501009

  2. محمد

    سلام این هلو، همان هلو پلاستیکی هستش؟
    عمر این هلو چند ساله؟

    • برتر نهال

      سلام نه دوست عزیز
      هلو دوبار فرانسه یا هلو پیش رس کاردی یک رقم زودرس هست و کیفیت میوه خیلی خوبی داره
      عمر اقتصادیش هم مثل سایر ارقام حدود ده سال هستند

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال