%37

نهال به آمریکایی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

38,000 تومان

خاستگاه : آمریکا
شروع باردهی : بعد از دوم کاشت
زمان گلدهی : دیرگل
فاصله کاشت نهال :  4 متر
میزان باردهی در هکتار : 60 الی 70 تن
ارتفاع از سطح دریا: 0 تا 250 متر
پایه نهال : نهال زالزالک و خود نهال به
گرده افشان :خود گرده افزا
میزان آبیاری : 20 الی 25 روز یکبار
حداکثر ارتفاع درخت : 4 تا 5 متر

 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

نهال به آمریکایی از دسته نهال‏های وارداتی بوده و این رقم نهال به جزو نهال اصلاح شده است، میوه‏های این نهال به رنگ زرد بوده و دارای طعمی شیرین و آبدار است، به دلیل عمر طولانی و میزان باردهی بالا و کیفیت بالای محصول نهال به آمریکایی این نهال دارای طرفدارهای بسیار زیادی است و امروزه بیشتر باغداران کشور مشغول خرید نهال به آمریکایی هستند زیرا این نهال علاوه بر محبوبیت فراوان دارای مصرف تاز  ه خوری بالا هستند و در ضمن در تولید بسیاری از مرباها و دسرها نقش دارد.

خاستگاه اصلی نهال

همان طور که از اسم این نهال به مشخص است خاستگاه اصلی و اولیه آن کشور آمریکا بوده است و اصالتا این نهال بومی این کشور است البته امروزه سایر کشورهای دیگر از جمله کشور عزیز و بزرگمان ایران توانسته‏اند این نهال به را تولید و به فروش برسانند و همچنین به دلیل فروش نهال به آمریکایی به مقدار زیاد در کشور ایران در بیشتر باغات کشورمان نهال‏های به آمریکایی دیده شده و همین امر باعث افزایش رشد اقتصادی کشور نیز گشته است. فقط برای داشتن بهترین عملکرد بهتر است به سراغ نهالستان‏های معروف همچون برتر نهال بروید و نهال‏های شناسنامه‏دار را خریداری کنید.

نهال به آمریکایی- برتر نهال

پایه اصلی نهال

نهال به آمریکایی نیز ابتدا قبل از کاشته شدن و رشد و تکثیر نیاز به پایه اصلی داشته تا بتواند به خوبی رشد کند و میوه‏های با کیفیت و درجه یک را تولید نماید، پایه اصلی و مهم برای این نهال زالزالک و خود نهال به است که با استفاده از این نهال‏ها به عنوان پایه برای کاشت نهال به آمریکایی هم باعث رشد و عملکرد بهتر نهال خواهد شد و هم باعث بالا رفتن قیمت نهال به آمریکایی خواهد شد که به همین خاطر سود و درآمد به دست آمده از خرید و فروش این نهال به، به نفع باغدار است.

ویژگی نهال

نهال به آمریکایی از جمله گونه‏های پربار نهال به است و میزان باردهی و کیفیت میوه‏های این نهال به از سایر ارقام نهال به بیشتر است، نهال به آمریکایی مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و خشکی هوا از خود نشان داده است به گونه‏ای که می‏تواند گرما را تا 45 درجه سانتی گراد تحمل کند و به خوبی رشد کند البته که با وجود این ویژگی مهم نباید از میزان آبیاری و رسیدگی و مراقبت‏های لازم از این نهال به غافل بود و باید نهایت تلاش را برای داشتن بهترین محصولات و میوه‏ها داشته باشد.

آب و هوای مناسب برای کاشت

دیده شده است که نهال به آمریکایی در آب و هوای گرم و خشک به خوبی توانسته رشد کند و حتی بهترین محصولات را نیز تولید کند پس آب و هوای مناسب و سازگار برای کاشت نهال به آمریکایی آب و هوای گرم و خشک بوده اگرچه این نهال به نسبت به سرمای هوا هم مقاومت خوبی داشته و می‏تواند به خوبی رشد کند و عملکرد بسیار بالا داشته باشد، در کشور ما هم در نواحی که آب و هوای مناسب و سازگار برای کاشت این نهال به باشد نیز وجود دارد و نهال به در آن کاشته می‏شود.

نهال به آمریکایی- برتر نهال

فاصله مناسب برای کاشت

رعایت کردن فاصله مناسب جهت کاشت نهال به آمریکایی در زمین‏ها و باغات  بزرگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث شده نهال به شما نور خورشید را به میزان کافی دریافت کند و به خوبی مشغول انجام عملیات فتوسنتز باشد و لازم به ذکر است که رعایت فاصله باعث شده شاخ و برگ‏های اضافی در هم نرفته و جلوی نور خورشید را نگیرند، بنابراین بهترین فاصله برای کاشت نهال به آمریکایی فاصله 4 متری از یک دیگر است که نهال به آمریکایی بهترین عملکرد را در این فاصله دارد.

خاک مناسب کاشت

برای اینکه نهال به شما رشد خوبی داشته و بتواند به خوبی عمل کند و محصولات درجه یک تولید کند بهتر است از خاک‏های مناسب برای کاشت نهال به خود استفاده کنید اگرچه از هر خاکی می‎‏توان برای کاشت استفاده کرد اما بهترین خاک، خاکی است که دارای زهکشی مناسب بوده و بتواند در مدت زمان طولانی آب را در خود نگه دارد و علاوه بر آب بتواند مواد مغذی و مورد نیاز نهال به را تامین کند و در اختیار نهال بگذارد تا نهال به شما رشد خوبی را داشته باشد و میوه‏های مرغوب و درجه یک را تولید کند.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

با توجه به مقاومت بالای نهال به آمریکایی نسبت به خشکی و سرما و همچنین آب و هوای سازگار برای کاشت این نهال به مناسب‏ترین زمان برای کاشت نهال به آمریکایی زمانی است که نهال شما خواب زمستانی خود را به خوبی پشت سر گذاشته و آماده برای کاشته شدن است البته لازم است بدانید که این نهال به دیرگل بوده و معمولا در اواخر فروردیم ماه شروع به گلدهی می‏کند و در عوض در مقدار بسیار بالا شروع به باردهی و محصول دهی خواهد کرد.

کود مناسب برای نهال

هر نهای برای رشد بهتر و بیشتر علاوه بر خاک مناسب می‏توان با استفاده از کودهای مناسب و سازگار رشد بیشتر و بهتری داشته باشد که به نفع باغداران بوده چرا که آن‏ها را به سود و درآمد بالا می‏رساند، شما باغداران عزیز می‏توانید با مراجعه به مراکز فروش نهال به آمریکایی بهترین نهال‏ها را تهیه و خریداری کنید و مطمئن باشید آن نهال‏ها همگی سالم بوده و کودهای مناسب و مخصوص خود را دریافت کرده‏اند.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال به آمریکایی در دسته نهال‏هایی با ارتفاع متوسط بوده و ارتفاع این نهال به در طول عمر خود در حدود 4 الی 5 متر بوده که برداشت میوه و محصول در چنین ارتفاعی بسیار آسان بوده و نیاز به ماشینالات و ابزار خاصی نخواهد داشت البته شما با هرس کردن و مراقبت‏های مورد نیاز می‏توانید ارتفاع نهال به آمریکایی را در طول عمر خود کنترل کنید و باعث عملکرد بهتر نهال به شوید البته که این نهال رشد محصول دهی بسیار بالایی و زیادی در این میزان ارتفاع نیز داشته است.

هرس درخت

هرس کردن یکی از کارهای واجب و ضروری برای هر گونه نهالی بوده حال آنکه نهال به آمریکایی به دلیل محبوبیت وداشتن میوه‏های بسیار مرغوب جای خود دارد، لازم است هرس شاخ و برگ‏های نهال به آمریکایی به موقع انجام شود زیرا در کل این نهال به دارای شاخه‏های زیاد و پر بوده که در صورت زیادی و برورز مشکل باید برخی از آن‏ها را حذف کرد تا نهال به به خوبی بتواند نور خورشید را دریافت کند و به رشد خود ادامه دهد.

نهال به آمریکایی- برتر نهال

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

نهال به آمریکایی علاوه بر مقاومت بالا نسبت به خشکی نسبت به سرما هم مقاوم بوده و توانسته در سرما هم به رشد خود ادامه دهد و بهترین محصولات را تولید کند، آن هم محصولاتی که هم جنبه تازه خوری زیادی دارند و هم در بسیاری از مرباها و دسرها قابل استفاده هستند، در کل نهال به آمریکایی سرمای بین 100 الی 700 ساعت را در دمای منفی 7 درجه سانتی گراد را تحمل کرده و بهترین و بیشترین بازده را پس از سپری کردن این دوره سرمایی از خود نشان خواهد داد.

عمر مفید نهال

عمر مفید نهال به آمریکایی در حدود 50 سال بوده و به شرط مراقبت بیشتر می‏تواند بیشتر عمر کند، این نهال به دلیل عمر مفید و اقتصادی بالایی که دارد توانسته برای باغداران و کشاورزان بسیار مهم واقع شود به شکلی که خرید نهال به آمریکایی برای باغداران به دلیل محصول دهی بسیار بالا و خوب، مفید و سودمند واقع شده است.

سن حیات نهال

امروزه برای انتخاب هر نهالی علاوه بر توجه بر آب و هوا، خاک، آبیاری و شرایط جوی سن حیات نهال هم برای باغداران مهم بوده و درصد بالایی در انتخاب نهال آن‏ها خواهد داشت نهال به آمریکایی هم به خاطر داشتن عمر مفید و اقتصادی مناسب توانسته نظر بسیاری از باغداران و کشاورزان عزیز را به خود جلب نماید و حتی این امر تاثیر زیادی در قیمت نهال به آمریکایی هم خواهد داشت.

میزان وزن هر میوه

میوه‏های نهال به آمریکایی درشت و سنگین وزن بوده به طوری که هر عدد از این میوه در حدود 300 تا 400 گرم وزن خواهد داشت که معمولا 3 الی 4 عدد از این میوه وزنی در حدود 1 کیلوگرم را تشکیل می‎‏دهد که وزن قابل ملاحضه‏ای بوده و به دلیل پربار بودن این نهال به وزن میوه‏های این درخت خیلی زیاد بوده است که باز هم به نفع باغداران و فروشندگان این میوه ترد و آبدار است.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

رعایت ارتفاع از سطح دریا برای کاشت نهال به آمریکایی نیز بسیار موثر واقع شده و باعث محصول دهی هرچه بیشتر نهال به شما خواهد شد، ارتفاع مناسب از سطح دریا برای نهال به آمریکایی در حدود 0 تا 250 متر خواهد بود که رعایت این میزان ارتفاع از سطح دریا باعث رشد بیشتر نهال به . ت.لید میوه‏های بهتر و مرغوب‏تر خواهد شد و با تولید به درجه  توانسته آن را به سایر نقاط و کشورها صادر کرد و سود را چند برابر کرد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

بهترین کار در انتخاب و خرید نهال ابتدا انتخاب بهترین نهالستان بوده زیرا نهالستان‏های معروف همچون برتر نهال دارای نهال‏هایی دارای شناسنامه و اصالت بوده و درضمن تمامی نهال‏ها بدون آفات و بیماری‏های شایع نهال است، نهال به آمریکایی مقاومت بسیار بالایی در برابر آفات و بیماری‏های مخرب نهال داشته و در صورت حمله آفات می‏توان با استفاده کردن از سم‏های مناسب جلوی حمله آفات را گرفته و ان را مهار کنند و مانع آسیب به نهال به گردند.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

همان طور که گفته شد نهال به آمریکایی از جمله ارقامی است که از سایر گونه‏های نهال به پربارتر و بازده بیشتری داشته و در نهایت باعث به دست اوردن سود بیشتر خواهد شد، نهال به آمریکایی توانایی تولید 60 الی 70 تن میوه و محصول در هکتار را داشته است که این میزان باردهی باعث به دست آوردن درآمد و سود میلیاردی خواهد شد که این روند باردهی و فروش در نهایت روی قیمت نهال به آمریکایی تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

شروع باردهی محصول

نهال به آمریکایی با وجود باردهی فراوان یک رقم درگل بوده و معمولا از سال دوم به بعد پس از کاشت شروع به باردهی خواهد کرد و بیشترین میزان باردهی را بعد از سن بلوغ خود خواهد داشت و در مهر ماه شروع به باردهی خواهد کرد.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

نهال به آمریکایی یک رقم اصلاح شده بوده و برای گرده افشانی نیاز به رقم خاصی برای گرده افشانی نخواهد داشت، نهال به آمریکایی خود توانسته عمل گرده افشانی را انجام دهد و خود نهال‏ها یک دیگر را بارور کنند و بتواند رشد کند و محصولات و میوه‏های بسیار مرغوب و در مقدار بسیار انبوه را تولید کرده و حتی میوه‏های این نهال به را به سایر کشورها صادر کرد.

نهال به آمریکایی- برتر نهال

مدت آبیاری

با وجود مقاومت این نهال به نسبت به خشکی و بی آبی ولی باید مقدار آب مورد نیاز نهال تامین گردد که این میزان آن تقریبا در حدود 10 لیتر آب به مدت 20 الی 25 روز یکبار در سال‌های اول کاشت، می‏باشد.

روش صحیح آبیاری

همچنین برای آبیاری نهال به می‏توانید از روش‏های آبیاری متفاوتی استفاده کنید اما با توجه به نوع نهال به شما و به مقدار آبی که نیاز دارد روش آبیاری قطره‏ای نیز بهترین روش و سازگار خواهد بود و در مصرف آب هم صرفه جویی خواهد شد.

زمان گلدهی درخت

نهال به آمریکایی جزو ارقام دیرگل بوده و در اواخر فروردین ماه در فصل بهار شروع به گلدهی می‌‏کند ولی با توجه به باردهی بالا و تولید محصولات مرغوب و درجه یک بسیار رقم مناسبی برای کاشت و پرورش خواهد بود.

زمان برداشت

زمان برداشت محصولات نهال به آمریکایی معمولا مهر ماه بوده و این نهال از سال دوم پس از کاشت شروع به باردهی خواهد کرد و از سن بلوغ به بعد این نهال به بیشترین باردهی و بازده را از خود نشان خواهد داد.

خرید نهال

امروزه خرید نهال به آمریکایی در بیشتر نهالستان‏های کشور رایج بوده و بهترین نهال‏های به در نهالستان برتر نهال وجود داشته چرا که تمام نهال‏های این نهالستان دارای کارت ضمانت و گارانتی خواهد بود.

قیمت نهال

قیمت نهال به آمریکایی با توجه به میزان فروش نهال به آمریکایی به مقدار بالا بسیار مفید و سودمند بوده برای هر باغدار و کشاورزی چراکه با خرید و فروش این نهال به توانسته سود و سرمایه اولیه خود را چندین برابر کنند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال به آمریکایی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال