%6

نهال زیتون اسکولانا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

85,000 تومان

  • خواستگاه : ایتالیا
  • شروع باردهی : پنجمین سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 20 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 100 تا 1200
  • پایه نهال : قلمه
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

مشخصات و خصوصیات نهال

اگر به دنبال خرید یک نهال زیتون کاملا تجاری و با کیفیت هستید نهالستان برتر نهال آماده تولید و فروش نهال زیتون اسکولانا است این رقم زیتون دارای وزن قابل ملاحظه ومناسبی است و کاشت آن نیز بسیار اقتصادی و مفید واقع شده همچنین به دلیل شباهت این رقم نهال زیتون به چشم طاووسی معروف است از محصولات نهال زیتون اسکولانا علاوه بر مصرف تازه خوری در روغن گیری هم استفاده‏های فراوانی خواهد شد که برای فروشندگان این میوه ناب و خوش عطر و بو پر سود و پر درآمد است و اهمیت دارد.

نهال زیتون اسکولانا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاستگاه اصلی نهال

نهال زیتون اسکولانا برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید و بعد در سایر کشورها همچون کشور ما به تولید و پخش رسیده است به طوری که امروزه برای خرید نهال زیتون اسکولانا کافی است به یک نهالستان معتبر و معروف رفته یا حتی در منزل خود نشسته و از طریق اینترنتی از سایت نهالستان‎های با تجربه و با سابقه مثل نهالستان برتر نهال خریدهای خود را انجام داده و این اطمینان به شما از طرف نهالستان برتر نهال داده می‎شود که نهال‏ها همگی سالم و دارای کارت بهداشت و سلامت بوده می‎باشند.

پایه اصلی نهال

بهترین پایه برای رشد این رقم نهال مرغوب و با کیفیت خود نهال زیتون است که برای نهال زیتون اسکولانای شما مفید و باعث رشد بیشتر نهال هم خواهد شد جالب است بدانید یکی از روش‎های مناسب جهت رشد و تکثیر بیشتر نهال زیتون اسکولانا قلمه است که باعث تکثر و رشد بالای نهال زیتون شما خواهد شد و امروزه این روش بسیار رایج و پر کاربرد بوده و دارای اهمیت بسیار بالا در سایر نهالستان‎ها است.

ویژگی نهال

از مهمترین و پر اهمیت‎ترین ویژگی‎های این رقم نهال زیتون که باعث خرید بیشتر باغداران شده مناسب بودن قیمت نهال زیتون اسکولانا است زیرا پایین بودن این نوع نهال زیتون باعث شده اکثریت باغداران آن را تهیه و در باغات و زمین‎های زراعی خود کاشته و مشغول پرورش آن نیز باشند و از این طریق درآمد و سود چند برابری را به دست آورند و محصولات و مقدار نهال‎های خود را بیشتر و بیشتر نمایند. از دیگر ویژگی‏های این رقم نهال زیتون درصد مناست مقدار روغن آن هست که در حدود 13 درصد است.

آب و هوای مناسب برای کاشت

با توجه به کاشت این رقم نهال زیتون در اکثر آب و هواها اما مناسب‎ترین و بهترین نوع آب و هوا برای کاشت نهال زیتون اسکولانا آب و هوای مدیترانه‎ای یا معتدل رو به گرم و خشک است که این نوع آب و هوا میزان باردهی و درجه کیفیت محصولات تولید شده توسط نهال شما را افزایش داده و این موضوع به نفع باغداران عزیز بوده چرا که آن ‎ها با این کار توانسته هم به درآمد بالاتر برسند و هم بخش عظیمی از محصولات به دست آمده از این نوع نهال زیتون را به سایر کشورها صادر کنند.

فاصله مناسب برای کاشت

برای رشد بهتر و دریافت نور خورشید به صورت مستقیم بهترین کار رعایت میطان فاصله کاشت است که این مقدار در زمین‏های مختلف متفاوت است و در زمین‎های صاف در حدود 3 در 3 متر و یا 3 در 4 متر مربع است در صورتی که در زمین‎های همراه با شیب ملایم و بادخیز در حدود 4 در 4 و یا همان 3 در 4 متر مربع است که نشان داده شده رعایت این مقدار فاصله برای نهال زیتون اسکولانا مفید است و رشد نهال را بیشتر کرده و حتی باعث باردهی بیشتر محصولات آن نیز خواهد شد.

خاک مناسب کاشت

انتخاب نوع خاک مناسب برای این رقم نهال زیتون هم کار سختی نبوده و مثل سایر ارقام نهال زیتون خاک متناسب با این نهال خاک‎های قلیایی و لومی شنی است البته که خاک‎های عمیق هم در رشد این نوع نهال زیتن بی اهمیت نیست و فراموش نکنید که خاک نهال زیتون اسکولانا هم باید دارای زهکشی مناسب باشد با وجود اینکه این نهال زیتون خود دارای مقاومت بالا در برابر شوری خاک بوده است.

نهال زیتون اسکولانا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

برای کاشت یک نهال و موفق بودن کاشتش لازم است زمان مناسب جهت کاشت آن نهال را دانسته و بعد اقدام به کاشت آن کنید نهال زیتون از جمله نهال زیتون اسکولانا از این قبیل نهال‎ها است که اگر در زمان مناسب کاشته شود محصولات بیشتر و بهتری تولید خواهد کرد و محصولات تولید شده توسط این نهال بسیار مرغوب و دارای درصد خوبی روغن بوده که در تهیه روغن از این نوع زیتون بسیار موثر خواهد بود، بهترین زمان برای کاشت این رقم نهال زیتون بعد از گذراندن خواب زمستانی نهال است.

کود مناسب برای نهال

بیشتر باغداران برای عملکرد بهتنر نهال زیتون خود از کودهای مناسب و مفید برای نهال استفاده می‎کنند و برای نهال زیتون اسکولانا هم این موضوع صدق کرده و اضافه کردن کودهای دامی پوسیده موجب رشد بیشتر و عملکرد بهتر نهال زیتون شما خواهد شد و برای خرید کودهای مناسب بهتر است از متخصصین این کار کمک گرفته و بهترین شکل ممکن بهترین کودها را خریداری کنید و محصولات با کیفیت را تولید و باعث بالا بردن قیمت نهال زیتون اسکولانا شوید. در ضمن کوددخی این نهال زیتون باید در وقت مناسب خود یعنی اواخر فصل پاییز یا ابتدا فصل زمستان صورت بگیرد تا باعث عملکرد بهتر نهال زیتون شما شود.

ارتفاع درخت در طول عمر

این رقم نهال زیتون دارای ارتفاع خوب و مناسب جهت برداشت محصولات و میوه‎های خود داشته است و ارتفاع آن در طول عمر به گونه‎ای است که برداشت محصولات با دست یا نهایت توسط ماشین آلات مخصوص انجام خواهد شد و در کل ارتفاع این نهال در طول عمر خودش در حدود 7 الی 10 متر است که آن هم تنها در صورت مراقبت کافی و اصولی از نهال زیتون اسکولانا صورت خواهد گرفت.

هرس درخت

هرس کردن نهال زیتون اسکولانا باید در زمان مشخص و به صورت کاملا اصولی انجام شود زیرا هرس این نوع نهال زیتون باعث فرم دهی و کنترل ارتفاع نهال زیتون شما شده است که تنها با هرس کردن است که برداشت محصولات نهال آسان‎تر شده است، نهال زیتون اسکولانا از ابتدای کاشت تا 4 سالگی نهال زیتون نیاز به هرس کردن و حذف شاخه‎های کوچک مزاحم داشته تا نهال زیتون بتواند نور خورشید را بهتر و به صورت مستقیم دریافت کند و به تکامل خود نیز ادامه دهد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

گذراندن دوره سرمایی برای خواب زمستانی نهال زیتون اسکولانا ضروری است و باعث مقاومت بیشتر نهال زیتون در برابر سرمای شدید هوا شده و این کار از بین رفتن نهال شما نیز جلوگیری می‎کند نهال‎های کوچک زیتون اسکولانا تحمل سرمایی در حدود منفی 9 درجه را داشته و درختان باغ این نهال زیتون تحمل سرمایی بیشتر نسبت به آن‎ها داشته و این تحمل سرمایی در حدود منفی 12 الی 13 درجه سانتی گراد است. سرما از این مقدار عبور نخواهد کرد و در رابطه با سرما و یخبندان نهال زیتون اسکولانا حساس بوده و در سرمای شدید آسیب خواهد دید.

عمر مفید نهال

نهال زیتون اسکولانا در کنار پر بار و پر محصول بودن دارای مقدار عمر مفید و اقتصادی است به طوری که عمر مفید و اقتصادی این رقم نهال زیتون بالغ بر 50 سال بوده و در صورت مراقبت و نگهداری خوب و مناسب از این رقم نهال این عمر مفید تا حدود 70 سال هم خواهد رسید که برای محصول دهی این مقدار عمر نهال زیتون مفید بوده و آن را به یک رقم تجاری تبدیل کرده است.

نهال زیتون اسکولانا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

سن حیات نهال

هنگام خرید نهال زیتون اسکولانا توجه به میزان سن حیات این نهال توجه خریدار را به خود جلب کرده و با اشتیاق بیشتری باغدار و مشتری میل به خرید داشته است به خصوص نهال زیتون اسکولانا که دارنده سن حیات طولانی و مفید است و هر باغداری را وادار به خرید کرده است.

میزان وزن هر میوه

محصولات نهال زیتون اسکولانا به رنگ بنفش تیره یا همان بادمجونی رنگ است و دارای وزن نسبتا سنگین بوده که حدود 13 درصد وزن این میوه زیتون را روغن تشکیل داده که در تهیه روغن مفید است، وزن زیتون اسکولانای ایتالیایی در حدود 10 گرم بوده و روغن این رقم زیتون جزو یکی از بهترین روغن‎های زیتون بوده و این خود یکی از دلایل بالا بودن میزان فروش نهال زیتون اسکولانا است.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

ارتفاع ااز سطح دریا برای این نهال شامل عدد و رقم مشخصی نیس و در اکثر ارتفاعات قابل کشت و کار است و در ضمن بهترین عملکرد و محصول دهی را هم از خود نشان داده است بنابراین کاشت نهال زیتون اسکولانا در هر ارتفاعی نسبت به سطح دریا مناسب بوده و به نهال زیتون شما هم آسیب جدی وارد نخواهد کرد ولی رعایت اصول دیگر کاشت نهال زیتون باید به درستی و دقت فراوان انجام گیرد تا محصولات با کیفیت و درجه یک تولید و حتی به نقاط دیگر جهان خاصیت صادراتی داشته باشد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

از جمله آفات مخرب این رقم نهال زیتون آفت مخرب و شایع مگس زیتون است که در صورت سم پاشی نکردن به موقع و اصولی این نوع نهال زیتون نهال آسیب جدی دیده و از بین خواهد رفت پس باغداران عزیز باید به زمان سم پاشی‎های سالانه باغ خود دقت و توجه فراروان را داشته باشند تا از بتوانند آن شکلی که می‎خواهند محصولات خود را تولید و به فروش برسانند.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

همان طور که گفته شد مقدار باردهی این نوع نهال زیتون ایتالیایی بسیار زیاد بوده به طوری که به ازای هر ۶00 اصله نهال زیتون اسکولانا ایتالیایی می‎توان 25 یا حتی 30 تن محصول با کیفیت در هکتار را تولید و در بازارهای داخلی و حتی به شرط درجه یک بودن محصولات آن‏ها را در بازارهای خارجی هم عرضه و به فروش در مقدار بسیار بالا برسانید و از این طریق میزان سود و درامد خود را چند برابر سرمایه اولیه خود نمایید.

شروع باردهی محصول

نهال زیتون اسکولانا پربار و پربازده بوده و معمولا از همان سال‎های ابتدایی پس از کاشت آن نیز نهال زیتون شروع به باردهی خواهد کرد اما رشد و باردهی اقتصادی این رقم نهال زیتون معمولا از سن بلوغ به بعد خود باردهی اقتصادی خود را شروع کرده است باردهی این نهال زیتون از مهرماه شروع شده است و در مقدار بالا ادامه خواهد داشت.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

کاشتن رقم مناسب برای گرده افشانی نهال زیتون و ادامه رشد و تکثیر نهال زیتون اسکولانا مفید بوده و برای همین به ازای هر 10 اصله نهال زیتون اسکولانا باید یم رقم مناسب گرده افشان جهت گرده افشانی نهال زیتون کاشت.

نهال زیتون اسکولانا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

مدت آبیاری

مقدار آب نهال زیتون اسکولانا بهتر است کم نشود زیرا کم آبی باعث آسیب به ریشه نهال شما شده به خصوص ابتدا کاشت نهال زیتون که ریشه آن بسیار ضعیف و سست است این رقم نهال زیتون در فصل بهار و زمستان در حدود نیم لیتر آب و در فصول گرم سال مثل تابستان در حدود 1 لیتر آب لازم دارد که تامین این مقدار ضروری است.

روش صحیح آبیاری

بهترین و مناسب‎ترین روش برای نهال زیتون اسکولانا روش آبیاری تحت فشار بابلر است که هم مقدار آب مورد نیاز نهال زیتون شما تامین شده و هم در مقدار آب مصرفی صرفه جویی شده است.

زمان گلدهی درخت

نهال زیتون اسکولانا از همان سال‎های ابتدایی پس از کاشت در فصل بهار شروع به گلدهی و جوانه زنی کرده است و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده که از مزایای نهال زیتون چشم طاووسی است.

زمان برداشت

هر وقت محصولات این نهال زیتون به صورت کامل رسید قابل برداشت و مصرف است و به طور معمول این رقم نهال زیتون در مهر ماه و در فصل پاییز شروع به باردهی خواهد کرد.

خرید نهال

خرید نهال زیتون اسکولانا بهتر است به صورت اینترنتی و عمده از سایت معتبر نهالستان با تجربه برتر نهال صورت بگیرد زیرا در کمترین زمان ممکن نهال‏های سفارش داده شده شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قیمت نهال

فروش نهال زیتون اسکولانا در نهالستان برتر نهال رایج بوده و در مقدار بسیار بالا نیز انجام شده است و لازم است بدانید که بهتر است خیالتان از قیمت نهال زیتون اسکولانا راحت باشد چرا چون نهالستان برتر نهال دارنده مناسب‎ترین و بهترین قیمت نهال است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زیتون اسکولانا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال