%6

نهال زیتون مانزالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

85,000 تومان

  • خواستگاه : اسپانیا
  • شروع باردهی : سومین سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 28 الی 30 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 100 تا 800
  • پایه نهال : قلمه
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

مشخصات و خصوصیات نهال

نهال زیتون مانزالیا یکی از ارقام تجاری نهال زیتون است، تاج این درخت گرد بوده  دارای ارتفاع نسبتا بلندی است میوه‎های این نوع نهال زیتون به رنگ سبز بوده و در اندازه درشت و دارای طعمی خوشمزه و لذیذ می‎باشد، قیمت نهال زیتون مانزالیا بسیار مناسب بوده و به صورتی است که هر باغداری با داشتن مقدار کمی سرمایه اولیه می‎تواند این نهال زیتون را تهیه و در باغات و زمین‏های خود کاشته و به مرور زمان تعداد آن‎ها را بیشتر و باغ خود را پر از نهال زیتون مانزالیا نماید و سود خود را چند برابر کند.

نهال زیتون مانزالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاستگاه اصلی نهال

خاستگاه و زادگاه اصلی نهال زیتون مانزالیا کشور اسپانیا بوده و بعدها در کشور ما بر روی نهال زیتون یک سری تغییرات را اجرا کرده و توانسته این نوع نهال زیتون پر سود و پر ثمر را تولید کند، یکی از تولید کننده‎های این نهال زیتون نهالستان برتر نهال بوده که نهال زیتون مانزالیا مرغوب را تولید و به یکی از بزرگترین مراکز فروش نهال زیتون مانزالیا معروف شده است.

پایه اصلی نهال

برای تولید نهال زیتون مانزالیا بهتر است از پایه نهال زیتون استفاده شود و ااز این طریق نهال زیتون مانزالیا را تولید کنند با این کار توانسته نهال‏های مرغوب و بسیار مناسب را تولید کرده وو شاهد تولید مقدار زیادی محصول و میوه‏های بسیار با کیفیت و درجه یک خواهیم بود که در صورت امکان بخش بزرگی از آن را می‎توان به کشورهای دیگر صادر کرد.

ویژگی نهال

محصولات نهال زیتون مانزالیا علاوه بر مصرف تازه خوری بالا در مصارف دیگر همچون روغن و به عنوان زیتون پرورده قابل استفاده و مصرف هستند، از بارزترین ویژگی‎های این نوع نهال زیتون می‏توان به پر ثمر بودن و باردهی بسیار بالای محصولات این نوع نهال زیتون اشاره کرد که به همین علت است که خرید نهال زیتون مانزالیا مورد توجه بسیاری از باغداران قرار گرفته به صورتی که بیشتر باغداران خرید این نهال ارزشمند را در اولیت کرهای خود قرار داده‏اند.

آب و هوای مناسب برای کاشت

باغدارانی که مشغول به خرید و کاشت نهال زیتون مانزالیا هستند بهتر است به آب و هوای مناسب جهت رشد بهتر این رقم نهال زیتون توجه ویژه داشته باشند زیرا آب و هوا در رشد و باردهی این نوع نهال زیتون بسیار مهم و حائز اهمیت است، آب و هوای مناسب برای کاشت و پرورش این رقم نهال آب و هوای گرم و معتدل بوده و نشان داده شده است که نهال زیتون مانزالیا در این نوع آب و هوا بهترین و بیشترین بازده و عملکرد را داشته است توانسته محصولات بیشتر و مرغوب‎تری را تولید کند.

فاصله مناسب برای کاشت

رعایت کردن فاصله مناسب جهت کاشت این نوع نهال زیتون بسیار مهم بوده است چرا که این نوع نهال زیتون بسیار آفتاب دوست بوده و روزانه نیاز به دریافت مقدار زیادی نور مستقیم خورشید را داشته است، فاصله مناسب جهت کاشت این نوع نهال زیتون در باغات و زمین‏های زراعی در حدود 3 در 4 متر مربع است که با کاشت نهال‏های زیتون مانزالیا در این مقدار فاصله نور خورشید به صورت مستقیم به نهال تابیده شده و توسط نهال به صورت کامل دریافت می‏گردد.

خاک مناسب کاشت

غالبا نهال زیتون نهال سختی برای کاشت نبوده و در اکثر خاک‏ها قابل کاشت و بهره برداری است اما خاک این نهال بهتر است دارای زهکشی مناسب و سنگین و دارای عمق بسیار زیاد باشد تا بتواند مقدار زیادی آب را در خود نگه دارد همچنین اگر خاک این نوع نهال مقدار کمی شن و ماسه هم داشته باشد بهتر خواهد بود و این مجموعه خاکی باعث رشد بیشتر و بهتر نهال زیتون شما خواهد شد.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

برای کاشت این نوع نهال زیتون در زمانی مناسب و سازگار جهت رشد بهتر و بیشتر نهال باید به منطقه و شرایط جوی و آب و هوایی آن منطقه توجه کنید و متناسب با آن شرایط زمان مناسبی را جهت کاشت نهال‏های زیتون خود انتخاب کنید و پس از خرید نهال‏های خود اقدام به کاشت نهال زیتون خود کنید و آن‏ها را در شرایط مساعد و ویژه‎ای پرورش دهید و محصولات درجه یک را نیز تولید کنید.

نهال زیتون مانزالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

کود مناسب برای نهال

معمولا نهال زیتون مانزالیا برای کاشت نیاز به کود و مواد آلی خاصی نداشته و حتی این نوع نهال زیتون در هر نوع خاکی کاشته و خوبی رشد خواهد کرد ولی اما اگر خاک منطقه کاشت نهال زیتون شما فقیر از مواد آلی و کودهای مورد نیاز نهال باشد لازم است به خاک آن مقداری کودهای حیوانی و کودهای برگ و کودهای شیمیایی اضافه کنید و با این کار خاک کاشت نهال زیتون خود را تقویت کنید.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال زیتون مانزالیا از جمله نهال‏های قد بلند بوده و دارای ارتفاع نسبتا بلندی در طول عمر خود است، ارتفاع این نوع نهال زیتون در طول عمر خود به 4  متر خواهد رسید که این میزان ارتفاع برداشت محصول را کمی دشوار خواهد کرد اما به دلیل پربار و پر بازده بودن این نوع نهال زیتون مشکلی نداشته و برداشت محصول را می‎توان با کمک گرفتن از روش‎های مخصوص برطرف کرد.

هرس درخت

هرس این نوع نهال زیتون زمان خاص و بخصوصی نداشته و تنها در صورت نیاز نهال شما قابل اجرا است البته که هرس کردن نهال زیتون مانزالیا برای کنترل ارتفاع درخت تاثیر گذار بوده و در کنترل ارتفاع درخت به باغداران بسیار کمک خواهد کرد و همچنین هرس نهال باعث دریافت بهتر و بیشتر نور خورشید توسط نهال شما خواهد شد و عملکرد نهال شما را بالا خواهد برد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

هر نهالی به خصوص نهال زیتون مانزالیا برای رشد بهتر و محصول دهی بیشتر نیاز به گذراندن یک دوره سرمایی مناسب دارد و تحمل سرمایی این نهال گذراندن یک دووره سرمایی در حدود 200 الی 800 ساعت در دمای منفی 2 درجه سانتی گراد است و این دوره سرمایی به نهال زیتون این امکان را داده که به راحتی خواب زمستانی خود را پشت سر گذاشته و آماده برای تولیدد محصولات زیاد و درجه یک است.

عمر مفید نهال

نهال زیتون مانزالیا دارای عمر مفید و اقتصادی بسیار مناسب است و میزان عمر مفید این نهال به باغداران عزیز این امکان را می‎دهد که به اهداف و سود و درآمد مورد انتظار خود رسیده و در این زمینه پیشرفت‏های بسیار کنند که به نفع باغدار بوده است.

سن حیات نهال

عمر مفید و سن حیات این نوع نهال زیتون معمولا بعد از سن بلوغ نهال زیتون مانزالیا شروع شده و تا حدود 70 الی 75 سال نیز ادامه خواهد داشت البته اگر مراقبت و نگهداری از این نوع نهال زیتون مناسب باشد و تمام فاکتوهای مورد نیاز جهت کاشت نهال زیتون مانزالیا به درستی رعایت شده باشد این نهال زیتون بسیار رشد و عمر خواهد کرد که هرچه عمر آن بیشتر باشد محصول دهی آن هم بیشتر بوده و این به نفع باغداران تمام شده است و آن‎ها از این طریق سود بسیار بالایی را به دست خواهند آورد.

میزان وزن هر میوه

محصولات نهال زیتون مانزالیا درشت و بزرگ بوده و دارای وزن سنگینی هستند به طوری که وزن هر عدد از این نوع میوه خوش رنگ و خوش طعم در حدود 5 الی 6 گرم بوده است و این میزان وزن محصول در میزان قیمت نهال زیتون مانزالیا موثر بوده و حتی موجب بالا بردن قیمت این میوه خوشمزه خواهد شد و جالب‎تر اینکه از این میوه برای روغن و زیتون پروره علاوه بر تازه خوری آن نیز استفاده می‎شود.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

کاشت نهال در ارتفاع مناسب از سطح دریا باعث رشد بیشتر و سریعتر نهال و هم هم محصول دهی بیشتر همراه با کیفیت بالاتر خواهد شد، ارتفاع مناسب جهت کاشت نهال زیتون مانزالیا در حدود 100 الی 800 متر از سطح دریا بوده و فقط در صورت قرار داشتن باغتان در این میزان ارتفاع از سطح دریا توانسته نهال‎های زیتون خود را در باغ‎هایتان کاشته و مشغول پرورش آن‎ها باشید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

از جمله آفات و بیماری‏های رایج و شایع این رقم نهال زیتون آفت مگس بوده که وجودش در بین درختان زیتون مانزالیا زندگی آن‎ها را به خطر خواهد انداخت و وجود این آفت در باغ شما تهدید بسیار بزرگی است پس بهترین کار سم پاشی‎های سالیانه است تا نهال‎های شما سالم بمانند همچنین در هنگام خرید نهال زیتون مانزالیا از نهالستان‏ها باید به این موضوع دقت بسیار زیادی داشته باشید تا از خرید نهال‏های خود پشیمان نشوید و بتوانید خرید و انتخاب درستی داشته باشید.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

نهال زیتون مانزالیا توانایی تولید مقدار بسیار زیاد محصول را داشته و در صورت رعایت تمام اصول نگهداری و مراقبت نهال توانسته محصولات و میوه‎های بیشتر و درجه یک‏تری را تولید کند به صورت کلی این نوع نهال زیتون توانایی تولید 20 الی 25 تن میوه و محصول مرغوب در هکتار را خواهد داشت که رقم بسیار مناسب و پر سودی برای باغداران و کشاورزان است.

شروع باردهی محصول

نهال زیتون مانزالیا معمولا از همان سال اول کاشت خود شروع به باردهی و محصول دهی می‏کند اما باردهی اصلی و اقتصادی این نوع نهال ارزشمند از سال سوم و چهارم پس از کاشت نهال شروع خواهد شد و در مقدار بسیار بالا ادامه خواهد داشت و باردهی این نهال زیتون به قدر زیاد و در توناژ بالا است که می‎توانید در مقدار بالا این زیتون را به کشورهای دیگر و سایر نقاط صادر کنید و مقدار فروش نهال زیتون مانزالیا از این طریق بسیار بالا رفته و به یک رقم کاملا تجاری و سود آور نیز تبدیل شده است.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

نهال زیتون مانزالیا در هنگام کاشت نیاز به رقم مناسب جهت گرده افشانی دارد و بهتر است در هنگام کاشت نهال از یکی از ارقام نهال زیتون جهت گرده افشانی و رقم گرده افشان نهال زیتون مانزالیا استفاده کرد و در باغ به ازای هر 10 اصله نهال زیتون مانزالیا یم رقم گرده افشان مناسب کاشت و نهال‎های زیتون خود را از این طریق پرورش دهید.

مدت آبیاری

این نوع نهال زیتون برای رشد بهتر به آبیاری منظم و دقیق نیاز داشته به طوری که در سال اول کاشت نهال به علت ضعیف بودن به مقدار آب بیشتری نیاز داشته و ولی از سال دوم به بعد پس از کاشت هفتگی در حدود 12 الی 15 لیتر آب نیاز داشته و در فصل گرما و تابستان که بارش و بارندگی کمتر است میزان آبیاری افزایش خواهد یافت و در حدود 20 الی 25 لیتر آب  در هفته خواهد رسید که برای رشد بهتر و جلوگیری از حمله آفات بهتر است این میزان آب نهال زیتون شما تامین گردد.

نهال زیتون مانزالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

روش صحیح آبیاری

انتخاب روش آبیااری بهتر است به صورتی باشد که این مقدار آب مورد نیاز نهال که به آن اشاره شد به درستی تامین گردد و در مقدار آب مصرفی هم به علت وجود بحران آب صرفه جویی شود بنابراین بهترین روش‎ها برای این نوع نهال روش آبیاری تحت فشار بابلر و بعد آن روش آبیاری قطره‎ای است.

زمان گلدهی درخت

نهال زیتون مانزالیا از ارقام نهال زیتون دیرگل بوده و این نهال معمولا در اردیبهشت ماه تازه شروع به گلدهی و جوانه زنی خواهد کرد ولی با این وجود میزان باردهی آن بسیار بالا است.

زمان برداشت

محصول دهی و باردهی این نوع نهال زیتون معمولا از سال اول شروع شده است اما باردهی اقتصادی و سوددهی آن نیز معمولا از سال سوم و چهارم به بعد پس از کاشت نهال زیتون آغاز خواهد شد و سال‏های طولانی ادامه داشته و هرساله هم محصولات آن بیشتر خواهد شد.

خرید نهال

بهترین کار قبل از خرید نهال کسب اطلاعات راجب مراکز فروش نهال زیتون مانزالیا است که شما باغداران عزیز و محترم لازم است در این باره اطلاعات کافی را کسب کرده و بعد از انتخاب نهالستان معتبر و مناسب خود اقدام به خرید نهال زیتون مانزالیا خود کنید.

قیمت نهال

قیمت نهال هم در میزان سود و سرمایه شما بسیار مناسب است پس بهتر است خرید نهال خود را از نهالستان برتر نهال که ارائه دهنده قیمت نهال زیتون مانزالیا به کمترین قیمت است انجام داده و مشاهده کنید که در میزان هزینه‎ها و سرمایه خود چه تاثیری خواهد گذاشت.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زیتون مانزالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال