%6

نهال زیتون کنسروالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

85,000 تومان

  • خواستگاه : یونان
  • شروع باردهی : پنجمین سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 25 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 100 تا 1500
  • پایه نهال : قلمه
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

مشخصات و خصوصیات نهال

یکی از ارقام پر طرفدار زیتون که مصرف خوراکی آن بالا بوده و هر ساله در مقدار بسیار بالایی به فروش می‎رسد نهال زیتون کنسروالیا است که یک نهال زیتون وارداتی بوده و در اکثریت نهالستان‏ها به خصوص نهالستان برتر نهال در مقدار بالایی به فروش رسیده است محصولات این رقم نهال زیتون همیشه به رنگ سبز بوده و همین رنگ سبز به این میوه خوش رنگ و خوش طعم زیبایی فراوان نیز بخشیده و باعث محبوبت بخشیدن به این رقم نهال زیتون در بین باغداران شده است. بنابراین خرید نهال زیتون کنسروالیا برای باغداران الویت داشته و این نهال زیتون را به یک رقم کاملا تجاری و پرفروش تبدیل کرده است.

نهال زیتون کنسروالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاستگاه اصلی نهال

نهال زیتون کنسروالیا برای اولین بار در کشور یونان و بیشتر در شهر زیبای مصر تولید شده است و نشان داده شده آب و هوای این شهر برای کاشت این رقم نهال زیتون بسیار مناسب بوده و باعث رشد بیشتر نهال زیتون کنسروالیا شده است و بعدها به دلیل محبوبیت این رقم نهال زیتون در بین باغداران عزیز ایرانی فروش نهال زیتون کنسروالیا در کشور ایران و بیشتر در استان‎هایی که نظیر آب و هوای شهر مصر را دارند کاشته و پرورش داده شده است و کشور یونان سومین کشور تولید کننده زیتون است.

پایه اصلی نهال

برای کاشت این رقم نهال زیتون بهتر است از پایه‎های مناسب برای نهال زیتون کنسروالیا استفاده کرد بنابراین شما می‎توانید از هر کدام از ارقام نهال زیتون به عنوان پایه مناسب جهت کاشت نهال زیتون کنسروالیا استفاده کنید و این کار کمک می‎کند که شما بتوانید محصولات مرغوب و درجه یک را تولید نمایید و در صورت امکان بخشی از محصولات خود را به کشورهای درخواست کننده ارسال کنید و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید و باغ خود را بزرگ‎تر کنید.

ویژگی نهال

زیتون کنسروالیا به رنگ سبز خاصی بوده که این رنگ سبز به سبز زیتونی معروف است قیمت نهال زیتون کنسروالیا مناسب بوده و به دلیل محبوبیت این رقم نهال زیتون میزان فروش آن بالا است از ویژگی‎های این نهال زیتون مقاومت بالای آن در برابر آفات و بیماری‏ها است که از مزیت‎های مفید این نهال زیتون محسوب می‎شود، زیتون کنسروالیا دارای مصرف تازه خوری و خوراکی بالا است و به دلیل خوش خوراک بودن این نوع زیتون کاشت این رقم نهال زیتون به مقدار بسیار بالا صورت گرفته است.

آب و هوای مناسب برای کاشت

آب و هوای غالب برای رشد خوب و مناسب این رقم نهال زیتون آب و هوای گرم و خشک بوده و بیشترین بازده و عملکرد را نهال زیتون کنسروالیا در این آب و هوا نیز داشته است و لازم است بدانید که فراهم بودن آب و هوا و شرایط جغرافیایی برای کاشت این رقم نهال زیتون ضروری است وگرنه باعث از بین رفتن و نابودی نهال زیتون خود خواهید شد، باغداران عزیز نهال‎های خود را در مناطق همراه با این شرایط آب و هوایی کاشته و مشغول پرورش آن هستند.

فاصله مناسب برای کاشت

عدم رعایت فاصله در هنگام کاشت این رقم نهال زیتون باعث از بین رفتن و آسیب رسیدن به نهال زیتون شما خواهد شد چرا چون این نهال زیتون احتیاج به نور کافی داشته و تابش نور خورشید به صورت مستقیم داشته و نرسیدن مقدار نور کافی به این رقم نهال زیتون برای نهال زیتون  خطرناک است و باعث نابودی آن خواهد شد، فاصله مناسب برای کاشت نهال زیتون کنسروالیا بین 5 الی 7 متر بوده و ثابت شده کاشت این رقم نهال با این مقدار فاصله از یک دیگر موجب رشد چند برابر نهال زیتون شما شده است.

خاک مناسب کاشت

خاک مناسب برای کاشت نهال زیتون کنسروالیا همچون سایر ارقام نهال زیتون بوده و غالبا خاک‎های لومی شنی است و بهتر است این خاک دارای زهکشی مناسب و اصولی باشد و نهال زیتون کنسروالیا در خاک‎های قلیایی هم رشد مناسب و قابل توجه‎ای داشته است و دارای مقاومت بالایی در برابر شوری خاک هم می‏باشد که این یک مزیت مفید برای نهال زیتون کنسروالیا محسوب شده است.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

زمان مناسب برای کاشت نهال زیتون کنسروالیا زمانی است که نهال زیتون آمادگی کافی جهت کاشته شدن را داشته باشد و برای این رقم نهال زیتون بهترین زمان بعد از بلند شدن نهال از خواب زمستانه خود است و معمولا از اواخر فصل زمستان این نهال زیتون کاشته شده و بهترین عملکرد را از خود نشان داده شده است و محصولات فراوان و مرغوبی را به بار خواهد آورد.

کود مناسب برای نهال

برای رشد نهال زیتون کنسروالیا خود می‎توانید به جای استفاده از خاک تنها از کودهای مخصوص و مفید حیوانی و دامی پوسیده استفاده کرد تا با کمک گرفتن و پرس و جو در این رابطه از کودهای شیمیایی مناسب برای رشد بیشتر نهال زیتون خود استفاده نمایید و در ضمن برای به دست آوردن و خریداری این کودهای مناسب از کارشناسان با تجربه و با سابقه مربوط به این کار استفاده نمایید و برای این امر می‎توانید به سایت نهالستان برتر نهال مراجعه کرده و از راهنمایی‎های کارشناسان با تجربه این نهالستان استفاده کنید.

نهال زیتون کنسروالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع هر نهالی در طول عمر خود به یک سری شرایط ویژه‎ نیاز داشته است که این میزان ارتفاع به مقدار باردهی و محصول دهی نهال شما بستگی نداشته و این ویژگی‎ها و شرایط شامل آب و هوا و خاک مناسب و مراقبت‎های ویژه در برابر آفات و بیماری‎های نهال زیتون بوده است و تنها با رعایت درست این فاکتورها توانسته باعث افزایش ارتفاع نهال در طول عمرش شوید.

هرس درخت

هرس نهال زیتون از جمله اقداماتی است که باید بعد از کاشت نهال صورت بگیرد و انجام به موقع آن نیز برای نهال زیتون شما واجب بوده زیرا هم باعث دریافت بیشتر نور خورشید شده و هم باعث فرم دهی و شکل گیری بهتر نهال زیتون کنسروالیا شده است، خوب می‎دانید که نهال زیتون کنسروالیا علاقه شدیدی به نور خورشید داشته و نهال آفتاب دوستی است و شما با هرس کردن به موقع این نهال زیتون باعث دریافت بیشتر نور و در نتیجه انجام بهتر عملیات فتوسنتز توسط نهال زیتون خود گردیده‏اید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

نهال زیتون کنسروالیا قادر است در 200 الی 400 ساعت در دمای منفی 2 درجه سانتی گراد قرار بگیرد و بعد از گذراندن این میزان دوره سرمایی از حالت خود خارج شده و دوره سرمایی خود را به خوبی پشت سر گذاشته است و به رشد خود نیز ادامه داده است، گذراندن دوره سرمایی به نفع نهال زیتون شما بوده و این قابلیت را به نهال شما خواهد داد که عملکرد بهتری داشته باشد و بتواند محصولات بیشتر و با کیفیت‎تری را تولید نماید.

عمر مفید نهال

اگر از بین ارقام مختلف زیتون به دنبال نهالی هستید که دارای عمر مفید طولانی و پر محصول و به طور کلی یک رقم تجاری باشد ما به شما نهال زیتون کنسروالیا را معرفی کرده زیرا این نهال دارای عمر اقتصادی طولانی و بسیار مفید است و در طول عمر اقتصادی خود نیز قادر به تولید مقدار بسیار بالایی محصول با کیفیت و مرغوب است، عمر مفید برای این رقم نهال زیتون در حدود 100 سال بوده و این مقدار عمر مفید تنها به وسیله نگهداری و مراقبت ویژه از نهال شما صورت می‏گیرد.

سن حیات نهال

در هنگام خرید نهال زیتون کنسروالیا از مراکز معروف و معتبر مثل نهالستان برتر نهال اطلاعات کافی در رابطه با میزان سن حیات نهال زیتون کنسروالیا در اختیار شما قرار خواهد گرفت که از همه لحاط به نفع شما باغداران بوده و این اطلاعات در انتخاب نهال زیتون بسیار به شما کمک خواهد کرد و در ضمن سن حیات نهال زیتون کنسروالیا برای هر باغداری مفید بوده و باعث رشد باغ آن شده است.

میزان وزن هر میوه

میزان وزن ویوه‏های این رقم نهال زیتون در مقدار فروش نهال زیتون کنسروالیا مهم واقع شده است و حدودا 170 تا 200 عدد از این میوه سبز رنگ خوش طعم 1 کیلوگرم وزن را تشکیل خواهد داد که در هنگام فروش زیتون رقم قابل ملاحظه‎ای بوده و سود خوبی هم خواهد داشت.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

نهال زیتون کنسروالیا نهال حساسی نسبت به کاشت در ارتفاع خاصی از سطح دریا نبوده و معمولا در هر ارتفاعی از سطح دریا کاشته خواهد شد و این مسئله اختلالی در رشد نهال زیتون شما ایجاد نکرده و آسیبی هم به نهال شما وارد نخواهد شد پس ارتفاع از سطح دریا برای این نوع نهال زیتون چندان تفاوتی نداشته و در کاشت و مقدار رشد نهال زیتون کنسروالیا تاثیر و اثر منفی نخواهد گذاشت.

نهال زیتون کنسروالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

با توجه به مقاومت بالای این رقم نهال زیتون در برابر آفات و بیماری‏های مخرب نهال زیتون باز هم نیاز به سم پاشی اصولی و سالیانه خواهد داشت و انتخاب سموم مناسب هم کار آسانی نبوده و نیاز به کارشناسان مخصوص به خود خواهد داشت، از جمله آفات مخرب این گونه نهال زیتون مرغوب آفت پروانه برگ خوار زیتون و مگس میوه زیتون بوده که در صورت مراقبت و نگهداری نکردن اصلی از این رقم نهال، نهال زیتون شما به سادگی از بین خواهد رفت.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

باز هم به شرط مراقبت و رعایت تمام اصول مربوط به کاشت و داشت و برداشت ویزه این رقم نهال زیتون مقدار باردهی و محصول دهی آن نیز بالا و چشم گیره بوده است به صورتی که این نهال قادر به تولید 10 الی 15 تن محصول با کیفیت در هکتار بوده است و حتی به شرط مراقبت بیشتر این میزان به 20 تن هم خواهد رسید که با توجه به قیمت نهال زیتون کنسروالیا رقم بسیار خوبی بوده و باعث به دست آمدن سود و درآمد چندین برابری خواهد شد.

شروع باردهی محصول

با وجود پر بار بودن این رقم نهال زیتون سبز رنگ اما شروع باردهی آن معموات از سال 5 الی 6 پس از کاشت نهال بوده است ولی بعد از شروع باردهی مقدار باردهی سالیانه همانطور که گفته شد به قدری بالا است که برای باغدارن و کشاورزان محترم مورد توجه قرار گرفته به طوری که در خرید و کاشت این رقم نهال زیتون را در الویت کارهای خود قرار داده‎اند و از این کار اصلا پشیمان که نشده بلکه خشنود هم خواهند شد.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

این رقم نهال زیتون در هنگام کاشت خود به رقم مناسب جهت عملیات مفید گرده افشانی لازم داشته و در باغ به ازای هر 10 اصله نهال زیتون کنسروالیا بهتر است یک رقم مناسب گرده افشان از بین ارقام نهال زیتون انتخاب کرده و حتما کاشته شود تا مراحل رشد نهال زیتون شما بهتر پیش برود.

مدت آبیاری

نهال زیتون کنسروالیا نیاز به آبیاری روزانه داشته و این مقدار آب در فصل بهار در حدود 2 لیتر بوده و در فصول گرم مثل تابستان به 3 لیتر آب در روز خواهد رسید و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به نهال زیتون شما بهتر است مقدار آب آن تامین گردد.

روش صحیح آبیاری

روش‎های زیادی برای آبیار این رقم نهال زیتون وجود داشته است که بهترین و پرکاربردترین آن‎ها روش آبیاری تحت فشار بابلر و روش آبیاری قطره‏ای است که هم مقدار آب مورد نیاز نهال زیتون شما تامین شده و هم به صورت اصولی باغتان آبیاری خواهد شد.

زمان گلدهی درخت

نهال زیتون کنسروالیا یک رقم تجاری اما دیرگل بوده است و به طور معمول در اواسط فصل بهار شروع به گلدهی خواهد کرد این رقم در سال‎های ابتدایی پس از کاشتش شروع به گلدهی و جوانه زنی نخواهد کرد و معمولا بعد از  5 الی 6 سال بعد کاشت شروع به گلدهی می‎کند.

زمان برداشت

زمان برداشت محصولات و میوه‎های این رقم نهال زیتون در فصل پاییز بوده و در کل خرید و فروش نهال زیتون کنسروالیا در این فصل بسیار زیاد است.

خرید نهال

برای داشتن بهترین خرید نهال زیتون کنسروالیا باید از بهترین نهالستان‏ها مثل نهالستان برتر نهال خریداری صورت بگیرد تا از لحاظ خود نهال‎ها خیالتان راحت و آسوده باشد.

نهال زیتون کنسروالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

قیمت نهال

همچنین برای خرید این نهال همراه با بهترین و مناسب‎ترین قیمت نهال زیتون کنسروالیا بهترین گزینه نهالستان برتر نهال است زیرا این نهالستان با بیش از نیم قرن تجربه ارائه دهنده بهترین قیمت بوده و خود تولید کننده مستقیم نهال‎ها هستند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زیتون کنسروالیا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس یک تماس دو اینستاگرام خانه کاتالوگ لوکیشن