%19

نهال فندق مروی دوبول : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

98,000 تومان

  • خواستگاه : اسپانیا
  • شروع باردهی : دومین سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 7 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 100 تا 1500
  • پایه نهال : رویشی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 6 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

مشخصات و خصوصیات نهال

اگر به دنبال یک رقم تجاری و پر ثمر در بین ارقام مختلف نهال فندق هستید خرید نهال فندق مروی دوبول یکی از بهترین گزینه‎ها است که کاشت این رقم نهال فندق به شدت توصیه شده این نهال فندق یک رقم دیر رس اما کاملا پر بازده و دارای جنبه اقتصادی بالا است به دلیل ظاهر تمیز و شیک این نوع فندق و خوشمزه بودن طعم آن، این میوه فندق دارای مصرف آجیلی بالا بوده و در بین طرفدارها و مردم دوستدار آجیل و به خصوص فندق محبوبیت بالایی را دارد و این خود یک دلیل برای فروش بالای آن است.

نهال فندق مروی دوبول : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاستگاه اصلی نهال

نهال فندق مروی دوبول بیشتر و غالبا به صورت پیوندی کاشته و پرورش داده شده و برای اولین بار در کشور اسپانیا و بعدها به صورت پیوندی در سایر کشورها به ویژه کشور عزیزمان ایران کاشته و پرورش داده شده است و به دلیل خوش خور بودن این رقم فندق میزان فروش نهال فندق مروی دوبول در اکثریت نهالستان‎ها به خصوص نهالستان بزرگ و معروف برتر نهال بالا بوده و روز به روز هم این میزان فروش افزایش پیدا کرده است و خرید و فروش این رقم نهال فندق باعث درآمدزایی اکثر باغداران شده است.

پایه اصلی نهال

این رقم نهال فندق مروی دوبول هم پایه بذری داشته و هم پایه رویشی و پایه رویشی آن مورد توجه بسیاری از باغداران قرار گرفته و بیشتر آن‎ها نیز از این راه تعداد نهال‏های خود را افزایش داده‏اند و سود خود را هم در این راه بیشتر و بیشتر کرده‏اند.

ویژگی نهال

این رقم فندق دارای پوست بیرونی روشن و صاف بوده و اندازه آن نیز کوچک و گرد بوده و بیشتر وزن این رقم فندق را مغز آن تشکیل داده است که دارای طعمی خوب و مطبوع و بسیار شیرین و خوش طعم است که مصرف آجیلی آن بالا بوده و بیشترین کاربرد را در صنعت تازه خوری و آجیل دارد از ویژگی‏های شاخص این رقم نهال فندق مقاومت و استقامت بسیار بالای آن در برابر سرما و یخبندان است و در ضمن همین مقاومت بالای نهال فندق مروی دوبول باعث آسین ندیدن در برابر آفات شده است.

آب و هوای مناسب برای کاشت

بهترین اب و هوا و شرایط جوی برای کاشت این رقم نهال فندق آب و هوای معتدل رو به سرد و کوهستانی است که نشان داده شده کاشت این نوع نهال فندق در این شرایط آب و هوایی به نفع باغدار بوده و باعث بالا رفتن قیمت نهال فندق مروی دوبول شده است که این افزایش قیمت موجب سودآوری بیشتر نهال فندق شما شده است و باغدارن توانسته تعداد نهال‎های فندق خود را بیشتر کرده و حتی با تولید محصولات درجه یک و مرغوب بخش زیادی را به کشورها و شهرهای دیگر صادر نمایید.

فاصله مناسب برای کاشت

در رشد و بزرگ شدن نهال فندق مروی دوبول فاصله کاشت نهال بسیار مهم و پر اهمیت است و دیده شده است که بهترین فاصله در جهت کاشت این رقم نهال فندق در حدود 4 در 4 متر است و در اراضی همراه با شیب ملایم این مقدار فاصله کمی کمتر و در حدود 3 در 4 متر است که در کل رعایت این میزان فاصله باعث دریافت نور بیشتر توسط نهال فندق و در نتیجه رشد بیشتر و بهتر نهالفندق شما و همچنین در نهایت باعث تولید محصولات و میوه‏های درجه یک و بسیار با کیفیت خواهد شد.

نهال فندق مروی دوبول : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاک مناسب کاشت

بهترین نوع خاک جهت کاشت نهال فندق مروی دوبول خاک‎های رسی شنی دارای نفوذ پذیری بالا است که باعث رشد بیشتر ریشه نهال فندق شما خواهد شد و در کنار انتخاب نوع خاک مناسب برای این نهال فندق داشتن زهکشی مناسب برای نهال فندق مروی دوبول حائز اهمیت بوده و در رشد بیشتر و محصول دهی بهتر نهال فندق شما موثر خواهد بود پس می‎توان نتیجه گرفت مناسب بودن خاک در کاشت نهال فندق بسیار مهم است و در میزان باردهی هم موثر است.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

اگر باغداران عزیز در انتخاب زمان کاشت نهال فندق دقت فرماییند و در زمانی مناسب و سازگار با نوع نهال فندق مروی دوبول اقدام به کاشت آن کنند خواهند دید که نهال فندق بهتر رشد کرده و کیفیت محصولات تولید شده هم بالاتر خواهند بود بنابراین بهترین زمانی که می‏توان اقدام به کاشت این نهال ارزشمند نمود درست بعد از گذراندن دوره سرمایی نهال فندق مروی دوبول است.

کود مناسب برای نهال

با وجود اینکه تنها وجود خاک مناسب برای این رقم نهال فندق کافی است اما اضافه کردن کودهای حیوانی مناسب با نوع نهال فندق باعث بهتر عمل کردن نهال فندق شما خواهد شد و در ضمن شما باغداران عزیز توانسته هنگام خرید نهال فندق مروی دوبول از نهالستان مد نظر خود از کارشناسان خبره آن نیز پرسیده و برای نهال فندق خود تهیه فرمایید و به خاک نهال فندق خود اضافه کرده و باعث افزایش مرغوبیت نهال فندق خود شوید و از این طریق بخش بزرگی از محصولات خود را به سایر کشورها صادر نمایید.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال فندق مروی دوبول جز درختان قد بلند است و ارتفاع آن در طول عمر خود در حدود 6 الی 7 متر است، با وجود بلند بودن ارتفاع این نهال فندق در طول عمر خودش برداشت محصولات آن آسان بوده و می‏توان با ابزارآلات مخصوص و ماشین آلات پیشرفته برداشت محصولات را انجام داد و در ضمن ارتفاع نهال در طول عمر خودش با استفاده روش‎های مخصوص مثل هرس کردن شاخ و برگ‏های اضافی نهال فندق را حذف کرده و ارتفاع نهال فندق را کنترل کرد.

هرس درخت

هرس کردن نهال فندق زمان مشخصی نداشته و تنها در صورت نیاز نهال فندق نیاز به هرس شاخ و برگ‏ها خواهید داشت و این یکی از مزیت‏های این نهال است که در مراکز فروش نهال فندق مروی دوبول به باغداران هنگام خرید نهال فندق گفته خواهد شد، یکی از این مراکز فروش نهالستان برتر نهال است که با نیم قرن تجربه و سابقه کاری ارائه دهنده تمامی این اطلاعات به باغداران عزیز هنگام خرید نهال فندق هستند.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

نهال فندق مروی دوبول قادر به گذراندن دوره بین 100 الی 800 ساعته در دمای منفی 7 درجه سانتی گراد است و این دوره سرمایی برای نهال فندق بسیار مفید بوده و نهال بعد از پشت سر گذاشتن این دوره قادر به جوانه زنی و گلدهی است و مقاومت بیشتری را هم در برابر سرما و یخبندان نیز به دست آورده است و به همین خاطر در برابر هر سرمایی از بین خواهد رفت و دارای مقاومت بالایی است.

عمر مفید نهال

باغداران عزیز اگر به دنبال یک رقم کاملا تجاری و سودمند که دارنده عمر مفید و طولانی است انتخاب نهال فندق مروی دوبول بهترین گزینه است و عمر مفید و اقتصادی این رقم نهال فندق در حدود 50 الی 60 سال است که در صورت درست کاشتن و نگهداری خوب از نهال فندق این میزان بیشتر و بیشتر هم خواهد شد و به طور کلی برای هر باغداری مفید خواهد بود.

سن حیات نهال

یکی از علل افزایش قیمت نهال فندق مروی دوبول زیاد بودن سن حیات این رقم نهال فندق است که یکی از دلایل محبوبیت و طرفدارهای بسیار این رقم نهال فندق از سایر ارقام نهال فندق همین است و در کل این رقم نهال فندق به دلیل سن حیات طولانی جزو یکی از ارقام پر فروش نهال فندق است.

نهال فندق مروی دوبول : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

میزان وزن هر میوه

همان طور که گفته شد این فندق کوچک و گرد بوده و بیشتر وزن آن را قسمت مغز میوه تشکیل داده است و دارای پوسته بیرونی نازک و بسیار شکننده است که با دست قابل شکستن است، مغز این رقم فندق سفید و بسیار شفاف است و مناسب برای استفاده در اکثر آجیل و خشکبار است و مصرف سالیانه بسیار بالایی هم دارد.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

ارتفاع از سطح دریا در هنگام کاشت این رقم نهال فندق مهم بوده و مانند سایر فاکتورها در کاشت و رشد این رقم نهال فندق موثر واقع شده است و این میزان ارتفاع در حدود 100 الی 1500 متر از سطح دریاها است که در صورت کاشت این رقم نهال فندق در غیر از این ارتفاع باعث نابودی و از بین رفتن نهال فندق شما خواهد شد و حتی ممکن است نهال فندق شما خود به خود بسوزد و از بین رود.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

با وجود این که این رقم نهال فندق دارای مقاومت بالا در برابر آفات و بیماری‏های مخرب و شایع نهال فندق است اما باز هم سم پاشی‏های سالانه نهال فندق لازم و ضروری است و باعث مقاومت و سلامت بیشتر نهال فندق شما خواهند شد البته در صورت خریداری نهال از مراکز معتبر همچون نهالستان برتر نهال این اطمینان داده خواهد شد که تمامی نهال‎ها دارای کارت سلامت و بهداشت محصول هستند و در صورت خرابی ضمانت و گارانتی داشته و در کل شما باغداران ضرر نخواهید کرد.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

این رقم نهال فندق دیر رس بوده و معمولا از سال دوم الی سوم پس از کاشت به بلوغ رسیده و شروع به محصول دهی خواهد کرد و در صورت نگهداری اصولی از این رقم نهال فندق قادر به تولید محصولاتی فراوان و با کیفیت در حدود 6 الی 8 تن در هکتار است که رقمی بسیار مناسب و پر سود و مفید بوده برای هر کشاورز و باغداری.

شروع باردهی محصول

شروع باردهی محصولات و میوه‎های این نهال فندق ارزشمند از سال دوم الی سوم پس از کاشت نهال فندق آغاز شده است و همان طور که گفتیم میزان محصول دهی این رقم نهال فندق بسیار بالا بوده و یک رقم کاملا تجاری و اقتصادی محسوب می‏شود.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

نهال فندق مروی دوبول برای گرده افشانی نیاز به رقم مناسب برای گرده افشانی نخواهد داشت و خود به تنهایی عملیات گرده افشانی را انجام خواهد داد بنابراین در هنگام خرید و کاشت این رقم نهال فندق نیاز به رقم گرده افشان نداشته و نیاز به صرف هزینه اضافه نخواهید داشت و این خود یک مزیت برای این رقم نهال فندق محسوب شده که یکی از دلایل استقبال بسیار بالا از این نهال فندق شده است.

مدت آبیاری

مقدار آبیاری این رقم نهال فندق بسیار مناسب و اصولی بوده به طوری که به 15 روز یک بار در ماه به آبیاری نیاز داشته و در فصول گرم سال مثل فصل تابستان این فاصله آبیاری بسیار کمتر شده است و در حدود هفته‏ای یک بار به آبیاری نیاز داشته و باید مقدار آب مورد نیاز نهال فندق بر طرف گردد، توجه داشته باشید بهترین کار رعایت اصول آبیاری و تامین مقدار آب مورد نیاز نهال فندق است تا باعث رشد بیشتر نهال فندق شما گردد.

روش صحیح آبیاری

استفاده از روش آبیاری غرقابی و روش‎هایی از این قبیل برای نهال فندق مروی دوبول مضرر است و باعث از بین رفتن نهال فندق شما خواهد شد باغداران باید از روش‏های آبیاری استفاده کنند که آبیاری به صورت آهسته انجام شود مثل روش آبیاری قطره‏ای که برای این رقم نهال فندق بسیار مناسب است.

زمان گلدهی درخت

این رقم نهال فندق تقریبا بعد از 2 سال شروع به گلدهی خواهد کرد و چون یک رقم دیرگل است از اواسط فروردین ماه گلدهی این رقم نهال فندق ارزشمند و سودمند شروع خواهد شد.

نهال فندق مروی دوبول : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

زمان برداشت

بعد از دوسال از کاشت نهال فندق مروی دوبول شروع به باردهی کرده و بعد از رسیدن تمام محصولات و میوه‏های این نهال فندق قابل برداشت و عرضه کردن آن است.

خرید نهال

خرید نهال فندق مروی دوبول به صورت اینترنتی از نهالستان برتر نهال به نفع هر کشاورز و باغدار است زیرا در کمترین زمان ممکن می‏توانید تمام نهال‏های فندق مورد نیاز خود را در تعداد بالا خریداری کنید و با فروش نهال فندق مروی دوبول سود بسیار زیادی به دست خواهد آمد که به نفع هر باغداری است.

قیمت نهال

قیمت نهال فندق مروی دوبول در نهالستان برتر نهال زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده و این نهالستان به دلیل اینکه خود تولید کننده اکثر نهال‏ها به خصوص انواع نهال فندق است و لازم به ذکر است که بدانید تمام نهال‏ها در این نهالستان دارای شناسنامه و گواهی سلامت هستند و خرید و فروش آن‏ها کاملا قانونی است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال فندق مروی دوبول : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال