%37

نهال گوجه سبز مراغه: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

38,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : دومین سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار :  50 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 600 تا 2200
  • پایه نهال : آلوچه وحشی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

نهال گوجه سبز مراغه دارای شکل ظاهری گرد و سبز رنگ است، طعم این رقم گوجه سبز ترش نبوده بلکه طعم‏ آن شیرین و آبدار است و دارای محبوبت و طرفدارهای بسیاری است، شما باغداران عزیز اگر به دنبال پیشرفت وسود فراوان هستید خرید نهال گوجه سبز مراغه می‏تواند یکی از بهترین و سودمندترین گزینه‏ها باشد زیرا نهال گوجه سبز مراغه دارای ویژگی‏ها و مزایایی بسیار مفیدی بوده که باعث شده آن را به یک رقم تجاری و کاملا سودآور تبدیل نماید، یکی از این دلایل تولید محصول زیاد این نهال است.

نهال گوجه سبز مراغه: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاستگاه اصلی نهال

خاستگاه اصلی و اولیه نهال گوجه سبز مراغه همان طور که از اسم آن مشخص است کشور عزیز و پهناورمان ایران بوده و این نهال گوجه سبز برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی کاشته و تولید شده است، اما به مرور زمان بستر برای کاشت این نهال مفید در سایر استان‏ها نیز فراهم گشته است و در زمان حال کشور ما توانسته با تولید گوجه سبز مراغه درجه یک آن را به سایر کشور‏ها صادر کند و از این طریق سطح اقتصاد کشور را بالاتر ببرد.

پایه اصلی نهال

نهال وجه سبز مراغه از دسته نهال‏هایی است که برای زیاد شدن و تکثیر ابتدای کاشت به پایه نیاز داشته و پایه اصلی برای کاشت و پیوند این نهال نهال آلوچه وحشی بوده که با پیوند این نهال به نهال گوجه سبز مراغه می‏توانید نسبت به عملکرد و بازده محصول خود خاطر جمع بوده و خیالتان از نظر محصول دهی نهال نیز راحت و آسوده باشد، دقت داشته باشد عمل کردن به همین نکات باعث نتیجه بهتر و رشد و رونق باغ شما خواهد گردید.

ویژگی نهال

یکی از بارزترین و بهترین ویژگی‏های نهال گوجه سبز مراغه مقاومت بسیار بالای این نهال در برابر سرما و گرما و به خصوص خشکی و آفات و بیماری‏های شایع نهال است و خوب می‏دانید که داشتن همگی این ویژگی‏ها در یک نهال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‏تواند آن نهال گوجه سبز را به بهترین و محبوب‏ترین نهال گوجه سبز تبدیل کند، دیگر ویژگی مهم نهال گوجه سبز مراغه می‏تواند عمر مفید و طولانی آن باشد که بعدا به آن اشاره خواهیم کرد. در کل تمام این ویژگی‏ها باعث شده روز به روز فروش نهال گوجه سبز مراغه بالاتر برود و تعداد باغات آن هم بیشتر گردد.

آب و هوای مناسب برای کاشت

مناسب بودن آب و هوای باغ و زمینی که می‏خواهید در آن نهال گوجه سبز خود را بکارید از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا همین موضوع هم در رشد و تکثیر نهال شما بی تاثیر نبوده و هم در میزان عملکرد محصول دهی آن، پس بهتر اسن نهال گوجه سبز شما در محل و آب و هوای مخصوص خودش کاشته و پرورش یابد، بهترین و سازگارترین آب و هوا برای کاشت این گونه نهال گوجه سبز نیز آب و هوای معتدل و سردسیر است که نهال گوجه سبز مراغه در آن بهترین و بیشترین عملکرد را دارد.

فاصله مناسب برای کاشت

رعایت فاصله کاشت هم برای این نهال یکی از فاکتورهایی است که باعث رشد بیشتر و تولید محصولات بیشتر و باکیفیت‏تر شده است، بهتر است برای کاشت نهال گوجه سبز مراغه چاله‏هایی به فاصله‏ی 4 در 4 متر مربع از هم دیگر حفر کنید، شما باغداران با رعایت درست این فاصله نیز باعث رشد بهتر و ایجاد فضای بیشتر برای رشد شاخ و برگ این نهال ایجاد کرده تا نهال گوجه سبز هم بهتر رشد کرده و هم توانسته میوه‏های بهتر را تولید کند.

خاک مناسب کاشت

آماده سازی و محیا کردن خاک زمین محل کاشت نهال گوجه سبز در عملکرد بهتر نهال نقش اساسی داشته و باعث رشد سریع تر و بهتر نهال شما خواهد شد، اول از همه باید بدانید خاک مناسب برای کاشت نهال گوجه سبز مراغه باید دارای زهکشی مناسب باشد تا نهال گوجه سبز شما بتواند در آن خاک به بهترین شکل ممکن ریشه کند و جای خود را محکم کند، بهترین خاک برای نهال گوجه سبز مراغه خاک‏های مسطح بوده که برای این نهال مفید واقع شده است.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

نهال گوجه سبز مراغه هم در فصل بهار کاشته و هم در فصل پاییز کاشته خواهد شد، در مناطقی که دارای زمستان‏های طولانی و یخبندان است بهتر است این نهال در فصل بهار کاشته شود و در مناطق معتدل‏تر بهترین زمان برای کاشت نهال گوجه سبز مراغه فصل پاییز بوده است، رعایت این نکته باعث عملکرد بهتر و بیشتر نهال گوجه سبز شما خواهد شد.

نهال گوجه سبز مراغه: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

کود مناسب برای نهال

استفاده کردن کودهای مناسب در کنار خاک نهال گوجه سبز بسیار مهم بوده و خواهید دید که محصولات به دست آمده مرغوب‏تر و با کیفیت‏تر خواهد بود که این امر باعث صادرات محصولات به سایر کشورها خواهد شد، استفاده از کودهای شیمیایی مثل کود گوگرد آلی میزان پروتئن نهال را بالا برده و در ضمن باعث عملکرد بهتر نهال گوجه سبز شما می‏شود، پس نتیجه می‏گیریم کشاورزان برای داشتن باغی آباد به همراه محصولات درجه یک باید از کودهای مناسب نهال خود استفاده کنند.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال گوجه سبز مراغه جزو نهال‏هایی با ارتفاع و قد متوسط بوده و حداکثر ارتفاع این نهال در طول عمر خودش به 5 متر خواهد رسید البته این میزان ارتفاع نهال گوجه سبز بیشتر به میزان مراقبت و نگهداری نهال شما بستگی دارد، البته ارتفاع نهال گوجه سبز مراغه بسیار مناسب و خوب بوده و برداشت محصول از روی این درخت بسیار آسان و راحت بوده است، همچنین یک راه کار اساسی برای کنترل ارتفاع نهال گوجه سبز مراغه وجود دارد و آن هرس کردن به موقع و مرتب نهال شما خواهد بود.

هرس درخت

هرس کردن به موقع و مرتب نهال گوجه سبز باعث باردهی و رشد بیشتر نهال شما خواهد شد زیرا شما باغدار عزیز با حذف شاخ و برگ‏های اضافی نهال گوجه سبز خود می‏توانید باعث دریافت نور بیشتر توسط نهال خود شوید و نهال شما با دریافت نور بیشتر بهتر توانسته عملیات فتوسنتز را انجام دهد و محصولات تولید شده هم بهتر خواهند بود و این کار قیمت نهال گوجه سبز مراغه را هم می‏تواند بالاتر ببرد و شما باغدار عزیز به سود بیشتری برسید و میزان سرمایه خود را چند برابر کنید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

درست است که نهال گوجه سبز مراغه نسبت به سرمای هوا کاملا مقاوم بوده و آسیب نخواهد دید اما این رقم نهال گوجه سبز برای رشد و عملکرد بهتر خود نیاز به سرمای هوا در حدود 500 تا 1800 ساعت در دمای منفی 7 درجه سانتی گراد بوده که بیشترین و بالاترین بازده را در این دما از خود نشان داده و با پشت سر گذاشتن دوره سرمایی و خواب زمستانه خود نهال گوجه سبز شما آماده محصول دهی در سال جدید خواهد شد و خواهید دید که مرغوب‏ترین میوه‏ها و گوجه سبزها را تولید خواهد کرد.

عمر مفید نهال

همان طور که گفته شد عمر مفید این نهال گوجه سبز یک ویژگی به خصوص به شمار رفته و باعث شده تعداد بیشتری از باغداران و کشاورزان عزیز کشورمان به دنبال خرید نهال گوجه سبز مراغه بوده و با خرید و کاشت و پرورش آن نیز به آن میزان سود که مد نظر داشته و حتی شاید بیشتر دست پیدا کنند و باعث آبادی و پیشرفت کلی باغ خود گردند، عمر مفید نهال گوجه سبز مراغه در حدود 35 تا 45 سال است.

سن حیات نهال

این میزان سن حیات برای نهال گوجه سبز مراغه با وجود باردهی سالانه آن هم در تناژ خیلی بالا بسیار مفید واقع شده است، حتی شما توانسته با مراقبت‏های بیشتر و رعایت تمامی اصول کاشت و پرورش این نهال گوجه سبز سن حیات آن را بالاتر برده که این موضوع هم بسیار به نفع شما خواهد بود.

میزان وزن هر میوه

نهال گوجه سبز مراغه دارای وزن و اندازه‏ای متوسط بوده و همان طور که قبل‏تر گفتیم طعم این میوه شیرین و آبدار بوده و هسته موجود در مرکز آن نیز به قسمت گوشتی میوه چسبیده است، وزن هر عدد از این میوه خوشمزه و نوبرانه در حدود 7 الی 10 گرم است که 100 الی 125 عدد از آن می‏تواند 1 کیلوگرم گوجه سبز باشد که این مقدار در فروش نهال گوجه سبز مراغه چندان بی تاثیر نخواهد بود و بلکه از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

کاشتن نهال در ارتفاع مناسب از سطح دریا هم یکی از موارد مهم در محصول دهی نهال گوجه سبز مراغه است و بهترین ارتفاع از سطح دریا برای کاشت این نهال ارزشمند بین 600 تا 2200 متر از سطح دریا است که رعایت آن نتیجه بسیار خوبی را برای شما باغدار محترم رقم خواهد زد که از هر لحاظی به نفع شما و درآمدتان خواهد بود و در نظر داشته باشید با تولید گوجه سبزهای درجه یک و صادراتی می‏توانید قیمت نهال گوجه سبز مراغه را افزایش دهید و باعث بالا رفتن سطح اقتصادی کشور شوید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

با وجود مقاومت بالای نهال گوجه سبز مراغه باز هم بهتر است برای خرید نهال‏های خود به سراغ مراکز معتبر و معروف همچون نهالستان برتر نهال روید زیرا تمامی نهال‏های این مجموعه دارای شناسنامه بوده و عاری از هر گونه آفت و بیماری خواهد بود، در ضمن لازم است با سم پاشی‏های شیمیایی آن هم به موقع موجب حمله ناگهانی آفات و کپک‏ها و کرم‏ها به نهال گوجه سبز خود شوید و خیالتان از هر گونه آسیب و خطر ناگهانی راحت باشد.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

همان طور که گفته شد این رقم گوجه سبز تجاری بوده و دارای تولید بسیار بالا است و بیشترین میزان باردهی آن بعد از رسیدن به سن بلوغ خواهد بود و معمولا نهال گوجه سبز مراغه قادر به تولید 40 الی 45 تن محصول در هکتار را خواهد داشت که مقدار کاملا بالا و مناسبی برای هر باغدار می‏باشد.

نهال گوجه سبز مراغه: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

شروع باردهی محصول

معمولا نهال گوجه سبز مراغه از همان سال اول پس از کاشت آن هم در مقدار کم شروع به باردهی کرده و در سال دوم به بعد میزان و مقدار محصول دهی این نهال بیشتر شده است و همچنین حداکثر مقدار باردهی را از سن بلوغ خود به بعد دارد و این میزان باردهی آن چنان بالا است که جبران آن سال‏های اولیه را خواهد کرد.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

نهال گوجه سبز مراغه هم برای رشد و تکثیر نیاز به رقم مناسب برای گرده افشانی خواهد داشت و جالب است بدانید که شما توانسته از تمامی ارقام و گونه‏های نهال گوجه سبز برای گرده افشانی استفاده کنید و بهتر است در باغ‏های خود به ازای هر 30 اصله نهال گوجه سبز مراغه یک عدد رقم نهال گوجه سبز جهت گرده افشانی بکارید و شاهد عملکرد بهتر و بالاتر نهال‏های خود باشید.

مدت آبیاری

نهال گوجه سبز مراغه در فصول گرم سال نیاز به هر 10 روز یکبار آبیاری داشته و این مدت در فصول سرد و زمستان به علت باردنگی بیشتر شده و به هر 15 روز یکبار خواهد رسید یا در صورت نیاز حتی توانسته آبیاری را قطع نماید و نگران نباشید آسیبی به نهال‏هایتان وارد نخواهد شد.

روش صحیح آبیاری

روش‏های بسیار زیادی برای ابیاری و تامین مقدارآب مورد نیاز نهال گوجه سبز مراغه صورت می‏گیرد اما مناسب‏ترین و اصولی‏ترین روش، روش آبیاری تحت فشار بابلر است.

زمان گلدهی درخت

زمان گلدهی نهال گوجه سبز مراغه معمولا همان سال اول کاشت نهال بوده و در فصل بهار شروع به گلدهی و جوانه زنی خواهد کرد.

زمان برداشت

باردهی این رقم نهال گوجه سبز هم از همان سال اول کاشت شروع شده و ابتدا کم بوده و به مرور زمان و در سن بلوغ نهال نیز افزایش خواهد یافت، نهال گوجه سبز مراغه در فصل تابستان و در تیرماه شروع به باردهی و محصول دهی خواهد کرد.

خرید نهال

خرید نهال گوجه سبز مراغه از سایت مرجع و معروف نهالستان برتر نهال از هر لحاظی به نفع شما خواهد بود چرا که در مجموعه ما تمامی اصولی که در این مقاله در مورد نهال گوجه سبز مراغه بیان کردیم رعایت شده و نهال‏ها همگی دارای ضمانت و گارانتی بوده است.

قیمت نهال

قیمت نهال گوجه سبز مراغه در مراکز فروش نهال گوجه سبز مراغه در نهالستان برتر نهال زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده و دارای پایین ترین قیمت است و شما باغداران می‏توانید به صورت آنلاین خرید عمده نهال‏های خود را از سایت معتبر ما انجام دهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گوجه سبز مراغه: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال