%45

نهال زردآلو ضیاملکی: خرید+[قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : –
  • زمان گلدهی :در اوایل بهار
  • فاصله کاشت نهال : 4*3
  • میزان باردهی در هکتار : 4 الی 5 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : –
  • پایه نهال : آلوچه وحشی و زردآلو
  • گرده افشان : عدم نیاز به گرده افشانی
  • میزان آبیاری : روزانه
  • حداکثر ارتفاع درخت : 4 الی 5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره زردآلو ضیا ملکی

نهال زردآلو ضیا ملکی توسط شخصی به نام ضیاالملک در همدان پرورش یافته است. به عنوان یک باغدار هیچ چیز مهمتر از رشد و پرورش محصولات پربار نیست. به این ترتیب نهال زردآلو ضیا ملکی به عنوان پربار ترین درخت خانواده زردآلوها می تواند برای شما باغدار عزیز باشد. برای کاشت این محصول باید در محیطی سرد با خاکی بسیار مرغوب آن را پرورش دهید. یکی دیگر از مهمترین نکات داشتن محصولاتی پربار و با کیفیت هرس کردن نهال و سم پاشی به موقع آن است. به این ترتیب باید اول بهار و آخر فصل زمستان اقدام به این کار نمایید. برای خرید نهال زردآلو ضیا ملکی به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

خواستگاه بومی :

نهال زردآلو ضیا ملکی تاریخچه ای بسیار جالب دارد. شخصی به نام ضیاالملک در استان همدان زندگی می کرد، این شخص باغی پر از درختان زردآلو داشت.

او به فرانسه سفر کرد و در سفر خود با گونه هایی از زردآلو آشنا شد. ضیاالملک با خود آن گونه زردآلو را به ایران آورده و اسم زردآلو ضیاالملکی را بر روی آن نهاد.

زردآلو ضیا ملکی نهال بومی ایران است. یکی از پربار ترین درختان خانواده زردآلو ضیا ملکی است. اگر به دنبال نهالی با باروری بالا هستید ما به شما نهال زردآلو ضیا ملکی را پیشنهاد می کنیم.

برای خرید نهال زردآلو ضیا ملکی می توانید به سایت پالیذ نهال مراجعه کنید. به عنوان یک باغبان اگر به دنبال باروری و برداشت محصولات در طی سال به مقدار زیاد هستید، ما به شما خرید نهال زردآلو ضیا ملکی را پیشنهاد می دهیم.نهال زردآلو ضیاءالملکی

پایه اصلی نهال  :

اگر قصد خرید نهال زردآلو ضیا ملکی را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم اطلاعات کافی را جهت خرید و پرورش آن کسب نمایید. پایه هایی که می توان برای این نهال زردآلو استفاده کرد، آلوچه وحشی و زردآلو است.

ویژگی نهال  :

زادگاه این درخت در شهر همدان است به این دلیل درختان زردآلو ضیا ملکی بیشتر در آن جا کشت می شود. یکی از مهمترین نکاتی که باید برای پرورش این نوع زردآلو از آن آگاه باشید نوع زمین زراعتی آن است.

اگر قصد خرید نهال زردآلو ضیا ملکی را دارید پیشنهاد می کنیم حتماً با مشاوران مجرب مجموعه پالیز نهال تماس بگیرید.

فاصله مناسب برای کاشت :

اگر می خواهید درختانی پربار با محصولاتی مرغوب داشته باشید حتماً به نحوه فاصله گذاری آن می بایست دقت کنید. فاصله گذاری استاندارد کاشت نهال زردآلو ضیا ملکی حدود 4*3 متر می باشد.

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع این درخت حدود 4 الی 5 متر می باشد. اگر قصد خرید نهال زردآلو ضیا ملکی را دارید همین حالا به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

نهال زردآلو ضیاءالملکی

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

به طور کلی همه درختان زردآلو باید در محیطی سرد رشد کنند. هر درخت زردآلو باید بین 300 تا 900 ساعت در دمای زیر 7 درجه ساتی گراد قرار گیرد.

برای کاشت این نهال باید از خاکی که مملو از کود های شیمیایی نباشد استفاده کنیم. به خاک هایی که دارای کود شیمیایی هستند اصولاً خاک سنگین گفته می شود.

مهمترین عاملی که موجب رشد و پرباری محصولات این درخت می شود کیفیت خاک آن است. به این ترتیب شما باید از خاک مناسب که از کودهای طبیعی و حیوانی که پوسیده شده و خشک شده است استفاده نمایید. این نوع خاک می تواند بهترین عامل جهت رشد نهال زردآلو ضیا ملک باشد.

میزان وزن هر میوه :

زردآلو ضیا ملکی میوه ای است زرد رنگ با لایه ای قرمز. شما برای این که محصولات مرغوب تری را داشته باشید باید مواظب باشید که نور مستقیم آفتاب به آن نخورد.

چرا که باعث می شود خاصیت شان را از دست بدهند. اگر نهال شما در سایه قرار بگیرد رنگ میوه های آن زرد و کمی سرخ می شود.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

برای اطلاع از قیمت و اقدام به خرید نهال زردآلو ضیا ملکی می توانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید. زردآلو از آن دسته درختانی است که به آبیاری دائمی نیاز دارد.

توجه داشته باشید که خاک درخت زردآلو ضیا ملکی شما باید هر روز مرطوب باشد اگر چنین نباشد بدانید محصولات خوب رشد نکرده و ناقصند.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

همین حالا می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید نهال زردآلو ضیا ملکی با کارشناسان مجرب پالیز نهال تماس بگیرید. این نهال در برابر آفت ها چندان مقاوم نیست به این دلیل می بایست در زمان مناسب به سم پاشی آن بپردازید.

هرس کردن و سم پاشی کردن درختان زردآلو جزء آن دسته از فعالیت های تخصصی می باشد که هر کسی قادر به انجام آن نیست؛ زیرا اگر کار اصولی صورت نگیرد باعث به بار آمدن خرابی های بسیاری می شود.

اگر می خواهید یک درخت سالم با میوه های پربار داشته باشید می بایست در زمان مناسب و به وقت خود سم پاشی، هرس و برداشت میوه ها اقدام کنید.

روزهای نخست فصل بهار و روزهای پایان زمستان می تواند بهترین زمان برای هرس کردن و سم پاشی باشد. با این کار شما به درخت خود جانی دوباره بخشیده اید.

زمان شکوفایی درخت :

زمان محصول دهی و گلدهی نهال زردآلو ضیا ملکی با توجه به شرایط محیطی آن متفاوت است.  اصولاً در اوایل بهار درختان زردآلو شروع به گلدهی می کنند.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت:

برای اطلاع از قیمت و خرید نهال زردآلو ضیا ملکی می توانید به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. همچنین علاوه بر آن می توانید با متخصصان تیم ما مشورت کنید تا بهترین نهال را جهت تجارت خود تهیه نمایید. نهال ضیا ملکی نیازی به گرده افشانی ندارد و این می تواند یک پوینت مثبت برای این نهال باشد.

نهال زردآلو ضیاءالملکی

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

ارتفاع از سطح دریا معیاریست که برای اقلیم آب و هوایی یک منطقه در نظر می گیرند. هر نهالی با یک اقلیم سازگاری دارد. بنابراین قبل از خرید نهال این نکته را باید مدنظر داشته باشید.

شروع باردهی محصول  :

نهال این میوه انعطاف پذیر بوده و در هر سطحی می توان آن را کشت کرد.

عمر مفید نهال :

عمر اقتصادی نهال زردآلو ضیا ملکی حدود 30 الی 35 سال می باشد. در این مدت اگر به خوبی از آن مراقبت کنید می توانید محصولات مرغوبی را کشت کنید.

نتیجه گیری

نهالستان پالیز مجموعه ای است با سابقه درخشان در زمینه فروش نهال های تجاری و غیر تجاری. به عنوان یک باغبان جهت رشد کسب و کارتان می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه پالیز نهال تماس بگیرید و از مشاوران رایگان ما بهره مند شوید.

ارتباط با برترنهال