%40

نهال زردآلو قیسی : خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : سال سوم کاشت
  • زمان گلدهی : اواسط فروردین ماه
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار :  5 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : قابلیت رشد در هر ارتفاع
  • پایه نهال : آلوچه وحشی و زردآلو
  • گرده افشان : عدم نیاز به گرده افشانی
  • میزان آبیاری : سالانه به 5 هزار تا 7 هزار متر مکعب
  • حداکثر ارتفاع درخت : 5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره نهال زردآلو قیسی

زردآلو قیسی یک میوه ایرانی بوده که در بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود. شما با خرید نهال این میوه می توانید کسب و کار خوبی را راه اندازی نمایید. این درخت در هر نوع سطحی قابل کشت بوده و محدودیتی ندارد. همچنین نهال زردآلو قیسی جزء آن دسته از درختان مقاومتی در برابر آفات است. با تهیه و پرورش این نهال م یتوانید 30 سال از محصولات پربار و با کیفیت آن بهره مند شوید.

خواستگاه بومی :

نهال زردآلو قیسی برای کشور ایران بوده و خارج از ایران یک نهال پر طرفدار ایرانی شناخته می شود. امروزه میوه های این نهال به طور گسترده ای در بسیاری از کشورها صادر می شود. به علت پر طرفدار بودن این میوه متقاضیان بسیاری به خرید نهال زردآلو قیسی اقدام می کنند.نهال زردآلو قیسی

پایه اصلی نهال  :

اگر شما قصد خرید نهال زردآلو قیسی را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه بوده تا بتوانید اطلاعات کافی را جهت خرید و پرورش آن به دست آورید.

پایه قابل استفاده برای این میوه آلوچه وحشی و زردآلو است. پایه آلوچه وحشی و زردآلو از ویژگی های ژنتیکی شبیه به همی بوده که بهترین گزینه برای نهال آلو قیسی است.

ویژگی نهال  :

برای خرید نهال زردآلو قیسی می توانید به نهالستان پالیذ مراجعه کنید و بهترین نهال ها را جهت رشد و پرورش خریداری نمایید. مهمترین کاری که بعد از خرید نهال زردآلو قیسی باید انجام دهید فراهم کردن و آماده کردن زمین با فاصله گذاری مناسب است.

فاصله مناسب برای کاشت :

فاصله مناسب برای کاشت نهال زردآلو قیسی حدود 4*4 متر می باشد. در نظر داشته باشید که اگر زمین زراعتی شما شیب دار است، فاصله هر نهال از یکدیگر باید 4*3 متر باشد.

اگر فاصله گذاری را جهت کاشت این نهال به خوبی رعایت کنید باعث می شود، محصولات پربار و با کیفیت بالایی کشت کنید. فاصله گذاری مناسب باعث می شود، تا شاخ و برگ های این نهال به خوبی رشد کرده و از نور خورشید بهره مند شود.

زردآلو قیسی برتر نهال

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع این درخت حدود 5 متر است و جزء درختان بلند محسوب می شود. بهتر است بدانید هرس کردن بیش از اندازه برای این درخت مناسب نمی باشد.

این کار تنها باید توسط متخصصین هرس درختان صورت گیرد. اگر شما قصد خرید نهال زردآلو قیسی را دارید همین حالا با نهالستان پالیز تماس گرفته تا بتوانید از قیمت و شرایط خریداری آن مطلع شوید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

همه نهال های زردآلو برای رشد باید در دمای7- درجه به مدت 300 تا 900 ساعت قرار بگیرند. این مدت زمان باعث می شود نهال زردآلو مقاوم تر در برابر سرما شود.

همچنین میزان محصول دهی آن در شرایط سردتری بیشتر باشد. جالب است بدانید نهال زردآلو قیسی می تواند در دمای 15- نیز مقاومت کند و به رشد خود ادامه دهد.

عمر مفید نهال :

اگر قصد خرید نهال زردآلو قیسی را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا از قیمت ها و شرایط خرید آن مطلع شوید. شما می توانید به مدت 30 سال محصولات با کیفیت و مرغوبی را از این نهال زردآلو به دست آورید.

میزان وزن هر میوه :

زردآلو قیسی به عنوان محبوب ترین میوه از خانواده زردآلوها میان ایرانی ها جا افتاده است. این میوه با عطر و طعم بسیار خوبی که دارد، توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. این آلو میوه ای زرد رنگ با طعم کمی ترش که بر شیرینی بسیار غالب است موجود است.

زردآلو قیسی برتر نهال

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

نهال زردآلو قیسی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است. این نهال قابلیت رشد در سطح دریا را نیز در هر ارتفاعی دارد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

برای خرید نهال زردآلو قیسی می توانید به سایت پالیذ نهال مراجعه کنید. اگر می خواهید به پرورش گیاهی بپردازید که مقاومت مناسب و قابل قبولی را در برابر آفت دارد. ما نهال زردآلو قیسی را به شما پیشنهاد می کنیم. این نهال نیاز به هیچ نوع مراقبتی برای مقاومت در برابر آفت ها ندارد.

بهتر است برای محکم کاری در فواصل مربوطه این نهال را سم پاشی کنیم تا محصولات مرغوب تری را کشت کنیم.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

در سال حدود 5 تن محصول می توانید از این درخت برداشت کنید. نهال زردآلو قیسی به عنوان یک نهال تجاری شناخته می شود.

به همین دلیل باغداران خرید این نهال را در الویت خود جهت رشد و پرورش زردآلو قرار می دهند. همین حالا می توانید با ما تماس گرفته و برای خرید نهال زردآلو قیسی اقدام کنید.

شروع باردهی محصول  :

برای برداشت محصول این درخت شما باید در سال سوم کاشت آن این کار را انجام دهید. در اواسط فروردین ماه این نهال شروع به گلدهی کرده و در مرداد محصول می دهد.

اگر می خواهید محصولات با کیفیتی را دریافت کنید، می بایست تخصص و نظم مناسبی را برای پرورش این درخت به کار ببرید.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

نهال زردآلو قیسی جزء درختان خود بارور است. به همین دلیل شما هنگام خرید نهال زردآلو قیسی به گرده افشان نیازی ندارید. این مورد باعث شده است که از هزینه های اضافی کاسته شود.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

مدت آبیاری برای رشد تمامی نهال ها ضروری و قابل اهمیت می باشد. شما پس از خرید نهال زردآلو قیسی باید آگاهی کاملی را نسبت به میزان و مدت آبیاری این نهال داشته باشید. نهال زردآلو قیسی سالانه به 5 هزار تا 7 هزار متر مکعب آب نیاز دارد.

نهال زردآلو قیسی برتر نهال

زمان شکوفایی درخت :

زمان گلدهی این نهال با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی آن متغیر است. آب و هوا مهمترین عامل رشد و پرورش هر گونه نهال می باشد. اصولاً در فروردین ماه این درخت شروع به گلدهی کرده و در مرداد ماه محصول می دهد.

نتیجه گیری

مجموعه پالیز نهال، دارای انواع نهال های تجاری و غیر تجاری بوده و شما به عنوان یک باغدار می توانید از این مجوعه اقدام به خرید نهال زردآلو قیسی نمایید.

همانطور که در بخش بالاتر به آن اشاره شد رشد و پرورش این نهال یک جنبه تجاری دارد. به این ترتیب شما با خرید نهال زردآلو قیسی می توانید تجارت خود را راه اندازی نمایید. همین حالا با تیم ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان جهت خرید نهال زرد آلوقیسی بهره مند شوید.

ارتباط با برترنهال