%40

نهال زردآلو نادری: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی :-
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*3 متر
  • میزان باردهی در هکتار : 20 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : عدم نیاز به رعایت فاصله از سطح دریا
  • پایه نهال : آلوچه وحشی و زردآلو
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : –
  • حداکثر ارتفاع درخت : 5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

  همه چیز درباره نهال زرد آلو نادری

نهال زردآلوی نادری درختی با میوه های خوش طعم و عطر و رنگی که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این رقم را میتوانیم هم در مناطق سردسیری و هم در مناطق نیمه گرمسیری  وهم اینکه نیمه سردسیری معتدل بکاریم و از محصول با کیفیت آن بهره برداری کنیم.

خواستگاه بومی :

زردآلو نادری با پوست مخملی سال های زیادیست که در ایران کشت می شود و به عنوان یک خوراک مهم در بسیاری از غذاها و دسرها استفاده میشود. خرید نهال زردآلو نادری در اغلب شهرها و مناطق غربی با گرما و آفتاب زیاد مناسب است. زردآلو نادری در مکانی که بهار و تابستان هایش گرم است و آب فراوان هم در دسترس است، بهتر رشد میکند. برای مشاهده قیمت نهال زردآلو نادری به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

پایه اصلی نهال  :

برای پیوند درخت زردآلو نادری اکثرا از آلوچه وحشی و زردآلو تلخ استفاده می شود که بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.نهال زردآلو نادری

ویژگی نهال  :

درخت زردآلو نادری یکی از فوق العاده ترین درختان میوه است که برای تولید زردآلوهای زیبا کمی مراقبت نیاز دارد، اما رشد آن نسبتا آسان است. پس از خرید نهال زردآلو نادری کاشت، هرس و مراقبت از آنها بسیار مهم است. هر کدام از این اقدامات به جلوگیری از بیماری ها کمک خواهد کرد و رشد مناسب درخت زردآلو شما را تضمین می کند.

فاصله مناسب برای کاشت :

زمانی که نهال خود را خریداری کردید، باید بدانید که چگونه آن را باید پرورش دهید. انتخاب محل و خاک مهمترین نکات هستند. درختان زردآلو نادری به خاک عمیق و با زهکشی خوب با مواد آلی فراوان نیازمند هستند . بهترین کار این است که درخت زردآلو خود را در پاییز کاشته تا در صورتی که چندین درخت می کارید، با فاصله حدود 3 الی 4 متر بین درختان این کار را انجام دهید. برای مشاهده قیمت نهال زردآلو نادری به سایت پالیز نهال مراجعه کنید. شما همچنین می توانید درخت خود را در بهار یا تابستان نیز بکارید اما در اغاز آبیاری منظم را حتما انجام دهید.درختان زردآلو نادری برای گلدهی صحیح به آفتاب نیاز خواهد داشت. خاک غنی و با کیفیت خوب باعث افزایش برداشت زردآلو می شود. درختان زردآلو نادری در خاک های پرآب و بیش از حد مرطوب خوب عمل نخواهند کرد. کاشت و برداشت در مکانی که از باد شدید در امان باشد بسیار بهتر است..

ارتفاع درخت در طول عمر

این درختان در فصل بلوغ به پنج  متر می رسند اما هرس سالانه برای افزایش برداشت توصیه می شود .هرس معمولاً در بهار یا پاییز انجام می شود تا هنگامی که یخ نزند. هدف تنها یکنواخت کردن و متعادل کردن رشد درخت میباشد. با حذف شاخه های ضعیف گردش هوا را افزایش داده و شاخه های رو به رشد را حفظ کنید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

این درختان ممکن است تحت تأثیر یخبندان در برخی مناطق قرار گیرند. زردآلو نادری بایستی در برابر سرمای ناگهانی محافظت شود. به همین علت خرید نهال زردآلو نادری حداقل به 300 تا 1000 ساعت سرما برای میوه دادن نیازمند خواهد بود.

نهال زردالو نادری

عمر مفید نهال :

عمر اقتصادی این درخت معمولا بین 30 الی 35 سال است. برای مشاهده قیمت نهال زردآلو نادری به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

میزان وزن هر میوه :

میوه های این درخت بسیار پربار و دارای گل های زیادی میباشد.  در بهار با شکوفه های سفید متمایل به صورتی و در تابستان با زردآلوهای زرد و نارنجی باغ را زیباجلوه میدهد. مراقبت از آن آسان است و مناطق نسبتاً گرم و بادگیر را دوست دارند. این میوه درشت با وزن متوسط است و باردهی خوبی را به شما خواهد داد. برای مشاهده قیمت نهال زردآلو نادری به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

جالب است که این درختان در هر ارتفاعی از سطح دریا رشد می کنند اما مراقب باشید چون  گلها در دمای زیر صفر ممکن است بمیرند. اگر انتظار یخبندان دیررس را در منطقه خود داشته باشید، برای خرید نهال زردآلو نادری گونه هایی که دیرتر شکوفه می دهند گزینه های مناسبی برای شما خواهد بود. برای مشاهده قیمت نهال زردآلو نادری به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

این میوه مقاومت نسبتا کمی در برابر آفات دارد. شایع ترین آفاتی که امکان دارد به درختان زردآلو شما آسیب برسانند، شته ها و حشرات هستند. پرندگان و سنجاب های گرسنه بیشتر به دنبال میوه هایی میروند که شیرین، رسیده و آبدار باشند. لارو پروانه کرم خوار  از آفات اصلی زردآلو نادری به حساب می ایند.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

در صورت رشد عادی و مراقبت روزانه می توان انتظار 20 تن محصول را در هر هکتار داشت.

نهال زردآلو نادری

شروع باردهی محصول  :

از أواسط تیرماه می توانید برداشت را آغاز کنید . اگراحساس میکنید لمس میوه هنوز سخت است و لکه های سبز رنگی روی آن وجود دارد یا طعم چندان شیرینی ندارند، فعلا دست نگه دارید. میوه‌ها را تا زمانی که هنوز نرم نشدند و بوی شیرینی هم ندارند روی درخت بگذارید بمانند. طعم شیرین زردآلو پس از برداشت افزایش نخواهد یافت ، بنابراین روی آن حساب نکنید و اگر خیلی زود آنها را برداشت کنید، با گذشت زمان شیرین تر نمی شوند.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

خرید نهال زردآلو نادری یکی از آن درختان شگفت انگیزی میباشد که خود بارور است، به این معنی که برای میوه دادن به شریک گرده افشانی نیازی ندارد. برای مشاهده قیمت نهال زردآلو نادری به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

درختان  زردآلو نادری  به حدود 2.5 سانتی متر آب در هفته نیاز دارند، مخصوصا در هنگام شکوفه دادن و باردهی. برای جلوگیری از خیس شدن برگ ها، گل ها و میوه ها از سیستم آبیاری قطره ای بهره ببرید. برای مشاهده قیمت نهال زردآلو نادری به سایت پالیز نهال مراجعه کنید.

زمان شکوفایی درخت :

درختان زردآلو نادری زود شکوفا میشود. مواقعی در مراقبت از درخت زردآلو وجود دارد که سرمازدگی دیررس مشکل ساز خواهد بود، پس حتما درختان خود را در زمین های بلندتر بکارید.

نتیجه گیری:

 خرید نهال زردآلو نادری  در بسیاری از شهرهای کشور از راه نهالستان پالیز به اسانی انجام میپذیرد. در صورتیکه می خواهید نهال سالم و عاری از هرگونه آفت و بیماری را بخرید، خرید نهال از نهالستان پالیز برای شما یک تجربه عالی خواهد بود. این نهالستان دارای شناسنامه نهال ها و مجوز سازمان کشاورزی را دارا میباشد.

ارتباط با برترنهال