خرید نهال در ازنا✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان ازنا

یکی از شهرهای واقع در شرق استان لرستان با جمعیت ۴۷۴۸۹ نفری که به عنوان هفتمین شهر پرجمعیت استان شناخته می‌شود شهر ازنا است. این شهر در ارتفاع ۱۸۷۱ متری از سطح آب‌های آزاد قرار گرفته و با میانگین بارندگی ۶۵۰ میلی‌متر در سال دارای ۷۵ روز یخبندان بوده و یکی از شهرستان‌های حاصلخیز واقع در دامنه‌های کوهپایه‌ای اشترانکوه است. این شهرستان دارای مناطق بسیار حاصل خیز، بکر و سرسبزی است که زمینه ساز اشتغال مردم در حوزه‌های دامداری، پرورش ماهی، باغداری و کشاورزی شده است. در منطقه دره تخت در ۱۳ کیلومتری جنوب ازنا به دلیل روان آب‌های حاصل از ارتفاعات اشترانکوه منابع آبی متعددی باعث احداث استخرهای متعدد پرورش ماهی قزل آلا و احداث نیروگاه برق شده است. این شهر از قسمت شرقی با الیگودرز، از غرب با درود همسایگی دارد و تپه‌های باستانی آن نشانگر این است که یکی از سکونتگاه‌های قدیمی به دلیل زمین‌های حاصلخیز و منابع آبی سهل الوصول است. شهرستان ازنا با توجه به موقعیت قرارگیری دارای دشت‌های بسیار حاصلخیز، پرباغ و محصولات تولیدی مانند گندم، جو، گیلاس، زرشک، انجیر، سیب کوهی، بنشن، زردآلو، انار، بادام، گردو، زیتون، زرشک و بسیاری از سیفیجات و گیاهان دارویی است. تحت تاثیر بارندگی‌های بالا، روان آب‌های حاصل از ذوب برف‌ها رودخانه‌های مهم در شمال، جنوب و اطراف ازنا وجود دارند که می‌توان به رودخانه‌های پرتلاطم و جاری قاقان، کمندان و ماربوره اشاره کرد که از کوه‌های اطراف سرچشمه می‌گیرند. تحت تاثیر همین منابع کشاورزی و باغداری یکی از پیشه‌های اصلی و ارکان استمرار اشتغال و رونق اقتصادی این بخش است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در ازنا

در بسیاری از شهرستان باغداران دسترسی مناسبی به انواع نهال­های با کیفیت و شناسنامه دار ندارند و این عامل باعث شده است که باغداری در این منطقه گسترش نیابد. در حال حاضر علاوه بر نهال­ فروشی­ های ازنا این امکان فراهم است که نهال­ها از سایر شهرها خریداری شده و سالم و بدون آسیب به دست مصرف کننده برسند.

مطالعه بیشتر : خرید نهال در خرم آباد

نهالستان ازنا

اگر جزو ساکنان این شهرستان حاصلخیز، سرسبز و پررونق هستید و به دنبال خرید نهال میوه و سرمایه‌گذاری در این زمینه، قصد بهره‌برداری هرچه بهتر از پتانسیل‌ها و نعمات خدادادی طبیعی این بخش دارید، میتوانید بهترین نهالستان ازنا برای دریافت نهال مورد نظر خود انتخاب کنید. باید در وهله اول از اعتبار و مجوزدار بودن آن مطمئن شوید. مجوزهای اخذ شده از اصناف باغداری و سازمان جهاد کشاورزی نشان دهنده مهیا بودن شرایط طبیعی و اصولی برای پرورش نهال‌ها در چنین مراکزی است.

باغداری در ازنا

وجود منابع آبی متعدد باعث استخرهای رنگین کمانی در جای جای این شهرستان برای پرورش ماهی قزل آلا شده، اما همین منابع آبی باعث شده باغداری در ازنا با تولید میوه‌های رنگارنگ، متنوع تابستانه و نیمه سردسیری همراه باشد. از میوه‌های هسته‌دار و خشکباری گرفته تا دانه‌دار و ریز دانه همگی از جمله تولیدات مهم و با کیفیت باغات انجیر، انار، سیب، بادام، زردآلو، گیلاس، هلو، شلیل، انجیر، آلو، زرشک هستند. نکته مهم باغداری در این بخش برای افراد تازه کار این است که موقعیت قرارگیری و ارتفاع بالای این بخش باعث بروز زمستان‌های بسیار سرد و افت دما و نوسانات دمایی شب و روز می‌شود. لذا برای محافظت نهال‌ها از یخ زدگی و معضلات سرمازدگی و متعاقباً تضعیف آنها در برابر آفات بهتر است از نژادهای دیرگل و سردسیری برای این بخش استفاده کنید.

نهال فروشی در ازنا

اگر به دنبال بهترین نهال فروشی در ازنا برای خرید مطمئن، همراه با تضمین مرغوبیت، باردهی، اصالت و سلامت نهال هستید می‌توانید به صورتی اینترنتی این خرید را از نهالستان قدیمی و معتبر برتر نهال انجام دهید. این مجموعه بزرگ و تخصصی با ۵۰ سال سابقه، با مدیریت مهندس سعید قاسمی یکی از مراجع تولیدی نمونه جهاد کشاورزی در زمینه پرورش انواع نهال‌های مثمر است. کلیه فعالیت‌های این مجموعه زیر نظر ناظرین اصناف باغداری طی شده لذا نهال‌های آن از سلامت و ضمانت برخوردار است.

فروش نهال در ازنا

افرادی که فروش نهال در ازنا را انجام می‌دهند باید کلیه نیازهای نهال از نیاز آبی، نوری و منطقه کاشت آن گرفته تا تضمین عدم بیماری و سلامت نهال را در اختیار شما باغداران عزیز قرار دهند. اگر فروشنده‌ای از ارائه چنین فاکتورهایی سر باز زده و تنها هدف آن فروش نهال است توصیه می‌شود این خرید را معطوف به مراکز معتبر و مجوزدار کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید پاسخگویی در خوری را نیز دریافت کنید.

قیمت نهال در ازنا

یکی از دلایلی که می‌تواند قیمت نهال در ازنا را برای بسیاری از باغداران متغیر کند کمبود نهال‌ها، سهل انگاری در زمان خرید به موقع، نژاد، میزان باردهی و نوع گلدهی نهال است. همین پارامترها می‌توانند در کنار نوع نهال میوه، بازارپسندی ثمره آن و نام تولید کننده قیمت نهال را متفاوت کنند. می‌توانید کلیه قیمت‌ها را از لینک زیر مطالعه کنید.

خرید نهال میوه در ازنا

مجموعه بزرگ و تخصصی برتر نهال همیشه به رضایت خاطر و رفاه حال مشتریان اندیشیده و به همین منظور برای باغداران عزیز شهرستان ازنا جدول ارقام زیر را برای کشت معرفی می‌کند. این نهال‌ها با کیفیت و سلامت بسیار بالا در این مجموعه موجود بوده و می‌توانید بهترین خرید نهال میوه در ازنا را با گارانتی معتبر و شناسنامه اصالت تجربه کنید . با مراجعه به صفحه خرید نهال گردوی ازنا می‌توانید با نژادهای سازگار بهتر آشنا شوید.

نوع نهال رقم نهال
نهال سیب سیب دو رنگ فرانسه، سیب پینک لیدی، سیب کاکس اورنج
نهال بادام بادام سوپرانو، بادام مامایی، بادام اسراییلی، بادام پالیز
نهال پسته پسته فندقی، پسته کله قوچی، پسته هیبریدی، پسته دامغان
نهال گلابی گلابی ناشی، گلابی اسپادانا، گلابی دوشیز، گلابی سیبری
نهال انگور انگور ژاپنی، انگور حسینی، انگور گریسمون، انگور موندراپ
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال به به گلابی، به محلی، به اصفهان
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال گیلاس گیلاس فرنگی، گیلاس قرمز ارومیه، گیلاس لیندا، گیلاس بوترمو
نهال زینتی اقاقیا، صنوبر یکساله نقرا ترکیه، پالونیا شن تونگ
نهال آلو آلو شابلون کالیفرنیا دیررس، آلو توسرخ، آلو زرد گوگان
نهال آلبالو آلبالو خوشه‌ای مورلو، آلبالو مجاری، آلبالو محلی
نهال زردآلو زردآلو تخم‌مرغی زعفرانی، زردآلو سفید مراغه، زردآلو شکر پاره
نهال زرشک زرشک پلویی، زرشک بی دانه قائنات، زرشک  پفکی
نهال توت توت هرات، شاه توت، توت سیاه، توت چتری
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی‌خار
نهال بلوبری بلوبری نلسون، یک بری، رازبری، بلوبری ایرانی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا، زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته سیاه
نهال هلو هلو سفید و قرمز، هلو مور، هلو پلاستیکی، هلو مخملی
نهال شلیل شلیل سبز، شلیل نکارد۹، شلیل سفید شیشه‌ای
نهال فندق فندق بارتلر، فندق قزوین، فندق ماکادمیا
نهال گوجه سبز گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز شهریار، گوجه سبز برغانی
نهال سنجد سنجد محلی، سنجد قزل، سنجد حاج حسینی
نهال زیتون زیتون شنگه، زیتون آمریکایی، زیتون مانزالیا
نهال انجیر انجیر قرمز فرانسه، انجیر گلابی زرد، انجیر استهبان
نهال خرمالو خرمالو ارموند، خرمالو فویو، خرمالو انبه‌ای
نهال انار انار پایه کوتاه، انار سردشت، انار فردوس

خرید نهال بادام در ازنا

محصول بادام یکی از تولیدات باغی متمایز و مطرح شهرستان ازنا است. این نهال عمدتا به عنوان نهالی محبوب با نیاز آبی کم و مقاومت بالا به تنش‌های محیطی و گرما شناخته می‌شود. لذا هر باغداری می‌تواند در میان با نهال‌های متنوع خود حتماً از این نهال استفاده کرده و از میوه با کیفیت و پرفروش آن نیز سود مد نظر را دریافت خواهد کرد. این نهال هم به صورت دیم و هم به صورت آبی در همه مناطق مورد کشت قرار می‌گیرد. با توجه به بارندگی‌های بالای این بخش بدون نیاز به آبیاری می‌توانید بهترین نهال بادام را پرورش دهید. برای خرید نهال بادام در ازنا و اطلاع از ارقام سازگار به لینک زیر مراجعه کنید.

کلام اخر

مسلماً هدف تمامی باغداران در اختیار داشتن نهال‌های زود بازه، پربار و مقاوم به شرایط آب و هوایی این بخش است. برای در اختیار داشتن باغاتی تجاری کم چالش با میوه‌های با کیفیت و صادراتی حتماً پروسه خرید نهال میوه را از مراکز معتبر از ارقام پربار و پیوندی انجام دهید.همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های گردو دیگر که در شهر ازنا می توان کاشت کرد، به صفحه  خرید نهال گردو در ازنا مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.




ارتباط با برترنهال