خرید نهال در بافق✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان بافق

افق شهری دیرینه و باستانی واقع در قلب کویر ایران، در ارتفاع ۹۹۵ متری از سطح آب‌های آزاد و در حد فاصل ۱۲۰ کیلومتری یزد قرار گرفته است و به دلیل همجواری با غرب دشت لوت و قسمت شمالی دشت کویر از آب و هوای گرم و خشک برخوردار است. کما اینکه قسمت‌های شرقی به دلیل نزدیکی به ارتفاعات و مناطق کوهستانی دارای آب و هوای ملایم و خنکی بوده و قسمت‌های غربی نیز که بخشی از آن در کویر انجیر قرار دارد اقلیم گرم و خشک دارد.
بالاترین دما در این شهر ۴۸ درجه و پایین‌ترین دمای آن نیز ۷ درجه است. این ناحیه از جمله گرم‌ترین شهرهای استان یزد است که به همین دلیل دارای نخلستان‌ها و مزارع متعدد پسته است و از سوغات آن نیز می‌توان به خرما و پسته اشاره کرد. علاوه بر این محصولات میوه‌هایی مانند: انجیر، انار، زیتون و محصولات زراعتی مانند غلات، گندم، جو، حبوبات، تره بار، روناس و گل محمدی نیز برداشت می‌شود.
بافت از قسمت جنوب با استان کرمان، از شرق با بهاباد، از شمال با اردکان و از غرب با یزد و مهریز همسایگی دارد. اقتصاد این منطقه وابستگی بالایی نیز به معادن بسیار غنی آن از جمله سنگ آهن بافق، سنگ‌های زینتی، کارخانجات ذوب روی و معادن سرب و روی دارد.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در بافق

 

بیشتر بخوانید: خرید نهال در یزد

نهالستان بافق

گرمای بالای هوا در شهر بافق امکان کشت و پرورش نهال‌های گرمسیری و کم آب‌ طلب مانند انار، پسته، بادام، انجیر و زیتون را فراهم کرده است، لذا بسیاری از اهالی در کنار مشاغل دیگر مشتاق به باغداری و زراعت و پیشه آبا و اجدادی خود هستند که می‌توانند با مراجعه به نهالستان بافق هم اطلاعات دقیق در مورد این حوزه دریافت کرده و هم رقم‌های سازگار با شهر را انتخاب کنند. خرید اینترنتی امکان ارتباط با نهالستان‌های دیگر را نیز برای باغداران فراهم کرده است که می‌توانند از این مسیر نیز اقدام کنند.

باغداری در بافق

سیمای کلی شهر بافق از دور با نخلستان‌های متعدد و مزارع زیبای پسته نمایان است. باغداری در بافق نیازمند تخصص و آشنایی با رقم‌های کم آبخواه مانند پسته و بادام و همچنین روش‌های مراقبتی کم هزینه و کم دردسر است. پس لازم است که نهال‌هایی با ریشه‌های مقاوم به خشکی و گرمای بالا را انتخاب کرده و روش‌های آبیاری سنتی و پرهزینه را کنار گذاشته و با خرید سیستم‌های آبیاری تحت فشار و قطره‌ای میزان راندمان تولید باغات خود را افزایش دهید.

 

نهال فروشی در بافق

در مناطق کویری و گرمسیری علاوه بر تنش‌های خاکی، کمبود آب و منابع آبی می‌تواند بسیار دردسر ساز باشد. پس لازم است که هم در خرید نهال از مراکز نهال فروشی در بافق دقت داشته و هم از راهنمایی و تخصص پرسنل این مراکز برای رسیدگی هرچه بهتر به این نهال‌ها استفاده کرد، نهالستان بزرگ برتر نهال بدون هیچگونه مرزبندی می‌تواند به صورت اینترنتی از صفر تا ۱۰۰ باغداری در کنار کشاورزان بافقی باشد.

فروش نهال در بافق

اگر به توصیه باغداران یا آشنایان نهالستان یا مرکزی فعال در زمینه فروش نهال در بافت را برای خرید در نظر دارید حتماً نهال مورد نظر را با ویژگی‌ها و خدمات زیر دریافت کنید.
 تحقیقات کلی از فعالیت‌های مجوزدار و رسمی این مرکز داشته و در قبال تعهد و اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.
 نهال‌ها را از ارقام زودگل، مقاوم به خشکی و با نیاز آبی کم انتخاب کرده و در خصوص نیازهای گیاهی نهال اطلاعات دقیق را از فروشنده دریافت کنید.
 با توجه به اینکه در طول پروسه پرورشی خریدار حضور نداشته لذا برای آسودگی خاطر مشتری و تایید عدم بیماری، سلامت، مرغوبیت و کیفیت نهال کارت قرنطینه استانی، ضمانت ۲ ساله و گواهی سلامت ارائه گردد.
 از جمله مهم‌ترین ضمانت‌های نهال لیبل و شناسنامه اصالت‌دار آن است که تمام خصوصیات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های نهال را نمایان می‌کند.

قیمت نهال در بافق

در اقلیم‌های گرم و خشکی مانند بافق رقم‌های گرمسیری، توانمندی بالا در برابر خشکی و گرمای هوا دارند لذا دارای ارزش و قیمت متمایزی نسبت به دیگر ارقام هستند. برای آشنایی با قیمت نهال در بافق می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

خرید نهال بادام در بافق

نهال بادام از جمله معدود نهال‌هایی که به دلیل شرایط زیست محیطی و کم بارشی شهر بافق سازگاری بالایی با این خطه دارد که به نهال خشکی نیز معروف است. عمدتاً در مناطق کوهستانی و معتدل نیاز آبیاری نداشته اما کشت آبی آن در شهر بافق با آبیاری تحت فشار یا قطره‌ای با دور آبیاری منظم امکان‌پذیر است. نهالی کم چالش، سودآور و مطابق با این اقلیم خواهد بود. با توجه به اینکه این نهال نیز دارای ۲۵ نوع رقم و ارقام زودگل و دیرگل با میوه پوست کاغذی و پوست سنگی است می‌توانید برای خرید نهال بادام در بافق به صورت صحیح به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید نهال میوه در بلفق

با مطالعه جدول ارقام زیر میزان آگاهی باغداران از انواع نهال افزایش می‌یابد و با توجه به متنوع بودن اقلیم بافق و آب و هوای معتدل‌تر مناطق شرقی آن، می‌توان برای هر خطه رقم مناسب را انتخاب کرد. پس با مراجعه به برتر نهال می‌توانید خرید نهال میوه در بافق را مختص منطقه کاشت انتخاب کرده و در قبال عدم بیماری، تایید کیفیت و سلامت آن گواهی‌ها و ضمانتنامه‌های معتبر را دریافت کنید.
برای شروع پرورش نهال گردو صفحه خرید نهال گردوی بافق می‌تواند میزان آگاهی شما را با ارقام سازگار بیشترکند.
خرید نهال میوه:

نوع نهال رقم نهال
نهال بادام بادام تونو، بادام آذر خوشه‌ای، بادام مامایی، بادام سهند
نهال سیب سیب میراکل، سیب گلدن ورد زرد، سیب مراغه، سیب ترش مصری
نهال پسته پسته بنه، پسته رفسنجان، پسته ممتاز، پسته بادامی
نهال گیلاس گیلاس صورتی لواسان، گیلاس لامبرت، گیلاس گلد
نهال شلیل شلیل شبرنگ، شلیل کیوتا، شلیل سفید مشهد، شلیل شمس
نهال فندق فندق بارسلونا، فندق انیس ترکیه، فندق موری
نهال گلابی  گلابی درگزی، گلابی بلادی جونیو، گلابی فورل، گلابی دم کج
نهال انگور انگور کشمش خلیلی، انگور کاشمر، انگور ازبک
نهال انار انار  ژله‌ای، انار سیاه سمرقندی، انار بردسکن
نهال خرمالو خرمالو موزی، خرمالو فویو، خرمالو ارموند
نهال زینتی صنوبر نقرا ترکیه، بید، کبوده تبریزی
نهال توت توت موزی سیاه، توت سفید محلی، شاه توت
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا ، زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته سیاه، زغال‌اخته فومینا
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی خار، گل‌محمدی دیم
نهال به به قرمز، به محلی، به ایتالیایی
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال آلبالو آلبالو پیش‌رس، آلبالو غیر پیوندی، آلبالو بوترمو
نهال زردآلو زردآلو سلطنتی، زردآلو قرمز، زردآلو سفیری، زردآلو ملایر
نهال آلو آلو قطره طلا، آلو خاکی، آلو بلک دیاموند
نهال هلو هلو آلبرتا، هلو عسلی،
نهال گوجه سبز گوجه سبز شهریار، گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز سردورود
نهال زرشک زرشک بی دانه سیاه، زرشک قائنات، زرشک پفکی
نهال بلوبری بلوبری ایرانی، بلوبری کراپ، بلوبری دوک
نهال زیتون زیتون کنسروالیا، زیتون شنگه، زیتون مانزالیا

 

برای شهر بافق ارقام زیر را پیشنهاد می کنیم

 

کلام آخر

شهر بافق شهری با تنوع اقلیمی معتدل در قسمت‌های شرقی و گرم و خشک در قسمت‌های جنوبی و غربی است. به برکت وجود منابع آب زیرزمینی امکان باغداری و کشت نهال‌هایی مانند پسته انار، گل محمدی، انجیر، زردآلو، خرمالو و زیتون در آن فراهم است. برای اینکه در این مسیر موفقیت بالایی را تجربه کنید می‌توانید از قدمت، تخصص، سابقه و نهال‌های با کیفیت برتر نهال بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر بافق کاشت به صفحه خرید نهال گردو در بافق مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال