خرید نهال در عشق آباد✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان عشق آباد

شهر عشق‌آباد یکی از توابع استان خراسان جنوبی است که از شمال به شهرستان بردسکن خراسان رضوی، از غرب به استان سمنان، از جنوب به بخش مرکزی طبس و از شرق به بشرویه خراسان جنوبی محدود می‌شود. این شهر در ارتفاع ۷۶۸ متری از سطح دریا واقع شده و دارای آب و هوای گرم و خشکی است. وجود این منطقه بین دو کویر لوت و کویر نمک باعث شده آب و هوای آن کویری بوده و همچنین پراکنش بارندگی‌ها نامنظم و کم و در نهایت تابستان‌های آن گرم و طولانی و زمستان‌های آن کوتاه و نسبتا سرد باشد.
البته وجود کوه‌های تنگه کوهک، کوه دهنه، حسن کوهی، کوه خال و سیاه کوه در اطراف این بخش و نزدیکی به دشت‌های متعدد باعث شده مناطق مرتفع آن از منابع آبی بهتری برخوردار باشد. از گذشته امرار معاش و کسب درآمد بسیاری از مردم از طریق کشاورزی به سبک سنتی با تولید محصولات باغی مانند پسته، انگور، خرما، بادام، گردو و زردآلو است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در شهر عشق آباد

بخش بزرگی از زمین­های کشاورزی و حاصلخیز در شهر عشق آباد به کشت برنج و شالیزارها تخصص دارد اما خرید نهال در شهر عشق آباد و احداث باغات مدرن نیز از رویکردهای کشاورزی نوینی است که در این شهر در حال توسعه است، باغداران می­توانند نهال مورد نظر خود را با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک منطقه خریداری کرده و با احداث باغ میوه سرمایه گذاری بلند مدت و کم زحمت­تری نسبت به شالیزارها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال در مشهد

نهالستان شهر عشق آباد

اگرچه پراکنش بارندگی‌ها به دلیل نزدیکی به کویر در بخش عشق آباد کمتر است، اما وجود آب‌های زیرزمینی و بهره‌برداری از این ذخایر به واسطه چاه‌ها و قنات متعدد باعث شده رونق کشاورزی و باغداری در آن حفظ شود و نهالستان‌های تولید و تکثیر نهال روی کار آید. شما می‌توانید با مراجعه به این نهالستان‌ها خدماتی مانند خرید نهال و راهنمایی‌های تخصصی در خصوص رفع نیازهای نهال را دریافت کنید.

باغداری در شهر عشق آباد

شهر عشق آباد درگذشته وجود و ماهیت فعلی را نداشته با حفر چاه و رسیدن به آب با کشاورزی و سکنه‌های متعدد روبرو شده و امروزه به عنوان یک شهرستان مستقل تصویب شده است. باغداری در آن به واسطه ۷۰ حلقه چاه کشاورزی و ۶۰ رشته قنات علی رغم خشکسالی‌ها همچنان پابرجا است. اهالی این بخش توانسته‌اند خود را با این شرایط تطبیق داده و در تولید زعفران، کنجد، آفتابگردان، انگور، خرما، پسته، گردو بادام و آلو موفق بوده و نیازهای بازارهای خود را مرتفع سازند

 

نهال فروشی در شهر عشق آباد

وجود نهال فروشی‌ها و تنوع ارقام آن باعث شده کشاورزان منطقه عشق آباد بتوانند در صورت نیاز به نهال و همچنین مشاوره‌های گیاه پزشکی به این مجموعه‌ها مراجعه کنند. فروش نهال می‌تواند هم به صورت حضوری و هم تلفنی و هم در بستر اینترنت برای آسایش بیشتر خریداران انجام شود. اما مهم‌ترین مسئله کیفیت نهال‌ها و معتبر بودن نهالستان و تخصص پرورش دهندگان نهال است.

فروش نهال در شهر عشق آباد

نهالی که خریداری می‌شود اگر از جنبه سلامت و کیفیت در حد مطلوب باشد می‌تواند در کنار رسیدگی‌های اصولی و آبیاری منظم بیشترین محصول را به باغدار ارائه کند. پس دقت به کیفیت نهال و اعتبار مراکز فروش نهال در عشق آباد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و توجه به موارد زیر می‌تواند خرید شما را موفقیت آمیز کند.
در خریداری نهال از نهالستان حتماً از اعتبار نهالستان و فعالیت‌های سازمان یافته و مجوزدار آن مطمئن شوید و سپس مرکز را برای خرید انتخاب کنید
• نهالستانی که انتخاب می‌کنید باید ضمانت برگشت نهال‌ها و گارانتی ۲ ساله را برای خریداران در نظر بگیرد در این صورت می‌توان مطمئن بود که در قبال نهال‌های فروخته شده پاسخگو و مسولیت‌پذیر خواهد بود.
• در موعد خرید نهال‌های میوه مشاوره‌های تخصصی را دریافت کنید تا بدانید کدام میوه پرفروش و رسیدگی و انبارمانی بهتر را دارد و کدام رقم آن می‌تواند با اقلیم گرم و خشک منطقه شما بیشترین مطابقت را داشته باشد.
• همچنین در زمان خرید به کیفیت ریشه و تنه نهال و عدم ابتلای آن به بیماری‌ها و آفات نیز توجه کنید و درخواست کارت قرنطینه و گواهی سلامت داشته باشید.

قیمت نهال در شهر عشق آباد

نهالستان بزرگ و موفق برتر نهال در کنار فروش ارقام متنوع نهال میوه و کیفیت و سلامت آنها به واسطه اطلاع رسانی بالا به خریداران به حسن شهرت بالایی دست یافته است. یکی از این خدمات ایجاد صفحه جامع در خصوص قیمت ارقام نهال میوه است که شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

خرید نهال بادام در شهر عشق آباد

از جمله باغاتی که در عشق‌آباد به وفور می‌توان آن را مشاهده کرد باغ بادام است، زیرا نهال بادام مقاومت بالایی به خشکسالی و کم آبی دارد و در اقلیم کم آب و گرم عشق آباد بیشترین سازگاری را توانسته ارائه کند. به همین دلیل است که خرید نهال بادام در این منطقه بسیار پررونق است. افراد تازه کار نیز می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نهال‌های سازگار با این اقلیم به نهالستان‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنند.

خرید نهال میوه در شهر عشق آباد

جدولی که در بخش زیر مشاهده می‌کنید نمونه‌ای از نهال‌های میوه و ارقام آن را نشان می‌دهد و شما می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی و با کمک متخصص برتر نهال ارقام مورد نظر خود را از مابین این نهال‌ها انتخاب کنید و از بابت هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید با دریافت تضمین دو ساله مطمئن باشید.
اما اگر خواهان شناخت ارقام نهال گردو هستید می‌توانید به صفحه خرید نهال گردوی این مجموعه مراجعه کنید.

خرید نهال میوه در شهر عشق آباد

نهال سیب سیب گرنی اسمیت، سیب گلاب، سیب گلدن ورد قرمز
نهال انگور انگور بلک ویلیام، انگور رد گلوب، انگور صاحبی
نهال بادام بادام خوشه‌ای ، بادام سهند، بادام مامایی
نهال پسته پسته کله قوچی، پسته خنجری دامغان، پسته هیبریدی
نهال آلو آلو مراغه، آلو تخم مرغی ، آلو شابلون زودرس
نهال زردآلو زردآلو انبه ای ، زردآلو پرتقالی، زردآلو تبرزه سلطنتی،
نهال آلبالو آلبالو بوترمو، آلبالو مورلو آلبالو سیکانی
نهال انار انار ساوه، انار واندرفول، انار دانه سیاه
نهال گیلاس گیلاس بارلت، گیلاس بینگ، گیلاس رژینا
نهال گلابی گلابی دوشیز، گلابی بیروتی، گلابی درگزی
نهال گوجه سبز گوجه سبز سردرودی، گوجه سبز مراغه، گوجه سبز آذرشهر
نهال فندق فندق دو کوتارد، فندق قزوین، فندق دو پیمون
نهال هلو هلو کاردی، هلو زعفرانی، هلو سرخابی، هلو آلبرتا
نهال شلیل شلیل سان گلد، شلیل شبرنگ، شلیل شمس
نهال انجیر انجیر سیاه، انجیر گلابی، انجیر زرد سه فصل
نهال عناب عناب ارمنی، عناب گلابی، عناب بیرجند
نهال خرمالو خرمالو سیلی، خرمالو گوجه‌ای، خرمالو ایورکا
نهال سنجد سنجد قزل، سنجد حسینی
نهال زینتی نهال اقاقیا، نهال صنوبر نیگرا، نهال بید
نهال زیتون زیتون خوراکی، زیتون ماری، زیتون الک
نهال زرشک زرشک بیدانه، زرشک دانه اناری، زرشک سیاه
نهال به به گلابی، به پا کوتاه، به وحشی
نهال توت شاه توت، توت موزی ، توت محلی سفید
نهال بلوبری بلوبری دوک، بلوبری چندلر، بلوبری ایرانی
نهال ازگیل ازگیل وحشی، ازگیل پیوندی، ازگیل ژاپنی
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی بی خار، گل‌محمدی دیم ، گل‌محمدی خاردار
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته فومینا، زغال‌اخته سیاه
نهال ازگیل ازگیل پیوندی، ژاپنی، جنگلی

 

 

کلام آخر

سالیان سال است که مردم و اهالی شهر عشق آباد توانسته‌اند علی رغم خشکسالی‌های چند دهه اخیر باغات خود را با روش‌های مناسب و آبیاری اصولی تطبیق دهند و از پتانسیل‌های موجود بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند. شما نیز می‌توانید برای احداث باغ میوه از ارقام مقاوم به خشکی و گرما و همچنین روش‌های نوین باغبانی استفاده کنید.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های گردو دیگر که در شهر شهر عشق آباد می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال گردو در شهر عشق آباد مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال