خرید نهال در مهردشت✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان مهردشت

شهر مهردشت واقع در ۱۶۰ کیلومتری یزد و جزو شهرستان ابرکوه و بخش بهمن است که طی چند سال اخیر با ادغام و تلفیق سه روستای اردی، نصرت و مهرآباد تشکیل شده است. این شهر با میانگین بارشی ۲۵۰ میلیمتر در سال و ۹۰ روز یخبندان در ارتفاع ۱۴۹۳ متری در دشتی بسیار زیبا و فراق و سرسبز قرار گرفته است. این شهر با ابرکوه فاصله ۱۱ کیلومتری داشته و دارای جمعیت ۸۶۸ نفری است. کشاورزی و باغداری در شهر مهردشت با توجه به بارندگی‌های خوب آن و همچنین ذخایر آب زیرزمینی استخراجی از کهریز، قنات و چاه‌های آن از رونق خوبی برخوردار بوده و مهم‌ترین تولیدات باغی و زراعی آن شامل هلو، پسته، بادام، گردو، انگور و سیب، محصولات مزروعی شامل ذرت، جو، گندم، داروهای گیاهی، کلزا، سیفیجات و تره بار است.
شهر مهردشت آب و هوای نیمه بیابانی سرد و خشک دارد و علی رغم قرارگیری در ارتفاعات بالا تحت تاثیر نزدیکی به کویر مرکزی یزد از گرما و خشکی آن نیز برخوردار است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در مهردشت

 

بیشتر بخوانید: خرید نهال در یزد

نهالستان مهردشت

شاخصه‌هایی که نهالستان مهردشت را می‌تواند از دیگر مراکز متمایز کرده و میزان فروش و رضایت خاطر خریداران را افزایش دهد، فعالیت‌های مجوزدار و رعایت مراحل اصولی در پرورش نهال‌های تولیدی این مرکز است. در وهله اول این مراکز باید از جهاد کشاورزی و نهادهای ذی صلاح مجوزهای رسمی فعالیت را دریافت کرده، منطقه نهالستان کاملاً بهداشتی، خاک آنها حاصلخیز و تیم مهندسی آن از افراد مطلع، متخصص و تحصیل کرده آشنا به اصول علمی و پرورش نهال باشد. در نهایت این مرکز نسبت به سلامت و کیفیت نهال‌های خود مسئولیت پذیر و پاسخگو باشد.

باغداری در مهردشت

بسیاری از اهالی این منطقه باغداری در مهردشت را با کاشت نهال‌های کم آبخواه مانند بادام، پسته، انگور و دیگر نهال‌ها انجام می‌دهند. این شهر از نظر مرزبندی اراضی به سه بخش کوهپایه‌ای، دشتی و کویری تقسیم بندی می‌شود. هر منطقه شرایط آب و هوایی و میزان نوسانات دمایی متفاوتی دارد. اما در کل استفاده از نهال‌های میوه مقاوم به خشکی و کم آبی در این اقلیم بسیار جوابگو بوده و توانسته با امکان‌پذیر کردن باغداری پررونق علاوه بر اشتغال اهالی در ارتقاء سطح معیشتی و میزان درآمد آنها کمک کننده باشد.

 

 

نهال فروشی در مهردشت

بسیاری از افرادی که تمایل به شروع باغداری و پرورش نهال‌های میوه در شهر مهردشت را دارند، می‌توانند با مراجعه به نهال فروشی در مهردشت نهال‌های مورد نظر خود را پس از مشاوره‌های تخصصی دریافت کنند. این مشاوره‌ها می‌تواند میزان شناخت افراد را از رقم‌های پرفروش و میوه‌های بازار پسند و نیازهای آبی و خاکی نهال ارتقا دهد پس لازم است نهال فروشی از تخصص و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد.

فروش نهال در مهردشت

مسیری که امروزه فروش نهال در مهردشت را بسیار تسریع و مطلوب کرده است امکان فروش اینترنتی نهال در بستر اینترنت و فضای مجازی است. برتر نهال از جمله نهالستان‌های موفقی است که با وب سایت بزرگ و جامع خود در توزیع و فروش نهال به اقصی نقاط کشور فعال است. خرید اینترنتی می‌تواند دارای فواید زیر نیز باشد.
 شناخت نهالستان معتبر و مجوزدار، مقایسه تعدادی مرکز از نظر کیفیت نهال و قیمت
 در این خرید در وقت و هزینه صرفه‌جویی شده و نهال ظرف ۷۲ ساعت تحویل شما خواهد شد.
قیمت نهال در چنین خریدهایی به دلیل عدم وجود واسطه‌ها و به دلیل دریافت نهال از خود نهالستان و مرجع تولیدی بسیار مناسب خواهد بود.
 در چنین خریدهایی می‌توانید نهال را پیش خرید کرده و با قیمتی پایین ثبت سفارش انجام داده و در موعد کاشت تحویل بگیرید.

قیمت نهال در مهردشت

آگاهی از قیمت نهال در مهردشت از جمله ملاک‌هایی است که می‌تواند بر کیفیت خرید و میزان خرید موثر باشد. یک باغدار با آگاهی از این قیمت‌ها می‌تواند مدیریت بهتری نسبت به تراکم کاشت باغات خود و نهال منتخب داشته باشد. برای آگاهی از قیمت‌ها می‌توانید از لینک جامع زیر استفاده کنید.

خرید نهال بادام در مهردشت

اگر نگاهی به باغات شهر مهردشت داشته باشید تعدد بادامستان‌ها را در این خطه ملاحظه خواهید کرد. با توجه به اقلیم آب و هوایی شهر مهردشت و وجود بحران کم آبی خرید نهال بادام در مهردشت و کشت و پرورش آن از جمله راه‌های هوشمندانه است که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنند. این نهال با نیاز آبی کم و همچنین ریشه‌های قدرتمند و قابلیت‌های منحصر به فرد مقاومتی می‌تواند امکان اشتغال و کسب درآمد بسیاری از افراد را از طریق پرورش آن میسر کند. برای دریافت اطلاعات در خصوص احداث باغ بادام و آشنایی با نهال‌های تجاری می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید نهال میوه در مهردشت

نهال‌های کم آبخواهی مانند انار، پسته، بادام، هلو، توت، انگور، خرمالو و انجیر از جمله نهال‌های میوه‌ای هستند که مناسبت بالایی با این اقلیم خواهند داشت می‌توانید پس از مطالعه جدول زیر خرید نهال میوه در مهردشت را با اطلاعات بالا از مرکز تخصصی پرورش نهال یعنی برتر نهال به صورت اینترنتی همراه با ضمانت برگشت، شناسنامه اصیل و گواهی قرنطینه دریافت کنید.
مطالعه صفحه خرید نهال گردوی مهردشت می‌تواند آگاهی شما را از رقم‌های قابل کاشت افزایش دهد.

 

نوع نهال رقم نهال
نهال بادام بادام تونو، بادام آذر خوشه‌ای، بادام مامایی، بادام سهند
نهال سیب سیب میراکل، سیب گلدن ورد زرد، سیب مراغه، سیب ترش مصری
نهال پسته پسته بنه، پسته رفسنجان، پسته ممتاز، پسته بادامی
نهال گیلاس گیلاس صورتی لواسان، گیلاس لامبرت، گیلاس گلد
نهال شلیل شلیل شبرنگ، شلیل کیوتا، شلیل سفید مشهد، شلیل شمس
نهال فندق فندق بارسلونا، فندق انیس ترکیه، فندق موری
نهال گلابی  گلابی درگزی، گلابی بلادی جونیو، گلابی فورل، گلابی دم کج
نهال انگور انگور کشمش خلیلی، انگور کاشمر، انگور ازبک
نهال انار انار  ژله‌ای، انار سیاه سمرقندی، انار بردسکن
نهال خرمالو خرمالو موزی، خرمالو فویو، خرمالو ارموند
نهال زینتی صنوبر نقرا ترکیه، بید، کبوده تبریزی
نهال توت توت موزی سیاه، توت سفید محلی، شاه توت
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا ، زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته سیاه، زغال‌اخته فومینا
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی خار، گل‌محمدی دیم
نهال به به قرمز، به محلی، به ایتالیایی
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال آلبالو آلبالو پیش‌رس، آلبالو غیر پیوندی، آلبالو بوترمو
نهال زردآلو زردآلو سلطنتی، زردآلو قرمز، زردآلو سفیری، زردآلو ملایر
نهال آلو آلو قطره طلا، آلو خاکی، آلو بلک دیاموند
نهال هلو هلو آلبرتا، هلو عسلی،
نهال گوجه سبز گوجه سبز شهریار، گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز سردورود
نهال زرشک زرشک بی دانه سیاه، زرشک قائنات، زرشک پفکی
نهال بلوبری بلوبری ایرانی، بلوبری کراپ، بلوبری دوک
نهال زیتون زیتون خوراکی، زیتون شنگه، زیتون مانزالیا

 

کلام آخر

در حوزه باغداری در شهر مهردشت عوامل زیادی می‌تواند به کاهش مصرف آب و مدیریت هزینه‌های آب کمک کند از جمله این عوامل استفاده از مالچ پاشی، آبیاری نهال در ساعات اولیه و انتهایی روز، استفاده از سیستم‌های آبی نوین در کنار کاشت نهال‌های کم آبخواه است. برای راهنمایی در این خصوص و دریافت نهال‌های مناسب این بخش می‌توانید با برتر نهال در ارتباط باشید.برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر مهردشت کاشت به صفحه خرید نهال گردو در مهردشت مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال