خرید نهال گردو در دیهوک✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار دیهوک

احداث باغ گردو اگرچه بیزینسی پرسود و تجاری است، اما مستلزم رعایت شرایط کاشت و آماده سازی زمین بر اساس نوع اقلیم و میزان بارندگی و خیلی از موارد دیگر است که در این بخش به آن می‌پردازیم تا با شناسایی نهال‌های مقاوم در اقلیم دیهوک احداث باغ گردو در آن را از نظر سودآور بودن مورد بررسی قرار دهیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی دیهوک

با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی با اراضی و نواحی کویری همجواری دارد و دیهوک نیز از توابع شهرستان طبس است بالطبع دارای آب و هوای گرم و خشک است. اما میزان ارتفاع ۱۳۶۲ متری آن از سطح دریا و همچنین قرارگیری آن در بخش‌های کوهپایه‌ای باعث شده از میزان گرمای آن کمی کاسته شده و جز اقلیم‌های ملایم رو به گرم و خشک باشد.
بالاترین گرما در تابستان در این منطقه دمای ۴۸ درجه و پایین‌ترین آن در زمستان منفی ۱۰ درجه را نشان می‌دهد. فاصله دیهوک تا مرکز استان خراسان جنوبی حد فاصل ۱۹۸ کیلومتری را نشان می‌دهد. این شهر دارای باغداری و کشاورزی وابسته به آب‌های زیرزمینی است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در بیرجند

تاریخچه باغات گردو در دیهوک

اگرچه عمده فعالیت باغی و تولیدات کشاورزی این بخش معطوف به پسته، زردآلو، انگور، سیب، انار و زرشک است، اما باغ گردو نیز از رونق خوبی برخوردار است. با توجه به وجود واریته‌های مقاوم به گرمای نهال گردو سرمایه‌گذاران و باغداران این بخش توانستند با کاشت این ارقام باغات گردویی را ایجاد کنند که در برابر تنش‌های محیطی و آبی مقاوم بوده و نیاز آبی کمتری دارد. البته احداث باغ گردو و سرمایه‌گذاری در این شهر بستگی به میزان شناخت باغدار از شرایط اقلیمی و میزان بارندگی‌ها و همچنین خرید نهال‌های مناسب و سالم است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در دیهوک

در پروسه باغداری انتخاب زمین مناسب و حاصل خیز همچنین خرید نهال مناسب و سازگار و توجه به موارد زیر می‌‌تواند سرمایه‌گذاری شما را با محصول دهی بالای نهال روبرو کرده و سود بالایی را عاید شما کند.
. انتخاب زمین حاصلخیز و مناسب از نظر مساحت
. توجه به شرایط جوی و اقلیمی شهر دیهوک
. توجه به میزان بارش‌ها و منابع آبی آن
. شناخت و خرید رقم نهال سازگار گردو
. نوسانات دمایی
. میزان تابش خورشید
. سطح ارتفاع از دریا
. آماده سازی و هموار سازی زمین باغ
. داشتن اطلاعات از بیماری‌ها و آفات درختان گردو و روش‌های مقابله با آن

 

آیا کاشت نهال گردو در دیهوک حالت اقتصادی دارد؟

مسلماً به طور قطع نمی‌توان پاسخ ۱۰۰ درصدی به سودآور بودن کاشت نهال گردو در شهر گرم و خشک دیهوک داد، اما اگر نیازهای آبی نهال به درستی و منظم برطرف شود و نهال سازگار و مقاوم به آب و هوای گرم و خشک منطقه باشد و کمتر دچار بیماری و ضعف عملکردی شود، می‌تواند محصولات پربار و مرغوبی را تولید کند و در نهایت کاشت آن اقتصادی و سودآور باشد.

 

خرید نهال گردو در دیهوک

خرید نهال گردو در شهر دیهوک از جمله موثرترین قدم‌ها در داشتن باغ گردوی سالم و پربار است، زیرا این سلامت و مرغوبیت و صفات ژنتیکی نهال است که می‌تواند میزان باردهی آن را تعیین کند. همچنین مقاومت آن نیز می‌تواند هزینه‌های رسیدگی و باغداری را کمتر کند. پس برای خرید نهال گردو در شهر دیهوک سعی کنید از نهالستان‌های معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید، اما اگر نهالستانی فاقد اعتبار و مجوز بود می‌توانید به راحتی با خرید اینترنتی از نهالستان‌های قدمت‌دار، پرسابقه و مطرح مانند برتر نهال نهال‌های اصیل و سازگار را با قیمت منصفانه همراه با تضمین دو سال تهیه فرمایید.

فروش نهال گردو در دیهوک

در رابطه با فروش نهال گردو در دیهوک افراد و نهالستان‌های زیادی فعالیت دارند که هر کدام برای بالا بردن فروش خود ادعای کیفیت و سلامت نهال‌ها را دارند اما این ادعا زمانی واقعیت پیدا می‌کند که همراه با موارد زیر تحویل باغدار شود.
• کیفیت و سلامت نهال از طریق آنالیزهای گیاه شناسی مورد تایید قرار گرفته و برای آن گواهی سلامت در نظر گرفته شود.
• نهال کاملاً سالم، بدون بیماری، بدون آفت باشد و برای تایید این ادعا نهالستان کارت قرنطینه ارائه دهد.
• نهال‌های گردویی که عرضه می‌شود بتواند بیشترین سازگاری را با اقلیم گرم و خشک دیهوک داشته باشد.

نهال گردو مناسب دیهوک

. نهال گردوی چندلر پیوندی: نهالی سازگار برای ارتفاعات ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری، قابلیت تحمل گرمای ۴۰ درجه نهالی دیرگل، پربار و باردهی ۶ تن در هکتار
. نهال گردوی سانلند: نهالی آمریکایی دیرگل، زودبازده، مناسب برای مناطق ۵۰۰ الی ۱۵۰۰ متری، با باردهی ۳ الی ۴ تن در هکتار، خود گرده افزا
. نهال گردوی پکان آمریکایی: نهال گرمسیری، مقاوم به گرما و خشکی و آفات با باردهی ۳ الی ۴ تن در هکتار مناسب برای ارتفاعات ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ متری
. نهال گردوی اسرائیلی: مناسب برای مناطق معتدل و نیمه گرمسیری و بدون سرمایه بهاره، زودگل با باردهی ۴ تن در هکتار
. نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: نهالی سازگار برای اکثر اقلیم‌ها و ارتفاعات صفر تا ۳۰۰۰ متری، باردهی ۹ تن در هکتار، پیوندی، پا کوتاه، زود بازده، پربار، مقاوم به گرمای بالای ۴۵ درجه

انواع نهال گردو در دیهوک

o نهال گردوی لارا
o نهال گردوی گرمسیری
o نهال گردوی پکان آمریکایی
o نهال گردوی سانلند
o نهال گردو چندلر
o نهال گردو ژنوتیپ پالیز
o نهال گردوی خوشه‌ای

قیمت نهال گردو در دیهوک

قیمت نهال گردو در شهر دیهوک با توجه بر رقم انتخابی باغدار می‌تواند متفاوت باشد. اما اگر به دنبال صفحه جامع برای استعلام قیمت تمامی ارقام قبل از خرید هستید می‌توانید به نهالستان اینترنتی برتر نهال مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک زیر به پاسخ سوالات خود در خصوص قیمت ارقام برسید.

بهترین نهال گردو

برای شناختن بهترین نهال گردو در شهر دیهوک باید به میزان مقاومت نهال دقت کرد، نهالی که بتواند با وجود کم آبی و خشکی هوا عملکرد رشدی خود را ادامه داده و محصول دهی و تناژ خود را در هر هکتار به بالاترین نحو ارائه دهد همچنین گردوهای آن پرمغز، سنگین و بازار پسند باشد می‌تواند بهترین نهال این بخش منتخب گردد.

نهالستان گردو در دیهوک

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به تخصصی‌ترین و مجهزترین نهالستان گردو یعنی برتر نهال رقم سازگار با اقلیم خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید و آماده تحویل آن به همراه ضمانت‌نامه، کارت قرنطینه و گواهی سلامت باشید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه این مجموعه با ارقام نهال میوه و خصوصیات ژنتیکی آن بیشتر آشنا شوید.

کلام آخر

در این مقاله دانستیم برای اینکه باغات گردوی سرمایه گذاران در شهر دیهوک موفقیت آمیز و بیشترین سود را داشته باشد باید ارقام نهال گردو سازگار با آب و هوا و میزان بارندگی این شهر باشد. همچنین روش‌های مراقبتی و آبیاری آن به شیوه نوین پیگیری شود.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر دیهوک می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در دیهوک مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال