خرید نهال در بردسکن✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان بردسکن

شهر بردسکن شهری کوهپایه‌ای نزدیک به کوه سرخ واقع در خراسان رضوی است که در ارتفاعات ۱۰۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. این شهر در مسیر جاده ترانزیتی بجستان سبزوار واقع شده و دارای جمعیت ۲۳۳۸۲  نفری است. از نظر آب و هوایی در اقلیم آب و هواهای کوهستانی و نیمه خشک قرار دارد و خرید نهال میوه و تمایل به باغداری در این خطه بسیار بالاست‌. تولیدات کشاورزی و باغداری شهر بردسکن مشتمل بر محصولاتی مانند انار، گندم، جو، چغندر قند، گلابی، سیب ، پسته، زرشک، زعفران و غیره است. بر اساس آخرین آمار جهاد کشاورزی ۱۱۴ هزار تن محصولات باغی از این شهر برداشت می‌شود که شامل ۲۹ نوع میوه بوده و این شهر رتبه اول تولید انار و انجیر را در استان خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در بردسکن

بخش بزرگی از زمین­های کشاورزی و حاصلخیز در بردسکن به کشت برنج و شالیزارها تخصص دارد اما خرید نهال در بردسکن و احداث باغات مدرن نیز از رویکردهای کشاورزی نوینی است که در این شهر در حال توسعه است، باغداران می­توانند نهال مورد نظر خود را با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک منطقه خریداری کرده و با احداث باغ میوه سرمایه گذاری بلند مدت و کم زحمت­تری نسبت به شالیزارها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال در مشهد

نهالستان بردسکن

با توجه به رونق باغداری و فراوانی باغات انار، پسته، خشکبار، انجیر و … روز به روز تمایل سرمایه‌گذاران به احداث باغ در این شهر افزایش پیدا می‌کند از این رو نهالستان بردسکن با پرورش و آماده سازی نهال‌های ۱ الی ۲ ساله می‌تواند مرکزی معتبر برای خرید و دریافت نهال میوه باشد. قبل از خرید نهال میوه باید از مجوز نامه‌های نهالستان و مسئولیت پذیری آن در قبال سلامت و کیفیت نهال‌ها مطمئن شوید.

باغداری در بردسکن

شهر بردسکن به شهر میوه‌های بهشتی معروف است زیرا میوه‌هایی مانند انار سیب، خشکبار، انجیر، انگور در آن به وفور تولید و برداشت می‌شود و از این رو باغداری در بردسکن به عنوان یک حوزه مهم در تامین اقتصادی و رونق و توسعه شهر محسوب می‌شود. افرادی که تمایل به شروع باغداری در بردسکن دارند می‌توانند از افراد گیاهشناس و مهندسین کشاورزی در این زمینه کمک گرفته و باغات اصولی و قاعده‌مند را تاسیس کند.

 

نهال فروشی در بردسکن

امروزه نهال فروشی در بردسکن به صورت آنلاین و مجازی نیز انجام می‌شود. این نوع فروش کمک می‌کند افراد بتوانند از نهالستان‌های معتبر و موفق با کمترین زمان صرف شده خرید نهال میوه را داشته باشند. خرید اینترنتی نهال می‌تواند همراه با مزایای زیر برای خریداران باشد.
* امکان مقایسه چندین نهالستان از نظر سطح و کیفیت کار، قیمت، ضمانت‌نامه‌های صادر شده برای آن و در نتیجه انتخاب اصلح‌ترین نهالستان
* خرید نهال از بستر اینترنت در کوتاه‌ترین زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها
* خرید مستقیم از نهالستان تولید کنند با کمرنگ‌تر شدن حضور واسطه‌ها و واقعی‌تر شدن قیمت نهال
* انتخاب نهالستان تخصصی که دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

فروش نهال در بردسکن

بسیاری از افراد زمانی که به مراکز فروش نهال در بردسکن مراجعه می‌کنند به دلیل عدم آگاهی و شناخت نهال‌های میوه و ویژگی‌های آن دچار سردرگمی شده و انتخاب درستی را انجام نمی‌دهند. اگرچه بسیاری از کارشناسان در انتخاب درست به شما کمک خواهند کرد اما شناخت موارد زیر نیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.
* در وهله اول باید نهال‌های جوان یک الی دو ساله را انتخاب کنید این نهال‌ها در ارتفاع یک و نیم الی ۲ متر با قطر یک و نیم الی ۲ سانت هستند.
* ریشه‌های نهال حجیم و پرتراکم، مویی بدون پیچ خوردگی و سوختگی باشد.
* ریشه‌ها از نظر آفات و بیماری ضدعفونی و ایزوله شده باشد و برای آن کارت قرنطینه در نظر گرفته شده باشد.
* در خصوص تضمین کیفیت، باردهی، مرغوبیت و سلامت نهال، نهال‌ها باید دارای گواهی سلامت و ضمانت دو ساله باشند.
* تنه نهال بدون لک، برآمدگی، فرورفتگی زخم و شکستگی باشد.

قیمت نهال در بردسکن

با توجه به تنوع بالای نهال‌های میوه و ارقام آنها برای اطلاع از قیمت نهال در بردسکن شما عزیزان می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و با شناخت انواع نهال و قیمت آن با ذهنی آگاه و اطلاعات دقیق بر حسب بودجه و هدف خود نهال مورد نظر را انتخاب کنید.

خرید نهال بادام در بردسکن

این روزها خرید نهال بادام در بردسکن بسیار مرسوم شده است زیرا در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی مانند بردسکن این نهال می‌تواند با توجه به ریشه‌های گسترده خود از منابع آبی موجود استفاده کرده و نیاز آبی خود را برطرف کرده و به صورت دیم نیز امکان کاشت آن وجود دارد. حتی در مناطق نزدیک به کویر و شنزارها نیز امکان کاشت نهال بادام وجود دارد.

خرید نهال میوه در بردسکن

جدولی که در بخش زیر ملاحظه می‌کنید مجموعه از نهال‌های میوه و ارقام آن را نشان می‌دهد که قابل کاشت در شهر بردسکن است و شما عزیزان می‌توانید برای خرید نهال میوه در بردسکن با کمک کارشناسان و جدول زیر انتخابی درست و سازگار با این اقلیم را داشته باشید. همچنین صفحه خرید نهال گردوی بردسکن مرجعی معتبر و جامع برای آشنایی شما با ارقام قابل کاشت در این منطقه است.

نهال بادام بادام تونو، بادام آذر خوشه‌ای، بادام مامایی، بادام سهند
نهال سیب سیب میراکل، سیب گلدن ورد زرد، سیب مراغه، سیب ترش مصری
نهال پسته پسته بنه، پسته رفسنجان، پسته ممتاز، پسته بادامی
نهال گیلاس گیلاس صورتی لواسان، گیلاس لامبرت، گیلاس گلد
نهال شلیل شلیل شبرنگ، شلیل کیوتا، شلیل سفید مشهد، شلیل شمس
نهال فندق فندق بارسلونا، فندق انیس ترکیه، فندق موری
نهال گلابی  گلابی درگزی، گلابی بلادی جونیو، گلابی فورل، گلابی دم کج
نهال انگور انگور کشمش خلیلی، انگور کاشمر، انگور ازبک
نهال انار انار بردسکن انار سفید، انار ژله‌ای، انار سیاه سمرقندی
نهال خرمالو خرمالو موزی، خرمالو فویو، خرمالو ارموند
نهال زینتی صنوبر نقرا ترکیه، بید، کبوده تبریزی، پالونیا
نهال توت توت موزی سیاه، توت سفید محلی، شاه توت
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا ، زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته سیاه، زغال‌اخته فومینا
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی خار، گل‌محمدی دیم
نهال به به قرمز، به محلی، به ایتالیایی
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال آلبالو آلبالو پیش‌رس، آلبالو غیر پیوندی، آلبالو بوترمو
نهال زردآلو زردآلو سلطنتی، زردآلو قرمز، زردآلو سفیری، زردآلو ملایر
نهال آلو آلو قطره طلا، آلو خاکی، آلو بلک دیاموند
نهال هلو هلو آلبرتا، هلو عسلی،
نهال گوجه سبز گوجه سبز شهریار، گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز سردورود
نهال زرشک زرشک بی دانه سیاه، زرشک قائنات، زرشک پفکی
نهال بلوبری بلوبری ایرانی، بلوبری کراپ، بلوبری دوک
نهال زیتون زیتون خوراکی، زیتون شنگه، زیتون مانزالیا

کلام آخر

شهر بردسکن به عنوان یک شهر کوهستانی و باغشهر شناخته می‌شود که انواع اقسام باغات میوه در آن شرایط رشد و حاصل خیزی خوبی را دارند و سالانه چند صد تن میوه از این شهر در بخش داخلی و خارجی به فروش رسیده و به درآمدزایی و اشتغال زایی این منطقه کمک کرده است. احداث باغ میوه و سرمایه‌گذاری در این شهر با کاشت نهال‌های معتدله و نیمه سردسیری می‌تواند یک بیزینس بسیار سودآور باشد.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های گردو دیگر که در شهر بانه می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال گردو در بردسکن مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال