خرید نهال در بیدخت✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان بیدخت

شهر بیدخت شهری قدمتدار است که در ۵ کیلومتری گناباد در خراسان رضوی قرار گرفته است. این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی با مشهد فاصله ۲۹۲ کیلومتری داشته و در ارتفاع ۱۱۰۰ متری از سطح آب‌های آزاد قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی شهر بیدخت نشانگر این است که این شهر در مناطق گود و نسبتاً پست قرار گرفته که حاصل رسوبات آبرفتی روان آبهای ارتفاعات این بخش است و این مسئله باعث شده میزان ذخایر آب زیرزمینی در این شهر بالا باشد. جمعیت ۵۵۰۰ نفری این شهر عمدتاً در حوزه‌های ترانزیتی، صنایع دستی، کشاورزی و باغداری فعال هستند.

شهر بیدخت به دلیل موقعیت استراتژیکی با قرارگیری در کریدور ارتباطی شرق کشور از اهمیت بالای برخوردار است. کشاورزی و باغداری آن شامل محصولاتی مانند گندم، سیفیجات، جو، کلزا، غلات ذرت، زعفران، زرشک، توت، انار، عناب، انگور پسته، بادام است که در کنار صنایع حوزه فرش بافی توانسته اقتصاد این شهر را پویا و پررونق حفظ کند. با توجه به اینکه شهر بیدخت نزدیک به مناطق کوهپایه‌ای با آب و هوا و اقلیم معتدل و خشک است، کشاورزی در آن می‌تواند با رعایت استفاده بهینه از منابع آب زیرزمینی همچنان پررونق باشد‌.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در بیدخت

بخش بزرگی از زمین­های کشاورزی و حاصلخیز در بیدخت به کشت برنج و شالیزارها تخصص دارد اما خرید نهال در بیدخت و احداث باغات مدرن نیز از رویکردهای کشاورزی نوینی است که در این شهر در حال توسعه است، باغداران می­توانند نهال مورد نظر خود را با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک منطقه خریداری کرده و با احداث باغ میوه سرمایه گذاری بلند مدت و کم زحمت­تری نسبت به شالیزارها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال در مشهد

نهالستان بیدخت

نهالستان بیدخت از جمله مجموعه‌هایی است که کارگروه آن متشکل از متخصصین گیاهشناس، مهندسین کشاورزی هستند و با استفاده از راهکارهای علمی و تخصصی در زمینه پرورش و تولید انواع نهال‌های مثمر و غیر مثمر فعالیت دارند. این مجموعه‌ها زیر نظر جهاد کشاورزی برای فعالیت هستند. لازم است نهالستان‌ برای هر فعالیت مجوزهای لازم را از نهادهای ذیصلاح دریافت کند و ملزم به رعایت بالاترین کیفیت در مورد پرورش نهال‌ها باشد. در این نهالستان‌ها کمبودها و بیشبودهای نهال از نظر تغذیه‌ای مورد آزمایش قرار می‌گیرد و سپس با راهکارهای علمی برطرف سازی می‌شود. همچنین نهال‌ها قبل از خرید از نظر وجود آفات و بیماری آفت زدایی شده و به صورت سالم به مشتری تحویل داده می‌شود.

باغداری در بیدخت

شهر بیدخت و موقعیت قرارگیری آن باعث شده باغداری در بیدخت از دیرباز یکی از حوزه‌های اشتغال و کسب درآمد سکنه باشد. با توجه به گرمایش زمین، کمبود بارش‌ها و معضل خشکسالی در این استان لازم است که برای حفظ تولیدات باغی در این شهر و جلوگیری از اتمام ذخایر آب زیرزمینی و شور شدن آب آن از استفاده بی‌رویه جلوگیری شده و با کمک آبیاری زیر سطحی و کاشت نهال‌های مقاوم به گرما و خشکی منابع موجود حفظ شود.

 

نهال فروشی در بیدخت

در حوزه خرید و فروش نهال امروزه فضای مجازی بسیار کمک کننده بوده و نهال فروشی در بیدخت علاوه بر فروش حضوری به صورت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است. خرید اینترنتی می‌تواند مزایای زیر را برای باغداران عزیز به دنبال داشته باشد.
* شما می‌توانید از نهالستان‌های خارج از شهر که دارای معروفیت و حسن سابقه بالایی هستند خرید خود را انجام دهید و در کمتر از ۷۲ ساعت نهال را تحویل بگیرید.
* با چنین خریدهایی می‌توانید از بستر اینترنت کمک گرفته و مقایسه مفیدی از نظر کیفیت، قیمت نهال‌ها و اعتبار نهالستان‌ها انجام دهید.
* در این خرید با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت و برگشت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان معتبرترین و مجهزترین نهالستان را شناسایی کنید.
* نهال‌های لیبل‌دار، قرنطینه شده و با ضمانت را بدون حضور واسطه‌ها با قیمت مناسب خریداری کنید.

فروش نهال در بیدخت

گفتیم که عمده فعالیتی که در نهالستان‌ها سطح شهر انجام می‌شود تکثیر تولید و فروش نهال در بیدخت است. در این مراکز در زمینی با مساحت بالا انواع نهال میوه در ارقام متنوع کشت شده و نهال‌ها بعد از رشد و رسیدن به ارتفاع یک الی ۲ متری در شرایط باروری و سلامت کامل آماده فروش هستند و خریداران می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر این نهال‌ها را دریافت کنند.

قیمت نهال در بیدخت

تعیین قیمت نهال در بیدخت توسط جهاد کشاورزی انجام می‌شود و نهالستان‌ها ملزم به رعایت قیمت مصوب هنگام فروش نهال هستند. نهالستان‌های معتبر به دلیل بالا بودن هزینه‌های تولید و آنالیزهای انجام شده بر روی نهال نهال‌های ارزشمند و با کیفیت را با قیمت بیشتر به فروش می‌رسانند که توصیه می‌شود نهال‌های با کیفیت و ارزشمند را برای داشتن باغات پرثمر انتخاب کنید. البته قبل از خرید می‌توانید آگاهی خوبی از قیمت ارقام با کمک لینک زیر داشته باشید.

خرید نهال بادام در بیدخت

از جمله نهال‌های با ارزش در حوزه باغداری نهال بادام است که تمرکز بر توسعه این باغات می‌تواند مساوی با کسب درآمد انفجاری باشد. نهال بادام نهالی با میوه ارگانیک است که پرورش آن بسیار آسان و به صرفه بوده و این به دلیل مقاومت آن در برابر کم آبی و خشکی است. این نهال دارای ارزش اقتصادی بالا در بازارهای فروش و صادرات بوده و خرید نهال بادام در بیدخت و احداث باغ آن می‌تواند درآمدزایی خوبی را برای باغداران به بار آورد. کافی است برای کسب اطلاعات علمی به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید نهال میوه در بیدخت

جدولی که در بخش زیر مشاهده می‌کنید برای آشنایی هرچه بیشتر باغداران شهر بیدخت با ارقام قابل کاشت در این خطه آماده سازی شده است و شما عزیزان می‌توانید پس از مطالعه این بخش خرید نهال میوه در بیدخت را از نهالستان اینترنتی برتر نهال با قیمتی تعادلی و اقتصادی انجام دهید. صفحه خرید نهال گردوی بیدخت مرجعی مناسب برای آشنایی شما با ارقام قابل کاشت در این خطه خواهد بود.

نهال سیب نهال میراکل ، سیب عروس، سیب دماوند
نهال بادام بادام مامایی، بادام سنگی، بادام سهند، بادام کاغذی
نهال پسته  پسته رفسنجان ، پسته پیوندی اکبری، پسته ممتاز
نهال انگور انگور شاهرودی، انگور ریش بابا قرمز، انگور صاحبی
نهال آلو آلو زرد بخارا، آلو سیاه، آلو شابلون
نهال آلبالو آلبالو کلریس، آلبالو متنور، آلبالو استار
نهال زردآلو زردآلو قیسی، زردآلو تخم‌مرغی، زردآلو سلطنتی
نهال به به شاهرودی، به آناناسی، به آمریکایی
نهال عناب عناب بیرجند، عناب ژاپنی، شاه عناب
نهال انار انار سیاه سردشت، انار ژله‌ای، انار فردوس
نهال گلابی گلابی وحشی، گلابی درگزی، گلابی آنجو
نهال فندق فندق قزوین، فندق دوپیمون، فندق انیس ترکیه
نهال هلو هلو پلنگی، هلو جوادی، هلو عسلی
نهال خرمالو خرمالو تاباتا، خرمالو آرموند، خرمالو موزی
نهال شلیل شلیل مغان، شلیل زودرس ، شلیل کیوتا
نهال توت شاه توت، توت محلی، توت موزی، توت سیاه
نهال سنجد سنجد حاج حسینی ، سنجد قزل
نهال گوجه سبز گوجه سبز خوشه‌ای، گوجه سبز برغان، گوجه سبز ترکیه‌ای
نهال زیتون زیتون شنگه، زیتون سیاه، زیتون خوراکی
نهال زینتی  نهال پالونیا، نهال بید، نهال اقاقیا
نهال انجیر انجیر استهبان، انجیر گلابی، انجیر بنفش
نهال زرشک زرشک پفکی، زرشک پلویی،
نهال گیلاس گیلاس زرد ارومیه، گیلاس سیلویا، گیلاس سیاه مشهد
نهال بلوبری بلوبری بیلوکسی، بلوبری ایرانی، بلوبری دوک
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی خاردار، گل محمدی دیم، گل محمدی بی خار
نهال ازگیل ازگیل فومینا، ازگیل جنگلی، ازگیل پیوندی
نهال زغال‌اخته زغال اخته سیه، زغال‌اخته فلوریدا، زغال‌اخته محلی

کلام آخر

طبق کمبود بارش‌ها در شهر بیدخت و منابع محدود آبی آن برای موفقیت در حوزه باغداری، تخصص و توانمندی باغدار بسیار راهگشا خواهد بود. برای داشتن تخصص کافی در زمینه مراقبت از نهال نهالستان تخصصی برتر نهال می‌تواند با ارائه مشاوره‌های علمی و گیاهی شما را در مراقبت هرچه بهتر و کم هزینه‌تر از نهال کمک کند. همچنین از این نهالستان‌ها می‌توانید نهال‌های زودبازده، سالم و مرغوب را خریداری کنید تا تراز تجاری بالای باغات خود را با محصول دهی و راندمان تولید بالا و کیفیت و کمیت میوه‌های آن در چند سال آتی مشاهده کنید.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های گردو دیگر که در شهر بیدخت می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال گردو در بیدخت مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال