خرید نهال گردو در بیدخت✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار بیدخت

درخت گردو درختی چند ساله، قدمت دار، تجاری با میوه بسیار ارزشمند و پرتقاضا است که خرید نهال گردو و تمایل به کشت و پرورش آن در تمامی مناطق از اهمیت بالای برخوردار است. با ما همراه باشید تا با شناخت آب و هوای شهر بیدخت با رقم‌های سازگار با این خطه آشنا شوید.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی بیدخت

شهر بیدخت واقع در شهرستان گناباد در استان خراسان رضوی و ارتفاع ۱۱۰۰ متری از سطح دریا است این شهر با جنوب مشهد فاصله ۲۹۲ کیلومتری داشته و در همجواری گناباد و فاصله ۵ کیلومتری آن واقع شده است. بر اساس یافته‌های تاریخی شهر بیدخت بر روی رسوبات جامانده از آبرفت حاصل از آب‌های سرازیر شده از ارتفاعات شهرستان به وجود آمده و از نظر جغرافیایی در گودترین بخش شهرستان قرار دارد. بیدخت دارای جمعیت ۵۵۰۰ نفری بوده و عمده اقتصاد آن بر پایه صنایع دستی و فعالیت‌های کشاورزی و باغداری استوار است.
اقلیم شهر بیدخت به دلیل قرارگیری در ناحیه دشتی شامل آب و هوای خشک و معتدلی است که باغداری و کشاورزی در آن عمدتا با کمک سفره‌های آب زیرزمینی، قنوات متعدد و رودخانه‌های فصلی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در مشهد

تاریخچه باغات گردو در بیدخت

لازمه شروع باغداری و کاشت نهال گردو در این شهر توجه به سابقه باغات گردو در بیدخت را می‌طلبد این رصد کمک می‌کند افراد تازه کار با رقم‌های سازگار و قابل کشت آشنا شده و همچنین اطلاعات خوبی از چگونگی آبیاری و تعداد دفعات آن، نحوه سمپاشی در مواجهه با آفات منطقه و همچنین نکات پرورشی بیشتر آشنا شوند. در این منطقه با توجه به موقعیت اقلیمی معتدل و نیمه خشک آن کاشت ارقام معتدله و مقاوم به گرما بسیار کارساز خواهد بود لازم است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در بیدخت

قبل از شروع باغداری و احداث آن لازم است که در مورد شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی شهر بیدخت، میزان بارندگی‌ها منابع آبی، کیفیت خاک و حاصل خیزی آن و همچنین رقم‌های سازگار اطلاعات دقیقی کسب شود. نهالستان‌های معتبر و افراد متخصص نیز در فرایند احداث باغ بسیار کمک کننده خواهند بود تا باغدار شناخت خوبی از آفات منطقه راه‌های دفع آن و نحوه کاشت نهال به دست آورد.

 

آیا کاشت نهال گردو در بیدخت حالت اقتصادی دارد؟

بالاترین سود از باغات گردو در بیدخت زمانی به دست می‌آید که موارد زیر رعایت شود.
• نهال انتخابی بالاترین مطابقت و سازگاری را با آب و هوای معتدل و خشک بیدخت داشته باشد تا کمتر دچار نوسانات دمایی، خاکی و آبی شود.
• نهال از جمله ارقام مقاوم به آفات، گرما و سرما انتخاب شود.
• زود بازده و پایه کوتاه باشد تا رشد ریشه زایی و تراکم کاشت را افزایش دهد.
• کمترین هزینه‌های باغداری رسیدگی به آن پیگیری شود تا سود نهایی بعد از کسر هزینه کردها چشمگیر باشد.
• برداشت محصول به شیوه اصولی با کمترین دورریز و خسارت انجام شود و بازاریابی خوبی برای فروش محصول در نظر گرفته شود.

 

خرید نهال گردو در بیدخت

برای خرید نهال گردو در بیدخت می‌توانید به نهالستان مجهز، معتبر و بزرگ برتر نهال مراجعه کنید. این نهالستان به صورت اینترنتی بسیار فعال بوده و تمامی ارقام نهال گردو با میزان باردهی و خصوصیات گیاهی در سایت این مجموعه قابل مطالعه و مشاهده است. کما اینکه متخصصین و مهندسین این مجموعه در فرایند خرید باغداران عزیز را با مشاوره‌های تخصصی راهنمایی می‌کنند تا بتواند انتخاب درستی از نهال‌های سالم و سازگار با شهر بیدخت داشته باشد.

فروش نهال گردو در بیدخت

همیشه کیفیت مقدم بر قیمت بوده و این در مورد خرید نهال گردو نیز صدق می‌کند. پس مراکز فروش نهال گردو در بیدخت باید نهال‌های با کیفیت و مرغوب را در اختیار افراد قرار دهند. اگر نهالستان انتخابی مجوزهای رسمی را از ارگان‌های مربوطه دریافت کرده باشد ملزم به رعایت پرورش نهال طبق ضوابط و استانداردهای لازم است و خرید از چنین نهالستانی بسیار درصد موفقیت را بالا خواهد برد.

نهال گردو مناسب بیدخت

با توجه به اقلیم معتدل و خشک شهر بیدخت و متنوع بودن واریته‌های نهال گردو، کشت آن با رعایت اصول باغبانی می‌تواند بسیار سودآور باشد فقط لازم است نهال گردو مناسب بیدخت که جزو رقم‌های معتدله است برای کاشت انتخاب شود. نهال باید زود بازده، اصلاح یافته از نظر ژنتیکی و سازگار با اقلیم باشد.

انواع نهال گردو در بیدخت

نهال گردو دارای ارقام بسیار متنوع و مختلفی است که انتخاب مناسب رقم سازگار با اقلیم و آب و هوای یک منطقه می‌تواند درصد و بازدهی و باردهی را افزایش دهد لذا برای این خطه انواع نهال گردو در بیدخت موارد زیر خواهند بود.
* نهال گردوی پکان آمریکایی: مناسب برای اقلیم‌هایی با ارتفاع صفر تا ۲۵۰۰ متری مقاومت بسیار بالا در برابر گرما، خشکی و آفت، با باردهی ۷ تن در هکتار، نهالی تجاری، پیوندی و پایه کوتاه، بدون هسته سخت میانی و بالاترین مغز میوه
* نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: نهالی پیوندی مناسب برای تمامی محدوده‌ها، مقاوم به گرمای ۴۵ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه و سرمای بهاره، باردهی بسیار بالا در حد ۹ الی ۱۰ تن در هکتار، دیرگل پیوندی، زود بازده و پربار
* نهال گردوی چندلر: نهالی مقاوم به گرما، دیرگل پیوندی قابل کاشت در ارتفاعات ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری، مناسب برای مناطق معتدله با باردهی ۷ تن در هکتار مقاومت بالا به گرمای ۴۰ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه

قیمت نهال گردو در بیدخت

باغداران عزیز می‌توانند برای استعلام قیمت نهال گردو در بیدخت به لینک معتبر زیر مراجعه کرده و اطلاعات دقیقی را کسب کنند. این لینک متعلق به برتر نهال بوده و تمامی قیمت‌ها با رقم آن سنخیت داشته و به صورت به روز درج شده است.

بهترین نهال گردو

بهترین نهال گردو در بیدخت نهال‌های معتدله، مقاوم به گرما و خشکی هستند که بیشترین بازدهی و باردهی را دارند. نهال‌هایی مانند چندلر، ژنوتیپ پالیز، پکان، اسرائیلی تویسرکان و تخم مرغی برای این بخش به دلیل مطابقت بالا با اقلیم آن می‌توانند بازدهی و محصول دهی خوبی داشته باشند. برای مشاهده بهترین عملکرد از این ارقام باید آبیاری به موقع و رسیدگی‌های تغذیه رسانی و سمپاشی آن اصولی پیگیری شود.

نهالستان گردو در بیدخت

برای آشنایی با مجهز‌ترین نهالستان گردو در بیدخت نیازی به مراجعه حضوری زمانبر نبوده و شما می‌توانید با نهالستان اینترنتی برتر نهال و خرید رقم‌های نهال‌های پربار، با کیفیت و مرغوب باغات بسیار پربار و تجاری را با کمک مشاوره‌های گیاهی علمی و تخصصی این مرکز داشته باشید.
همچنین با مراجعه به صفحه خرید میوه نهال بیدخت می‌توانید با ارقام قابل کاشت و خصوصیات آن آشنا شوید.

کلام آخر

شهر بیدخت شهری دارای اقتصادی بر پایه کشاورزی و باغداری است و تعدد باغات میوه از جمله گردوی آن نشانگر موفقیت گردوکاران در برداشت محصولات سالم و پربار بوده است. به دلیل قرارگیری شهر بیدخت در مناطق پست و گود میزان ذخیره روان آب‌ها در منابع زیرزمینی بالا بوده و با توجه به خاک غنی و آب و هوای معتدل و منابع آبی می‌توان باغ گردوی پرثمر را با کمک مشاوره‌های تخصصی و نهال‌های پربار و سازگار ایجاد کرد.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر بیدخت می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال در بیدخت مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال