خرید نهال در باخرز✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان باخرز

از جمله شهرستان‌هایی که در فاصله ۲۲۰ کیلومتری قسمت جنوب شرقی مشهد با آب و هوای معتدل و نیمه خشک قرار گرفته است شهر باخرز است. این شهر دارای باغداری و کشاورزی پررونقی است و عمده زمین‌های زراعی آن سطح زیر کشت محصول زعفران است. به دلیل قرارگیری در ارتفاعات ۱۴۰۰ متری و واقع شدن در دامنه کوهستانی دارای آب و هوای معتدل و نسبتا سردی در مناطق مرتفع است. این شهر متشکل از دو منطقه کوهستانی و دشت و جلگه‌ای است که مناطق دشتی نسبتاً هموار و دارای آب و هوای نسبتا گرمی است. اما در کل به دلیل وجود رودخانه هریرود، رود روس، شهرنو و کال کوه سفید  نشان دهنده بالا بودن میزان بارندگی‌ها و همچنین وجود قنات‌های پرباری مانند ریگستان، تقی آباد و میروس است. این شهر دارای ۱۵۳۳۰ هکتار اراضی زراعی، باغی و کشاورزی است که از مجموع ۸۵۰ هکتار اراضی باغی آن محصولاتی مانند انگور، گلابی، انجیر، عناب، توت، بادام، پسته برداشت می‌شود. در این شهر وجود کارخانجات تبدیلی باعث شده از فروش خام میوه جلوگیری شده و سود حاصل از فروش آن برای کشاورزان و باغداران بهینه شود.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در باخرز

بخش بزرگی از زمین­های کشاورزی و حاصلخیز در باخرز به کشت برنج و شالیزارها تخصص دارد اما خرید نهال در باخرز و احداث باغات مدرن نیز از رویکردهای کشاورزی نوینی است که در این شهر در حال توسعه است، باغداران می­توانند نهال مورد نظر خود را با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک منطقه خریداری کرده و با احداث باغ میوه سرمایه گذاری بلند مدت و کم زحمت­تری نسبت به شالیزارها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال در مشهد

نهالستان باخرز

از جمله سه شرط اساسی برای خرید نهال میوه و کشت و پرورش آن مهیا بودن منابع آبی، خاک غنی و آب و هوای مناسب است که در شهر باخرز به دلیل ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پربار این سه منبع، باغداری و کشاورزی از جمله پیشه‌های اصلی و محبوب اهالی این بخش به شمار می‌رود. وجود باغداری و کشاورزی پررونق باعث شده افراد زیادی با احداث نهالستان باخرز و کشت و پرورش انواع نهال‌های میوه، درختچه‌های زینتی و گل و گیاهان به این حرفه مشغول باشند. این نهالستان‌ها مجوزدار مرجع خوبی برای تهیه نهال‌های آماده کاشت هستند.

باغداری در باخرز

در شهر باخرز روستاهای سرسبز، حاصلخیز و پربار از نظر منابع طبیعی وجود دارد که بیشتر باغات میوه در این بخش‌ها قرار گرفته‌اند. از جمله این روستاها روستای ارزنه باختر است. جدا از این مسئله آب و هوای معتدل و نیمه کوهستانی شهر باخرز باعث شده در ارتفاعات این شهر باغات میوه از رونق بالای برخوردار باشد. باغداری در باخرز می‌تواند پیشه‌ای بسیار سودآور باشد و تا سالیان سال نسل‌های بعدی نیز از ثمره این باغات منتفع شوند به شرط اینکه نهال‌های مقاوم، با کیفیت و مطابق با آب و هوای این بخش کشت شده و در جهت افزایش راندمان تولید، تقویت نهال‌ها و توسعه ریشه زایی آن روش‌های مراقبتی جدید و علمی به کار رود.

 

نهال فروشی در باخرز

امروز خرید اینترنتی از نهال فروشی در باخرز باعث شده در هزینه‌های رفت و برگشت و زمان بسیار صرفه‌جویی شده و باغداران بتوانند از مراکز شناخته شده ولو خارج از شهر نهال‌های سازگار، سالم و زودبازده را با قیمتی مناسب بدون حضور دلال‌ها و واسطه‌ها خریداری کنند. همچنین قبل از خرید از کیفیت و اعتبار و هویت نهالستان نیز مطمئن شوند.

فروش نهال در باخرز

خرید و فروش نهال در باخرز هم دارای تفاوت در کیفیت و سلامت نهال‌ها بوده و هم قیمت پایانی متنوع است. برای اینکه بتوانید در این فرایند موفقیت لازم داشته باشید باید نهال را با شرایط زیر خریداری کنید.
* نهال باید کاملاً سالم با ریشه‌های جوان، پرتراکم و دارای کارت قرنطینه به منظور عدم بیماری ریشه‌ و تنه باشد.
* مرجع فروش دارای مجوزنامه‌های معتبر و همچنین تیم مهندسی مجرب و با تخصص باشد.
* محل نهالستان در منطقه خوش آب و هوا و حاصلخیز بوده تا نهال‌های پرورشی آن هیچ گونه مشکل و ضعف ساختاری نداشته باشند.
* در خصوص بارور بودن نهال و کیفیت و مرغوبیت آن گارانتی ۲ ساله ارائه شود.
* اندام‌های هوایی نهال شامل جوانه، ساقه، تنه، شاخه در سلامت کامل بوده و هیچ گونه شکستگی زخم یا علائم بیماری بر روی آن مشهود نباشد.

قیمت نهال در باخرز

قیمت نهال در باخرز با توجه به مثمر یا زینتی بودن، خارجی یا ایرانی بودن آن، دیرگل و زودگل بودن و کیفیت و ضمانتنامه‌های آن متفاوت است. اما برتر نهال با ارائه نهال‌های مرغوب، ضمانت‌دار، قرنطینه شده و زود بازده قیمت تعادلی و طبق مصوب جهاد را در نظر گرفته است که با مراجعه به لینک زیر می‌توانید از قیمت‌های به روز و مناسب انواع نهال میوه آن مطلع شوید.

خرید نهال بادام در باخرز

خصوصیات ذاتی و گیاهی نهال بادام زمین‌های نسبتاً مرطوب با آب و هوای معتدل و کوهستانی را برای رشد می‌پسندد و اقلیم معتدل و نیمه کوهستانی شهر باخرز برای پرورش چنین نهال سودآور و تجاری بسیار مناسب خواهد بود. نهال تونو و سنگی و مامایی از جمله نهال‌هایی هستند که با رسیدگی‌های مطلوب می‌توانند در خاک‌هایی با زهکشی و اسیدیته مناسب بالاترین رشد را داشته باشند. اگر قصد خرید نهال بادام در باخرز و احداث باغ آن را دارید می‌توانید بر روی تخصص و تجربه کارشناسان برتر نهال حساب کنید.

خرید نهال میوه در باخرز

خرید نهال میوه در باخرز می‌تواند در زمان کوتاهی به انجام برسد اما کیفیت نهال‌های خریداری شده می‌تواند سرنوشت باردهی و مرغوبیت میوه‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. خرید نهال‌های بدون بیماری با ریشه‌های قوی و ضمانت‌دار از برتر نهال می‌تواند میزان موفقیت باغ را تضمین کند. از طریق پل‌های ارتباطی می‌توانید با راهنمایی کارشناسان این بخش انتخابی درست داشته باشید.
با مراجعه به صفحه خرید نهال گردوی باخرز با رقم‌های مناسب و سازگار با این بخش بیشتر آشنا شوید.

نهال سیب سیب گرنی اسمیت، سیب گلاب، سیب گلدن ورد قرمز
نهال انگور انگور بلک ویلیام، انگور رد گلوب، انگور صاحبی
نهال بادام بادام خوشه‌ای ، بادام سهند، بادام مامایی
نهال پسته پسته کله قوچی، پسته خنجری دامغان، پسته هیبریدی
نهال آلو آلو مراغه، آلو تخم مرغی ، آلو شابلون زودرس
نهال زردآلو زردآلو انبه ای ، زردآلو پرتقالی، زردآلو تبرزه سلطنتی،
نهال آلبالو آلبالو بوترمو، آلبالو مورلو آلبالو سیکانی
نهال انار انار میکس ساوه، انار ژله‌ای ، انار قندهار
نهال گیلاس گیلاس بارلت، گیلاس بینگ، گیلاس رژینا
نهال گلابی گلابی دوشیز، گلابی بیروتی، گلابی درگزی
نهال گوجه سبز گوجه سبز سردرودی، گوجه سبز مراغه، گوجه سبز آذرشهر
نهال فندق فندق دو کوتارد، فندق قزوین، فندق دو پیمون
نهال هلو هلو کاردی، هلو زعفرانی، هلو سرخابی، هلو آلبرتا
نهال شلیل شلیل سان گلد، شلیل شبرنگ، شلیل شمس
نهال انجیر انجیر گلابی، انجیر استهبان، انجیر زرد
نهال عناب عناب ارمنی، عناب گلابی، عناب بیرجند
نهال خرمالو خرمالو آسیایی ، خرمالو گریت وال، خرمالو سیبی
نهال سنجد سنجد قزل، سنجد حسینی
نهال زینتی نهال اقاقیا، نهال صنوبر نیگرا، نهال بید
نهال زیتون زیتون اسراییلی، زیتون امریکایی، زیتون زرد ایرانی
نهال زرشک زرشک بیدانه، زرشک دانه اناری، زرشک سیاه
نهال به به گلابی، به پا کوتاه، به وحشی
نهال توت شاه توت، توت موزی ، توت محلی سفید
نهال بلوبری بلوبری دوک، بلوبری چندلر، بلوبری ایرانی
نهال ازگیل ازگیل وحشی، ازگیل پیوندی، ازگیل ژاپنی
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی بی خار، گل‌محمدی دیم ، گل‌محمدی خاردار
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته فومینا، زغال‌اخته سیاه

کلام آخر

تجربه نشانگر این بوده که هرچه نهال‌ها قوت، قدرت و سلامت بیشتری داشته باشند می‌توانند با وضعیت خاکی و آبی موجود بالاترین مطابقت را پیدا کنند. جدا از اینکه شهر باخرز شهر پررونق، حاصلخیز و پربار از نظر پتانسیل‌های طبیعی بوده و سرمایه‌گذاری میان مدت برای احداث باغ میوه در این بخش با خرید نهال‌های مناسب می‌تواند در کنار اشتغال زایی و درآمدزایی فوق العاده‌ برای باغداران در حوزه باغداری، رونق و توسعه شهری بسیار موثر باشد.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های گردو دیگر که در شهر تبریز می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال گردو در باخرز مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال