خرید نهال گردو در احمدابادصولت ✔️ قیمت انواع نهال گردو احمدابادصولت

میزان شناخت باغداران از نوسانات دمایی و میزان بارندگی یک خطه باعث می‌شود فرایند گردوکاری و کاشت نهال گردو را با اطلاعات و روند بهتری طی کنند. با توجه به حساسیت بالای نهال گردو به نوسانات دمایی و سازگاری آن با منطقه رشد لازم است باغداران عزیز از شرایط اقلیمی احمدآباد صولت و ارقام سازگار با آن مطلع شوند تا بتوانند خرید نهال گردو را به صورت بهتری انجام دهند.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی احمدآباد صولت

شهر احمدآباد صولت واقع در بخش بوژگان شهرستان تربت جام خراسان رضوی است که شهری با اقلیم نیمه خشک و گرم است که دارای زمستان‌های سرد کوتاه و تابستان‌های فوق العاده گرم و طولانی است. این شهر در دشت جام در ارتفاع ۹۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و دارای جمعیت ۸۳۲۶ نفری است.
با توجه به موقعیت قرارگیری شهر احمدآباد صولت در دشت و نزدیکی آن به مناطق مرزی با کشور افغانستان و همچنین کمبود بارش‌ها و وجود نمکزارها بحران خشکسالی باعث شده در حوزه باغداری و کشاورزی بیشتر توجه‌ها بیشتر معطوف به منابع آب زیرزمینی و استخراج آب از چاهات کشاورزی باشد که با کمک این سفره‌های آب زیرزمینی امنیت غذایی و اشتغال اهالی همچنان حفظ شده است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در مشهد

تاریخچه باغات گردو در احمدآباد صولت

با توجه به دامنه جغرافیایی شهر احمدآباد صولت برای گردوکاری مناطق با آب و هوای معتدل و نسبتا مرتفع پیشنهاد می‌شود. همچنین کاشت ارقام مقاوم به گرما مانند پکان آمریکایی در این اقلیم بسیار جوابگو خواهد بود زیرا نیاز آبی و سرمایی کمتری داشته و مقاومت بالایی در برابر خشکسالی و گرما دارد. برای احداث باغ گردو انتخاب منطقه رشد نهال و باغ در کنار منابع آبی و چاه‌های کشاورزی بسیار موثر خواهد بود زیرا آبیاری نهال با چالش و دغدغه کمتری انجام می‌شود. البته باید برای کاشت درصد اسیدیته، آهک و همچنین شوری خاک اصلاح سازی شود.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در احمدآباد صولت

افرادی که تمایل به احداث باغ گردو در احمدآباد صولت دارند باید جدا از اطلاع از شرایط اقلیمی و نوسانات دمایی این شهر باید برآورد هزینه‌های متعدد برای خریداری و مهیاسازی تمامی شرایط برای بستر نهال آشنا باشند. این هزینه‌ها می‌تواند دربرگیرنده موارد زیر باشد.
* خرید زمین حاصلخیز در بهترین اقلیم
* خریداری ابزارآلات کشاورزی و باغبانی و هرس
* خرید نهال‌های سالم سازگار و زود بازده
* مهیاسازی زمین با کمک شخم ورزی اصلاح خاک و تقویت آن
* پیاده سازی سیستم‌های آبیاری نوین
* دستمزد نیروی انسانی در رابطه با کاشت نگهداری و برداشت میوه
* معین کردن مکانی مجهز و مناسب برای انبارداری میوه
* هزینه برای بازاریابی و انتقال میوه برای فروش

 

آیا کاشت نهال گردو در احمدآباد صولت حالت اقتصادی دارد؟

مسلماً برای سودآور شدن کاشت نهال گردو در اقلیم گرم و خشک مانند احمدآباد صولت اگر نهال انتخابی از ارقام مقاوم به گرما و خشکی باشد با رسیدگی‌های منظم، آبیاری اصولی و تغذیه مناسب نهال و بالا بردن مقاومت آن جدا از پیشگیری از ابتلای نهال به بیماری می‌توان میوه‌هایی بسیار با کیفیت، پرمغز و درشت آن در تناژ بالا برداشت کرد و با فروش به موقع میوه سود بالایی کسب کرد. استفاده از نهال‌های پاکوتاه موجب می‌شود از فضای بین نهال‌ها برای کاشت محصولات زراعی استفاده کرده و از فروش این محصولات نیز سود جانبی کسب کرد.

 

خرید نهال گردو در احمدآباد صولت

نهالستان گردوی برتر نهال مجموعه‌ای موفق با سابقه و تخصصی است که در فضای مجازی و اینترنتی نیز فعال بوده و با وب سایت جامع و کامل خود می‌تواند خرید نهال گردو در احمدآباد صولت را برای باغداران بسیار تسهیل کند. این عزیزان می‌توانند نهال‌های مقاوم به گرما و خشکی را از این نهالستان همراه با ریشه‌های آفت زدایی شده، تضمین کیفیت و باردهی با ضمانت دو ساله و قیمت تعادلی خریداری کنند.

فروش نهال گردو در احمدآباد صولت

برای خرید از مراکز فروش نهال گردو در احمدآباد صولت باید سعی کنید مراکزی انتخاب کنید که از اعتبارنامه‌ها و مجوزهای دریافتی آن از ارگان‌های مربوط اطمینان حاصل کرده‌اید و نهال‌های زودبازده و سازگار با این اقلیم را با تضمین سلامت و مرغوبیت انتخاب کنید. این نهال‌ها فرایند باردهی سریع‌تری دارند و با ریشه زایی بیشتر محصولات مرغوب‌تری تولید خواهند کرد. میزان سلامت نهال‌ها را نیز مد نظر قرار دهید.

نهال گردو مناسب احمدآباد صولت

از بین ارقام نهال گردو نهال گردو مناسب احمدآباد صولت با اقلیم گرم و نیمه خشک نهال‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری هستند. این ارقام طبق اقلیم گرمسیری تولید و تکثیر شده‌اند و با القای شیمیایی دوره خواب نیاز سرمایی آنها برطرف و به نسبت کمتر شده است و در نتیجه در این مناطق قابل کاشت هستند. پکان آمریکایی از جمله ارقامی است که ریشه آن رطوبت دوست نبوده و مقاومت حداکثری در برابر کم آبی و خشکی دارد و متقابلاً برای داشتن میوه‌های درشت مغز به گرمای بالا نیازمند است به همین جهت برای این اقلیم توصیه می‌شود.

انواع نهال گردو در احمدآباد صولت

* نهال گردوی پکان آمریکایی: نهال گرمسیری مقاوم به گرما مناسب برای اقلیم‌های کم آب و خشک بوده و زود بازده پربار با باردهی الی ۸ تن در هکتار است. زودگل بوده و دلیل عدم وجود هسته سخت میانی ۶۰ درصد مغز میوه بیشتر از ارقام دیگر دارد.
* نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: نهالی پیوندی مناسب با ارتفاعات ۰ تا ۳۰۰۰ متری، مقاوم به گرما خشکی و آفات، استقامت بالا در برابر گرمای ۴۵ درجه، دیرگل باردهی ۹ تن در هکتار
* نهال گردوی ژنوتیپ پالیز تیپ ۵: مقاوم به گرما مناسب مناطق گرمسیری و خشک، نیاز آبی کم باردهی ۸ تن در هکتار، پوست کاغذی مغز گردوی سفید چربی بالا، نیاز سرمایی ۷۰۰ الی ۸۰۰ ساعته
* نهال گردوی اسرائیلی: نهالی قابل کاشت در مناطق نیمه گرمسیری و معتدل با ارتفاعات ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متری، زودگل مقاومت بالا به آفت بلایت و کرم خراط و خشکی با باردهی ۵ تن در هکتار

قیمت نهال گردو در احمدآباد صولت

برای اینکه بتوانید در مساحت کلی باغ خود فواصل کاشت را به صورت منظم‌تری تعیین کنید نیاز است که از رقم سازگار و انتخابی خود و همچنین قیمت آن مطلع شوید تا بدانید برای یک هکتار باغ به چند اصله نهال گردو نیازمند هستید به همین جهت می‌توانید استعلام قیمت نهال گردو در احمدآباد صولت را از لینک زیر دریافت کنید.

بهترین نهال گردو

بهترین نهال گردو در احمدآباد صولت نهالی مقاوم به گرما و خشکی با نیاز سرمایی کم است. در این گونه اقلیم‌ها زمستان کوتاه و میزان شدت سرمای آن کم است متقابلاً برای مرتفع سازی نیاز سرمایی و دوره خواب نهال و رسیدن به جوانه زنی نهال‌های با نیاز سرمایی کم برای این اقلیم پیشنهاد می‌شود. مسلماً نهالی که با وضعیت خاکی و آبی و دمایی منطقه وفق پیدا کرده باشد و باروری خود را حفظ کند نهالی معروف و برتر خواهد بود.

نهالستان گردو در احمدآباد صولت

برای اینکه بتوانید نهال‌های گردوی با کیفیت، سالم سازگار و زود بازده را با خدمات پس از فروش و گارانتی دو ساله دریافت کنید لازم است به مجهز‌ترین نهالستان گردو در احمدآباد صولت یعنی برتر نهال مراجعه کنید. این نهالستان اینترنتی برای هر شهر از اقصی کشور فروش نهال را با تضمین سلامت و باردهی انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه احمدآباد صولت مناسب‌ترین نهال‌ها برای کاشت مطالعه فرمایید.

کلام آخر

برای اینکه نهال گردو به بالاترین بازدهی و رشد خود برسد نیاز است که دوره خواب آن برطرف شده آبیاری آن منظم انجام شود و همچنین سازگاری بالایی با منطقه رشد و جو و محیط داشته باشند، به همین منظور لازم تجربه و تخصص در هنگام خرید نهال گردو به کار رود و با کمک ماشین آلات و ابزارآلات جدید باغبانی و روش‌های بهینه آبیاری پرورش نهال پیگیری شود.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر احمدآباد صولت می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در احمدآباد صولت مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال