خرید نهال در کردکوی✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان کردکوی

کردکوی شهری در فاصله ۳۰ کیلومتری گرگان بوده که به دلیل قرار گرفتن در دامنه رشته کوه البرز و نزدیکی به دریای خزر  دارای آب و هوای مدیترانه‌ای و معتدله کوهستانی و سردسیری است. این شهر به واسطه همین اقلیم دارای تابستان‌های معتدل و زمستان‌های پر برف و سرد است و همین مقدار رطوبت و بارندگی شهر باعث رونق باغات انگور، گوجه سبز و گردو شده و برای سرمایه‌گذاری یک گزینه بسیار سودآور و ایده آل است. اگر تمایل به احداث باغ در شهر کردکوی دارید باید عنوان کنیم که قرار گرفتن در غرب استان گلستان و دامنه های البرز شرقی، داشتن خاکی حاصلخیز و منابع آبی کافی، این شهر را در زمره بهترین شهرهای تولید انواع میوه در ایران کرده است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

نهالستان کردکوی

با توجه به زیرساخت‌های مساعدی که برای احداث باغ و کشاورزی در شهر کردکوی در شمال کشور وجود دارد، بسیاری از سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند با صرف وقت و هزینه و احداث باغ در این شهر منبع درآمد کم دردسر و پر سودی داشته باشند. برای انتخاب بهترین گزینه برای داشتن باغ تجاری و اقتصادی گرفتن مشاوره‌های تخصصی از نهالستان کردکوی می‌تواند بهترین گزینه باشد. در نهالستان‌های معتبری همچون برتر نهال مهندسین و متخصصین گیاه شناسی می‌توانند راهنمایی‌های تخصصی در خصوص نوع اقلیم و رقم سازگار با آن را در اختیار باغداران قرار دهند.

باغداری در کردکوی

شهر کردکوی به دلیل ظرفیت‌های بالقوه و آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای توانسته بالغ بر ۲۴۰ هزار تن انگور از ۱۱ هزار هکتار سطح زیر کشت برداشت کند. این شهر به واسطه اقلیم نیمه سردسیری و کوهستانی بهترین گزینه برای انواع ارقام نهال میوه معتدله است و وجود باغاتی همچون گوجه سبز، گردو، سیب، انگور و مواردی از این قبیل گویای همه چیز است. سرمایه‌گذاران عزیز می‌توانند از منابع طبیعی این شهر استفاده کرده و با سرمایه گذاری در بخش احداث باغ به سوددهی برسند.

همچنین برای خرید نهال در تبریز اینجا کلیک کنید.

نهال فروشی در کردکوی

برای محقق کردن اهداف باغداران و سرمایه‌گذاران توجه به رقم انتخابی و مساعد بودن همه شرایط برای رشد نهال مورد نظر و انتخاب نهالستان معتبر بسیار حائز اهمیت است. کشاورزان عزیز می‌توانند از مراکز نهال فروشی در کردکوی یا نهالستان‌های معتبر به شکل اینترنتی، حضوری و تلفنی پس از کسب راهنمایی‌های لازم خرید نهال خود را انجام دهند. اکثر باغداران سعی می‌کنند از مرجع معتبر و با کیفیت نهال مورد نظر خود را خریداری کنند از این رو مراکزی معتبری همچون برتر نهال با ارائه خدمات اینترنتی و فروش آنلاین به تمامی شهرها می‌توانند نهال‌های با کیفیت را همراه با کارت‌های قرنطینه و سلامت به این عزیزان ارائه کنند، کافیست با این نهالستان در ارتباط باشید.

فروش نهال در کردکوی

در نظر داشته باشید که مراکز فروش نهال در کردکوی گسترده بوده و این گستردگی می‌تواند سردرگمی و دغدغه برای باغداران هنگام خرید نهال میوه مورد نظر ایجاد کند. به توصیه متخصصین گیاه پزشک، نهالستان و نهال‌های خریداری شده باید دارای ویژگی‌های زیر باشد.

  • نهالستان مورد نظر خود تولید کننده مرجع و مادر در زمینه نهال باشد، تا قیمت تمام شده برای باغدار متعادل باشد.
  • این نهالستان دارای مجوز رسمی فعالیت از جهاد کشاورزی باشد.
  • نهالستان مورد نظر در باب ارائه نهال‌های با کیفیت، مقاوم و سالم به مشتری ضمانت دهد.
  • همچنین نهال‌ها دارای شناسنامه، گواهی سلامت و قرنطینه باشند.

نهال‌های مورد نظر طبق اقلیم و با بسته‌بندی اصولی و همراه با ضدعفونی ریشه تحویل داده شوند.

قیمت نهال در کردکوی

قیمت نهال در کردکوی می‌تواند با توجه به مرکز فروش نهال متغیر باشد، به عنوان مثال نهال‌های بدون شناسنامه و بی‌کیفیت که از مراکز نامعتبر تهیه می‌شود قیمت کمتری نسبت به نهال‌های گارانتی دار و با شناسنامه دارند. البته قیمت نهال با توجه به سن، نوع نهال، رقم، مقاومت و مواردی از این قبیل متفاوت است. اما سایت برتر نهال با درج قیمت نهال میوه در ارقام مختلف و همچنین خصوصیات آن توانسته در این راستا کمک شایانی به باغداران و کشاورزان کند و آنها با اطمینان خاطر و آگاهی می‌توانند خرید نهال میوه مورد نظر را انجام دهند.

خرید نهال بادام در کردکوی

کردکوی به عنوان یکی از نواحی پربارش و حاصلخیز کشور، مستعد پرورش و تولید انواع نهال میوه است‌. این پتانسیل و ظرفیت شهر کردکوی باعث شده که با خرید نهال بادام در کردکوی متناسب با اقلیم آن بتوان در جهت داشتن باغی پر بازده و سودآور نیز قدم برداشت. از گذشته احداث باغ بادام در کردکوی پررونق بوده، زیرا این میوه در ارقام سردسیری و معتدله می‌تواند بهترین بازدهی را در اقلیم این ناحیه داشته باشد.

خرید نهال میوه در کردکوی

با توجه به آب و هوای معتدله و مدیترانه‌ای کردکوی خرید نهال میوه در انواع مختلف از سایت برتر نهال امکان‌پذیر است، در بخش زیر جدولی از ارقام پربار انواع نهال میوه درج می‌شود که شما عزیزان می‌توانید با استعلام قیمت نهال میوه خریدی ایده‌آل و آگاهانه با قیمت مطلوب را از نهالستان برتر نهال داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید نهال گردو در خصوص انواع ارقام نهال گردو نیز مطالعات مفیدی داشته باشید.

بیشتر بخوانید : خرید نهال در گرگان

نوع نهال رقم نهال
نهال سیب سیب سبز، سیب شیشه‌ای، سیب گلدن، سیب کهنز
نهال پسته پسته بنه، پسته زرندی، پسته بادامی،
نهال انگور انگور تبرزه، انگور شمشیری، انگور ترکمن
نهال بادام بادام نون پاریل، بادام حریر، بادام تونو
نهال گلابی گلابی فورل، گلابی دوچی، گلابی کنکورد
نهال آلو آلو یلواک خورشتی، آلو میروبالان، آلو خرمایی
نهال زردآلو زردآلو نوری، زردآلو رجبعلی، زردآلو چتری، زردآلو سلطنتی
نهال آلبالو آلبالو محلی، آلبالو پیش‌رس ، آلبالو خوشه‌ای
نهال به به پرتغالی، به آمریکایی ، به قرمز
نهال سنجد سنجد محلی، سنجد قزل، سنجد حاج حسینی
نهال گیلاس گیلاس لیندا، گیلاس مالیزیا، گیلاس امبرانس
نهال شلیل شلیل رفعتی، شلیل بیگ تاپ، شلیل قرمز بهاره
نهال هلو هلو پالیز، هلو شاستا، هلو جوادی
نهال زینتی ‌پالونیا شن تونگ، صنوبر نقرا ترکیه، کبوده تبریزی
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی خار
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته محلی، زغال اخته فلوریدا، زغال‌اخته سیاه
نهال زرشک زرشک بیدانه، زرشک پفکی، زرشک وحشی
نهال توت توت هرات، توت قرمز، توت موزی سیاه
نهال گوجه سبز گوجه‌سبز نخجوان، گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز زودرس
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب محلی، عناب ارمنی
نهال بلوبری بلوبری کراپ، بلوبری دوک، بلوبری ایرانی
نهال زیتون زیتون ماری، زیتون آمریکایی، زیتون شنگه
نهال انجیر انجیر قهوه‌ای، انجیر بنفش، انجیر سیاه
نهال انار انار دانه سیاه اصل، انار قندهار، انار ژله‌ای
نهال خرمالو خرمالو موزی، خرمالو گوجه ای، خرمالو ژاپنی

کلام آخر

از جمله ویژگی‌هایی که باعث شده برتر نهال به عنوان معتبرترین و مجهز‌ترین نهالستان کشور شناخته شود خدمات ارائه شده در بالاترین سطح به همه باغداران و کشاورزان در اقصی نقاط کشور است. در همین زمینه باغداران کردکویی می‌توانند با مراجعه به وب سایت این نهالستان اطلاعات جامعی از نهال سازگار با اقلیم خود را به دست آورده و نهال مورد نظر را در بالاترین سطح مقاومت و باردهی همراه با تضمین سلامت و ضمانت برگشت با مطلوب‌ترین قیمت از این مرجع مادر تهیه کنند.همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های گردو دیگر که در شهر کردکوی می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال گردو در کردکوی مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.




ارتباط با برترنهال