%40

نهال زردآلو جهانگیری: خرید+ [ قیمت و مشخصات کامل ]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : –
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 5*5
  • میزان باردهی در هکتار : 8 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : عدم نیاز به رعای ارتفاع از سطح دریا
  • پایه نهال :-
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 7 الی 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 تا 4
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره نهال زرد آلو جهانگیری

نهال زردآلو جهانگیری برتر نهال

 نهال زردآلو جهانگیری یک نهال با عادترشد بسیار سریع و گسترده میباشد. در واقع این نهال با محصول دهی بسیار زیادی که دارا است در دسته ی درختان میوه دار با بازدهی بالا قرار داده میشود. بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها برای کاشت در اکثر باغ ها به شمار می اید و برای شما مناسب خواهد بود.

خواستگاه بومی :

کشور خودمان، ایران برای اولین بار نهال زردآلو جهانگیری را پرورش داده و به کشت آن پرداخت. خرید نهال زردآلو جهانگیری محبوبیت بسیاری در بین باغداران پیدا کرده و بسیاری از این افراد برای احداث باغ خود این گونه را برای پرورش انتخاب میکنند.

برای خرید نهال زردآلو جهانگیری همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

پایه اصلی نهال  :

همانند اغلب درختان میوه، زردآلو جهانگیری نیز امکان دارد از بذر خوب رشد نکند. به عبارت دیگر، میوه ممکن است مانند میوه اصلی شیرین یا خوش رنگ نباشد.

همچنین درخت ممکن است به سرما ، آفات و بیماری های رایج مقاوم نباشد.  به همین علت اکثر کشاورزان از پایه ها برای تکثیر درخت بهره میگیرند. درختانی که از پایه‌ها رشد می‌کنند، درختانی بسیار بزرگ‌تر بوده و دیرتر شروع به باردهی می‌کنند.

ویژگی نهال  :

این نهال در میان دیگر نهال های زردآلو رشد سریعیتری دارد . از ویژگی های بارز این محصول شکوفه های زیبا در فصل بهار است که جلوه خاصی و زیبایی به باغ می بخشد.

باردهی فوق العاده زردآلو جهانگیری آن را به یکی از فوق العده ترین نهال های زردآلو برای کشت و پرورش تبدیل کرده است

.نهال زردآلو جهانگیری: خرید+ [ قیمت و مشخصات کامل ]

فاصله مناسب برای کاشت :

درختان زردآلو جهانگیری برای رشد بهتر به خاک حاصلخیز نیاز دارند، پس قبل از خرید نهال زردآلو جهانگیری ، PH  خاک خود را بررسی کنید و از ان مطمئن شوید. اگر PH خاکی که درخت خود را در آن می کارید بین 6 الی 7 باشد، فعلا وضعیت خوبی دارید.

به درختان و گیاهان مستقر در اطراف باغ نگاهی بیندازید و ببینید آیا سالم به نظر می رسند و به خوبی رشد می کنند یا خیر؟ از خاک هایی که بسیار سنگین یا زهکشی ضعیفی دارند دوری نمایید.

ضمن عملکرد بهتر در رشد درختان فواصل کاشت را حداقل 5 در 5 متر حساب کنید. برای خرید نهال زردآلو جهانگیری همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

ارتفاع درخت در طول عمر

معمولا درختان زردآلو جهانگیری 3 تا 4 متر ارتفاع را دارا هستند. ولی برای باکیفیت نگه داشتن درخت به طور مرتب باید آن را هرس نمایید.

زردآلو و سایر میوه های هسته دار را نباید در طول زمستان هرس کنید تا خطر عفونت برگ نقره  و  شانکر باکتریایی کاهش یابد.

هرس نهال های جوان بعد از زدن جوانه در اوایل بهار انجام می گیرد، اما درختان بالغتر در تابستان هرس میشوند. برای خرید نهال زردآلو جهانگیری همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید

 

 

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نهال های زردآلو قبل از کاشت به یک دوره سرما نیازمند هستند تا اینکه به بلوغ کامل برسند. این فرآیند با قرار دادن نهال ها در دمای 7- درجه سانتیگراد به مدت 300 تا 700 ساعت انجام می پذیرد

عمر مفید نهال :

اکثرا خرید نهال زردآلو جهانگیری 70 سال عمر مفید برای باغدار را دارا هست. با افزایش عمر درخت کیفیت محصول تولیدشده کاهش خواهد یافت.

برای خرید نهال زردآلو جهانگیری همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

میزان وزن هر میوه :

میوه های درخت زردآلو جهانگیری بیضی شکل هستند و زرد رنگ و با رگه هایی از رنگ قرمز. گوشت این میوه آبدار و شیرین است و مغز آن غیر خوراکی

.نهال زردآلو جهانگیری: خرید+ [ قیمت و مشخصات کامل ]

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

باید بگوییم که خوشبختانه برای کاشت نهال زردآلو جهانگیری محدودیتی از لحاظ اقلیم آب و هوایی نخواهید داشت.

این بدان معناست که در ارتفاعات متفاوت از سطح دریا این درخت رشد و پرورش می یابد و محدودیتی از این لحاظ برای آن وجود ندارد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

زردآلو امکان دارد مستعد ابتلا به  شانکر باکتریایی ،  قارچ عسل ،  پژمردگی شکوفه ،  پوسیدگی قهوه ای  و  برگ نقره ای شود.

اما پیچ خوردگی برگ هلو  به ندرت مشکل ساز است. آفاتی مانند  شته ها ،  پروانه زمستانه  و آسیب پرندگان نیز امکان دارد دردسرساز شوند.

اما بطور کل درخت زردآلو جهانگیری در مقابل آفات و بیماری ها مقاوم تر از سایر گونه های شبیه به خود است عمل میکند. برای خرید نهال زردآلو جهانگیری همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

با خرید نهال زردآلو جهانگیری قادر هستید به طور سالیانه حدود 8 تن در هر هکتار باردهی داشته باشید.

شروع باردهی محصول  :

زردآلو از اواخر خرداد تا تیرماه آماده چیدن میباشد. میوه های رسیده نرم بوده و به آسانی از درخت جدا می شوند.

برای جلوگیری از له شدن، آنها را با دقت انتخاب کنید و پس از چیدن از آنها درست مراقبت کنید. زردآلو جهانگیری بهتر است بلافاصله بعد از چیده شدن خورده شود و تنها برای چند روز قابل نگهداری میباشد.

این ممکن است یک ویژگی منفی محسوب شود. البته می توان آنها را خشک کرد یا اینکه به صورت کنسرو درآورد. برای خرید نهال زردآلو جهانگیری همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

نهال زردآلو جهانگیری: خرید+ [ قیمت و مشخصات کامل ]

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

زردآلو جهانگیری خود باروراست، اما در بهار دیر گل می دهد. به همین علت حشرات گرده افشان زیادی در اطراف وجود ندارد.

بنابراین برای اطمینان از محصول مناسب، گرده افشانی دستی لازم میباشد. برای اینکار ارقام گرده افشان را در اطراف درختان بکارید و از حشرات گرده افشان ستفاده کنید.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

بعد از خرید نهال زردآلو جهانگیری و کاشت باید آن را بیشتر آبیاری دهید. در صورت کاشت در پاییز، برای کسب بهترین نتیجه تا بهار باید منتظر بمانید تا کوددهی شود.

این کود اولیه به رشد سریع و قوی درختان و گیاهان کمک خواهد کرد. بعد از آبیاری، در صورت فشرده شدن خاک، حتما به اندازه کافی خاک اضافه کنید تا اینکه خاک به اندازه سطح زمین پر شود.

پس از رسیدن درخت به سن بلوغ هر 7 الی 10 روز یک بار آبیاری کافی خواهد بود. برای خرید نهال زردآلو جهانگیری همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

زمان شکوفایی درخت :

درخت زردآلو جهانگیری بسیار دیرگل میباشد. با پوشاندن درختان در طول شب، باید از شکوفه ها در برابر یخبندان محافظت کنید.

اما اطمینان حاصل کنید که پوشش با گل ها تماس نداشته باشد. در طول روز آن را بردارید تا اینکه نور خورشید و حشرات گرده افشان به درخت برسد.

نتیجه گیری:

 در این نهالستان با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی سالم ترین نهال ها را میتوانید در اختیار داشته باشید. خرید نهال زردآلو جهانگیری خریدی متفاوت از دیگر خریدهاست زیرا ما تمامی نهال ها را همراه با شناسنامه سلامت به شما تحویل خواهیم داد.

ارتباط با برترنهال