%49

نهال زردآلو رکسانا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : افغانستان
  • شروع باردهی : سال پنجم کاشت
  • زمان گلدهی : دیررس
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 20 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : قابل رشد در تمامی ارتفاع‌ها
  • پایه نهال : آلوچه وحشی و زردآلوی تلخ
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 7 تا 10 روز
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 تا 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

همه چیز درباره نهال زرد آلو رکسانا

نهال زردآلو رکسانا یک رقم اصلاح شده و بسیار مناسب برای کاشت در اکثر باغ ها و زمین ها میباشد. این رقم مقاومت بسیار خوبی در مقابل سرما و آفات دارد.

محصول دهی آن بسیار سریع صورت گرفته و محصول قابل رقابت در بازار آن از سال پنجم به بعد رشد را اغاز میکند.

خواستگاه بومی:

زردآلو رکسانا عضوی از خانواده میوه های هسته دار میباشد. خرید نهال زردآلو رکسانا که در واقع در کشور أفغانستان تولید شده است، امروزه در سرتاسر جهان کشت می شود.

مهم نیست در کجا زندگی می کنید، می توانید این درختان زردآلو را پرورش داده و از این میوه های زرد دوست داشتنی نهایت لذت را ببرید.

پایه اصلی نهال:

پایه های مورد نیاز برای این رقم آلوچه وحشی و زردآلوی تلخ در نطر گرفته میشود. برای خرید نهال زردآلو رکسانا همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

ویژگی نهال:

این نهال به بهترین وجه با آب و هوای معتدل سازگار میباشد، با اینحال می توان آن را در هر منطقه ای هم کشت کرد.  این زردآلو برای تازه خوری، مربا و سایر مصارف آشپزی بسیار مناسب است.

نهال زردآلو رکسانا از همان سال ابتدا بسیار پربار و پر میوه واقع میشود اما بهره وری اقتصادی از سال چهارم به بعد آغاز خواهد شد.

نهال زردآلو رکسانا

فاصله مناسب برای کاشت:

بعد از خرید نهال زردآلو رکسانا آنها را در خاک با زهکشی خوب کاشته و از خاک با کیفیت خوب استفاده کنید.  یک منطقه آفتابی برای رشد زردآلو رکسانا بسیار مناسب میتواند باشد.

بهتر است خاک را مرطوب نگه دارید ولی بیش از حد آبیاری نکنید. برای خرید نهال زردآلو رکسانا همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

هنگامی  که خطر سرمازدگی از بین رفت، نهال زردآلو خود را در باغ بکارید. یک مکان آفتابی با خاک خوب و دارای PH خنثی انتخاب کرده. اگر آزمایش خاک نشان دهنده PH پایین بود، آهک اضافه کنید.

برای اطمینان بیشتر از اینکه ریشه ها فضای کافی برای گشترش دارند یا نه، هر نهال را به فاصله 4 در 4 متر از هم بکارید تا شروع به رشد کند.

بهترین زمان برای کاشت درخت زردآلو پاییز میباشد. این به درخت زمان کافی را می‌دهد تا قبل از اینکه هوای سردتر درخت را به حالت خفتگی بکشانند، شروع به ریشه‌کردن کند.

از طرف دیگر، می توانید درخت زردآلو خود را در بهار بکارید، اما در مورد تامین آب بیشتر مواظب باشید. برای خرید نهال زردآلو رکسانا همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع درخت زردآلو رکسانا تحت مراقبت های خوب شما، می تواند به 3 تا 4 متر برسد.  این درختان کوچک اندازه قابل کنترلی برای باغ خانه میباشند.

درختان زردآلو رکسانا، کوچک اما قدرتمند هستند، آنها میوه های فراوانی و متنوعی را برای درختی به این کوچکی تولید می کنند. اما ضمن کنترل رشد درخت بهتر است همیشه آن را هرس کنید.

اما در ابتدای کاشت از هرس برگ ها و شاخه های نهال خودداری کنید، چون بر توانایی درخت در میوه دهی تأثیرگذار است. تنها در صورت مشاهده ساقه های آسیب دیده یا بیمار میتوانید هرس کنید.

بعد از خرید نهال زردآلو رکسانا آنها را پس از کاشت با مالچ بپوشانید تا در صورت سرد شدن هوا یخ نزده و گرم بمانند.

با مراقبت مناسب، درخت شما بهتر رشد خواهد کرد و در چند سال آینده میوه های خوشمزه تری ثمره خواهد داد. برای خرید نهال زردآلو رکسانا همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

نهال زردآلو رکسانا

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

درختان زردآلو رکسانا زودتر شکوفه می دهند و بین 300 الی 1000 ساعت سرما برای میوه دادن نیازمند هستند.

همچنین به محافظت در برابر سرمای ناگهانی و یخبندان دیررس لازم دارند تا شکوفه های اولیه را از بین نبرند.

کاشتن درختان زردآلو با محافظت در برابر باد و یخبندان، زمان شکوفه دهی را برای باغبانانی که در مناطق سرد زندگی می کنند تضمین خواهد کرد.

عمر مفید نهال :

عمر اقتصادی این درخت حدودا 25 سال است و همواره بهترین و با کیفیت ترین میوه ها را در این 25 سال ارائه می دهد.

میزان وزن هر میوه :

میوه ها اغلب دارای اندازه متوسط با وزن 12 گرمی هستند.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

خرید نهال زردآلو رکسانا در کل ارتفاع ها از سطح دریا قابل رشد و پرورش میباشد. برای خرید نهال زردآلو رکسانا همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

گفته شده که این درخت مقاومت بالایی در برابر آفات دارد.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

زردآلو رکسانا قابلیت تولید 20 تن میوه در هر هکتار را دارا است.

نهال زردآلو رکسانا

شروع باردهی محصول  :

درخت زردآلو رکسانا در اوایل بهار گل شروع به گل دهی میکند و یکی از اولین شکوفه های فصل است و همچنین برداشت میوه ها از سال پنجم شروع می شود .

کاشت دو رقم مختلف فصل رشد زردآلو شما را افزایش خواهد داد. از آنجایی که درختان زردآلو رکسانا جسه نسبتا کوچی دارند، می‌توان آن‌ها را با موفقیت در ظرف و گلدان نیز کاشت.

همچنین به شما کنترل بیشتری بر رطوبت خاک می دهد، زیرا آبیاری منظم را با زهکشی خوب نیاز است. برای خرید نهال زردآلو رکسانا همین حالا با تیم پالیز نهال تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید مشاوره رایگانی  را با کارشناسان مجرب ما داشته باشید.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

شما اکثرا برای خرید نهال زردآلو رکسانا نیازی به دو درخت زردآلو نخواهید داشت. این درختان خود بارده بوده و برای باغبانی که فضای محدودی دارند این یک نکته عالی است.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

در طول مدت گلدهی و باردهی، درخت زردآلو رکسانا به 7 تا 10 روز یک بار آبیاری نیاز دارد.  در فصل تابستان و نبود بارندگی به آبیاری بیشتری نیاز دارید.

از خیس شدن گل ها، برگ ها و میوه ها مخصوصا در فصول مرطوب خودداری کنید. از سیستم آبیاری قطره ای باغ استفاده کنید تا درختان میوه خود را کاملاً از ریشه آبیاری کرده باشید.

زمان شکوفایی درخت :

درخت زردآلو رکسانا زود شکوفا شده و یخبندان دیررس می تواند شکوفه ها را از بین ببرد و برداشت مورد انتظار شما را با مشکل روبه رو کند.

برای خرید نهال زردآلو رکسانا  اگر در مناطق سردسیر باشید، جهت جلوگیری از از دست دادن شکوفه، یک جای کاشت با سرپناه را انتخاب کنید. اینگونه می توانید با کاشت درختان خود در ضلع شمالی ساختمان، از آنها محافظت کنید . اینکار به خواب زمستانی طولانی تر و تاخیر در گلدهی کمک خواهد کرد.

ارتباط با برترنهال