%49

نهال گیلاس اسرائیلی : خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ]

36,000 تومان

خاستگاه : اسرائیلی
شروع باردهی :پس از سال دوم کاشت
زمان گلدهی : دیرگل
فاصله کاشت نهال : 4*4 متر
میزان باردهی در هکتار :  30 تن
ارتفاع از سطح دریا : 100 الی 3000 متر از سطح دریا
پایه نهال : آلبالو تلخ
گرده افشان : نیاز به گرده افشانی
میزان آبیاری : 10 روز یکبار
حداکثر ارتفاع درخت : 5 تا 6 متر

 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

نهال گیلاس اسرائیلی

اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های نهال گیلاس اسرائیلی بگوییم باید گفت این درخت برگ هایی نیزه ای شکل دارد و تعداد برگ ها روی شاخه تراکم کمی دارد. رنگ میوه به رنگ قرمز متمایل به سیاه است. شکوفه های نهال گیلاس اسرائیلی در اواخر زمستان شروع به ظاهر شدن می کنند. ظاهر شکوفه های نهال گیلاس اسرائیلی بسیار شبیه هم است و 5 عدد گلبرگ دارد. گرده افشانی نهال گیلاس اسرائیلی به وسیله گونه های خود بارور انجام می شود. این نهال همانطور که از نامش پیداست محصول اسرائیل است. نهال های گیلاس اسرائیلی گیاهان لذت بخشی برای باغ یا خانه هستند. شکوفه های آنها در اوایل بهار زیبا است، میوه آنها خوشمزه است و حتی در پاییز به باغ جلوه می دهند. با این حال، در صورت کمبود فضا، نبود خاک خوب یا زندگی در آب و هوای نامناسب، رشد این درختان گیلاس ممکن است با شکست مواجه شود.

نهال گیلاس اسرائیلی- برتر نهال

خواستگاه بومی :

این نهال همانطور که از نامش پیداست محصول اسرائیل است. نهال های گیلاس اسرائیلی گیاهان لذت بخشی برای باغ یا خانه هستند. شکوفه های آنها در اوایل بهار زیبا است، میوه آنها خوشمزه است و حتی در پاییز به باغ جلوه می دهند. با این حال، در صورت کمبود فضا، نبود خاک خوب یا زندگی در آب و هوای نامناسب، رشد این درختان گیلاس ممکن است با شکست مواجه شود.

پایه اصلی نهال  :

احتمال موفقیت با پایه ها بیشتر است. پایه به سیستم ریشه و پایه ای گفته می شود که به تنه و شاخه های درخت میوه پیوند زده می شود. از نظر ژنتیکی، پایه و پیوندک به یکدیگر مرتبط نیستند . پایه ها متغیرهای زیادی از جمله طول عمر درخت، میزان میوه ای که تولید می کند و حتی تحمل آن در برابر خشکسالی یا آفات را کنترل می کنند.

مهمتر از همه، پایه ها اندازه سیستم ریشه درخت و همچنین ارتفاع آن از سطح زمین را کنترل می کنند. این دو دلیل بسیار مهم برای انتخاب پایه به جای کاشت از بذر هستند.

در واقع، رشد درخت گیلاس اسرائیلی یا هر درخت میوه دیگری در گلدان تنها با پایه  موفق خواهد بود.

در بلوغ کامل، درختی که به یک پایه پیوند زده می‌شود، سیستم ریشه‌ای به اندازه یک دهم درخت با اندازه کامل خواهد داشت.  برای خرید نهال گیلاس اسرائیلی و استفاده از راهنمایی و مشاوره دقیق کارشناسان مجرب جهت کاشت اصولی و علمی می‌توانید با نهالستان برتر نهال در ارتباط باشید.

 ویژگی نهال :

اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های نهال گیلاس اسرائیلی بگوییم باید گفت این درخت برگ هایی نیزه ای شکل دارد و تعداد برگ ها روی شاخه تراکم کمی دارد. رنگ میوه به رنگ قرمز متمایل به سیاه است. شکوفه های نهال گیلاس اسرائیلی در اواخر زمستان شروع به ظاهر شدن می کنند. ظاهر شکوفه های نهال گیلاس اسرائیلی بسیار شبیه هم است و 5 عدد گلبرگ دارد. گرده افشانی نهال گیلاس اسرائیلی به وسیله گونه های خود بارور انجام می شود.

آب و هوای مناسب برای کاشت

درختان گیلاس اسرائیلی به آفتاب کامل نیاز دارند، که به معنی شش تا هشت ساعت در روز نور مستقیم خورشید است. آنها می توانند مقداری سایه را تحمل کنند ، اما اگر می خواهید درخت شما میوه بدهد، به حداکثر نور خورشید نیاز دارید.

قبل از کاشت نهال گیلاس اسرائیلی برای زمستان برنامه ریزی کنید. در مناطق سردتر، ریشه درختان اسرائیلی می توانند از گرمای ذخیره شده در زیر زمین استفاده کنند. درختانی که در گلدان کاشته شده اند نمی توانند این کار را انجام دهند. ریشه‌های آن‌ها در مقایسه با درختانی که مستقیماً در زمین کاشته می‌شوند در معرض خطر بیشتری برای یخ‌زدگی قرار دارند .نهال گیلاس اسرائیلی- برتر نهال

شما می توانید با انتقال گلدان به سوله، گاراژ یا سایر فضاهای گرم ، این خطر را کاهش دهید. این از نهال در برابر شدیدترین سرماهای زمستان محافظت می کند .

فاصله مناسب برای کاشت

بهترین فاصله برای کاشت نهال گیلاس اسرائیلی 4 در 4 متر است. نهالستان برتر نهال با بیش از نیم دهه تجربه، دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی با تولید سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار اصله ارقام متنوع گیلاس آماده ارسال نهال‌ گیلاس اسرائیلی به سراسر نقاط کشور عزیزمان می‌باشد، برای خرید نهال گیلاس اسرائیلی می‌توانید از طریق شماره‌های تماس نهالستان برتر نهال سفارشات خود را ثبت فرمایید.

بستر مناسب خاک

درختان گیلاس اسرائیلی به خاکی نیاز دارند که زهکشی خوبی داشته باشد.  خاک را با مواد آلی و بهبود دهنده ها تغذیه کنید. از استفاده مستقیم از خاک باغ خودداری کنید، زیرا ممکن است حاوی باکتری ها و ارگانیسم هایی باشد که می تواند به درخت شما آسیب برساند .

مخلوط کردن قسمت های مساوی ماسه، ذغال سنگ نارس و پوست موثر است. این مخلوط به آب اجازه می دهد تا به اندازه کافی تخلیه شود و همچنین اکسیژن و مواد مغذی را به ریشه ها می رساند .

فصل مناسب و سازگار برای کاشت

درختان گیلاس اسرائیلی را در اواخر پاییز یا اوایل بهار، زمانی که زمین دارای رطوبت زیادی است، بکارید. به خاطر داشته باشید که درختان گیلاس اسرائیلی عاشق خورشید و گردش هوای خوب هستند، بنابراین باید دور از ساختمان ها یا درختان دیگر و در مکانی که آفتابی است کاشته شوند.

 

نهال گیلاس اسرائیلی را در سوراخی به اندازه کافی بزرگ قرار دهید تا کل توپ ریشه را در خود جای دهد، خاک را با کود تغذیه کنید و سپس سوراخ را پر کنید. نهال خود را پس از استقرار به طور کامل آبیاری کنید تا بهترین نتیجه را تضمین کنید.

از آنجا که ما در نهالستان برتر نهال، نهال شما را برای بهترین نتیجه پرورش دادیم، می توانید از درخت گیلاس اسرائیلی خود انتظار ثبات و راحتی داشته باشید. ما سخت کار کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که درخت گیلاس شما در نهالستان ما و فراتر از آن رشد می کند. فصل به فصل همان میوه را با طعم عالی و قوام بی دردسر دریافت خواهید کرد. فقط مطمئن شوید که نکات مراقبتی زیر را برای بهترین نتایج دنبال کنید. با روش های مناسب کاشت و نگهداری، درختان گیلاس شما باید سالم و شکوفا بمانند.

نهال گیلاس اسرائیلی- برتر نهال

کود مناسب با نهال

همانطور که نهال گیلاس اسرائیلی شما رشد می کند، به رنگ برگ های آن توجه کنید. اگر رنگ برگها سبز سالم است، نیازی به کود دادن نیست.

در صورت لزوم، از کودهای محلول در آب با نسبت های معادل نیتروژن، پتاسیم و فسفر استفاده کنید. مراقب باشید بیش از حد کوددهی نکنید، که می تواند منجر به نمک زیاد در خاک شود. نمک بیش از حد می تواند منجر به خشک شدن، میوه دهی ضعیف و سایر مشکلات شود .

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع نهال گیلاس اسرائیلی در طول عمر می تواند به 5 الی 6 متر برسد. برای خرید نهال گیلاس اسرائیلی و استفاده از راهنمایی و مشاوره دقیق کارشناسان مجرب جهت کاشت اصولی و علمی می‌توانید با نهالستان برتر نهال در ارتباط باشید.

اصول هرس کردن علمی

وقتی درخت گیلاس اسرائیلی را می کارید، نیازی نیست کار زیادی انجام دهید. این نهال ها بدون آموزش به شکل طبیعی بالغ می شوند .

اگر درخت شما شروع به رشد شاخه های “پاچه دار” کرد، آنها را دوباره هرس کنید تا بوته ای شدن آنها افزایش یابد.

اگر متوجه خشکی یا ریزش برگ از شاخه های بالای درخت خود شدید، باید هرس بیشتری انجام دهید. اینها نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهند سیستم ریشه شما نمی‌تواند با رشد درخت در بالای زمین سازگاری داشته باشد. هرس سنگین می تواند به کاهش استرس روی ریشه ها و احیای درخت شما کمک کند ، اما مراقب هرس بیش از حد باشید .

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

درختان گیلاس اسرائیلی تقریباً به 50 روز (1200 ساعت سرما) با دمای کمتر از 45  درجه فارنهایت نیاز دارند تا برای بارور شدن در بهار و تابستان آماده شوند .

اگر در منطقه‌ای با زمستان‌های معتدل زندگی می‌کنید، می‌توانید به درختتان کمک کنید تا آنجا که ممکن است ساعات خنکی بیشتری داشته باشد. یکی از راه حل های ممکن این است که درخت خود را در مکانی سایه دار نگه دارید، زمانی که دمای هوا سردتر است. این مهم است که قبل از کاشت ، تعداد ساعات سرمای مورد نیاز درخت گیلاس اسرائیلی را بدانید .

عمر مفید نهال :

عمر مفید نهال گیلاس اسرائیلی معمولا 60 سال تخمین زده شده است.

سن حیات نهالنهال گیلاس اسرائیلی- برتر نهال

سن کلی حیات نهال گیلاس اسرائیلی با احتساب عمر مفید و غیر مفید 100 سال است.

میزان وزن هر میوه :

میوه های نهال گیلاس اسرائیلی اندازه ای متوسط دارند. برای خرید نهال گیلاس اسرائیلی و استفاده از راهنمایی و مشاوره دقیق کارشناسان مجرب جهت کاشت اصولی و علمی می‌توانید با نهالستان برتر نهال در ارتباط باشید.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

مهمولا بهتر است نهال گیلاس اسرائیلی را در زمین هایی با ارتفاع 100 الی 3000 متر از سطح دریا بکارید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

نهال گیلاس اسرائیلی در برابر بیمای ها مقاومت چندانی ندارد و باید پیوسته پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از ابتلا به بیماری انجام دهید. به عنوان مثال همواره أدوات و تجهیزات کشاورزی را ضدعفونی کنید و از زخمی نمودن درخت خودداری کنید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

نهال گیلاس اسرائیلی قادر به تولید 30 تن محصول در هر هکتار است.

شروع باردهی محصول  :

درختان گیلاس اسرائیلی معمولاً چند سال طول می کشد تا به طور کامل باردهی کنند، اما نهال های ما از پایه های بالغ پیوند زده و رشد می کنند، بنابراین می توانید سریعتر به نتیجه برسید.  بسیاری از گیلاس های اسرائیلی می توانند در سال دوم میوه دهند. به خاطر داشته باشید که نرخ رشد دقیق به تنوع خاص، مکان و آب و هوا و شرایط رشد شما بستگی دارد.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

گیلاس های اسرائیلی نیز مثل دیگر گیلاس ها بی‌ثمر هستند و برای گرده افشانی به درخت دوم نیاز دارند . از آنجا که مهم است ریشه های درخت را بیش از حد شلوغ نکنید ، کاشت دو درخت بسیار نزدیک به هم ایده خوبی نیست. سعی کنید درختان را در فاصله مناسب از هم بکارید.

همانطور که رشد می کنند، مطمئن شوید که یکی بر دیگری سایه نمی اندازد. هر کدام به فضایی برای جذب مقدار زیادی نور خورشید نیاز دارند.  از حداکثر ارتفاع برای تعیین فاصله از یکدیگر استفاده کنید. اگر جایی برای درخت دوم ندارید، ارقام گیلاسی را انتخاب کنید که خود بارده هستند و برای تولید میوه نیازی به درخت دوم ندارند.

مدت آبیاری درخت :

بهتر است هر 10 روز یک بار نهال گیلاس اسرائیلی را آبیاری نمایید. نهالستان برتر نهال با بیش از نیم دهه تجربه، دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی با تولید سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار اصله ارقام متنوع گیلاس آماده ارسال نهال‌ گیلاس اسرائیلی به سراسر نقاط کشور عزیزمان می‌باشد، برای خرید نهال گیلاس اسرائیلی می‌توانید از طریق شماره‌های تماس نهالستان برترنهال سفارشات خود را ثبت فرمایید.

روش صحیح آبیاری

آبیاری بیش از حد علت اصلی شکست درختان گیلاس اسرائیلی است. دما، رطوبت و تعدادی از عوامل دیگر تعیین می کنند که درخت شما واقعاً به چه مقدار آب نیاز دارد. یک قانون خوب این است که تا زمانی که سطح خاک هنگام لمس خشک شود از آبیاری خودداری کنید.

از روش آبیاری قطره ای اسفاده کنید. آهسته آب دادن به شما کمک می کند تا مقدار مناسب را تعیین کنید و از آبیاری بیش از حد یا کم آبی جلوگیری کنید.آب اضافی که در طراف درخت جمع می شود می تواند باعث پوسیدگی ریشه شود .

زمان شکوفایی درخت :

این نهال دیرگل بوده و در اواخر برج یک شروع به باردهی می کند.

نتیجه گیری : کیفیت اتفاقی نیست

با ما در نهالستان برتر نهال هر آنچه از یک باغ پربار و زیبا را می خواهید در اختیار خواهید داشت. نهالستان برتر نهال با مدیریت سعید قاسمی نهال های شناسنامه دار و سالم را به شما ارائه می دهد. در صورتیکه می خواهید نهال گیلاس اسرائیلی را خریداری کنید به شما توصیه میکنیم آن را از نهالستان برتر نهال تهیه کنید. ضمنا شما میتوانید از مشاوره رایگان برای خرید نهال گیلاس اسرائیلی بهره مند شوید. برای خرید نهال گیلاس اسرائیلی و استفاده از راهنمایی و مشاوره دقیق کارشناسان مجرب جهت کاشت اصولی و علمی می‌توانید با نهالستان برتر نهالدر ارتباط باشید.

ارتباط با برترنهال