%48

نهال گیلاس رژینا : خرید + [ قیمت و مشخصات کامل ]

36,000 تومان

خاستگاه : فرانسه
شروع باردهی :پس از دو سال کاشت
زمان گلدهی : دیرگل
فاصله کاشت نهال : 4*4 متر
میزان باردهی در هکتار : 25 الی 30 تن
ارتفاع از سطح دریا : 800 تا 2500
پایه نهال : آلبالو تلخ و شیرین
گرده افشان : نیاز به گرده افشانی
میزان آبیاری : 10 روز یکبار
حداکثر ارتفاع درخت : 4 الی 5 متر

 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

نهال گیلاس رژینا

نهال گیلاس رژینا یک رقم وارداتی است که یکی از خوش طعم ترین گیلاس های موجود در ایران است. این نهال میان رس و دم کوتاه است و یکی از ویژگی های نهال گیلاس رژینا خوش رنگ بودن آن است. اگر مراقبت و رسیدگی از این درخت را به درستی انجام دهید می توانید محصول خوبی از آن برداشت نمایید.

نهال گیلاس رژینا از لحاظ اقتصادی برای باغدار بصرفه است و محصول پرباری دارد. برگ های این نهال سبز تیره هستند که به همراه شکوفه های سفید در فصل بهار جلوه زیبایی به باغ می بخشند. نهال گیلاس رژینا برای گرده افشانی به رقم گرده زا نیاز دارد . گرده افشانی یکی از مهمترین أمور برای نهال گیلاس رژینا می باشد.

معمولا میوه نهال گیلاس رژینا اندازه ای متوسط با وزن 4 گرم دارد. در صورتیکه بتوانید مراقبت از درخت را اصولی و صحیح انجام دهید این وزن بیشتر نیز خواهد بود.

خواستگاه بومی :

نهال گیلاس رژینا یک نهال اروپایی است و برای اولین بار در کشور فرانسه تولید شده اس ت.نهال گیلاس روژینا- برتر نهال

پایه اصلی نهال  :

پایه اصلی نهال گیلاس رژینا پایه آلبالو تلخ و شیرین است.

 ویژگی نهال  :

نهال گیلاس رژینا یک رقم وارداتی است که یکی از خوش طعم ترین گیلاس های موجود در ایران است. این نهال میان رس و دم کوتاه است و یکی از ویژگی های نهال گیلاس رژینا خوش رنگ بودن آن است. اگر مراقبت و رسیدگی از این درخت را به درستی انجام دهید می توانید محصول خوبی از آن برداشت نمایید.

نهال گیلاس رژینا از لحاظ اقتصادی برای باغدار بصرفه است و محصول پرباری دارد. برگ های این نهال سبز تیره هستند که به همراه شکوفه های سفید در فصل بهار جلوه زیبایی به باغ می بخشند. نهال گیلاس رژینا برای گرده افشانی به رقم گرده زا نیاز دارد . گرده افشانی یکی از مهمترین أمور برای نهال گیلاس رژینا می باشد.

نهالستان پالیز با بیش از نیم دهه تجربه، دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی با تولید سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار اصله ارقام متنوع گیلاس آماده ارسال نهال‌ گیلاس رژینا به سراسر نقاط کشور عزیزمان می‌باشد، برای خرید نهال گیلاس رژینا می‌توانید از طریق شماره‌های تماس نهالستان پالیز سفارشات خود را ثبت فرمایید.

آب و هوای مناسب برای کاشت

درخت گیلاس رژینا زیر نور کامل آفتاب رشد می کند. در فصول بهار و تابستان هر روز بین 6 تا 8 ساعت نور مستقیم خورشید نیاز دارد. نور کم یا سایه جزئی بر رشد درخت تأثیر می گذارد.نهال گیلاس روژینا- برتر نهال

فقدان کامل نور مستقیم خورشید رشد آن را متوقف کرده و شانس گلدهی و میوه دهی را کاهش می دهد. گیلاس های گلدانی باید نزدیک پنجره رو به غرب یا جنوب باشند.

درختان گیلاس رژینا هوای خنک و خشک را ترجیح می دهند. رطوبت و درجه حرارت بالا در رشد درخت اختلال ایجاد می کند. این درخت همچنین برای گلدهی و میوه دهی در بهار در زمستان سرد به ساعات سرما نیاز دارد. به طور کلی، گیلاس رژینا تحمل یخبندان و زمستان های سرد را دارد. تولید و عرضه مستقیم ارقام متنوع گیلاس با کیفیت و شناسنامه دار در تخصص ماست .نهالستان پالیز با ارائه نهال برتر آماده ارسال نهال در اسرع وقت به همه نقاط ایران عزیز می‌باشد.

فاصله مناسب برای کاشت

فواصل کاشت با توجه به زمین و نوع آن تعیین می شود. اما بطور کلی برای نهال گیلاس رژینا فاصله کاشت 6 در 6 متر را در نظر می گیرند. این موضوع در نوررسانی و تغذیه گیاه و رسیدن آب کافی به آن بسیار مهم است. تولید و عرضه مستقیم ارقام متنوع با کیفیت و شناسنامه‌دار، در تخصص ماست. نهالستان پالیز اصالت نهال‌های خود را ضمانت می‌کند برای خرید نهال با کیفیت با نهالستان پالیز در ارتباط باشید.

بستر مناسب خاک

شرایط رشد در اطراف درخت گیلاس رژینا بر سرعت رشد آن تأثیر می گذارد. این می تواند عامل تعیین کننده ای در سرعت بلوغ درخت و شروع میوه دهی باشد. درختان گیلاس رژینا خاک نرم، لومی و دارای زهکشی خوب را ترجیح می دهند. خاک باید غنی از مواد مغذی باشد تا بتواند سرعت رشد سریع گیلاس را تامین کند.

مراقبت از نهال گیلاس رژینا آنقدرها هم سخت نیست.  معمولاً در هر نوع خاکی حتی خاک ضعیف رشد می کنند. خاک رس را با پرلیت یا ماسه درشت اصلاح کنید تا بافت آن سست شود و زهکشی بهتر شودنهال گیلاس روژینا- برتر نهال.

فصل مناسب و سازگار برای کاشت

در همه فصل ها به جز تابستان می توانید نهال گیلاس رژینا را بکارید. سرعت رشد درخت گیلاس رژینا تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله دما، رطوبت، نور و نوع خاک است.

می توانید رشد درخت را با تغذیه با کمپوست ارگانیک و مرطوب نگه داشتن خاک در سال اول زندگی بهبود بخشید. نهال جوان را در برابر آفات و بیماری ها محافظت کنید تا از آسیب جدی به آن جلوگیری کنید. تولید و عرضه مستقیم ارقام متنوع گیلاس با کیفیت و شناسنامه دار در تخصص ماست .نهالستان پالیز با ارائه نهال برتر آماده ارسال نهال در اسرع وقت به همه نقاط ایران عزیز می‌باشد.

کود مناسب با نهال

حتی اگر خاک حاصلخیز باشد، درختان گیلاس رژینا برای بهبود سرعت رشد و گلدهی خود به کوددهی منظم و البته سبک نیاز دارند. کودی را انتخاب کنید که نیتروژن کم اما فسفر بالایی دارد. کمپوست ارگانیک و کودهای خانگی جایگزین ایده آلی برای کودهای شیمیایی هستند. برای خرید نهال گیلاس رژینا  و استفاده از راهنمایی و مشاوره دقیق کارشناسان مجرب جهت کاشت اصولی و علمی می‌توانید با نهالستان پالیز در ارتباط باشید.

ارتفاع درخت در طول عمر

حداکثر ارتفاع نهال گیلاس رژینا 6 الی 8 متر است. اما درصورت مراقبت و رسیدگی صحیح به نهال ها میتوانید اطمینان داشته باشید که این ارتفاع بیشتر نیز خواهد شد. درختان گیلاس رژینا درختان متوسطی هستند که در زمان بلوغ به طور متوسط ​​حدود 6 متر قد دارند. سایبان آنها در صورت رشد کامل گسترش می یابد. در صورت تمایل، اندازه و شکل را می توان با هرس دقیق کنترل کرد.

تولید و عرضه مستقیم ارقام متنوع با کیفیت و شناسنامه‌دار، در تخصص ماست. نهالستان پالیز اصالت نهال‌های خود را ضمانت می‌کند برای خرید نهال با کیفیت با نهالستان پالیز در ارتباط باشید.

اصول هرس کردن علمی

هرس بخش مهمی از مراقبت درخت گیلاس رژینا است. بهترین زمان برای هرس در اواخر زمستان در حالی است که گیاه خواب است. درخت خود را هرس کنید تا یک مرکز باز داشته باشید تا نور و گردش هوای بهینه در تاج درخت به دست آید. پس از اینکه درخت به خوبی تثبیت شد (3-5 سال)، بخش های قدیمی تر اندام های درخت را ببرید تا رشد بهتری داشته باشد.

هرس فقط یک کار زینتی در مورد درختان گیلاس رژینا نیست. این بخش مهمی از رشد و توانایی درخت برای گل دادن است.

بهترین زمان برای هرس درخت گیلاس رژینا زمانی است که در زمستان خواب است. شاخه های آسیب دیده، شکسته یا در هم تنیده را قطع کنید. این باعث رشد جدید در بهار و افزایش محصول گیلاس می شود.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

معمولا نهال گیلاس رژینا به 500 الی 1200 ساعت سرما نیاز دارد. برای خرید نهال گیلاس رژینا  و استفاده از راهنمایی و مشاوره دقیق کارشناسان مجرب جهت کاشت اصولی و علمی می‌توانید با نهالستان پالیز در ارتباط باشید.

عمر مفید نهال :

نهال گیلاس رژینا عمری برابر با  حداکثر 30 سال دارد. این نهال در این 30 سال بهترین میوه ها را تولید می کند. متوسط عمر مفید این درخت گیلاس بسته به نگهداری آن بین 15 تا 30 سال است برخی از گونه ها تا 250 سال عمر می کنند. برخی از درختان گیلاس در ژاپن 2000 ساله هستند و هنوز گل می دهند.

سن حیات نهالنهال گیلاس روژینا- برتر نهال

علاوه بر عمر مفید سن حیات نهال نیز وجود دارد. در سن حیات درخت به حیات خود ادامه می دهد اما میوه ای تولید نمی کند. این سن برابر با 80 سال است.

میزان وزن هر میوه :

معمولا میوه نهال گیلاس رژینا اندازه ای متوسط با وزن 4 گرم دارد. در صورتیکه بتوانید مراقبت از درخت را اصولی و صحیح انجام دهید این وزن بیشتر نیز خواهد بود.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

نهال گیلاس رژینا هرچقدر از سطح دریا بالاتر باشد رشد بهتری خواهد داشت. این موضوع در رشد گیاه بسیار موثر است و شرایط جغرافیایی آن را تعیین می کند.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

آسیب آفات و بیماری ها می تواند بر رشد و نمو کامل درخت گیلاس رژینا تأثیر بگذارد. این درخت در طول سال اول بیشتر مستعد حملات آفات است. حشرات و پرندگان می توانند صدمات جدی به درخت وارد کنند که ممکن است بهبودی آن آسان نباشد. نهال جوان را با توری محافظت کنید تا در مقابل پرندگان از آن محافظت کنید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

کارشناسان بر این باورند که نهال گیلاس رژینا می تواند در هر هکتار 25 الی 30 تن محصول تولید کند. این محصول بصورت سالیانه تخمین زده شده است.

این درخت بیشتر از 2 سال زمان برای شروع گلدهی و باردهی تلف نمی کند. حتی قبل از اینکه درخت به بلوغ برسد ، یک سیستم ریشه ای قوی و یک تاج پوششی کامل ایجاد می کند که می توانید برداشت گیلاس را شروع کنید.

به طور متوسط، درختان گیلاس رژینا که به عنوان نهال کاشته می شوند، بین 4 تا 5 سال طول می کشد تا به بلوغ برسند. در آن زمان، شما می توانید انتظار داشته باشید که هر سال یک محصول کامل برداشت کنید. با این حال، برخی از واریته ها سرعت رشد سریع تری نسبت به بقیه دارند.

شروع باردهی محصول  :

یک الی 2 سال بعد از کاشت درخت می توانید محصول آن را برداشت کنید. در أواسط خرداد ماه محصول قابل برداشت است.

درخت شما 3 تا 5 سال طول می کشد تا به شکل اقتصادی میوه دهد. هنگامی که این اتفاق می افتد، زمانی که گیلاس کاملا رسیده است، می توانید آن را برداشت کنید.  می توانید قبل از مصرف گیلاس ها را به مدت 7 تا 10 روز در یخچال نگهداری کنید (اگر ساقه آن را نگه دارید این مدت زمان بیشتر است). درختان گیلاس رژینا دیر شکوفه می دهند، اما میوه ها به سرعت می رسند و به شما امکان می دهد برداشت گیلاس را از اواسط خرداد تا اواخر شهریور شروع کنید.

نهال گیلاس روژینا- برتر نهال

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

نهال گیلاس رژینا نیاز به رقم گرده افشان دارد و حتما باید همزمان با کاشت نهال یک نهال گرده افشان نیز در اطراف آن بکارید. درختان گیلاس رژینا خود گرده افشان نیستند. این بدان معناست که برای افزایش گرده افشانی باید حداقل دو رقم گیلاس در باغ بکارید.

اطمینان حاصل کنید که دو گیلاس از انواع مختلف و سازگاری آنها با یکدیگر متفاوت است. همه انواع گیلاس برای گرده افشانی متقابل مناسب نیستند.

مدت آبیاری درخت :

آبیاری درخت گیلاس رژینا به صورت هر 10 روز یک بار است. برای خرید نهال گیلاس رژینا  و استفاده از راهنمایی و مشاوره دقیق کارشناسان مجرب جهت کاشت اصولی و علمی می‌توانید با نهالستان پالیز در ارتباط باشید.

روش صحیح آبیاری

آبیاری یکی از عوامل مهمی است که بر سرعت رشد درخت گیلاس رژینا تأثیر می گذارد. نهال جوان در سال اول نیاز دارد که دائما مرطوب باشد اما خیس نباشد.

آبیاری منظم در سال اول مورد نیاز است زیرا سیستم ریشه هنوز توسعه نیافته است و درخت متکی به آبی است که از بالای سطح می آید، اما پس از استقرار، درخت به آبیاری زیادی نیاز ندارد. تولید و عرضه مستقیم ارقام متنوع با کیفیت و شناسنامه‌دار، در تخصص ماست. نهالستان پالیز اصالت نهال‌های خود را ضمانت می‌کند برای خرید نهال با کیفیت با نهالستان پالیز در ارتباط باشید.

زمان شکوفایی درخت :

در اوایل فروردین ماه شکوفه های نهال گیلاس رژینا ظاهر می شوند. نهالستان پالیز با بیش از نیم دهه تجربه، دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی با تولید سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار اصله ارقام متنوع گیلاس آماده ارسال نهال‌ گیلاس رژینا به سراسر نقاط کشور عزیزمان می‌باشد، برای خرید نهال گیلاس رژینا می‌توانید از طریق شماره‌های تماس نهالستان پالیز سفارشات خود را ثبت فرمایید.

نتیجه گیری : کیفیت اتفاقی نیست

نهال گیلاس رژینا در نهالستان پالیز با کیفیتی فوق العاده پرورش می یابد. این نهالستان با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی نهال هایی سالم و شناسنامه دار را عرضه می دارد. افتخار ما این است که به همراه هر نهال یک شناسنامه ارائه می دهیم که نشان دهنده کیفیت و سلامت کامل نهال است. این نهال ها را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و متودهای اروپایی تهیه کرده ایم که در باغ شما به بهترین شکل پرورش یابند. اگر قصد خرید نهال گیلاس رژینا را دارید همین الان با نهالستان پالیز تماس بگیرید و با مشاورین زبده ما مشورت کنید.

ارتباط با برترنهال