%40

نهال هلو داوودی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : سال دوم کاشت
  • زمان گلدهی : زودگل
  • فاصله کاشت نهال :3*3
  • میزان باردهی در هکتار : 100 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : زیر 2100 متر
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت :3 الی 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو داوودی

نهال هلو داوودی از گونه های ایرانی است. نهال هلو داوودی از نوع نهال هایی می باشد که به آبیاری بسیار زیاد احتیاج دارد. نهال هلو داوودی از نوع نهال های مستقلی می باشد که برای باروری به هیچ رقم نهالی احتیاج ندارد. نهال هلو داوودی از نوع زودرس می باشد. نهال هلو داوودی برای ارتفاع زیر 2100 متر از سطح دریا مناسب می باشد.

 

خواستگاه بومی :

نهال هلو داوودی از گونه های ایرانی است.

پایه اصلی نهال  :

اکثر پایه های نهال هلو پایه آلوچه و شفتالو می باشد. که نهال هلو داوودی از این قضیه مستثنا نمی باشد. پایه ها به دو رویش رویشی و بذری تفکیک می شوند.

نهال هلو داوودی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

ویژگی نهال  :

نهال هلو داوودی از جمله هلوهای با طعم بینظیر و سایز درست می باشد. خرید نهال هلو داوودی برای کسانی که قصد کاشت این نهال را در مناطق سردسیر دارند را توصیه نمی کنیم. معمولا نهال دیرگل به خاطر دیر رسیدن گل و در امان ماندن از سرما مناسب این مناطق می باشد. نهال هلو داوودی از نوع گونه زودگل می باشد که مناطق مناطقی با دمای بالا می باشد.

فاصله مناسب برای کاشت :

در روش سنتی توصیه می شود که نهال را با فاصله کم کشت کنید تا در زمان برداشت بار میزان بیشتری برداشت و سود بهتری نصیب صاحب باغ گردد. اما دانش امروز این شیوه را کاملا رد کرده و توصیه به فاصله بهینه برای افزایش راندمان باردهی می کند. مناسبتری فاصله 3 در 3 متر مربع می باشد. در این فاصله هم تابش افتاب به برگها می رسد و هم ریشه می تواند مواد مغذی مورد نیاز خود را برداشت کند. با رعایت کردن فاصله کشت هم طول عمر درخت افزایش پیدا می کند و هم میزان باردهی به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند.

ارتفاع درخت در طول عمر

حداکثر ارتفاع درخت معمولا وابسطه به عوامل زیادی می باشد. از جمله ارتفاع از سطح دریا شرایط محیطی و همچنین شرایط نگهداری تاثیر زیادی دارد. معمولا اگر تمام شرایط برای نهال هلو داوودی محیا باشد تا میزان 3 الی 4 متر قد می کشد. اما دو مورد اول خارج از اختیارات ما می باشد که با توجه به شرایط اقلیمی کشورمان نهال هلو داوودی تا 9 متر رشد می کند.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نهال هلو داوودی برای باردهی بهتر و مطلوبتر نیاز به طی کردن یک دوره سرمایی دارند. همچنین برای اینکه جوانه های این نهال بتوانند در فصل بهار گل بدهند نیاز است که در فصل پاییز و زمستان به مدت سه الی شش هفته در دمایی کمتر ازدمای  -7درجه سیلسیوس قرار بگیرد.

عمر مفید نهال :

در صورت مراقبت و کاشت نهال هلو داوودی در منطقه مناسب از لحاظ آب و هوایی عمر این درخت بین 6 تا 10 سال است. البته باید اشاره کرد که برخلاف عمر کوتاه نهال هلو داوودی میزان باردهی این رقم قابل توجه است.

میزان وزن هر میوه :

نهال هلو داوودی دارای میوهای آبدار با طعم قندآمیز می باشد که در کنار رنگبندی زیبا که ترکیبی از سرخ و طلایی می باشد، این میوه را مناسب صادرات کرده است.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

اگر قصد کاشت و خرید نهال هلو داوودی را برای ایران دارید از این بابت جای نگرانی نیست. چون نهال هلو داوودی برای ارتفاع زیر 2100 متر می باشد و شما در هر شهری از کشور ایران بخواهید بکارید مناسب است.

نهال هلو داوودی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

نهال هلو داوودی از ایمنی کمی در برابر بیماری و آفات برخوردار است و پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید نهال هلو داوودی حتما با استفاده از مشاوران متخصصی که مجموعه پالیزان در اختیار شما گذاشته است سم و کودهای مناسب هم تهیه کنید تا شرایط نگهداری مطلوبی را در اختیار نهال هلو داوود قرار دهید. مجموعه پالیزان در هنگام فروش نهال هلو داوودی با استفاده از دانش و تجربه خود بهترین شیوه سمپاشی و محافظت را به شما ارائه می دهد.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

به طور میانگین این درخت در هر هکتار مقدار 100 تن بار می دهد. این نسبت می‌تواند بسته به سازگاری و نوع نگهداری کاهش و یا افزایش یابد.

شروع باردهی محصول  :

همانطور که اشاره شد نهال هلو داوودی از نوع زودرس می باشد و به همین علت شما در اواخر فصل بهار می توانید منتظر میوهای شیرین و آبدار آن باشید. همچنین نهال هلو داوودی از سال اول کشت شروع به باردهی می کند ولی برای ارسال به بازار فروش مناسب نیست. بعد از سال سوم میوهای نهال هلو داوودی آماده مارکت و فروش می شوند.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

نهال هلو داوودی از نوع نهال های مستقلی می باشد که برای باروری به هیچ رقم نهالی احتیاج ندارد.

نهال هلو داوودی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

نحوه و مدت آبیاری درخت :

نهال هلو داوودی از نوع نهال هایی می باشد که به آبیاری بسیار زیاد احتیاج دارد. هر اصله از نهال هلو داوودی احتیاج به 30 تا 240 لیتر آب دارد که این رقم بستگی به شرایط اقلیمی و محیطی زمین دارد. البته این نکته باید ذکر شود که در هنگام کاشت اگر بسترسازی مناسب و استانداردهای لازم را رعایت کرده باشید قطعا میزان آبیاری کمتری احتیاج خواهد داشت.

زمان شکوفایی درخت :

نهال هلو داوودی، بسیار سریع گل می دهد و به همین علت برای مناطق با دمای هوای پایین پیشنهاد نمی شود.

نتیجه گیری

بازار فروش نهال هلو داوودی در ایران با توجه به تغییرات اقلیمی بسیار داغ است. قیمت نهال هلو داوودی نسبت به محصول‌دهی و سن آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید نهال هلو داوودی به مجموعه نهالستان پالیز مراجعه کنید. این مجموعه با ارائه خدمات مناسب و مشاورهای تخصصی راه خرید نهال هلو داوودی را برای تمام کشاورزان و مصرف کنندگان عزیز هموار کرده است. از جمله این امکانات شما می‌توانید با خرید نهال هلو داوودی از خدمات ارسال رایگان و مشاوره تخصصی این مجموعه استفاده کنید.

ارتباط با برترنهال