%45

نهال هلو قجیر قانات: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : چین
  • شروع باردهی : سال اول کاشت
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 100 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : محدودیتی ندارد
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری :  25 الی 200 لیتر
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو قجیر قانات

چین اصلی‌ترین سازنده نهال هلو قجیر قانات می باشد. نهال هلو قجیر قانات برای باردهی بهتر و مطلوبتر نیاز به طی کردن یک دوره سرمایی زیر 7- درجه سانتیگراد نیاز دارند. ارتفاع درخت می تواند به 3 تا 10 متر برسد. نهال هلو قجیر قانات، دیرگل است. به همین خاطر است که خرید نهال هلو قجیر قانات علاوه بر مناطق گرمسیر گزینه مناسبی برای مناطق سرد سیر هم می‌باشد.

 

خواستگاه بومی :

کشور چین محل کشت و مهد نهال هلو قجیر قانات می باشد اما با توجه به خصوصیت و ویژگی این نهال بسیار از کشورها آسیایی پتانسیل و ظرفیت کاشت این نهال را دارا می باشند.

پایه اصلی نهال  :

مناسبترین و اصلیترین پایه های هلو نهال های شفتالو و آلوچه ی وحشی می باشد که نهال هلو قجیر قانات از این موضوع مستثنی نمی باشد.

نهال هلو قجیر قانات: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

ویژگی نهال  :

هر چند عمر نهال هلو قجیر قانات برای باردهی کم می باشد اما میوه های این نهال از نوع درجه یک و مناسب برای صادرات می باشد. نهال هلو قجیر قانات در هنگام کاشت احتیاج به خاک مناسب و در سال های اولیه کشت نیاز به کود مخصوص به خود دارد. شما در هنگام خرید نهال هلو قجیر قانات از مجموعه نهالستان پالیز می توانید با توجه به نوع خاک زمین از مشاوران مجموعه جهت بهروری بالاتر و همچنین استفاده از کود مناسب مشاوره رایگان دریافت کنید.

فاصله مناسب برای کاشت :

نهال هلو قجیر قانات احتیاج به نو آفتاب کافی دارد. که همین امر موجب می شود در زمان کاشت فواصل 4 در 4 متر مربعی را رعایت کنید. این فواصل در زمین هایی با شیب زیاد می تواند کمتر شود و به 3 متر کاهش پیدا کند. البته ذکر این نکته که ریشه های نهال هلو قجیر قانات احتیاج به فضای کافی برای دریافت مواد لازم دارند.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال هلو قجیر قانات در بهترین حالت خود تا ارتفاع 10 متر می تواند رشد کند که البته این ارتفاع به دلیل مشکلاتی که در هنگام برداشت وجود دارد و احتیاج به تجهیزات خاص دارد بعضا دلخواه کشاورزان نمی باشد. البته که ارتفاع این درخت به طور معمول بین 3 تا 10 متر می باشد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نهال هلو قجیر قانات مانند دیگر ارقام نهال ها احتیاج به طی کردن دوره سرمایی دارد که این دوره بین یک تا دو ماه طول می کشد. باید در نظر داشته باشید که در این مدت نهال هلو قجیر قانات باید در دمایی کمتر از 7- باشد. مقاومت این درخت نسبت به اختلاف دما و تغییرات دمایی بسیار بالا می باشد و بین 43 تا 20- را می تواند تحمل کند.

عمر مفید نهال :

بنا به نظر کارشناسان نهال هلو قجیر قانات عمری بین 5 تا 11 سال دارد. پس در هنگام خرید نهال هلو قجیر قانات باید محاسبات خود را مبنای همین طول عمر در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که نهال هلو قجیر قانات در این مدت هم از لحاظ باردهی در این مدت و همین کیفیت میوه شرایط ایده الی دارد به طوری که عمر کم درخت را می توانید نادیده بگیرید.

میزان وزن هر میوه :

نهال هلو قجیر قانات دارای میوهایی به رنگ خونی و با طعمی شیرین می باشد. این میوها گاها با رنگ طلایی همراه می شوند که ترکیب این دو رنگ زیبایی وصف ناپذیری به این میوه خوش طعم می بخشد.

نهال هلو قجیر قانات: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

نهال هلو قجیر قانات محدودیتی نسبت به ارتفاع از سطح دریا ندارد و می توانید در تمام نقاط ایران این رقم نهال را کشت کنید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

نهال هلو قجیر قانات در برابر آفت و بیماری های درختی مقاومت بالایی ندارد. پس با توجه به فصل و منطقه دوره سمپاشی باید صورت گیرد. در صورت خرید نهال هلو قجیر قانات از مجموعه پالیزان می توانید با استفاده از مشاوره اولیه سم و کودهای مورد نیاز را تهیه کنید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

به طور میانگین این درخت در هر هکتار مقدار 100 تن باردهی دارد. این مقدار باردهی با توجه به نوع نگهداری و شرایط اقلیمی می تواند کم و زیاد شود.

شروع باردهی محصول  :

سن بلوغ نهال هلو قجیر قانات دو سالگی می‌باشد. درخت هلو قجیر قانات معمولا سالهای اولیه قادر به باردهی هست ولی نباید انتظار محصول زیاد و با کیفیتی را داشته باشید. درخت هلو قجیر قانات اواسط تابستان محصول دهی خود را آغاز می کند.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

رقم نهال هلو قجیر قانات می باشد و وابستگی به هیچ نهالی ندارد.

نهال هلو قجیر قانات: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

نحوه و مدت آبیاری درخت :

درختان هلو قجیر قانات معمولا در سال‌ های اول کشت باید در مدت زمان کمتری نسبت یه درختان آبیاری شود. نهال هلو قجیر قاناتبه طور میانگین بین 30 تا 210 لیتر آب نیاز دارد. درخت هلو قجیر قانات با آبیاری قطره‌ای بهروری بالاتری از خود نشان می ‌دهد، با توجه به اینکه آبیاری قطره‌ ای یکی از بهترین روش‌ های آبیاری در این شرایط خشکسالی می ‌باشد.

زمان شکوفایی درخت :

نهال هلو قجیر قانات جزو ارقام دیر گل است. در اوایل اردیبهشت ماه شروع گلدهی این رقم می باشد و مدت زمان گلدهی بین یک تا دو هفته می باشد.

نتیجه گیری

نهالستان پالیز این افتخار را دارد که با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه فروش نهال هلو قجیر قانات علاوه بر اینکه تمام مجوزها را دارا می‌باشد، هم چنین دارای تجربه بسیار زیادی برای دادن مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان را دارا می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر خرید نهال هلو قجیر قانات را از مجموعه نهالستان پالیز انجام دهید که علاوه بر سابقه و تضمین کیفیت دارای سرویس رایگان ارسال نیز می باشد. مجموعه نهالستان پالیز با افتخار بزرگترین نهالستان در شمال غربی کشور را دارا می‌باشد. مجموعه نهالستان پالیز علاوه بر دریافت شناسنامه معتبر و تمام مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی با ارتقا و به روزرسانی تجهیزات و سیستمهای پیشرفته، استانداردهای خود را در سطح بین‌المللی برای تولید نهال هلو قجیر قانات بالا برده است. برای دریافت اطلاع از قیمت نهال هلو قجیر قانات و نحوه خرید نهال هلو قجیر قانات با کارشناسان فروش مجموعه نهالستان پالیز در تماس باشد.

4
ارتباط با برترنهال