%49

نهال هلو رد هاون : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : آمریکا
  • شروع باردهی : سال اول کاشت
  • زمان گلدهی :  اواسط فروردین
  • فاصله کاشت نهال : 5*5
  • میزان باردهی در هکتار : 80 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 180 تا 1300 متر
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 الی 5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو ردهاون

نهال هلو ردهاون زودگل است. درختان هلو ردهاون معمولا هر ده روز باید آبیاری می شوند. سن باردهی نهال هلو ردهاون 3 تا 4 سال می ‌باشد. میوه نهال هلو ردهاون بین 160 الی 220 گرم وزن دارد. زادگاه اصلی این رقم نهال آمریکا می باشد. عمر این درخت بین 12 الی 23 سال می باشد.

 

خواستگاه بومی :

برعکس اکثرا نهال های هلو که کشور تولید کننده آنها معمولا ایران یا چین می باشد. نهال هلو ردهاون یک نهال آمریکایی می باشد که زادگاه اصلی این رقم نهال آمریکا می باشد.

پایه اصلی نهال  :

مناسبترین پایه برای نهال‌های هلو ردهاون شفتالو می باشد.

ویژگی نهال  :

نهال هلو ردهاون یکی از پرطرفدارترین رقم نهال هلو می باشد. میزان فروش نهال هلو ردهاون گواه بر طعم لذیذ بودن و خوش طعم بودن این رقم نهال می باشد. از جمله ویژگی های این نهال می توان به پر بار بودن و جان سخت بودن این رقم در برابر بیماری های درختی نام برد.

نهال هلو رد هاون : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

فاصله مناسب برای کاشت :

نهال هلو ردهاون به عوامل زیادی برای رشد نیاز دارد. از جمله دریافت حداکثری نور خورشید بوسیله برگ و جذب منابع مغذی از خاک بوسیله ریشه‌ها، فاصله استاندارد مناسب برای نهال هلو ردهاون را با ایجاد مربع‌های 5 متر در 5 متر مربع می توان ایجاد کرد. که البته با توجه به شرایط محیطی این استاندارد می تواند تغییر کند. به طور مثل در زمین‌های شیبدار با توجه به تغییر ارتفاع و کم شدن سایه درختان بر روی یکدیگر می‌تون این فاصله را کاهش داد.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال پس از کاشت نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. در این مرحله با توجه به شرایط محیطی (اقلیمی) و نگهداری مناسب که شامل هرس درخت و آبیاری کافی علاوه بر افزایش باردهی ارتفاع درخت نیز می تواند به 3 تا 5 متر برسد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

برای اینکه جوانه های این نهال بتوانند در فصل بهار گل بدهند نیاز است که در فصل پاییز و زمستان به مدت یک الی دو ماه بین دمای زیر 6 درجه سیلسیوس قرار بگیرد. در این دما سطح قند درخت بالا می رود. این قندها در فاصله زمانی بین جوانه زدن و گلدهی درخت مصرف شده و کمک می کند که درخت این روند را با سرعت بیشتر و زمان کمتری طی می کند.

نهال هلو رد هاون : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

عمر مفید نهال :

بنا به نظر کارشناسان و با توجه به خصوصیات، در صورت مراقبت و کاشت درخت در منطقه مناسب از لحاظ آب و هوایی عمر این درخت بین 12 الی 23 سال می باشد.

میزان وزن هر میوه :

میوه نهال هلو ردهاون بین 160 الی 220 گرم وزن دارد. نهال هلو ردهاون جزو ارقام با وزن متوسط می باشد. در صورت نگهداری صحیح می توان انتظار محصولات با وزن بالا را داشت.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

با توجه به اینکه درختان به شرایط آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا برای افزایش باربری حساسند، بهترین شهرها برای کاشت و فروش نهال هلو ردهاون شهرهایی با ارتفاع از سطح دریا بین 180 تا 1300 متر می باشند.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

نهال هلو ردهاون مقاومت خوبی در برابر امراض کشاورزی دارد و تنها ممکن است مورد تهاجم نوع خاصی به اسم لب شتری قرار بگیرد که با مراقبت و استفاده مناسب از سم این هم قابل حل می باشد. از آنجایی که این نهال مقاومت خوبی در برابر آفات دارد، با توجه به قیمت نهال هلو ردهاون و هزینه پایین نگهداری می‌توان گفت خرید نهال هلو ردهاون می تواند گزینه مناسبی باشد چون کاشت این درخت مقرون به صرفه می باشد.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

عوامل بسیار زیادی در باردهی درختان میوه تاثیر دارند. از جمله نگهداری، فاصله کشت، شرایط اقلیمی و …. بسیار موثر می باشند. از لحاظ باردهی ممکن است درختی تا بالای 29 کیلوگرم بار دهد. البته این مقدار بالاترین میزان باردهی می باشد.

شروع باردهی محصول  :

سن باردهی نهال هلو ردهاون 3 تا 4 سال می ‌باشد. البته باید اشاره کرد که درخت هلو ردهاون معمولا سالهای اولیه قادر به باردهی هست ولی نباید انتظار محصول زیاد و با کیفیتی را داشته باشید.

نهال هلو رد هاون : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

رقم نهال هلو ردهاون از جمله ارقام مستقل بوده و نیاز به هیچ رقم گرده افشان ندارد.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

درختان هلو ردهاون معمولا هر ده روز باید آبیاری می شوند، اما نهال هلو ردهاون در سال‌های اول کشت باید در مدت زمان کمتری نسبت یه درختان آبیاری شود. درخت هلو ردهاون با آبیاری قطره‌ای بهروری بالاتری از خود نشان می ‌دهد، با توجه به اینکه آبیاری قطره ‌ای یکی از بهترین روش‌ های آبیاری در این شرایط خشکسالی می ‌باشد.

زمان شکوفایی درخت :

نهال هلو ردهاون، زودگل است. شروع آن از اوایل فصل بهار می باشد و کمتر از دو هفته طول می کشد.

نتیجه گیری

از آنجایی که نهال بسیار حساس می‌باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما برای خرید نهال هلو ردهاون به نهالستانی که تاییدیه و مجوزهای لارم را از جهاد کشاورزی و مراکز مربوطه کسب کرده مراجعه کنید. شما می توانید با اطمینان خاطر خرید نهال هلو ردهاون را از مجموعه نهالستان پالیز انجام دهید که علاوه بر سابقه و تضمین کیفیت دارای سرویس رایگان ارسال نیز می باشد. مجموعه نهالستان پالیز با افتخار بزرگترین نهالستان در شمال غربی کشور را دارا می‌باشد. مجموعه نهالستان پالیز علاوه بر دریافت شناسنامه معتبر و تمام مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی با ارتقا و به روزرسانی تجهیزات و سیستمهای پیشرفته، استانداردهای خود را در سطح بین‌المللی برای تولید نهال هلو ردهاون بالا برده است. برای دریافت اطلاع از قیمت نهال هلو ردهاون و نحوه خرید نهال هلو ردهاون با کارشناسان فروش مجموعه نهالستان پالیز در تماس باشد

ارتباط با برترنهال