%40

نهال هلو آلبرتا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : امریکا
  • شروع باردهی : سال دوم کاشت
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 3*3
  • میزان باردهی در هکتار : 60 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 2000 متر
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 الی 15 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو آلبرتا:

امروزه نهال هلو آلبرتا با قیمت‌های بسیار مناسب در مجموعه نهالستان‌ها و سایت‌های فروش نهال آنلاین قرار داده شده است که شما می‌توانید برای خرید نهال هلو آلبرتا از این روش ها اقدام کنید؛

اما بدون شک خرید نهال میوه با قیمتی عمده و کیفیت عالی برای شما به صرفه تر خواهد بود . نهال هلو آلبرتا یکی از ارقام وارداتی هلو در ایران بوده که طرفداران نسبتا زیادی دارد.

بدون شک یکی از بهترین تصمیمات باغداران، برای احداث باغ هلو خود خواهد بود. میوه این نهال از بازار پسندی فوق‌العاده خوبی برخوردار میباشد و محبوبیت خوبی را در بازار میوه ایران و جهان به دست آورده.

آلبرتا از انواع تجاری نهال هلو است. نهال هلوی آلبرتا در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد بار می‌دهد. برخی ارقام آن نیز در اوایل تابستان میوه می‌دهند. منشأ آن آمریکاست و از ارقام وارداتی به شمار می‌رود البته در کشورمان شرایط پرورش خوبی دارد و حتی می‌توان محصول آن را صادر کرد. میوه این درخت خوش‌طعم، درشت، با پوست سرخ‌رنگ و گوشت زردرنگ است. شکل میوه‌های آن نیز تقریبا بیضی است. آلبرتا خود سه قسم دارد:

  • زودرس
  • دیررس
  • میان‌رس

خرید نهال هلو آلبرتا از این نظر که باردهی زیادی دارد، مورد توجه باغداران است. همچنین مقاومت سرمایی خوبی دارد. باردهی نهال آلبرتا از سال سوم آغاز می‌شود. عمر اقتصادی نهال‌های هلو چندان زیاد نیست. نهال آلبرتا نیز بین 15 تا 20 سال میوه‌دهی خوبی دارد و پس از آن نمی‌تواند کیفیت کافی را داشته باشد. این رقم در هر هکتار بین 60 تن میوه می‌دهد که بستگی به سن درخت و شرایط رشد آن دارد.

نهال هلو آلبرتا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خواستگاه بومی :

نهال هلو البرتا بومی کشور امریکا می باشد که گاهی اوقات به آن نهال هلو آمریکایی نیز گفته می شود که یکی از ارقام تجاری و پر بار هلو محسوب می شود. اما به تازگی ایران هم شروع به کاشت نهال هلو آلبرتا بسیاری کرده است. اگر قصد خرید نهال هلو آلبرتا را دارید میتوانید با تیم پالیز نهال تماس بگیرید.

پایه اصلی نهال  :

این میوه با توجه به رنگش شباهت زیادی به هلو زعفرانی دارد ولی با این حال این دو میوه تفاوت های دیگری نیز دارد. که می توان گفت هلو آلبرتا کیفیت و ماندگاری و یکنواختی بیشتری نسبت به هلو ی زعفرانی دارد و هلوی زعفرانی معمولا درشت تر از هلوی آلبرتا می باشد.

ولی خوب است که بدانیم که پایه دخت هلو آلبرتا ، شفتالو بذری است که در بعضی منلع به آن پیوندک هم می گویند. اگر قصد خرید نهال هلو آلبرتا را دارید میتوانید با تیم پالیز نهال تماس بگیرید.

ویژگی نهال  :

محبوب بودن آن به دلیل درشت ، زیبای و ینواخت  به رنگ زرد مایل به قرمز می باشد  وچون زودرس است توسط بسیاری از باغداران انجام می شود.

این محصول به دلیل بافت خوبش بیشتر برای کمپوست استفاده می شود که علاوه بر باغداران کارخانه های کمپوست سازی نیز توجه ویژه ای نسبت به آن دارند. که هلو آلبرتا دارای سه نوع : 1. نهال هلو آلبرتا زودرس 2. نهال هلو آلبرتا دیررس 3. نهال هلو آلبرتا میان رس می باشد.که از لحاظ محصول وحتی نوع مصرف آن نیز کاملا با هم متفاوت اند.

ولی به طور کلی انواع مدل های هلو اکثرا از نظر ظاهری شبیه به هم هستند، ولی برای مثال می توان نهال هلو انجیری زود رس را گفت که شکل متفتی نسبت به این نوع موضوع دارد. اگر قصد خرید نهال هلو آلبرتا را دارید میتوانید با تیم پالیز نهال تماس بگیرید

میزان وزن هر میوه :

یکی از اصلی ترین عوامل در این میوه که می توان به افزایش وزن و میزان کیفیت آن نیز کمک کند علاوه بر ژنتیک نهال ، تامین نیازهای کود دهی و آبیاری آن که یکی از مهم ترین عوامل است خواهد داشت.

نهال هلو آلبرتا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

به دلیل مقاومت بالای درخت در مقابل سرما در سومین سال بعد از کاشتن پربارتر و به سن بلوغ اصلی خود می رسد. در مجموع هلو البرتا عملکرد حدود 10 تا 40 تنی در هکتار خواهند داشت. در بهترین حالت آن چیزی حدود 60 تن محصول در یک هکتار می تواند داشته باشد و باغدار را به سود بسیار خوبی برساند.

اگر قصد خرید نهال هلو آلبرتا را دارید میتوانید با تیم پالیز نهال تماس بگیرید.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نهال هلو آلبرتا زودرس برای بیدار شدن از خواب زمستانی نیاز به  400 الی 900 ساعت سرمای زیر 7- درجه دارد تا بتواند شکوفه دهد . فاصله مناسب کاشت نها هلو آلبرتا 3 در 4 متر در زمین های به صورت  غیر شیبدار و مسطح گذاشته می شود.

 

فاصله مناسب برای کاشت :

یکی از نکات مهم برای کاشت نهال هلو آلبرتا در نوع زودرس این است که در مناطق معتدل و کوهستانی و نیمه سردسیر مناسب است و کاشت می شود که این نهال تحمل دمای آن برابر :  بیست و پنج تا سی درجه زیر صفر است .

اگر زمین مورد نظرمان برای کاشت نهال های هلو آلبرتا غیر مسطح و شیبدار و باد خیز باشد برای آن باید نهال ها را به صورت مربعی و در فاصله 3 در 3 متر بکاریم. اگر قصد خرید نهال هلو آلبرتا را دارید میتوانید با تیم پالیز نهال تماس بگیرید.

و باید دقت داشته باشیم که به دلیل این که شاخ و برگ های درختان برای یکدیگر مزاحمت ایجاد نکنند باد این فاصله ها را رعایت کنیم تا برداشت محصول مان به سهولت انجام گیرد. و همچنین با رعیت کردن این مسائل همه ی درختان نیز میتوانند نور خورشید و مواد آلی خاک را به طور یکسان و مناسب دریافت کنند.

شروع باردهی محصول  :

هلو البرتا معمولا از سال دوم کاشت شروع به محصول دهی خواهد کرد اما نهال زودرس هلو البرتا از سال دوم شروع به باردهی می کند .

زمان برداشت هلو آلبرتا زودرس حدودا اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد است که باید به این نکته نوجه داشت که تا زمان باردهی اقتصادی این نهال هلو عوامل بسیاری را باید رعایت کرد از جمله منطفه کاشت ، آبیاری منظم ، کود دهی مناسب و هرس درختان بستگی دارد تا محصول مطلوبی داشته باشیم . که البته میزان باردهی سالیانه درخت هلو آلبرتا زودرس 60 تن در هکتار می باشد.

اگر قصد خرید نهال هلو آلبرتا را دارید میتوانید با تیم پالیز نهال تماس بگیرید.

نهال هلو آلبرتا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

عمر مفید نهال :

صادرات به کشور های دیگر صورت میگیرد زیرا قالب میوه نیمه درشت و مقاوم بوده در برابرحمل و نقل هاست به همین خاطر بهترین میوه برای صادرات بشمار می رود. و یکی دیگر از ویژگی های آن می توان گفت  هسته ی آن از میوه به راحتی جدا می شود.

دراواسط مرداد به بازار عرضه می گردد. هر درختی می تواند تا 200 کیلو محصول تولید بکند و این روند هم می تواند تا 40 سال عمر کند. ولی عمر اقتصادی آن چیزی بین 15 تا 20 می باشد ولی این دسته از نهال ها از عمر اقتصادی و مفید طولانی برخوردار نیستند و بعدها با مشکل مواجه می شویم.

اگر قصد خرید نهال هلو آلبرتا را دارید میتوانید با تیم پالیز نهال تماس بگیرید.

ارتفاع درخت در طول عمر

نسبتا درخت هلو آلبرتا زودرس آن ذسته از درختان قد کوتاه است که ارتفاع آن تقریبا حدود 3 متر می باشد ولی مزیت خوبی که ارتفاع کم درخت هلو البرتا دارد ای است که برداشت محصول راحت تر انجام می شود. و قدرت برداشت این نهال البرتا نیز متوسط ارزیابی شده است.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

درخت هلو البرتا و شلیل و شفتالو و … رشد خوب و مطلوبی می کنند اگر تا ارتفاع 2000 متر از سطح دریا کاشته شوند . اگر قصد خرید نهال هلو آلبرتا را دارید میتوانید با تیم پالیز نهال تماس بگیرید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

میوه نسبتا گرد و جذاب است. و به بیماری لب شتری حساسیت ویژه ای دارد و برای مقابله با این بیماری فصلی بعد از اتمام شدن شکوفه ها هر سال درخت را سم گاپینا می زنند .

نهال هلو آلبرتا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

این رقم نیازی به گرده افشان ندارد.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

طرز آبیاری آن به این صورت است که 10 الی 15 روز برای هر درختی حدود 30 لیتر آب مصرف می شود که این کار 120 روز زمان می برد تا شکوفه گل بدهد و بعد آن را بچینند چون این میوه پرز زیادی دارد به همین خاطر می توانیم به مدت 2 ماه در سردخانه از آن نگه داری کرد.

زمان شکوفایی درخت :

هلو آلبرتا میوه ای دیرگل است و شکوفه ها در أواخر فروردین ظاهر می شوند.

نتیجه گیری

اگر تصمیم به خرید نهال هلو آلبرتا گرفته اید پالیز نهال با تولید و فروش بهترین نهال هلو آلبرتا با کیفیت آماده همکاری با است. خوشه نهال با بهترین متخصصان و شناسنامه معتبر نهال ها امروزه از رقبا در خیلی از زمینه ها جلو زده و همواره در حال پیش روی است.

اگر میخواهید نهال  هلو انجیری پلنگی را با بهترین قیمت و کیفیت و مناسب ترین شرایط خریداری کنید با شماره های  09141832393 و  09144501003 تماس حاصل نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو آلبرتا: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال