%45

نهال هلو کاظمی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل] 

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : 3 تا 5 سال بعد از کاشت
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 3*3 متر
  •  میزان باردهی: ۶۰ تن در هکتار
  • ارتفاع از سطح دریا: تا ۲۰۰۰ متر
  • پایه نهال : شفتالو
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : هفته ای یک بار
  • حداکثر ارتفاع درخت :  ۳.۵ الی ۴.۵ متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات نهال هلو کاظمی

برای بالا بردن بازده این نهال، بهتر است هرس سالانه آن را فراموش نکنید. از طرفی مقاومت این درخت در مقابل آفات و بیماری‌ها خوب است؛ اما بیماری‌هایی مثل شپشک زردآلو می‌تواند این نهال را آلوده کند.

خواستگاه بومی :

در کشور عزیزمان ایران، گلخانه‌ها و نهالستان های هوشمند با چیدمان های منظمی خودنمایی می‌کنند. نهال هلو کاظمی نیز برای اولین بار در ایران تولید شد. در این نهالستان ها سمپاش اتوماتیک به طور یکنواخت برای پاشیدن آب روی نهال ها حرکت می کند. از کاشت تا جوانه زدن نهال ها، بهبودی و پیوند زدن، تمام عملیات مانند یک خط مونتاژ کارخانه صورت می پذیرد.

پایه اصلی نهال  :

پایه اصلی نهال هلو کاظمی شفتالو می باشد.

هلو کاظمی

 ویژگی نهال  :

نهال هلو کاظمی نهالی مقاوم با برگ های باریک و نوک تیز است. این نهال خودبارور است و برای کاشت آن نیازی به رقم گرده افشان ندارید. به دلیل ارتفاع و رشد مناسب هر ساله هرس باید انجام بگیرد. از نظر ابتلا به بیماری ها نیز مقاوم است اما سمپاشی سالیانه نباید فراموش شود.

هر چند با مراقبت‌های صحیح و اصولی، می‌توان از بروز بیماری جلوگیری نمود. همچنین، برای جلوگیری از پیچ خوردگی برگ‌ها، باید در طول پاییز تا بهار آنها را با چیزی بپوشانید؛ و از کودهای مناسب بهره گیرید.

 

فاصله مناسب برای کاشت :

فاصله کاشت به فاصله بین نهال ها از یکدیگر در زمان کاشت می گویند. این فضا با توجه به اینکه گیاه برای ریشه هایش در زیر زمین یا در بالای زمین به چه مقدار فضای نیاز دارد تعیین می شود. فاصله بوته ها از یکدیگر متفاوت است .

علاوه بر این، گیاهان به فضایی برای جذب آب و مواد مغذی بدون رقابت با سایر گیاهان مجاور نیاز دارند. برای داشتن پرمحصول ترین نهال هلو کاظمی، به فاصله ها دقت کنید. فاصله استاندارد برای کاشت نهال هلو حاج کاظمی، حدود 3*3 یا متر در نظر گرفته شده.

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع نهال هلو کاظمی در طول عمر  ۳.۵ الی ۴.۵ متر می باشد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نیاز سرمایی نهال هلو کاظمی ۷۰۰ تا ۹۰۰ ساعت دمای زیر ۷ درجه سانتی‌گراد است.

عمر مفید نهال :

با کوددهی می توانید عمر اقتصادی درخت هلو کاظمی را افزایش دهید. بهتر است ابتدا قبل و بعد از کود دادن، کمی آبیاری کنید تا به درختان میوه آسیب نرسد. همچنین هرس درختان بسیار مهم است.

اگر روش‌های هرس سنتی را ترجیح می‌دهید، در زمانی که درختان خواب هستند (معمولاً پاییز و زمستان) هرس کنید. این روش در درجه اول برای کسانی استفاده می شود که میوه های زیادی را برای کنسرو کردن یا اهداف دیگر می خواهند و به ارتفاع درختان اهمیتی نمی دهند.  نهال هلو کاظمی قادر است حدود ۱۰ سال محصول با کیفیت و مرغوب در اختیار کشاورزان قرار بدهد. البته طول عمر اقتصادی نهال با نحوه مراقبت و شرایط محیطی، ارتباط بسزایی دارد.

میزان وزن هر میوه :

نهال هلو کاظمی مرغوبیت و کیفیت ویژه ای دارد. میوه‌های حاصل از درخت هلو حاج کاظمی متوسط و درشت هستند؛ لذا بازار خرید و فروش آن همواره گرم میباشد.

نهال هلو کاظمی-برتر نهال

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

هرچه ارتفاع باغ شما از سطح دریا بیشتر باشد، فشار هوا کمتر می شود. فشار هوا از طرق مختلف بر رشد گیاه تأثیر می گذارد. فشار هوای کمتر دی اکسید کربن کمتری دارد که گیاهان برای رشد به آن نیاز دارند و همچنین به معنی سرعت کمتر تعرق است. بدون شک این سرعت فتوسنتز و رشد گیاهان را کاهش می دهد.  بنابراین هنگام خرید نهال هلو کاظمی به ارتفاع آن از سطح دریا دقت کنید.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

نهال هلو کاظمی نسبت به بیماری ها وآفات مقاومت زیادی ندارد. این درخت هر ساله باید کوددهی و سمپاشی شود تا به بیماری هایی نظیر شپشک زردآلو و … مبتلا نشود.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

نهال هلو کاظمی  در هر اصله درخت 60 تن در هکتار هلو تولید می‌کند.

شروع باردهی محصول  :

درخت هلو کاظمی  متوسط ​​حدود 2 سال پس از کاشت میوه‌های آماده برای برداشت تولید می‌کند. در اکثر مناطق این درختان از اوایل تابستان برداشت می شوند. همانطور که در همه درختان میوه اتفاق می افتد، دانستن زمان دقیق برداشت نیاز به سالها تجربه و تلاش مداوم “آزمایش و خطا” دارد. از طرف دیگر، پرورش دهندگان می توانند به طور مرتب سطح قند میوه ها را برای تعیین زمان برداشت بهینه بررسی کنند. به عنوان یک قاعده کلی، ما نباید اجازه دهیم هلو به طور کامل روی درخت برسد، زیرا ممکن است کیفیت میوه بدتر شود .

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

نهال هلو کاظمی یکی دیگر از گونه های خودبارور است که برای تولید میوه نیازی به گرده افشان ندارد.

نحوه و مدت آبیاری درخت :

درختان هلو کاظمی تازه کاشته شده معمولاً باید هفته ای یک بار در طول فصل رشد (بهار – پاییز) آبیاری شوند. آنها ممکن است در دوره های بسیار گرم یا اگر در ماه های تابستان کاشته شوند به آبیاری مکرر نیاز داشته باشند. درختانی که در گلدان رشد می کنند به آبیاری مکرر نیاز دارند. اگر از سیستم قطره‌ای استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که آب کل ناحیه ریشه را می‌پوشاند. این معمولاً مستلزم قرار دادن 2 یا 3 قطره چکان در اطراف درخت یا استفاده از قطره چکان است. آبیاری در ماه های زمستان، زمانی که درخت خوابیده است، تنها زمانی مورد نیاز است که دوره های طولانی بدون بارندگی وجود داشته باشد. با افزایش سن و استقرار درختان میوه، آبیاری کمتر مورد نیاز است، تقریباً هر 10 تا 14 روز. با این حال، ممکن است نیاز به آبیاری اضافی در طول روزهای گرم تابستان یا امواج گرمای ناگهانی باشد.

در سه ماه تابستان میباست هفته ای یک بار این نهال آبیاری شود. لازم به ذکر است که در روز های بسیار گرم میبایست مقدار آبیاری بیشتر شود.

نهال هلو کاظمی- برتر نهال

زمان شکوفایی درخت :

نهال هلو کاظمی نیمه دوم اردیبهشت ماه شکوفا می شود. اگر قصد خرید نهال هلو کاظمی را دارید میتوانید با تیم ما تماس بگیرید. علاوه بر آن میتوانید از مشاوره رایگان نهالستان پالیز جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید نهال هلو کاظمی بهره مند شوید.

نتیجه گیری:

اگر قصد خرید نهال هلو حاج کاظمی را داشتید، بایستی به کیفیت و مرغوبیت نهال توجه ویژه‌ای کنید. قیمت این نهال مناسب بوده و انتخابی ایده‌آلی برای شروع سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی است. فروشگاه‌ها و نهالستان‌های متعددی در سطح کشور اقدام به فروش درخت هلو حاج کاظمی کرده اند؛ اما بهتر است این نهال را از فروشگاه‌های معتبر بخرید.

مجموعه نهالستان پالیز نهال با مدیریت مستقیم مهندس سعید قاسمی، آماده ارائه انواع اقسام نهال‌های میوه، از جمله نهال هلو حاج کاظمی میباشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات کاملتر و دریافت مشاوره خصوصی رایگان، با روابط عمومی پالیز نهال در تماس باشید.

پالیز نهال میتواند همه آنچیزی که از یک نهال انتظار دارید را براورده کند.

هر چند با مراقبت‌های صحیح و اصولی، می‌توان از بروز بیماری جلوگیری نمود. همچنین، برای جلوگیری از پیچ خوردگی برگ‌ها، باید در طول پاییز تا بهار آنها را با چیزی بپوشانید؛ و از کودهای مناسب بهره گیرید.

اگر میخواهید نهال  هلو انجیری پلنگی را با بهترین قیمت و کیفیت و مناسب ترین شرایط خریداری کنید با شماره های  09141832393 و  09144501003 تماس حاصل نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال هلو کاظمی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل] ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال