%2

نهال بلوبری کراپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

245,000 تومان

  • خواستگاه : آمریکایی
  • شروع باردهی : دومین سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 2*2
  • میزان باردهی در هکتار : 7 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 1800 تا 3000
  • پایه نهال : بذر
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 2.5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

نهال بلوبری کراپ یکی از ارقام نهال بلوبری است، این رقم نهال بلوبری رشد چشم گیری داشته و هر ساله از همان سال‏های اول کاشت شروع به باردهی خواهد کرد و به همین علت یک گونه کامله تجاری و مفید شناخته شده است، نهال باوبری کراب دارای گل‏هایی زنگوله‏ای شکل در رنگ‏های متفاوت همچون صورتی کم رنگ، سفید، قرمز و در برخی موارد به رنگ سبز دیده می‏شود، میوه‏های نهال بلوبری کراپ خوشه‏ای شکل بوده و به رنگ آبی کم رنگ و پر رنگ به چشم می‏خورد.

نهال بلوبری کراپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاستگاه اصلی نهال

خاستگاه اولیه و ابتدایی این نهال بلوبری کشور آمریکا بوده آن هم تنها ایالاتی که دارای آب و هوای سردسیری هستند، البته امروزه در چند سال اخیر برخی از شهرهای کشور عزیزمان ایران مشغول کاشت و پرورش نهال بلوبری کراپ و این نهال بلوبری بیشتر در شهرهای شمالی ایران در تعداد بسیار بالا کاشته شده و باغدار زیادی مشغول خرید نهال بلوبری کراپ هستند زیرا این میوه بسیار خوشمزه و خوش طعم بوده و دارای طرفدارهای بسیاری نیز است.

پایه اصلی نهال

بهترین پایه برای کاشت نهال بلوبری کراپ کاشت به روش بذری است که اگر نکات مهم در رابطه با آن به خوبی رعایت شود باعث رشد و عملکرد هر چه بهتر نهال شما خواهد شد و این موضوع کاملا مشخص است که هر چه شما در تولید این میوه خوشمزه تابستانه کارایی و عملکرد بالا داشته باشید باعث افزایش فروش نهال بلوبری کراپ خواهید شد که این موضوع بر روی قیمت نهال بلوبری کراپ چندان بی تاثیر نخواهد بود پس گداشتن نهایت تلاش برای پرورش این نهال سود بیشتر را در پیش خواهد داشت.

ویژگی نهال

از جمله مهم‏ترین ویژگی‏های این گونه نهال بلوبری مقاومت بالا در برابر سرما هوا است که باعث شده این نهال بلوبری در نواحی سردسیر بتواند به خوبی رشد کند و در میزان بسیار بالا مشغول محصول دهی باشد و از دیگر ویژگی‏های نهال بلوبری کراپ رشد آن در خاک‏های کاملا اسیدی است، میوه‏های این نهال دارای طعم بسیار خوب و خوشمزه‏ای هستند و علاوه بر مصرف تازه خوری در بسیاری از مرباجات و غذاها قابل مصرف هستند.

آب و هوای مناسب برای کاشت

همان طور که گفته شد آب و هوای مناسب برای کاشت نهال بلوبری کراپ آب و هوای سردسیری است و این گونه نهال بلوبری اصلا در نقاط گرمسیری به ویژه شهرهای گرمسیری جنوب کشور قابل کاشت و پرورش نخواهد بود، نهال بلوبری کراپ اکثرا در شهرهای شمالی ایران کاشته و پرورش یافته چرا که این شهرها هم دارای آب و هوای مناسب و هم دارای خاک مناسب و حاصلخیز جهت کاشت نهال بلوبری کراپ هستند یعنی به طور کلی شرایط برای کاشت نهال بلوبری کراپ در این نقاط کاملا فراهم است.

فاصله مناسب برای کاشت

رعایت فاصله مناسب جهت کاشت نهال بلوبری کراپ بسیار مهم است چرا که این رقم نهال بلوبری در دوره کاشت خود نیاز بسیار شدیدی به نور خورشید دارد و میزان نور و گرما روزانه به مقدار تایین شده و مورد نیاز نهال بلوبری باید تامیین گردد تا نهال بتواند رشد کند وگرنه رشد آن متوقف شده و اصلا نتیجه خوبی برای باغداران و کشاورزان نخواهد داشت و حتی می‏تواند ضرر بسیار بزرگی را به باغ و سرمایه آن‏ها وارد کند، با این حال فاصله استاندارد ۲ متر مناسب خواهد بود.

نهال بلوبری کراپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاک مناسب کاشت

بهترین خاک برای کاشت نهال بلوبری کراپ خاک‏های اسیدی دارای اسیدیته بین 4 تا 5 هستند و این میزان اسیدی بودن خاک باید هر 2 سال یک  بار مورد آزمایش و بررسی قرار گیرد و نیاید کم‏تر از 4 یا بیشتر از 5 برسد و اگر خاک نهال بلوبری شما به این حال افتاد باید اقداماتی انجام داده تا شرایط خاک نرمال گردد مثلا در صورت پایین بودن اسیدیته خاک زیر 4 باید آن را غنی از مواد مغذی کرده یا به آن آهک اضافه نمایید.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

به علت مقاومت بالای این رقم نهال بلوبری می‏توان در فصل سرما کاشته شود و این اطمینان به شما داده خواهد شد که نهال شما آسیبی نخواهد دید فقط قیل از کاشت باید بذر شما در حدود 24 ساعت در درون یخچال خیس بخورد و بعد کاشته شود و بعد از جوانه زدن و رشد نیز باید روزانه نهال شما حدود 6 الی 7 ساعت نور دریافت کند تا بتواند به خوبی رشد کند، در صورت رعایت تمامی این اصول توانسته به میوه خوب و درجه یک دست پیدا کنید و حتی آن را به سایر کشورها صادر نمایید.

کود مناسب برای نهال

علاوه بر اسیدی بودن خاک نهال بلوبری کراپ خاک آن نیاز به یک سری کود و مواد مغذی دارد و بهترین کار تامین این موضوع است که می‏تواند نتیجه خوبی را برای شما رقم بزند، همچنین برای به دست آوردن اطلاعات کافی جهت به دست آوردن انواع کود مناسب برای نهال بلوبری کراپ می‏توانید به سایت نهالستان‏های معتبر و با سابقه همچون نهالستان برتر نهال مراجه کنید و از مشاوران و کارشناسان محموعه ما به صورت کاملا رایگان راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال بلوبری کراپ از جمله نهال‏های پایه کوتاه بوده و در ابتدای کاشت ارتفاع این نهال بلوبری در حدود 1 متر و نیم سانت بوده و بعد از رد کردن سن بلوغ رشد ارتفاع آن بیشتر شده و به 4 متر هم خواهد رسید اما به طور کلی ارتفاع این نهال بلوبری با توجه به باردهی و بازده بسیار بالا کاملا مناسب بوده و از همه مهم‏تر برداشت محصول هم آسان خواهد بود که از نظر سوددهی و هر موردی به نفع باغدار خواهد بود.

نهال بلوبری کراپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

هرس درخت

هرس نهال بلوبری کراپ معمولا هر ساله و در فصل زمستان صورت گرفته و از جمله اقدامات ضروری برای این نهال بلوبری خواهد بود البته ممکن است سال اول نهال نیاز به هرس نداشته باشد ولی از زمستان سال بعد حتما نیازمند هرس کردن و حذف شاخه‏های اضافی و حتی خراب است، یک نکته وجود دارد که باعث مقاومت و رشد بیشتر نهال بلوبری شما خواهد شد و آن هرس شکوفه‏های نهال در سال اول کاشت است و باعث بازده بیشتر و جوانه زنی بیشتر نهال بلوبری شما خواهد شد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

نهال بلوبری کراپ مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما از خود نشان داده و در تمامی مناطق به جز مناطق گرمسیری این نهال بلوبری توانایی تحمل سرما در حدود 500 ساعت در دمای منفی 7 درجه سانتی گراد را خواهد داشت، پس بهتر است باغداران در مناطق کاشت نهال بلوبری کراپ این میزان نیاز سرمایی نهال را فراهم کنند.

عمر مفید نهال

یکی از دلایل دیگر تجاری بودن و پر طرفدار بودن نهال بلوبری کراپ عمر مفید و اقتصادی این نهال بلوبری است، دیده شده نهال بلوبری کراپ 50 سال رشد کرده و حتی با مراقبت بیشتر می‏تواند بیشتر عمر کند و محصولاتی فراوان را تولید نماید و این‏ها همگی دلایلی هستند که باعث بیشتر شدن فروش نهال بلوبری کراپ شده است.

سن حیات نهال

مقدار سن حیات هر نهالی باعث افزایش و کاهش تولید آن نیز خواهد شد و این موضوع می‏تواند بر روی قیمت نهال بلوبری کراپ تاثیر بگذارد، نهال بلوبری کراپ هم به دلیل داشتن عمر طولانی مورد توجه و استقبال بسیاری از باغداران قرار گرفته و هر ساله تعداد بسیاری از باغداران و کشاورزان اقدام به خرید نهال بلوبری کراپ خواهند کرد.

نهال بلوبری کراپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

میزان وزن هر میوه

نهال بلوبری کراپ بسیار پر بازده و پربار بوده و میوه‏های این نهال به صورت خوشه‏ای در کنار هم قرار گرفته می‏باشند و تعداد بسیاری از میوه‏های نهال بلوبری وزن سنگینی را تشکیل داده و به دلیل داشتن طعم بسیار مناسب و خوشمزه دارای فروش بالایی است و این میوه آبی رنگ و پرطرفدار علاوه بر مصرف تازه خوری در مرباجات و بسیار از دسرها قابل مصرف است.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

کاشت نهال بلوبری کراپ در ارتفاع مناسب از سطح دریا برای این نهال از ضرورت بالایی برخوردار است چرا که اگر در ارتفاع مناسب از سطح دریا کاشته نشود نهال بلوبری شما نتوانسته به اندازه کافی نورخورشید را دریافت کند و اگر این نهال بلوبری مقدار 7 ساعت نور در روز را دریافت نکند نمی‏تواند به خوبی عمل کند و رشدش متوقف خواهد شد و این به ضرر باغداران تمام خواهد شد و از این مسئله ضرر زیادی را هم متحمل خواهد شد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

مراقبت و نگهداری از نهال بلوبری کراپ در برابر آفات و بیماری‏ها به دلیل تجاری بودن و پر بار بودن از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است، همچنین توصیه می‏شود برای خریداری نهال‏های خود به مراکز معتبری مثل نهالستان برتر نهال مراجعه کرده و نهال‏های بدون آفات و بیماری را انتخاب و خریداری کنید.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

همان طور که گفته شد نهال بلوبری کراپ یکی از ارقام تجاری نهال بلوبری بوده و معمولا جوانه زنی و باردهی را از همان سال‏های ابتدایی کاشت خود آغاز کرده و در سال‏های بعدی میزان باردهی خود را هم افزایش خواهد داد به طوری که گفته شده نهال بلوبری کراپ قادر به تولید 6 الی 7 تن محصول در هکتار خواهد بود که رقم بسیار مناسب و پر سودی برای هر باغداری است.

شروع باردهی محصول

شروع باردهی نهال بلوبری کراپ معمولا از همان سال اول کاشت نهال بوده اما بیشترین میزان باردهی و عملکرد را نهال بلوبری کراپ از سال دوم پس از کاشت خود دارد، شروع باردهی این گونه نهال بلوبری در فصل تابستان بوده و در دسته میوه‏های خوشمزه تابستانی وجود دارد که به شرط مراقبت و نگهداری ویژه از نهال می‏توان محصولات درجه یک را تولید کرده و آن را به سایر کشورهای خارجی نیز صادر کنید و از این راه سود بالایی را به دست آورید.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

اضافه کردن رقم مناسب در هنگام کاشت نهال بلوبری باعث شده میوه‏های این نهال بزرگ‏تر و خوشمزه‏تر و خیلی مرغوب‏تر باشد و خود این موضوع باعث شده که میوه‏های تولیدی را بیشتر صادر کرده و سود بیشتری را هم به دست آورید پس هر باغدار با کمک گرفتن از کارشناسان مجموعه‏ای معتبر توانسته ارقام مناسب جهت گرده افشانی نهال بلوبری خود را انتخاب کرده و آن را در اختیار نهال بلوبری خود در هنگام کاشت قرار دهد و به همین صورت شاهد رشد بهتر و بیشتر نهال بلوبری خود باشد.

نهال بلوبری کراپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

مدت آبیاری

نهال بلوبری کراپ بسته به نوع وشرایط کاشت خود مقدار و میزان آبیاری‏اش متفاوت است، با توجه به این موضوع که نهال بلوبری کراپ غالبا در مناطق سردسیر کاشته شده و در این مناطق اکثرا بارنگی زیاد بوده پس نهال بلوبری کراپ در حدود 20 الی 25 روز یکبار نیاز به آبیاری خواهد داشت و مقدار آب مورد نیاز این نهال باید به خوبی و درستی تامین گردد و توجه داشته باشید هر چه آبیاری این نهال منظم‏تر و دقیق‏تر صورت بگیرد میوه‏های به دست آمده از آن مرغوب‏تر و با کیفیت‏تر خواهد بود.

روش صحیح آبیاری

برای آبیاری نهال بلوبری کراپ از سایر روش‏های آبیاری می‏توانید استفاده کنید ولی امروزه به دلیل وجود بحران آب بهتر است از روش‏های مناسب مثل روش آبیاری قطره‏ای استفاده کنید تا هم مقدار آب نهال بلوبری شما تامین گردد و هم در مصرف آب صرفه جویی شود.

زمان گلدهی درخت

این گونه تجاری نهال بلوبری از همان اولین فصل بهار پس از کاشت شروع به گلدهی خواهد کرد و این گلدهی و جوانه زنی خود را سال‏ها ادامه خواهد داد.

زمان برداشت

میوه‏های نهال بلوبری کراپ در فصل تابستان رسیده و قابل برداشت است و این میوه به دلیل خوشمزه بودن و پرخاصیت بودن دارای طرفدارهای بسیاری بوده و در مقدار بسیار بالا هر ساله برداشت شده و به فروش خواهد رسید.

خرید نهال

برای خرید نهال بلوبری کراپ می‏توانید به سایت نهالستان برتر نهال رفته و اطلاعات کافی را درباره این نهال و سایر نهال‏ها به دست آوردید و با این روش هم انتخاب نهال خوبی داشته و هم توانسته بهترین نهال‏ها را تهیه کنید و باغ‏های خود را به بهترین شکل ممکن احداث کنید.

قیمت نهال

قیمت نهال بلوبری کراپ درنهالستان برتر نهال پایین‏تر و طبق دستور سازمان جهاد کشاورزی خواهد بود و به هنگام خرید این نهال بلوبری مراجعه به معتبرترین مراکز فروش نهال بلوبری کراپ باعث کاهش ضرر و درصد خطای جهت احداث باغ و زمین‏های خود شده و همچنین به سود و درآمد مورد انتضار خودتان هم خواهید رسید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال بلوبری کراپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال