%37

نهال سیب قرمز فرانسوی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

38,000 تومان

  • خواستگاه : فرانسوی
  • شروع باردهی : دومین سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 70 تا 80 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 1300 تا 2200
  • پایه نهال : سیب بذری
  • گرده افشان : رد دلشیز
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

مشخصات و خصوصیات نهال سیب قرمز فرانسوی

نهال سیب قرمز فرانسوی میوه‌ای با رنگ قرمز براق، که خال‌های ریز سفید دارد. خوش بو بودن و خوش طعم بودن سیب قرمز فرانسوی، باعث افزایش تمایل مشتریان به خرید این نهال شده‌ است. نهال سیب قرمز فرانسوی در برخورد با آفات و بیماری‌های مختلفی که درخت سیب را تهدید می‌ کند؛ دارای استحکام مناسبی است. نقل و انتقال میوه نهال سیب قرمز فرانسوی، پیچیده نیست. از ویژگی دیگر نهال سیب فرانسوی، بازده منحصر به فرد این نهال است.

نهال سیب قرمز فرانسوی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاستگاه اصلی نهال سیب قرمز فرانسوی

سیب قرمز فرانسوی برخلاف نامش محصول بومی کشور آمریکا است. امکان کاشت این نهال در برخی از نقاط جهان وجود دارد. در کشور ایران نیز، باغداران با خرید نهال سیب قرمز فرانسوی، اقدام به کشت نهال و بهره برداری از میوه آن می‌کنند.

پایه اصلی نهال سیب قرمز فرانسوی

انتخاب پایه برای کاشت نهال سیب قرمز فرانسوی، به فضای باغ بستگی دارد. اگر نهال سیب زرد فرانسوی، بذری است، باید این نکته در نظر گرفته شود که، آیا باغ، ظرفیت ارتفاع درخت سیب را دارد یا خیر. آنچه که همواره برای انتخاب پایه های نهال مرسوم بوده، پایه‌های رویشی و بذری است؛ که هر باغدار بر اساس متغیرهای موردنظر خود، فضا و محیط باغ، تصمیم به کاشت نهال سیب فرانسوی بر پایه بذری و یا رویشی می گیرد.

ویژگی نهال سیب قرمز فرانسوی

نهال سیب قرمز فرانسوی، قابلیت کشت در خاک های مختلف را دارد. این نهال به نورخورشید، در اندازه ای مناسب نیاز داشته و باید در هنگام کاشت نهال سیب قرمز فرانسوی، موقعیت قرارگیری آن، طوری در نظر گرفته شود، که آفتاب به صورت مستقیم در برخی از ساعات روز به آن تابیده، تا درخت، نیاز نور خورشید را به طور کامل برطرف کند. اگر نور خورشید به مقدار نیاز بر نهال سیب قرمز فرانسوی نتابد، میوه این نهال کیفیت لازم را نخواهد داشت و از ارزش تجاری آن کم خواهد شد.

آب و هوای مناسب برای کاشت

آب و هوای سرد و تا حدودی معتدل کوهستانی، برای کاشت نهال سیب قرمز فرانسوی لازم است. اقلیمی که در آن علاوه بر تامین نیاز نور خورشید نهال سیب قرمز فرانسوی، دمای سرد داشته، تا نهال سیب بتواند از خواب زمستانی بیدار و فرآیند شکوفه دهی را آغاز نماید. در آب و هوایی که میزان گرما و رطوبت بالا است، نباید از نهال سیب قرمز فرانسوی انتظار بازدهی عالی داشت؛ زیرا دمای مذکور قادر به تامین نیاز سرمایی نهال سیب نیست.

فاصله مناسب برای کاشت

هر اندازه باغدار، نهال سیب قرمز فرانسوی را نزدیک بهم و به صورت فشرده نکارد؛ به رشد ریشه ها و قوی شدن درخت سیب کمک بزرگی کرده است. رعایت فاصله در کاشت نهال سیب فرانسوی، باعث بهرمندی کافی نهال ها از نور خورشید می شود. علاوه بر این هر کدام از نهال ها قادر به تامین غذایی خود، از طریق جذب مواد عالی درون خاک هستند. فاصله مرسومی که می توان بین هر نهال سیب قرمز فرانسوی قرار داد، ۴ متری بوده که فضای کافی ایجاد شود.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

اگر در هنگام کاشت نهال سیب قرمز فرانسوی، زمان کاشت در نظر گرفته نشود؛ امکان رشد نهال میسر نخواهد شد و اگر، با درصد پایین نهال رشد کرد، میوه دهی ممتازی نخواهد داشت و باغدار انتظار برداشت قابل توجه از این نهال را نداشته باشد؛ بنابراین بهتر است هنگامی که هوا سرد شده باشد و خاک نهال در حال خواب بوده، اقدام به کاشت نهال سیب قرمز فرانسوی کرد؛ که این مورد نیز بستگی به منطقه کاشت نهال دارد.

کود مناسب برای نهال

قبل از انتخاب یک کود مناسب برای نهال سیب قرمز فرانسوی، باید با زمان مناسب کودهی آشنا شد، زیرا اگر اقدام به کود دهی نهال سیب خارج از زمان اصلی آن کرد، نتایج غیر قابل جبران به وجود خواهد آمد. هنگامی که نهال سیب هنوز شروع به شکوفه زدن نکرده، بهترین وقت برای کود دادن است. کودی برای نهال سیب مناسب است که حاوی ترکیبات مختلف معدنی باشد، تا به باردهی و ثمردهی درخت سیب کمک کرده و محصول را چند برابر نماید.

ارتفاع درخت در طول عمر

هر چه ارتفاع نهال سیب قرمز فرانسوی، بیشتر باشد موقع چیدن میوه آن، افراد با سختی روبرو می شوند. هر چه رسیدگی به نهال بیشتر باشد، قطعا ارتفاع نهال نیز بیشتر خواهد شد. نهال سیب قرمز فرانسوی در طول عمر خود بیشتر از ۵ متر رشد خواهد کرد؛ البته ارتفاع بیان شده برای این نوع نهال، به صورت قطعی نیست و ممکن است، درون یک باغ، نهال هایی با پایه های کوتاه تر و بلند تر نیز وجود داشته باشد.

نهال سیب قرمز فرانسوی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

هرس درخت

اگر نهال سیب قرمز فرانسوی در طول سال هرس نشود، بر روی رشد درخت تاثیر منفی گذاشته، و مانع شکوفه دهی و گلد دهی درخت می شود. قبل از شروع به هرس شاخه های نهال سیب قرمز فرانسوی، باید اقدام به حذف علف های هرز کنار هر نهال کرد؛ زیرا این علف ها درصدی از مواد آلی خاک را گرفته و باعث کم شدن رطوبت خاک می شوند. پس از آن باید شروع به هرس شاخه های نهال سیب قرمز فرانسوی کرد. تا علاوه بر زدودن شاخه های اضافی، گل دهی درخت، فرآیند راحت تری را در پیش داشته باشد.

نیاز سرمایی برای خواب زمستانی

سرما از عوامل مهم، کاشت نهال سیب قرمز فرانسوی است. ‌قبل از خرید نهال سیب قرمز فرانسوی، ابتدا مطمعن شوید که شرایط آب و هوایی، می تواند سرمای مورد نیاز نهال سیب قرمز فرانسوی را تامین کند. البته این نوع از نهال سیب، نسبت به انواع دیگر، نیاز سرمایی کمتری دارد. به طور مثال حضور ۴۸ هزار دقیقه در سرما، برای این نهال کافی است.

عمر مفید نهال

تا زمانی که بتوان از محل فروش میوه نهال سیب قرمز فرانسوی کسب درآمد کرد؛ مدت زمان موجود عمر مفید نهال در نظر گرفته شود. نهال سیب قرمز فرانسوی به مدت ۲۵ الی ۳۰ سال قادر به محصول دهی با کیفت است؛ در این بازه زمانی بیشتر سیب های نهال سیب قرمز فرانسوی مرغوب بوده، و امکان صادرات آن به کشور های همسایه نیز وجود دارد.

سن حیات نهال

به طور تقریبی می توان سن کلی نهال سیب قرمز فرانسوی را، عددی نزدیک به ۵۰ سال دانست. در زمان فروش نهال سیب قرمز فرانسوی، مشاورین نهالستان، از سن تقریبی حیات سیب قرمز فرانسوی، باغداران را مطلع می کنند. در سال های پایانی، نهال قابیلیت باردهی نداشته و شکوفه ندارد؛ زیرا مدت زمان گل دهی آن به اتمام رسیده است.

میزان وزن هر میوه

میوه نهال سیب قرمز فرانسوی، درشت بوده، و همین مورد، باغدران را ترغیب به خرید نهال سیب قرمز فرانسوی می کند. هر چه سیب درشت تر باشد از نظر اقتصادی برای باغدار به صرفه تر خواهد بود. در زمان فروش نهال سیب قرمز فرانسوی، به متقاضیان، کیفیت و مرغوبیت نهال اطلاع داده می شود. محصول حاصل از نهال سیب قرمز فرانسوی به نسبت انواع مشابه، دارای پوستی نازک بوده که شیرینی منحصربه فردی هم دارد.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

ارتفاع ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ و اعداد بین آن ها از سطح دریا، برای انواع مختلف نهال سیب، یکسان است. اگر در زمان کاشت به ارتفاع از سطح دریا توجه نشود، نهال سیب قرمز فرانسوی از آب و هوایی مطلوب برخوردار نخواهد بود و علاوه بر گل دهی، شکوفه دهی و باردهی، در کل فرایند رشد شاخه ها، ساقه ها و ریشه ها نیز با مشکل روبرو خواهد شد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

به طور کلی نهال سیب قرمز فرانسوی، در مقابل بیماری های مختلف درخت سیب استقامت چشمگیری دارد؛ و هر آفت و حشره ای به راحتی نمی تواند به شاخ و برگ این درخت صدمه ای وارد کند و به میوه های خوشمزه آن حمله نماید. اما برای جلوگیری از ورود هر گونه آفت به درون نهال سیب، باید مراقبت های لازم صورت گیرد و متناسب با هر آفت، سم مناسب تهیه گردد. کودهای تقویتی می توانند خاک محل کاشت نهال سیب فرانسوی را، در برابر آفات و بیماری ها مقاوم کنند.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار تحت تاثیر عوامل گوناگونی است. اگر تمام شرایط لازم برای رشد و نمو نهال سیب قرمز فرانسوی مهیا باشد؛ می توان انتظار حجم بالایی میوه، از نهال سیب قرمز فرانسوی داشت. به طور معمول، اکر همه عناصر مورد نیاز نهال سیب قرمز فرانسوی موجود باشد، در هر هکتار می توان شاهد بیش از ۱۴۰ هزار کیلو سیب بود که رقمی چشمگیر برای باغداران محسوب می شود. ولی در صورت عدم وجود بسترکافی برای رشد نهال و سهل انگاری در مراقبت از نهال سیب قرمز فرانسوی، باغدار قادر به برداشت یک سوم از این مقدار هم نیست.

شروع باردهی محصول

برخی از انواع نهال سیب، در سال دوم امکان باردهی دارند و باغداران می توانند از طریق فروش آن به یک صرفه اقتصادی عالی برسند. اما در ارتباط با نهال سیب قرمز فرانسوی باید مطرح کرد که، این نهال بعد از گذراندن سال دوم و در اوایل سال سوم کاشت، امکان برداشت میوه از آن وجود دارد؛ زیرا در این مدت است که شروع به غنچه زدن و گل دادن می کند.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

انواع مختلف‌ نهال سیب برای محصول دادن، به گرده افشانی با مدل های دیگر نهال سیب نیاز دارند؛ چون هر کدام از نهال های سیب به خودی خود قادر به گرده افشانی نیستند. بنابراین برای آن که از عملکرد نهال سیب قرمز فرانسوی در جریان کاشت و محصول دهی اطمینان کسب کرد، باید چندین مدل نهال سیب، در کنار نهال سیب قرمز فرانسوی کاشت تا عمل گرده افشانی به درستی صورت گیرد. بهتر است، هنگام فروش نهال سیب قرمز فرانسوی، باغدران را از بهترین نوع رقم برای گرده افشانی نهال سیب قرمز فرانسوی و بهترین قیمت نهال سیب قرمز فرانسوی آگاه کرد.

مدت آبیاری

درختان سردسیری به آبیاری زیاد نیاز ندارند؛ از آن جایی که نهال سیب قرمز فرانسوی نیز در زمره درختان سردسیری قرار دارد؛ فقط در روزهای گرم تابستان، به آبیاری نیاز است. آبیاری در تابستان هم نباید هر روز انجام گیرد بلکه در ماه سه مرتبه آبیاری برای نهال سیب قرمز فرانسوی کفایت می کند. در زمستان نیز بارش های باران برای آب دهی سیب قرمز فرانسوی کافی است.

روش صحیح آبیاری

روش های آبیاری متنوع هستند و بر اساس کشاورزی مدرن و ورود تکنولوژی به این عرصه روش های مدرنی جهت آبیاری ابداع شده است؛ اما بر اساس مزایای بیشمار روش آبیاری قطره ای بر دیگر شیوه ها، برای آبیاری نهال سیب قرمز فرانسوی، آبیاری قطره ای مناسب ترین شیوه هست. در این نوع آبیاری علاوه بر رساندن مقدار آب لازم به نهال سیب قرمز فرانسوی،  به ذخیره سازی آب در شرایط کم آبی کمک خواهد کرد.

زمان گلدهی درخت

شروع گل دهی نهال سیب قرمز فرانسوی، اواخر سال جاری تا اوایل سال جدید است. نهال سیب قرمز فرانسوی زود گل نخواهد داد و برای مشاهده گل دهی نهال سیب قرمز فرانسوی، باید اندکی صبر کرد.

زمان برداشت

از آغاز مهرماه، باغ آماده برداشت محصول، از نهال سیب قرمز فرانسوی است. در ماه مهر، باغداران، نتیجه تمام مراقبت های خود، از نهال سیب قرمز فرانسوی را خواهند دید.

نهال سیب قرمز فرانسوی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خرید نهال سیب قرمز  فرانسوی

افرادی که تمایل به خرید نهال سیب قرمز فرانسوی را دارند می توانند به دو شیوه از نهالستان معتبر، هر تعداد نهال سیب قرمز فرانسوی را که بخواهند تهیه نمایند. نهالستان آماده فروش نهال سیب قرمز فرانسوی به تمام نقاط کشور، به صورت حضوری و غیر حضوری است. احساس مسوولیت در زمان فروش نهال سیب فرانسوی و تعهد به مشتری همواره جزء رسالت کاری نهالستان های دارای مجوز است. بنابراین توصیه می شود در زمان خرید، به اعتبار نهالستان توجه شود؛ تا با مشکلات پس از خرید روبرو نشوید.

قیمت نهال سیب قرمز فرانسوی

نهالستان ها به صورت اینترنتی نیز در حال معرفی نهال سیب قرمز فرانسوی هستند. بنابراین کارشناسان فروش هر مرکز در ساعت مختلف روز آماده پاسخگویی به مشتریان نهال سیب قرمز فرانسوی هستند. افرادی که تمایل دارند از جزئیات قیمت نهال سیب قرمز فرانسوی مطلع گردند، از طریق تماس با کارشناسان فروش می توانند از قیمت نهال سیب قرمز فرانسوی با خبر شوند؛ و به تصمیم گیری درباره خرید یا عدم خرید این نهال سیب بپردازند. قیمت هر نهال در برخی اوقات تحت تاثیر اندازه و سن نهال است به این صورت که قیمت نهال های یک ساله سیب قرمز فرانسوی، با نهال های دو ساله متفاوت است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال سیب قرمز فرانسوی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال