%45

نهال هلو کاردی پیش رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : ایران
  • شروع باردهی : انتهای فصل بهار
  • زمان گلدهی : دیر گل
  • فاصله کاشت نهال : 3*3
  • میزان باردهی در هکتار : 90 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 600 تا 2900 متری
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 7 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 الی 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات هلو کاردی پیش رس

هلو کاردی پیش رس از نوع رقم مستقل می باشد و نیازی به رقم گرده افشان ندارد. میوه هلو کاردی پیش رس در انتهای فصل بهار و همزمان با شروع فصل تابستان آماده می شوند. در هنگام خرید نهال هلو کاردی پیش رس شما باید انتظار میوه هایی با روکش مخملی شرابی که طعم و مزه دلنشینی را دارند داشته باشید. نهال هلو کاردی پیش رس پس از رسیدن به سن بلوغ می‌تواند بین 6 تا 10 سال به بالاترین باردهی خود بپردازد.

 

خواستگاه بومی :

چین و ایران زادگاه اکثر ارقام نهال هلو می‌باشند. نهال هلو کاردی پیش رس یک نهال با اصلت ایرانی می ‌باشد که بدلیل طعم و ظاهر ویژه‌ ای که دارد امروزعه در اکثر مناطق آسیا و اروپا شروع به تولید این محصول کرده‌اند.

نهال هلو کاردی پیش رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

پایه اصلی نهال  :

پایه‌ های الوچه و شفتالو جزو پایه‌های قابل استفاده برای نهال هلو کاردی پیش می ‌باشند.

ویژگی نهال  :

نهال هلو کاردی پیش هم برای مناطق با دمای پایین یا سردسیری و هم مناطق با دمای پایین قابلیت کشت دارد. فروش نهال هلو کاردی پیش  رس از آن جهت در مناطق سرد مناسب است چون زودرس می‌ باشد و در برابر سرما زدگی مقاومت دارد. البته که این میوه به دلیل کیفیت بالا و مزه‌ خوش طعمی که دارد در مناطق گرم هم طرفداران خود را دارد.

فاصله مناسب برای کاشت :

از مهمترین المانهای باردهی خوب یک درخت می‌توان به نوع کاشت نهال اشاره کرد. آماده سازی بستر خاک برای کاشت نهال هلو کاردی پیش رس از جمله شخم زدن خاک، کودهی مناسب و ایجاد چاله‌هایی با فاصله 3در 3 متر مربع موجب می‌شود که این نهال بستر لازم برای باردهی را داشته باشد. البته شایان ذکر است که این فواصل برای زمین‌های مسطح می‌باشد و در زمینهای شیبدار این فواصل می‌تواند اصلاح شود که در بعضی مواقع با توجه به طرح توجیهی و نقشه زمین این فاصله افزایش پیدا می ‌کند.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال هلو کاردی پیش رس با توجه به نوع رسیدگی و مراقبت تا ارتفاع 9 متر قابلیت رشد دارد ولی در شرایط معمول ارتفاع بالای 4 متر را می توان انتظار داشت.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نهال هلو کاردی پیش رس همانند باقی ارقام نیازمند طی کردن یک دوره‌ سرمایی چهار تا هفت هفته‌ای در دمای 8- درجه سیلسیوس است. در این دما سطح قند درخت بالا می رود. این قندها در فاصله زمانی بین جوانه زدن و گلدهی درخت مصرف شده و کمک می کند که نهال هلو کاردی پیش رس این روند را با سرعت بیشتر و زمان کمتری طی می کند.

عمر مفید نهال :

از مهمترین فاکتورهای استفاده از درختان میوه عمر باردهی آنها می‌‌باشد. نهال هلو کاردی پیش رس پس از رسیدن به سن بلوغ می‌تواند بین 6 تا 10 سال به بالاترین باردهی خود بپردازد.

میزان وزن هر میوه :

در هنگام خرید نهال هلو کاردی پیش رس شما باید انتظار میوه هایی با روکش مخملی شرابی که طعم و مزه دلنشینی را دارند داشته باشید.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

نهال هلو کاردی پیش رس برای تمام مناطق ایران مخصموصا مناطقی که اتفاع از سطح دریا بین 600 تا 2900 دارند مناسب است. البته ذکر این نکته که داشتن این ارتفاع لزوما به معنی باردهی بالا نمی باشد بلکه نگهداری درست مهمترین بخش  در باردهی بالا می باشد.

نهال هلو کاردی پیش رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

نهال هلو کاردی پیش رس تقریبا نهالی است با توانایی محافظتی بالا در برابر آفت و انواع بیماری ها البته باید در نظر گرفت که این نهال مانند همه ارقام نهال احتیاج به سمپاشی فصلی دارد.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

شما در قبل از خرید‌ هلو کاردی پیش رس در هنگام بررسی باید این نکته را در نظر بگیرید که حداکثر میزان باردهی هلو کاردی پیش رس 75 تن و این رقم تا 90 تن هم امکان کاهش دارد.

شروع باردهی محصول  :

میوه هلو کاردی پیش رس در انتهای فصل بهار و همزمان با شروع فصل تابستان آماده می شوند و شما می توانید برای مراحل برداشت در این زمان خود را آماده کنید.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

هلو کاردی پیش رس از نوع رقم مستقل می باشد و نیازی به رقم گرده افشان ندارد.

نهال هلو کاردی پیش رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

نحوه و مدت آبیاری درخت :

نهال هلو کاردی پیش رس از جمله ارقامی است که وابستگی بسیار زیادی به شرایط محیطی دارد و بر همین اساس میزان ابیاری این نهال را از 20 تا 220 لیتر در نظر گرفته اند. بنابراین شما براساس خشکی محیط و فواصل گرم سال قاعدتا باید ابیاری بیشتری با فواصل زمانی کمتر در نظر بگیرید.

زمان شکوفایی درخت :

از آنجایی که فروش هلو کاردی پیش رس در مناطق سردسیر بسیار زیاد است پس متوجه می شویم که این نهال یک نهال دیررس است و شما می توانید از بابت سرمازدگی خیال آسوده ای داشته باشید.

نتیجه گیری

خرید نهال هلو کاردی پیش رس در ایران با توجه به تغییرات اقلیمی بسیار داغ است. قیمت نهال هلو کاردی پیش رس نسبت به محصول‌دهی و سن آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید نهال هلو کاردی پیش رس به مجموعه نهالستان پالیز مراجعه کنید. این مجموعه با ارائه خدمات مناسب و مشاورهای تخصصی راه خرید نهال هلو کاردی پیش رس را برای تمام کشاورزان و مصرف کنندگان عزیز هموار کرده است. از جمله این امکانات شما می‌توانید با خرید نهال هلو کاردی پیش رس از خدمات ارسال رایگان و مشاوره تخصصی این مجموعه استفاده کنید. برای دریافت اطلاع از قیمت نهال هلو کاردی پیش رس و نحوه خرید نهال هلو کاردی پیش رس با کارشناسان فروش مجموعه نهالستان پالیز در تماس باشید.

ارتباط با برترنهال