%9

نهال زیتون آمریکایی میشن: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

55,000 تومان

  • خواستگاه :  آمریکا
  • شروع باردهی : دومین سال
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 20 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 100 تا 1200
  • پایه نهال : قلمه
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : 10 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

مشخصات و خصوصیات نهال

اگر به دنبال داشتن باغ و مزرعه‎ای پر از نهال زیتون همراه با محصولات مرغوب و پر فروش هستید خرید نهال زیتون آمریکایی میشن جزو یکی از بهترین گزینه‎ها است چرا که این رقم نهال زیتون دارای باردهی بالا و رشد و عملکرد بسیار خوب است و به طور معمول از همان سال‏های ابتدایی پس از کاشت آماده و شروع به باردهی خواهد کرد و محصولات آن نیز درشت بوده و به رنگ سبز هستند و علاوه بر مصرف تازه خوری در تولید روغن زیتون درجه یک هم کاربرد فراوان و ویژه خواهند داشت.

نهال زیتون آمریکایی میشن: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاستگاه اصلی نهال

نهال زیتون آمریکایی میشن اولین بار در کشور آمریکا تولید شده است و به صورتی که در اکثر باغات و زمین‏های این کشور از قدیم تا به حال نهال زیتون آمریکایی میشن کاشته و پرورش می‎یابد البته بعدها این نوع نهال زیتون در سایر کشورها به خصوص کشور عزیزمان ایران نیز کاشته و پرورش یافته است و امروزه در بیشتر نهالستان‎های ما فروش نهال زیتون آمریکایی میشن رایج و در دسترس بوده است و به دلیل کاشت و سازگاری این نوع نهال با سایر مناطق در اکثر شهرها این نهال زیتون پرورش داده شده است.

پایه اصلی نهال

اصلی‎ترین و بهترین پایه برای نهال زیتون آمریکایی میشن خود نهال زیتون بوده که به دلیل سازگاری بالا با این نهال باعث رشد بیشتر و سریعتر نهال شده است و از طرفی استفاده از پایه مناسب برای این رقم نهال زیتون در بهتر شدن کیفیت این نوع نهال زیتون موثر واقع شده و کیفیت زیتون را بالاتر برده و قابلیت کنسرو کردن را هم به میوه زیتون شما خواهد داد.

ویژگی نهال

یکی از بهترین ویژگی‏های این نهال زیتون مقاومت بالای آن در برابر سرما و یخبندان است و این قدرت نهال باعث شده در هر شرایط محیطی به آسانی کاشته و پرورش داده شود و از دیگر ویژگی‏های این نوع نهال زیتون رشد آن به صورت قدی و ایستاده است که برداشت محصولات را از طریق ماشین آلات مخصوص آسان و راحت نموده است و در ضمن در مدت زمان برداشت محصولات هم بسیار صرفه جویی خواهد شد که این موارد همگی به نفع خریدار و باغداران محترم خواهد بود.

آب و هوای مناسب برای کاشت

با وجود آن که این گونه نهال زیتون در اکثر آب و هواها قابل کاشت و پرورش است اما بهترین آب و هوا جهت کاشت این رقم نهال زیتون آریکایی آب و هوای معتدل است که نهال زیتون آمریکایی میشن در این نوع آب و هوا عملکرد بسیار خوبی را از خودش نشان خواهد داد پس حد الامکان بهتر است نهال‏های خود را در شرایط و اب و هوای مناسب و مساعدی کاشته و مشغول مراقبت و پرورش آن‏ها نیز باشید و اینکه با تولید محصولات با کیفیت‏تر قیمت نهال زیتون آمریکایی میشن هم افزایش داشته است. که این موضوع در مقدار سود و سرمایه شما در انتهای کار مفید و موثر خواهد بود.

نهال زیتون آمریکایی میشن: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

فاصله مناسب برای کاشت

رعایت کردن فاصله مناسب در هنگام کاشت باعث دریافت نور مستقیم و بهتر خورشید خواهد شد که این مسئله به دلیل آفتاب دوست بودن نهال زیتون آمریکایی میشن اهمیت داشته و در رشد و میزان باردهی نهال زیتون شما موثر خواهد بود، میزان فاصله کاشت برای این رقم نهال زیتون در حدود 4 در 4 متر مربع بوده و در زمین‏های دارای کمی شیب این مقدار در حدود 3 در 4 متر مربع خواهد بود که در نهایت هم در نظم دهی و هم در رشد نهال زیتون شما نیز اثر خواهد گذاشت.

خاک مناسب کاشت

غالبا نهال زیتون آمریکایی میشن در اکثر خاک‏ها قابل رویش است فقط بهتر است خاک منطقه شما دارای رطوبت بسیار بالا و یا خشکی بیش از اندازه نباشد و در کل این نوع نهال زیتون دوستدار خاک‎های قلیایی بوده و مقاومت خوبی هم در برابر شوری خاک تا حدودی از خود نشان داده است که این مسئله باعث محبوبیت نهال زیتون آمریکایی میشن نسبت به ارقام دیگر نهال زیتون شده است.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

زمان مناسب برای کاشت نهال زیتون آمریکایی میشن وقتی است که نهال زیتون شما خواب زمستانی خود را پشت سر گداشته باشد و آماده برای کاشت باشد البته نهال‏هایی که دارای شناسنامه هستند همگی خواب زمستانه خود را به خوبی پشت سر گداشته و آماده برای کاشته شدن هستند و بهترین زمان برای کاشت این رقم نهال زیتون اواخر فصل زمستان خواهد بود و این نهال زیتون از نوع زیتون دیرگل بوده و معمولا این نهال زیتون در ماه اردیبهشت تازه شروع به گلدهی خواهد کرد.

کود مناسب برای نهال

با وجود این که نوع خاک برای نهال زیتون آمریکایی میشن چندان اهمیتی ندارد ولی افزودن کودهای مناسب حیوانی و شیمیایی جهت سرعت بخشیدن به رشد نهال و بالا بردن درجه کیفیت نهال زیتون شما مهم و ضروری خواهد بود و برای افزودن نوع کودهای مناسب نهال زیتون شما می‎توانید به سایت نهالستان‏های معروف مثل سایت برتر نهال مراجعه کرده و از کارشناسان با تجربه و خبره این مجموعه بزرگ کمک و راهنمایی‏های لازم را نیز به دست خواهد آورد و این کار خرید کود مناسب را برای شما راحت‏تر خواهد کرد.

نهال زیتون آمریکایی میشن: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال زیتون آمریکایی میشن دارای ارتفاع نسبتا متوسط است و ارتفاع این نهال در طول عمر خودش در حدود 3 تا 5 متر خواهد رسید البته به شرط رسیدگی بیشتر از این رقم نهال زیتون ارتفاه نهال تا حدود 7 متر هم خواهد رسید و جالب اینکه رشد این نهال زیتون به صورت ایستاده و عمودی رشد خواهد کرد و برداشت محصولات این نهال پربار و مفید فقط به صورت ماشینی صورت خواهد گرفت که در کل این عمل کار برداشت محصول را برای باغداران آسان‏تر نموده و در هزنه‏های آن‎ها صرفه جویی شده.

هرس درخت

هرس نهال زیتون آمریکایی میشن از جمله اقداماتی است که در کنترل ارتفاع درخت در طول عمرش بسیار مفید واقع شده است و درضمن هرس کردن این نهال در فرم دهی و شکل دهی آن نیز موثر واقع شده است و زیبایی چند برابری را به باغ شما القا خواهد داد ولی مهمترین هدف از هرس کردن این نهال دریافت نور بیشتر توسط شاخه‎های نهال زیتون شما بوده و این کار رشد نهال را سرعت بخشیده و محصولات بی نظیری را تولید می‏کند.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

نهال زیتون آمریکایی میشن در یک دوره سرمایی بین 200 تا 400 ساعت را در دمای صفر درجه قرار گرفته و بعد از سپری کردن این دوره سرمایی نهال زیتون شما از خواب زمستانه خود بیدار شده و آماده ادامه دادن به روند رشد نهال هستند و معمولا پایان این دوره سرمایی در فصل پاییز و زمستان صورت خواهد گرفت و نهال‎های زیتونی که به درستی این دوره سرمایی را پشت سر گداشته از نظر مقاومت سرمایی بهتر عمل خواهند کرد و مقاوم‏تر هستند.

نهال زیتون آمریکایی میشن: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

عمر مفید نهال

از بین ارقام نهال زیتون اگر به دنبال رقمی هستید که نهال شما بیشتر و دارنده عمر طولانی‏تر باشد و محصولات پربار و هرساله داشته باشند خرید نهال زیتون آمریکایی میشن می‏تواند گزینه بسیار خوبی باشد چرا چون تجربه نشان داده شده که کاشت این نهال زیتون در اکثر باغات موفق و پربار بوده و به دلیل عمر طولانی و اقتصادی این رقم نهال زیتون دارای محبوبیت فراوان خواهد بود و هرگز از خرید و کاشت این نوع نهال ارزشمند زیتون پشیمان نخواهید شد.

سن حیات نهال

سن حیات این رقم نهال زیتون معمولا از سال دوم به بعد پس از کاشت نهال شروع خواهد شد و مدت بسیار طولانی ادامه خواهد داشت، عمر اقتصادی به شرط مراقبت و نگهداری اصولی از این رقم نهال زیتون به بیش از 70 الی 75 سال هم خواهد رسید که چون بازده محصولاتی این نهال بالا بوده از نظر سودی و اقتصادی نهال مفیدی واقع شده و به این ترتیب فروش نهال آمریکایی میشن در اکثر نهالستان‏ها رواج داشته است و مقدار آن بالا بوده و درصد بالایی را به خود اختصاص می‎دهد.

میزان وزن هر میوه

محصولات نهال زیتون آمریکایی میشن بسیار ریز و کوچک بوده و رنگ این میوه سبز متمایل به زرد است نهال زیتون آمریکایی میشن دارای باردهی بالا بوده و یک رقم تجاری و مفید در ساخت کنسروهای زیتون و روغن گیری و تهیه زیتون شور و پرورده است و با وجود اندازه و وزن کم این میوه حدود 20 الی 25 درصد آن روغن می‏باشد که مسئله مهمی است.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

ارتفاع از سطح دریا برای نهال زیتون آمریکایی میشن در حدود 100 الی 1000 متر از سطح دریا بوده و در کل این رقم نهال زیتون در این میزان ارتفاع از سطح دریا فقط بهترین عملکرد خود را نشان خواهد داد وگرنه در سال‏های بعدی خود به خود نهال زیتون شما از بین خواهد رفت.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

از جمله بدترین و مخرب‎ترین آفات و بیماری‏های شایع این نوع نهال زیتون به لکه طاووسی و پسودوموناس می‎توان اشاره کرد که وجود این گونه آفات باعث از بین رفتن و خراب شدن زیتون آمریکایی میشن شده و در نتیجه باغداران مجبورند با پایین‏ترین قیمت نهال زیتون آمریکایی میشن را عرضه کنند.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

همان طور که گفته شد این نهال زیتون دارای باردهی بسیار بالا است و هر ساله در حدود ۲۰ الی ۲۵ تن زیتون در هکتار را به تولید رسانده و این میزان باردهی برای باغداران مفید و باعث وارد شدن آن‎ها به قسمت صادرات محصولات خود است.

شروع باردهی محصول

نهال زیتون آمریکایی میشن بعد از کاشت تقریبا از سال دوم به بعد به سن بلوغ خود رسیده و شروع به باردهی اقتصادی خواهد کرد و محصولات این نهال زیتون به قدر خوب و با ارزش است که در روغن گیری و تهیه زیتون شور و گرورده از آن نیز استفاده می‎شود و حتی از این نوع زیتون در تهیه انواع کنسروهای زیتون هم استفاده شده است.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز

بهترین ارقام برای گرده افشانی نهال زیتون آمریکایی میشن ارقام مختلف نهال زیتون است که بهتر است در باغ‎هایتان به صورت منظم در بین ارقام نهال زیتون آمریکایی میشن کاشته شود زیرا این نوع نهال زیتون برای رشد و تکثیر بهتر به رقم مناسب گرده افشان احتیاج دارد و نشان داده شده است که وجود گرده افشان در باردهی و نوع محصولات تولید شده توسط نهال هم موثر بوده است.

مدت آبیاری

گونه نهال زیتون آمریکایی میشن در ابتدای کاشت و قبل از رسیدن به سن بلوغ خود به آبیاری بیشتر نیاز دارد و در بقیه مواقع این نهال زیتون در حدود 2 لیتر آب در هفته و در فصول گرم سال مثل تابستان در حدود 3 لیتر آب در هفته نیاز خواهد داشت.

نهال زیتون آمریکایی میشن: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

روش صحیح آبیاری

تامین مقدار آب مصرفی نهال زیتون آمریکای میشن واجب بوده و در صورت عدم رعایت این موضوع شاهد خشک شدن و از بین رفتن نهال زیتون خود خواهید بود و بهتر است برای این کار از روش‎های مناسب آبیاری استفاده کنید و یکی از این روش‎ها روش آبیاری تحت فشار بابلر است که در این روش آب مصرفی اصلا به هدر نخواهد رفت.

زمان گلدهی درخت

نهال زیتون آمریکایی میشن از ارقام دیرگل نهال زیتون بوده و معمولا این رقم نهال زیتون در اردیبهشت ماه شروع به گلدهی و جوانه زنی خواهد کرد.

زمان برداشت

این رقم نهال زیتون آمریکایی از سال دوم به بعد پس از کاشت رشد و باردهی اقتصادی خود را شروع کرده و مقدار باردهی این نوع نهال زیتون هر ساله بیشتر خواهد شد که به نفع باغداران عزیز است، نهال زیتون آمریکایی میشن غالبا در ماه مهر و آبان محصولاتش رسیده و قابل برداشت و فروش است.

خرید نهال

برای خرید نهال زیتون آمریکایی میشن بهترین گزینه نهالستان معتبر برتر نهال است که در این زمینه سابقه فراوانی داشته و درصد میزان فروش نهال زیتون آمریکایی میشن این موضوع را ثابت خواهد کرد برای این کار فقط کافی است به سایت نهالستان برتر نهال بروید و نهال‏های خود را انتخای کرده و سفارش دهید.

قیمت نهال

کلام آخر این که در نهالستان برتر نهال قیمت نهال زیتون آمریکایی میشن بسیار مناسب و ارزان بوده و به شکلی است که اکثریت باغداران قابلیت خرید این نوع و قیمت نهال زیتون خوشمزه و مفید را داشته و توانسته به راحتی و در زمان کوتاهی آن‎ها را از سایت نهالستان برتر نهال سفارش دهند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال زیتون آمریکایی میشن: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال